• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ПОСЛУГИ З ВИВЕЗЕННЯ ТВЕРДИХ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ ТА ВЕЛИКОГАБАРИТНИХ ВІДХОДІВ НА ТЕРИТОРІЇ СЕЛА ФОНТАНКА ЛИМАНСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Завершена

3 473 137.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 34 731.37 UAH
Період оскарження: 06.03.2020 19:44 - 22.04.2020 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга

Номер: e60d7917745e47979cb68b1056bde778
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-06-002817-a.c3
Назва: Скарга
Скарга:
ТОВ «АВТОГРАНД 1» не виконало умови Тендерної документації, а Замовник не звернув уваги на грубі порушення допущені зазначеним учасником, що в свою чергу призвело до порушення добросовісної та справедливої конкуренції.
Пов'язані документи: Учасник Замовник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 17.06.2020 11:22
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 06.07.2020 20:08
Автор: ТОВ "ЧАСТЮЛЯ", Олександр Лис +380487591443 chastulia@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: bba7569202b440419216b3568451c21e
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-06-002817-a.b2
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга та докази оплати долучені
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 13.05.2020 14:29
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 01.06.2020 21:06
Дата виконання рішення Замовником: 02.06.2020 15:39
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення Органу оскарження від 27.05.2020 № 10444 виконано
Автор: ТОВ "АВТОГРАНД 1", Евгения Осадчая +30963283944 avtogrand1@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів та протиправність проведення процедури закупівлі

Номер: 074ccec8b9c84a7d9692ed010299342f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-06-002817-a.b1
Назва: Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів та протиправність проведення процедури закупівлі
Скарга:
«06» березня 2020 року Фонтанською сільською радою Лиманського району Одеської області (Далі — Замовник) оприлюднила Оголошення про заплановану закупівлю ПОСЛУГИ З ВИВЕЗЕННЯ ТВЕРДИХ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ ТА ВЕЛИКОГАБАРИТНИХ ВІДХОДІВ НА ТЕРИТОРІЇ СЕЛА ФОНТАНКА ЛИМАНСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ, ID: a842b90416b643d6839806aecbeb54b5, Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-03-06-002817-a, показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям. Ознайомившись з Тендерною документацією (Далі — Документація), ми виявили в ній вимоги, які не відповідають чинним стандартам і законодавству та обмежують конкуренцію, а саме: 1. Відповідно пункту 14 Вимог до учасників Додатку № 2 до тендерної документації - «Учасник у складі пропозиції повинен підтвердити можливість захоронення побутових відходів, які будуть вивозитися за результатом надання послуг. З цією метою у складі пропозиції надається: • ліцензія на право провадження господарської діяльності захоронення побутових відходів (якщо Учасник являється ліцензіатом). Якщо Учасником укладено договір із спеціалізованою організацією на захоронення побутових відходів, в такому випадку Учасником у складі пропозиції надається: • копія договору щодо надання послуг з захоронення побутових відходів (прийом відходів 4-го класу небезпеки), який укладений між спеціалізованою організацією та Учасником процедури, та є дійсним протягом строку надання послуг згідно предмету закупівлі; • копія ліцензії на право провадження господарської діяльності з захоронення побутових відходів спеціалізованої організації, із якою Учасник уклав договір, або копія рішення (постанови) про видачу ліцензії такій організації; • лист-підтвердження ліцензіата щодо прийому побутових відходів за договором надання послуг Учасником за предметом закупівлі, з підтвердженням, що договір про надання послуг із захоронення побутових відходів є діючий на момент проведення закупівлі, а також, за необхідності, буде продовжено на строк необхідний для закінчення надання послуг по предмету закупівлі.». Зазначаємо, що на території міста Одеси та Одеського району наявне лише одне ліцензоване сміттєзвалище яке здійснює прийом сміття – Одеське міське звалище «Дальницькі кар'єри», управління відповідним звалищем одноособово здійснюється ТОВ «СОЮЗ». ТОВ «СОЮЗ» є активним учасником в державних закупівель і виконавцем послуг з вивезення твердих побутових відходів. За таких умов вимога Замовника «лист-підтвердження ліцензіата щодо прийому побутових відходів за договором надання послуг Учасником за предметом закупівлі, з підтвердженням, що договір про надання послуг із захоронення побутових відходів є діючий на момент проведення закупівлі, а також, за необхідності, буде продовжено на строк необхідний для закінчення надання послуг по предмету закупівлі» є завідомо дискримінаційною, оскільки відповідна вимога ставить учасників в нерівні умови, організації, які є учасниками даної Закупівлі та надають послуги користуючись Одеським міським звалищем «Дальницькі кар'єри» на підставі договорів з ТОВ «СОЮЗ» знаходяться в дискримінаційних умовах, оскільки для участі в відповідній Закупівлі вони мають отримати від нього письмове підтвердження. Також зазначаємо, що відповідно статті 20 Закону України «Про звернення громадян» звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів. Враховуючи норми Закону України «Про звернення громадян», кожний учасник, який направить на розгляд компанії в управлінні якої знаходиться Одеське міське звалище «Дальницькі кар'єри», запит про надання «листа-підтвердження ліцензіата щодо прийому побутових відходів за договором надання послуг Учасником за предметом закупівлі, з підтвердженням, що договір про надання послуг із захоронення побутових відходів є діючий на момент проведення закупівлі, а також, за необхідності, буде продовжено на строк необхідний для закінчення надання послуг по предмету закупівлі», не встигне його отримати в термін подачі пропозиції для участі в Закупівлі, який є значно меншим, а саме становить 18 днів. Відповідно частини 3 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Таким чином, вимога наступного змісту «З цією метою у складі пропозиції надається: лист-підтвердження ліцензіата щодо прийому побутових відходів за договором надання послуг Учасником за предметом закупівлі, з підтвердженням, що договір про надання послуг із захоронення побутових відходів є діючий на момент проведення закупівлі, а також, за необхідності, буде продовжено на строк необхідний для закінчення надання послуг по предмету закупівлі.» є обмежуючою та дискримінаційною і порушує принципи закупівлі, визначені ЗУ “Про публічні закупівлі”. Враховуючи вищезазначене, ця вимога має бути виключена з Документації. 2. Також Замовником встановлено і інші дискримінаційні вимоги, а саме відповідно підпункту 2 Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід пункту 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону Розділу III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації – «У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати гарантійний лист про допуск до надання послуг водіїв, що пройшли обов’язковий передрейсовий медичний огляд водіїв транспортних засобів. Для документального підтвердження Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції скановане з оригіналу Свідоцтво про право на проведення передрейсових (післярейсових) медичних оглядів водіїв транспортних засобів (за формою, затвердженою Наказом МОЗ України від 28.11.1997 №339), видане медичному працівнику(ам) Учасника, що, зазначений(і) у довідці про наявність працівників. Свідоцтво має бути видане уповноваженою організацією/установою, та бути чинним на весь строк надання послуг. Якщо учасник користується послугами сторонніх організацій (підприємств/установ) щодо проведення обов’язкових передрейсових (післярейсових) медичних оглядів водіїв транспортних засобів він повинен надати у складі тендерної пропозиції скановану з оригіналу копію договору про надання таких послуг, який укладений між спеціалізованою організацією та Учасником процедури, та є дійсними протягом строку надання послуг згідно предмету закупівлі. Учасник обов’язково надає копію ліцензії, виданої МОЗ України на право займатися медичною практикою спеціалізованій організації, із якою Учасник уклав договір, або копію рішення (постанови) про видачу ліцензії такій організації. Разом із копією зазначеного договору(ів) Учасник має надати лист-підтвердження спеціалізованої організації, з якою укладений договір, з підтвердженням, що договір є діючий на момент проведення закупівлі, а також, за необхідності, буде продовжено на строк необхідний для закінчення надання послуг по предмету закупівлі. 2.4. Учасник повинен гарантувати утримання та випуск на маршрут для надання послуг за предметом закупівлі спеціально обладнаних транспортних засобів у належному технічному і санітарному стані. Учасник повинен документально підтвердити кваліфікацію працівника(ів), що здійснює(ють) контроль технічного стану автотранспортних засобів. Для документального підтвердження у складі тендерної пропозиції надається скановані з оригіналів документи (свідоцтва/сертифікати/посвідчення/ тощо), які підтверджують відповідну кваліфікацію, видані уповноваженими організаціями/ установами, та є чинними на весь строк надання послуг, видані працівнику(ам) Учасника, що, зазначений(і) у довідці про наявність працівників. Якщо учасник користується послугами сторонніх організацій (підприємств/установ) щодо обов’язкового контролю технічного стану автотранспортних засобів, він повинен надати у складі тендерної пропозиції скановану з оригіналу копію договору про надання таких послуг, який укладений між спеціалізованою організацією та Учасником процедури, та є дійсними протягом строку надання послуг згідно предмету закупівлі. Разом із копією зазначеного договору(ів) Учасник має надати лист-підтвердження спеціалізованої організації, з якою укладений договір, з підтвердженням, що договір є діючий на момент проведення закупівлі, а також, за необхідності, буде продовжено на строк необхідний для закінчення надання послуг по предмету закупівлі». Зазначаємо, що учасники, які користується послугами сторонніх організацій (підприємств/установ) щодо проведення обов’язкових передрейсових (післярейсових) медичних оглядів водіїв транспортних засобів та учасники, які користується послугами сторонніх організацій (підприємств/установ) щодо обов’язкового контролю технічного стану автотранспортних засобів знаходяться завідомо в дискримінаційному положенні по відношенню до учасників, які проводять відповідні операції без залучення сторонніх організацій, оскільки вони змушені будуть звертатися до організацій з якими укладені у них договори з письмовим запитом, що потребує значного проміжку часу. Також зазначаємо, що відповідно статті 20 Закону України «Про звернення громадян» звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів. Враховуючи норми Закону України «Про звернення громадян», кожний учасник, який направить на розгляд компаніям які проводить передрейсові (післярейсові) медичні огляди водіїв транспортних засобів та контроль технічного стану автотранспортних засобів, запит про надання «листа-підтвердження спеціалізованої організації, з якою укладений договір, з підтвердженням, що договір є діючий на момент проведення закупівлі, а також, за необхідності, буде продовжено на строк необхідний для закінчення надання послуг по предмету закупівлі», не встигне його отримати в термін подачі пропозиції для участі в Закупівлі, який є значно меншим, а саме становить 18 днів. Відповідно частини 3 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Таким чином, вимога наступного змісту «Учасник має надати лист-підтвердження спеціалізованої організації, з якою укладений договір, з підтвердженням, що договір є діючий на момент проведення закупівлі, а також, за необхідності, буде продовжено на строк необхідний для закінчення надання послуг по предмету закупівлі” відносно проведення обов’язкових передрейсових (післярейсових) медичних оглядів водіїв транспортних засобів та щодо обов’язкового контролю технічного стану автотранспортних засобів. Враховуючи вищезазначене, ця вимога має бути виключена з Документації. 3. Крім того повідомляємо про неправомірність проведення закупівлі Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-03-06-002817-a, враховуючи наступне Замовником вже проведено відповідно закупівлю з тим же предметом закупівлі Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-01-27-004910-a. Також зазначаємо, що крім того замовником опубліковано вже третю закупівлю з тотожним показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям, а саме Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-03-16-003918-b. Враховуючи вище зазначене сам факт проведення закупівлі Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-03-06-002817-a є незаконним. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку ПОСЛУГ З ВИВЕЗЕННЯ ТВЕРДИХ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям. Фізична особа-підприємець Магло Олена Миколаївна є постачальником послуг ПОСЛУГ З ВИВЕЗЕННЯ ТВЕРДИХ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям, що підтверджується участю Фізичної особи-підприємеця Магло Олена Миколаївна у процедурах закупівлі відповідних послуг в системі «ПРОЗОРО», за результатами яких Фізична особа-підприємець Магло Олена Миколаївна неодноразово визнавалась переможцем і якісно виконувала відповідні послуги. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Фізична особа-підприємець Магло Олена Миколаївна не може прийняти участь у закупівлі. Відповідно до Документації кінцевий строк для подання пропозицій встановлено до 22.03.2020 18:00. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду 2. Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства Додатки: 1. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету;
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 20.03.2020 15:57
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 08.04.2020 19:47
Дата виконання рішення Замовником: 17.04.2020 19:56
Коментар замовника щодо усунення порушень: рішення Органу оскарження виконано
Автор: ФОП "МАГЛО ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА", Олена Магло +380487591715 maglo2009@ukr.net