-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Оцінка сейсмостійкості арматури ДГС з чавунними корпусами енергоблоків №1, 2 ВП РАЕС методом аналізу
Завершена
3 000 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 000.00 UAH
Період оскарження:
10.03.2020 13:46 - 17.05.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на дії та рішення тендерного комітету ВП РАЕС
Номер:
555b2508a7d34122a47925eda7712ac5
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-10-000990-b.a6
Назва:
Скарга на дії та рішення тендерного комітету ВП РАЕС
Скарга:
Державне підприємство «Державний науково-інженерний центр систем контролю та аварійного реагування» вважає, що рішення тендерного комітету Замовника про визначення переможцем торгів АТ КІЕП прийняте з порушенням статей 3 та п.1 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VІIІ, оскільки тендерна пропозиція АТ КІЕП не відповідає умовам тендерної документації (далі – ТД) в частині підтвердження відповідності заявленої кількості відсотків за критеріями оцінки «якість виконання послуг».
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 27.07.2020 11:52
- платіжне доручення.pdf 27.07.2020 11:52
- sign.p7s 27.07.2020 11:53
- Додаткові пояснення по суті Скарги.pdf 10.08.2020 16:25
- Додаткові пояснення по суті Скарги.doc 10.08.2020 16:26
- рішення від 30.07.2020 № 14668 + лист Замовнику.pdf 30.07.2020 21:34
- інформація про перенесення розгляду скарги 12591.pdf 14.08.2020 22:10
- Інформація про резолютивну частину рішення від 17.08.2020 № 15655.pdf 18.08.2020 17:01
- рішення від 17.08.2020 № 15655.pdf 20.08.2020 21:18
- по суті скарги.pdf 07.08.2020 16:39
- Пояснення_по_скарзi.doc 07.08.2020 16:39
- Пояснення_по_скарзi_кеп.doc 07.08.2020 16:40
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.07.2020 11:52
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.07.2020 21:34
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
20.08.2020 21:19
Дата виконання рішення Замовником:
28.08.2020 14:58
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМКУ виконано рішенням тендерного комітету.
Скарга
Виконана замовником
Скарга до АМКУ
Номер:
f060b5bd281e4271b7355f130213a968
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-10-000990-b.a5
Назва:
Скарга до АМКУ
Скарга:
Учасник вважає відхилення його пропозиції неправомірним
Пов'язані документи:
Учасник
- платіжне доручення за подання скарги.pdf 17.06.2020 19:02
- Скарга АМКУ НТК- РАЕС 2020 з Додатками 1,2,3.pdf 17.06.2020 19:02
- sign.p7s 17.06.2020 19:03
- рішення від 19.06.2020 № 12140+лист Замовнику.pdf 22.06.2020 14:15
- Інформація про резолютивну частину рішення від 02.07.2020 №12969 .pdf 03.07.2020 18:48
- рішення від 02.07.2020 №12969 .pdf 07.07.2020 21:11
- Пояснення_по_скарзi.pdf 26.06.2020 16:45
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.06.2020 19:02
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
22.06.2020 14:16
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
07.07.2020 21:11
Дата виконання рішення Замовником:
10.07.2020 16:15
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМКУ виконано
Задовільнена:
Так
Скарга
Виконана замовником
Скарга, що стосується тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності Замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій
Номер:
797615debc6548278b96f3109b6e135c
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-10-000990-b.b4
Назва:
Скарга, що стосується тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності Замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій
Скарга:
Відповідно до ч. 2 та 4 ст. 22 Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, та не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Замовник на етапі визначення обсягів закупівлі послуг та відповідно складення тендерної документації включив до неї дискримінаційні вимоги, які істотно обмежують можливість участі у процедурі закупівлі значної частини потенційних учасників, в тому числі АТ КІЕП, тобто обмежують конкуренцію.
Пов'язані документи:
Учасник
- Платіжне доручення.pdf 07.04.2020 18:20
- Скарга_07.04.2020.pdf 07.04.2020 18:20
- Пояснення_25.04.2020.pdf 25.04.2020 14:26
- Рішення від 10.04.2020 № 6884 (+лист Замовнику).pdf 10.04.2020 18:48
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 07.04.2020 № UA-2020-03-10-000990-b.b4.pdf 28.04.2020 23:06
- Інформація про резолютивну частину рішення від 29.04.2020 № 8279.pdf 30.04.2020 23:16
- Рішення від 29.04.2020 № 8279.pdf 05.05.2020 23:44
- Кореспонденц_я.pdf 17.04.2020 17:08
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.04.2020 18:20
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
10.04.2020 18:49
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
05.05.2020 23:45
Дата виконання рішення Замовником:
13.05.2020 16:43
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМКУ прийнято до виконання
Вимога
Відхилено
Посилання на нормативні документи
Номер:
97d5e0f0b83e4427869a559196de0a99
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-10-000990-b.b3
Назва:
Посилання на нормативні документи
Вимога:
У відповідності до відповідей замовника на вимоги щодо коригування вимог в частині досвіду виконання аналогічного досвіду, переконливо просимо внести до Технічних вимог перелік документів відповідно, до яких потрібно проводити розрахунковий аналіз оцінки сейсмостійкості арматури з чавунними корпусами і надавати дану послугу, а також вказати ГОСТи по яким потрібно визначати допустимі напруження і т. д.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.03.2020 10:38
Вирішення:
Враховуючи, що використання чавуну в обладнанні АЕС не передбачене нормами ПНАЕ Г-7-002-86 та ПНАЕ Г-7-008-89, а також з метою створення рівних умов для вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм, Замовник не обмежує Виконавця у використанні профільних джерел, що містять інформацію стосовно визначення механічних властивостей матеріалів з чавуну, допустимих напружень тощо. Єдиною вимогою залишається узгодження використання будь яких джерел інформації та результатів виконаних розрахунків з Держатомрегулювання України.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Досвід виконання аналогічного договору
Номер:
fb998242ccd44c0d96ca74b1b4cd113c
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-10-000990-b.a2
Назва:
Досвід виконання аналогічного договору
Вимога:
Враховуючи відповідь ВП РАЕС щодо незадоволення вимоги учасника від 12 березня 2020 року та проаналізувавши прикріплені станцією документи № 29-38/3-133 та 15-33/3-1/2437, в яких ні слова не говориться про чавуні деталі, складності та особливості виконання їх розрахунків, а лише про необхідність усунення певних зауважень і то не зрозуміло яких, очевидно,що вимога щодо наявності у учасника досвіду надання завершених послуг для АЕС з оцінки сейсмостійкості розрахунковим методом арматури з саме чавунними корпусами прописана під «свого учасника» та штучно ліквідує інших потенційних учасників, які мають значний досвід оцінки сейсмостійкості арматури різних типів. Ще раз звертаємо увагу замовника на те, що у відповідності до Технічних вимог на надання послуги, а саме пункту 3.2, розрахунки сейсмостійкості виконуються згідно документу МТ-Т.0.03.326-13 «Методика расчетного анализа сейсмостойкости элементов действующих АЭС в рамках граничной сейсмостойкости», яка призначена для різних типів конструкцій, трубопроводів та елементів обладнання, тому різниця в аналізі та розрахунках чавунної арматури між сталевою зводиться до різниці в застосуванні коефіцієнтів поглинання енергії (для чавуну – 1, для сталі – 2 відповідно). Підходи до виконання розрахунків для чавунної арматури нічим, крім поправочних коефіцієнтів, не відрізняються від оцінки сейсмостійкості інших видів арматур. Тому ми вважаємо дискримінаційною вимогу, що зазначена в пп. 5.3.1 та 5.3.2 щодо наявності у учасника досвіду надання завершених послуг (погоджених Держатомрегулювання України) для АЕС з оцінки сейсмостійкості розрахунковим методом арматури з саме чавунними корпусами. Ще раз переконливо просимо замовника видалити фразу «з чавунними корпусами» в частині вимог щодо підтвердження наявності досвіду у учасника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.03.2020 15:20
Вирішення:
Документ МТ-Т.0.03.326-13 «Методика расчетного анализа сейсмостойкости элементов действующих АЭС в рамках граничной сейсмостойкости» визначає лише процедуру визначення інтегрального параметру сейсмостійкості HCLPF. Стосовно вимог та підходів до оцінки міцності та сейсмостійкості в п. 1.2 документу МТ-Т.0.03.326-13 зазначено наступне:
«Оценка сейсмостойкости конструкций, оборудования и трубопроводов АЭС проводится в соответствии с требованиями действующих в Украине норм, правил и стандартов в сфере использования ядерной энергии ПНАЭ Г-5-006-87, ПНАЭ Г-7-002-86, а также согласованных Госатомрегулирования Украины документов».
Повторно наголошуємо, що використання чавуну в обладнанні АЕС нормами ПНАЕ Г-7-002-86 та ПНАЕ Г-7-008-89 не передбачене. Таким чином, для оцінки міцності та сейсмостійкості обладнання з чавунними корпусами необхідно керуватися іншими документами (стандартами, профільними науковими виданнями тощо) та необхідно погодити використання таких документів з Держатомрегулювання України.
Зважаючи на наведене Замовник має намір вибирати підрядну організацію яка на момент проведення торгів вже має відповідний позитивний досвід (згідно статті 16 закону № 922-VIII "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015р.).
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Досвід виконання аналогічного договору
Номер:
90f177244fce49f48a501a23136af0af
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-10-000990-b.a1
Назва:
Досвід виконання аналогічного договору
Вимога:
Оцінка сейсмостійкості арматури виконується згідно НП 306.2.208-2016 «Вимоги до сейсмостійкого проектування та оцінки сейсмічної безпеки енергоблоків атомних станцій» та ПНАЭ Г-7-002-86 «Нормы расчета на прочность оборудования и трубопроводов атомных энергетических установок». Аналіз та розрахунки для чавунної арматури нічим, крім поправочних коефіцієнтів, не відрізняються від оцінки сейсмостійкості інших арматур. Тому ми вважаємо дискримінаційною вимогу, що зазначена в пп. 5.3.1 та 5.3.2 щодо наявності у учасника досвіду надання завершених послуг (погоджених Держатомрегулювання України) для АЕС з оцінки сейсмостійкості розрахунковим методом арматури з саме чавунними корпусами аналогічних тим, що зазначені в технічних вимогах (додаток 2 до ТД), з зазначенням типів арматури з чавунними корпусами, для яких виконувалась оцінка сейсмостійкості, та надати листи-відгуки від замовників, що підтверджують відповідний досвід учасника. Очевидно що вимога щодо наявності у учасника досвіду надання завершених послуг для АЕС з оцінки сейсмостійкості розрахунковим методом арматури з саме чавунними корпусами прописана під «свого учасника» та штучно ліквідує інших потенційних учасників, які мають значний досвід оцінки сейсмостійкості арматури різних типів.
Переконливо просимо замовника видалити фразу «з чавунними корпусами аналогічних тим, що зазначені в технічних вимогах» та викласти вимоги в частині наявності досвіду виконання аналогічного договору наступним чином:
п. 5.3.1. довідка (складена в довільній формі) про наявність досвіду надання завершених послуг (погоджених Держатомрегулювання України) для АЕС з оцінки сейсмостійкості розрахунковим методом арматури, де вказати перелік наданих послуг (не менше однієї), стан їх виконання (своєчасність та якість наданих послуг), типи арматури, для яких виконувалась оцінка сейсмостійкості, вартісну оцінку (з урахуванням ПДВ) наданої послуги в доларах США (USD) за курсом НБУ на дату заключення договору, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника;
п. 5.3.2. Листи від попередніх підприємств-Замовників в довільній формі про наявність у Учасника торгів позитивного досвіду надання послуг (не менше однієї) з оцінки сейсмостійкості розрахунковим методом арматури енергоблоку (енергоблоків) АЕС.
Пов'язані документи:
Замовник
- 15-33-3-1-2437.pdf 16.03.2020 12:25
- 29-38-3-133.pdf 16.03.2020 12:25
Дата подачі:
12.03.2020 13:57
Вирішення:
Твердження «Аналіз та розрахунки для чавунної арматури нічим, крім поправочних коефіцієнтів, не відрізняються від оцінки сейсмостійкості інших арматур» не є коректним. По-перше відрізняються вимоги до визначення механічних властивостей та допустимих напружень матеріалів з чавуну, оскільки використання чавуну в обладнанні АЕС не передбачене нормами ПНАЕ Г-7-002-86 та ПНАЕ Г-7-008-89. Крім того, при розрахунку міцності обладнання з чавунними корпусами окрема увага приділяється аспектам крихкості, що не властиво стальним конструкціям. Обов’язковість врахування зазначених аспектів підтверджена зауваженнями низки державних експертиз ДНТЦ ЯРБ до документів з обґрунтування розрахунковим методом сейсмостійкості обладнання яке має у своєму складі корпусні деталі виготовлені з чавуну.
Враховуючи вищезазначене та попередній досвід ВП РАЕС з виконання робіт по підтвердженню сейсмостійкості розрахунковим методом обладнання, яке має у своєму складі корпусні деталі з чавуну (вих. № 29-38/3-133 від 23.08.16 р. ДІЯРУ про направлення експертизи №16-09-8755 до розрахунків насосів технічної води бл 3 ВП РАЕС, вих. № 15-33/3-1/2437 від 14.04.16 р. ДІЯРУ про направлення експертизи №15-09-8506 до обґрунтування сейсмічної кваліфікації арматури ДГС бл 12 ВП РАЕС), та з урахуванням необхідності обґрунтування сейсмостійкості розрахунковим методом саме арматури з чавунними корпусами та погодження результатів цих обґрунтувань з Держатомрегулювання України, ВП РАЕС як Замовник має намір вибирати підрядну організацію яка на момент проведення торгів вже має відповідний позитивний досвід з виконання аналогічних робіт (згідно статті 16 закону № 922-VIII "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015р.).
Статус вимоги:
Відхилено