• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт вул.Павлова в м.Ковель Волинської області

Завершена

7 130 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.8% або 60 000.00 UAH
Період оскарження: 06.03.2020 15:56 - 19.03.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником

скарга

Номер: 64cc26ef9265468aacee3f0c661e485a
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-06-002518-a.c5
Назва: скарга
Скарга:
Скарга на дії та рішення Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства виконавчого комітету Ковельської міської ради. Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-03-06-002518-a.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 28.04.2020 10:50
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 20.05.2020 21:58
Дата виконання рішення Замовником: 22.05.2020 09:22
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №9491-р/пк-пз від 15.05.2020 виконано 22.05.2020р.
Автор: ТОВ "ВИШКІВ-БРУК", Балицький Сергій +380505322146 bruklutsk@gmail.com
Вимога
Є відповідь

оскарження дискваліфікації

Номер: 6d774375aaf94140b9c732e8c04a15fa
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-06-002518-a.b4
Назва: оскарження дискваліфікації
Вимога:
Вих. № 1 від 17.04.20 ВИМОГА щодо усунення порушення прав учасника закупівлі Управлінням капітального будівництва та житлово-комунального господарства Виконавчого комітету Ковельської міської ради оголошено закупівлю робіт, а саме - капітальний ремонт вул. Павлова в м.Ковель Волинської області, очікувана вартість закупівлі – 7 130 000,00, ідентифікатор закупівлі - UA-2020-03-06-002518-a. За результатами проведеного аукціону, ТОВ «Бетон Брук Сервіс» посіло 2 місце з ціновою пропозицією 5 690 300,00. Протоколом засідання тендерного комітету №20 від 06 квітня 2020 року, тендерну пропозицію ТОВ «Бетон Брук Сервіс» дискваліфіковано нібито через невідповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації. В протоколі зазначено: • ТОВ «Бетон Брук Сервіс» в складі тендерної пропозиції надало неповну ліцензію субпідрядника. • У ТОВ «Бетон Брук Сервіс» відсутні необхідна техніка та працівники необхідної кваліфікації. Дискваліфікація тендерної пропозиції ТОВ «Бетон Брук Сервіс» з таких підстав є абсолютно неправомірною та такою, що грубо порушує вимоги Закону України « Про публічні закупівлі». Щодо неповноти поданої ліцензії. В п. 7.1. розділу 3 Тендерної документації передбачено таку вимогу: «7.1. У разі закупівлі робіт учасник зазначає в тендерній пропозиції повне найменування, місцезнаходження та код за ЄДРПОУ щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника до виконання робіт у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (довідка складається в довільній формі).». Тобто, учасник повинен був надати в складі тендерної пропозиції або довідку про залучення субпідрядника, або довідку про його незалучення. Інших документів щодо субпідрядника надати даним пунктом не вимагалося. На виконання вимог тендерної документації ТОВ «Бетон Брук Сервіс» (надалі за текстом – Учасник) в складі тендерної пропозиції подано довідку №119 від 20.03.2020 (файл «5 Довідка субпідрядники.pdf»), в якій зазначено, що Учасник буде залучати ТОВ «Дановабуд». Завантаживши дану довідку, Учасник виконав всі вимоги Замовника щодо надання інформації про субпідрядників. Що стосується наданої ліцензії, то Учасник надав її додатково, а не на виконання вимог тендерної документації. Тому тендерна пропозиція Учасника не може буди дискваліфікована через неповноту документів, які не вимагалися до подання вимогами тендерної документації. Дане твердження підтверджується сталою практикою АМКУ. Щодо невідповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, встановленими тендерною документацією. Тендерною документацією встановлено вимогу щодо подання довідок встановленої форми про наявність працівників відповідної кваліфікації та техніки. Замовником не встановлювалося жодних вимог до наявності конкретної техніки у Учасника. Учасник на виконання вимог тендерної документації подано довідки зазначеної форми з заповненням усієї необхідної інформації. Тому тендерна пропозиція Учасника не може буди дискваліфікована через неповноту інформації, яка не вимагалася до подання вимогами тендерної документації. Дане твердження підтверджується сталою практикою АМКУ. У зв’язку з вищенаведеним, просимо вжити заходів щодо неправомірної дискваліфікації ТОВ «Бетон Брук Сервіс» та визнати ТОВ «Бетон Брук Сервіс» переможцем зазначеної закупівлі. У разі невиконання зазначених вимоги, Учасник буде вимушений звернутися до Державної аудиторської служби України та Антимонопольного комітету України для захисту порушених прав та перевірки дії Замовника на предмет відповідності вимогам чинного в Україні законодавства. Директор Стрихарчук С.С.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Мотивація за Вимогою, оприлюдненої через електронну систему закупівель 17.04.2020р. щодо наявного порушення норм Закону України “Про публічні закупівлі” при відхиленні тендерним комітетом Замовника тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "Бетон Брук Сервіс" як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації в торгах по закупівлі “Капітальний ремонт вул.Павлова в м.Ковель Волинської області”, ідентифікатор закупівлі UA-2020-03-06-002518-a є не аргументованою та не підлягає задоволенню у повному обсязі враховуючи наступне. Згідно з частиною першою статті 23 Закону України “Про публічні закупівлі”( далі – Закон) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Тобто, у разі якщо фізична або юридична особа, яка має намір подати тендерну пропозицію, не погоджується з вимогами тендерної документації або має пропозиції стосовно внесення змін до тендерної документації, така особа може звернутись до замовника щодо внесення змін до тендерної документації, або оскаржити положення тендерної документації до органу оскарження, або звернутись до суду, ураховуючи статтю 124 Конституції України. Однак, у визначений Законом термін жодних питань чи оскаржень щодо невідповідності вимог тендерної документації чинному законодавству чи порушень під час проведення процедури закупівлі від учасників не надходило. Частиною другою статті 22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону). Звідси, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому. Одночасно, тендерною документацією встановлено ідентичні вимоги до змісту і способу подання тендерної пропозиції для усіх учасників торгів. Тобто, усі учасники закупівлі перебувають в рівних, однакових умовах щодо формування та подання тендерної пропозиції з відповідними документами для участі в торгах. Таким чином, оскільки тендерна пропозиція має подаватись відповідно до вимог тендерної документації, статтею 30 Закону встановлено обов'язок замовника відхилити тендерну пропозицію у разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації (з роз’яснення Мінекономрозвитку і торгівлі України від 30.12.2016 р. N 3302-06/42560-06). Враховуючи викладене та зважаючи на невідповідність пропозиції учасника складовим тендерної документації, обумовлених в Протоколі тендерного комітету від 06 квітня 2020р. №20, рішення Замовника залишається без змін, а Вимога від 17.04.2020р. №1 щодо неправомірної дискваліфікації тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "Бетон Брук Сервіс" та усунення порушення прав учасника закупівлі UA-2020-03-06-002518-a з усіх визначених позицій не підлягає задоволенню у повному обсязі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

оскарження протоколу

Номер: f9d1bc14ed714b50be3091d2fc00ba49
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-06-002518-a.c1
Назва: оскарження протоколу
Вимога:
Тендерним комітетом Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства виконавчого комітету Ковельської міської ради оприлюднено Протокол №17 від 01 квітня 2020року про кваліфікацію учасників торгів по закупівлі «Капітальний ремонт вул.Павлова в м.Ковель Волинської обл.». Згідно Ст.28 п.4 «Закону України про публічні закупівлі» : «Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.» Згідно Ст.30 п.2 «Закону України про публічні закупівлі» : «Інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель». Аукціон відбувся 24 березня 2020року. Відповідно закінчення строку розгляду сплив 31 березня 2020року і оприлюднення інформації - 01 квітня 2020 року. Протокол виписаний 01 квітня 2020року. Інформацію оприлюднено 02 квітня 2020року в поза робочий час о 17.23год. Це свідчить про ПОРУШЕННЯ Замовником Ст.28 п.4, Ст.30 п.2 «Закону України про публічні закупівлі» і наших прав, як Учасника торгів. Рішення тендерного комітету згідно Протоколу №17 від 01.04.2020року було про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Вишків-Брук» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації. Ввважаємо відхилення тендерної пропозиції через невідповідність поданої нами тендерної пропозиції вимогам тендерної документації помилковим і таке, що ПОРУШУЄ Ст.3,Ст.5п.3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи здійснення закупівель: відкритості та прозорості, обєктивності і неупередженості оцінки тендерної пропозиції та запобігання корупційним діям і зловживанням. Детальне заперечення подано нами у супровідному листі на трьох сторінках. Оскільки наявні ПОРУШЕННЯ Ст.28 п.4, Ст.30 п.2, Ст.3, Ст.5 п.3 «Закону України про публічні закупівлі» наполягаємо скасувати рішення тендерного комітету, щоб усунути привід подання нами скарги до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Мотивація за Вимогою, оприлюдненої через електронну систему закупівель 07.04.2020р. щодо наявного порушення норм Закону України “Про публічні закупівлі” при відхиленні тендерним комітетом Замовника тендерної пропозиції ТОВ «Вишків-Брук» як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації в торгах по закупівлі “Капітальний ремонт вул.Павлова в м.Ковель Волинської області”, ідентифікатор закупівлі UA-2020-03-06-002518-a є не аргументованою та не підлягає задоволенню у повному обсязі враховуючи наступне. Згідно з частиною першою статті 23 Закону України “Про публічні закупівлі”( далі – Закон) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Тобто, у разі якщо фізична або юридична особа, яка має намір подати тендерну пропозицію, не погоджується з вимогами тендерної документації або має пропозиції стосовно внесення змін до тендерної документації, така особа може звернутись до замовника щодо внесення змін до тендерної документації, або оскаржити положення тендерної документації до органу оскарження, або звернутись до суду, ураховуючи статтю 124 Конституції України. Однак, у визначений Законом термін жодних питань чи оскаржень щодо невідповідності вимог тендерної документації чинному законодавству чи порушень під час проведення процедури закупівлі від учасників не надходило. Частиною другою статті 22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону). Звідси, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому. Одночасно, тендерною документацією встановлено ідентичні вимоги до змісту і способу подання тендерної пропозиції для усіх учасників торгів. Тобто, усі учасники закупівлі перебувають в рівних, однакових умовах щодо формування та подання тендерної пропозиції з відповідними документами для участі в торгах. Таким чином, оскільки тендерна пропозиція має подаватись відповідно до вимог тендерної документації, статтею 30 Закону встановлено обов'язок замовника відхилити тендерну пропозицію у разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації (з роз’снення Мінекономрозвитку і торгівлі України від 30.12.2016 р. N 3302-06/42560-06). В свою чергу, протермінований строк розгляду тендерної пропозиції учасника, визначений частиною 4 статті 28 Закону (на що звернуто увагу у Вимозі від 07.04.2020р.) жодним чином не вплинув на результат розгляду та прийняте відповідне рішення замовника щодо кваліфікації учасника та відхиленні тендерної пропозиції ТОВ «Вишків-Брук». Таким чином, Вимога від 07.04.2020р. з усіх визначених позицій не підлягає задоволенню у повному обсязі.
Статус вимоги: Відхилено