• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Дизельне паливо по талонах

вивільнені кошти (закупівля UA-2020-01-28-004140-a)

Завершена

318 750.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 593.75 UAH
Період оскарження: 06.03.2020 14:30 - 18.03.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Щодо незаконного відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції

Номер: 2de8d13c7ffc48a2bf19054c7e61e0eb
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-06-000936-b.c1
Назва: Щодо незаконного відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції
Вимога:
1. Замовником було відхилено найбільш економічно вигідну пропозицію учасника ТОВ «ТАТ ОЙЛ». ТОВ «ТАТ ОЙЛ» вважає відхилення нашої тендерної пропозиції незаконним, так як вона повністю відповідала вимогам тендерної документації. 1. Згідно протоколу відхилення ТОВ «ТАТ ОЙЛ» не підтвердили повноважень уповноваженої особи учасника на укладення договору на закупівлю. Повідомляємо, що у директора ТОВ «ТАТ ОЙЛ» Драча Олександра Васильовича відсутні обмеження щодо підписання договорів. Повноваження директора Драча Олександра Васильовича, що діє без обмежень, вказані у Наказі про призначення, №1 та у Статуті підприємства: Розділ 16 Директор має право без доручення здійснювати всі дії від імені товариства, представляти його інтереси, укладати договори і підписувати інші юридичні та фінансові документи, про що надана довідка у складі тендерної пропозиції та всі підтверджуючі документи (статут, протокол зборів учасників, наказ про призначення). 2. Згідно протоколу відхилення ТОВ «ТАТ ОЙЛ» не надали у складі пропозиції витяг з реєстру платників на додану вартість. ТОВ «ТАТ ОЙЛ» НАДАЛИ У СКЛАДІ ПРОПОЗИЦІЇ ВИТЯГ З РЕЄСТРУ ПЛАТНИКІВ НА ДОДАНУ ВАРТІСТЬ. 3. Згідно протоколу відхилення ТОВ «ТАТ ОЙЛ» об’єднав додатки 6 і 7 в одному документі, тим самим не дотримався форми документу. ТОВ «ТАТ ОЙЛ» надали окремо у складі пропозиції документ «33 Згода з проектом договору» згідно форми. Та додатково надали погоджений проект договору, що не є порушенням вимог тендерної документації. ТАКИМ ЧИНОМ ПРОПОЗИЦІЯ ТОВ «ТАТ ОЙЛ» ПОВНІСТЮ ВІДПОВІДАЄ ВИМОГАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА Є НАЙБІЛЬШ ЕКОНОМІЧНО ВИГІДНОЮ. 2. 1. Замовником було визнано переможцем ТОВ «СОЛВІНГ СИСТЕМ». ТОВ «СОЛВІНГ СИСТЕМ» надали у складі пропозиції договір купівлі-продажу з ТОВ «Белнафтогаз», та цей договір не є партнерським та не гарантує забезпечення замовника паливом в повному обсязі. За цим договором не регламентований строк дії талонів на пальне(за договором він вказується на звороті), що є порушенням тендерних вимог щодо строку поставки товару до кінця року. 2. Розглянувши договір купівлі - продажу нафтопродуктів № ДГ -0000011 від 18.04.2019р. між ТОВ «СОЛВІНГ СІСТЕМС» та КЛПУ «Міська психіатрична лікарня №7 і накладну, що підтверджує факт поставки даного товару встановлено, що накладна не містить печатку або дані про довіреність, за якої здійснено відпуск палива, що ставить під сумнів її дійсність та факт поставки даного товару. 3. Учасник надає довідку і копію ліцензії на оптову торгівлю пальним, за відсутності місць оптової торгівлі (Ліцензія № 990614201901240 від 08.07.2019 року, дата переоформлення 10.12.2019 року) Відповідно до ст. 1 Закону «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» № 481/95-ВР, 19.12.1995 (Зі змінами). Роздрібна торгівля - діяльність по продажу товарів безпосередньо громадянам та іншим кінцевим споживачам для їх особистого некомерційного використання незалежно від форми розрахунків, у тому числі на розлив у ресторанах, кафе, барах, інших суб'єктах господарювання (у тому числі іноземних суб’єктах господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) громадського харчування; Відповідно до Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України Наказ Мінпаливенерго України, Мінтрансзв'язку України, Мінекономіки України, Держспоживстандарту України 20.05.2008 N 281/171/578/155 «Талон - спеціальний талон, придбаний за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджує право його власника на отримання на АЗС фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки, які позначені на ньому». Отже, дана закупівля передбачає відпуск пального з АЗС в паливні баки автотранспорту Замовника, що за всіма ознаками є операцією з роздрібної торгівлі пальним. ТАКИМ ЧИНОМ, пропозиція ТОВ «СОЛВІНГ СИСТЕМ» НЕ ВІДПОВІДАЄ ВИМОГАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА МАЄ БУТИ ВІДХИЛЕНА. Вимагаємо усунути порушення законодавства у сфері публічних закупівель та визнати переможцем ТОВ «ТАТ ОЙЛ» Та скасувати рішення про визначення ТОВ «СОЛВІНГ СИСТЕМ» переможцем закупівлі. У разі неможливості усунення порушень вимагаємо відмінити процедуру закупівлі згідно ст. 31 закону України про публічні закупівлі «Стаття 31. Відміна замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися 1. Замовник відміняє торги в разі: ……неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель» У разі незадоволення вимоги ТОВ «ТАТ ОЙЛ» буде вимушено звернутися до правоохоронних органів, Антимонопольного Комітету України та НАБУ.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідно до частини 1 статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі" поняття «Вимога щодо усунення порушень» може надаватися фізичною/юридичною особою не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції та стосується тендерної документації – тобто учасник не може подавати вимогу щодо усунення порушень після оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій. Відповідно до частини 2 статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі", скарга, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п'яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій» та подаються до органу оскарження – тобто скарга не може бути подана учасником на ім’я Замовника. Додатково зазначаємо, що підстави для відхилення тендерних пропозицій визначені в ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі". Серед них окремо передбачені підстави, які стосуються учасників, і окремо – суто учасника-переможця (тобто, того учасника, який вже отримав повідомлення про намір укласти договір). Так, відповідно до п.2 ч. 1 ст. ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо переможець відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону. Враховуючи викладене, вимога на даному етапі публічної закупівлі є недійсною і підлягає відхиленню. Більше того, Замовник обмежений положеннями Закону щодо підстав відхилення тендерних пропозицій переможців.
Статус вимоги: Відхилено