-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів марки Citroen у м. Краматорськ
Торги відмінено
421 952.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 100.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 100.00 UAH
Період оскарження:
06.03.2020 15:02 - 24.03.2020 23:00
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо визначення переможця закупівлі
Номер:
4bf64830d29a4e2a94a1464d3c31db18
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-06-002314-a.b1
Назва:
Вимога щодо визначення переможця закупівлі
Вимога:
Відповідно до підпункту 18 пункту 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» предмет закупівлі – товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом.
Згідно з пунктом 1 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Відповідно до ч.5 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги.
Згідно Тендерної документації АТ «Укрпошта» затвердженої рішенням уповноваженої особи від 06.03.2020 р., предметом вказаної закупівлі є: ДК 021:2015 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів марки Citroen у м. Краматорськ). В п.4.3. Розділу І Тендерної документації вказано, що місце надання послуг предмету закупівлі визначено згідно технічної специфікації (додаток 3) та/або проекту договору (додаток 6). Проте, в проекті договору не міститься інформації щодо місця надання послуг, а вказано лише, що місце надання послуг – станція (ї) технічного обслуговування Виконавця та/або субпідрядника, згідно переліку визначеного в Додатку 3 до Договору (п. 4.3. проекту договору), при цьому Додаток 3 до Проекту договору не заповнений. В Додатку № 3 до тендерної документації «Технічна специфікація» також не вказано місце надання послуг, а зазначена лише адреса місцезнаходження автомобілів, а саме: м. Краматорськ, пров. Земляний, 2. Таким чином, з наведено вище, та з урахуванням вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а також «Порядку визначення предмету закупівлі» затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 року № 454 із змінами та доповнення, зважаючи на те, що при визначенні предмету закупівлі Замовником у дужках вказується конкретна назва товару чи послуги, місцем надання послуг вказаної закупівлі є м. Краматорськ, як це чітко визначено Замовником у предметі закупівлі.
Дослідивши тендерну пропозицію учасника ТОВ «Альфа Авангард» нами було визначено, що учасник має станції технічного обслуговування для надання послуг Замовнику які розташовані у м. Харків, а саме за адресою: м. Харків, проспект Гагаріна, 106 (довідка щодо наявності матеріально-технічної бази). При цьому, у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «Альфа Авангард» також надано довідку про те, що під час надання послуг з ремонту і технічного обслуговування автомобілів АТ «Укрпошта» залучати субпідрядників він не буде. Тобто послуги будуть надаватися у місті Харків, тоді як Замовником у тендерній документації вказано, що предметом закупівлі є послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів Сіtroen у м. Краматорськ, тобто послуги повинні надаватися у м. Краматорськ.
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Зважаючи на все вищевикладене, просимо Вас дати пояснення, на яких підставах Вами було прийнято рішення про визначення переможцем закупівлі учасника ТОВ «Альфа Авангард», тоді як їх пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, а саме місце надання послуг – м. Харків, тоді як у предметі закупівлі вказано – м. Краматорськ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.04.2020 15:30
Вирішення:
За результатами розгляду вимоги повідомляємо наступне.
Відповідно до пп. 1 п. 1 Порядку визначення предмета закупівлі (далі – Порядок), даний документ встановлює спосіб визначення замовником предмета закупівлі відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Підпунктом 1 пункту 2 Порядку встановлено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. При цьому порядок не містить вказівок чи рекомендацій щодо зазначення конкретної назви. Відповідно, замовник на власний розсуд визначає інформацію, що буде зазначатися у дужках і яка, на його думку, конкретизує предмет закупівлі. У даному випадку – це «Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів марки Citroen у м. Краматорськ». Зазначена інформація вказує на місцезнаходження (приписку) автомобілів, які будуть проходити ремонт та технічне обслуговування, згідно вимог даної закупівлі. Зокрема, у п.2 Додатку 3 зазначено адресу місцезнаходження автомобілів - м. Краматорськ, пров. Земляний, 2.
Слід зазначити, що ні Закон, ні Порядок не містять вимоги щодо вказівки у назві предмета закупівлі ще й місця надання послуг. Натомість п. 5 ч. 2 ст. 22 Закону встановлює обов’язок замовника вказати у тендерній документації вищезазначену інформацію. У пп. 4 п. 1 документації зазначено «Місце надання послуг: згідно технічної специфікації (додаток 3) та/або проекту договору (додаток 6)». Згідно пп. 5 п. 3 Додатку 3 документації СТО повинна мати можливість на вимогу Замовника надавати технічну допомогу поза межами СТО. Конкретизувати такі межі у тендерній документації замовник не може, оскільки на момент подання оголошення це неможливо передбачити. Однак, врахування інформації про можливість виникнення такої необхідності є важливою при формуванні пропозиції учасником.
Відповідно до пп. 4.3 п. 4 Проекту договору, що наведений у Додатку 6 документації місцем надання Послуг є станція (ї) технічного обслуговування Виконавця та/або субпідрядника, згідно переліку визначеного в Додатку № 3 до Договору. Слід зазначити, що дана закупівля проводиться відповідно до порядку визначеного розділом 4 Закону України «Про публічні закупівлі», тобто за процедурою відкритих торгів. Отже, на момент оголошення торгів та публікації тендерної документації і додатків до неї замовнику невідомо хто буде переможцем. Відповідно, додаток 3 проекту договору заповнюється безпосередньо під час укладення договору з переможцем торгів.
Щодо інформації про субпідрядників повідомляємо наступне. Відповідно до пп.7 п. 3 тендерної документації учасники повинні зазначити інформацію про субпідрядників у випадку закупівлі робіт. Предметом даної закупівлі є послуги. Отже, ненадання такої інформації не може бути підставою для відхилення пропозиції учасника. Крім того, пп.2.4 п. 2 Проекту договору передбачено, що Виконавець має право залучати субпідрядників до виконання умов цього Договору, при цьому Виконавець відповідає за якість та строки надання Послуг такими субпідрядниками, а також за ризики втрати чи пошкодження автотранспорту Замовника переданого таким субпідрядникам для надання Послуг. Перелік субпідрядників визначається Сторонами в Додатку № 3 до цього Договору (Перелік станцій технічного обслуговування Виконавця та субпідрядників). Згідно пп. 7.4.3 п. 7 Проекту договору до надання послуг за даним Договором Виконавець може залучати субпідрядників без додаткової письмової згоди згідно з умовами Договору, залишаючись при цьому відповідальним за якість надання Послуг перед Замовником. Отже, при укладенні договору Сторони можуть вказати інформацію про субпідрядників у Додатку 3 до договору. Крім того, в процесі виконання договору дана інформація може коригуватися. Відповідальність за виконання договору несе Виконавець.
У складі пропозиції ТОВ «АЛЬФА АВАНГАРД» подано усі необхідні документи та підтверджено відповідність вимогам документації. Крім того, поданням своєї пропозиції учасник підтверджує можливість виконання договору на умовах, у строки визначені тендерною документацією та за ціною визначеною за результатами аукціону. Відтак, у замовника відсутні підстави для відхилення пропозиції ТОВ «АЛЬФА АВАНГАРД».
Статус вимоги:
Відхилено