• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: (09130000-9) Нафта і дистиляти (бензин А-92; бензин А-95; дизельне паливо ДП-Євро5 в скретч-картках/ талонах)

Завершена

319 331.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 596.00 UAH
Період оскарження: 06.03.2020 14:26 - 17.03.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

невідповідність тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації

Номер: 769123dce5da46dd86a1c3494a85a1bb
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-06-001209-c.b3
Назва: невідповідність тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЗОГ-РІТЕЙЛ» (код ЄДРПОУ 41224168; Юр. адреса: 69001, м. Запоріжжя, бул. Шевченка, буд.28) звертається із вимогою до Департаменту спорту, сім’ї та молоді Запорізької міської ради, оскільки Замовником було порушено ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» , а саме : -добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Безпідставно відхиливши найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ», Замовник, згідно протоколу засідання тендерного комітету № 42 від 30 березня 2020 р., не зважаючи на невідповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, визнав переможцем закупівлі ТОВ "ФОРПОСТ СІТІ», пропозиція якого дорожче на 40 909 грн. Щодо невідповідності переможця ТОВ "ФОРПОСТ СІТІ»: 1. Відповідно до вимог Додатку 3 тендерної документації, Учасник повинен надати Довідку (лист) довільної форми про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до виконання зобов‘язань за предметом даних торгів. У Довідці обов’язково зазначити наявність директора, комірника, операторів АЗС та/або касирів АЗС не менше 7, водіїв не менше 3-х. Також необхідно надати копії сторінок трудових книжок (перша сторінка та інші) та наказів про призначення ПЕРЕЛІЧЕНИХ В ТАБЛИЦІ ПРАЦІВНИКІВ, які підтверджують зазначені в довідці стаж та працевлаштування на відповідній посаді. Необхідно надати копії посвідчень про проходження навчання, яке дає право на виконання робіт з підвищеною небезпекою операторів АЗС та/або касирів АЗС, яких зазначено в даній Довідці В порушення вищевказаних вимог, ТОВ "ФОРПОСТ СІТІ» НЕ НАДАВ ЖОДНИХ документів щодо оператора АЗС -Петлюк Олена Вікторовна, зазначеного у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 2. Відповідно до п.7 Розділу Загальні положення : «Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією документацією, складені іншою мовою, ніж передбачено умовами цієї документації, у складі пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою.» Проте, ТОВ "ФОРПОСТ СІТІ» відсутній переклад стор. 30-31 трудової книжки оператора АЗС Розвєзєвої І.В. (наданий у складі тендерної пропозиції «документ» не відповідає оригіналу). 3. Відповідно до порядку та переліку документів для переможця процедури закупівлі: відповідно до частини 3 статті 17 Закону переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, надає замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 та 8 частини першої статті 17 Закону (Додаток 4 «Документи, що подає переможець процедури закупівлі для підтвердження відсутності підстав, визначених статтею 17 Закону»).Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Також переможець надає: - тендерну пропозицію (згідно Зразка), приведену у відповідність до показників за результатами проведеного «Електронного аукціону»; Протоколом засідання тендерного комітету № 42 від 30 березня 2020 р. (який був розміщено 30 березня 12:11 ) ТОВ "ФОРПОСТ СІТІ» було визнано переможцем процедури відкритих торгів. Але, оновлена пропозиція була надана Учасником ТОВ «ФОРПОСТ СІТІ» 30 березня 09:23, тобто до моменту визначення ТОВ «ФОРПОСТ СІТІ» переможцем торгів, що не відповідає вимогам тендерної документації. Таким чином, враховуючи той факт, що Замовником було порушено законодавство з питань публічних закупівель, вважається необхідним відмінити процедуру відкритих торгів. Звертаємо увагу, що за порушення вимог, установлених Законом України «Про публічні закупівлі» у тому числі в частині прийнятих рішень, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально. З огляду на вищенаведене, з метою недопущення порушень законодавства під час здійснення Процедури закупівлі ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ» ВИМАГАЄ: Відмінити процедуру відкритих торгів (UA-2020-03-06-001209-c) відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 1. Товариством з обмеженою відповідальністю «ФОРПОСТ СІТІ» в довідці під назвою: «3.Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» було зазначено 8 операторів, на 7 з яких присутні усі необхідні документи, які зазначені в тендерній документації, а саме: копії сторінок трудових книжок (перша сторінка та інші) та наказів про призначення перелічених в таблиці працівників, які підтверджують зазначені в довідці стаж та працевлаштування на відповідній посаді, копії посвідчень про проходження навчання, яке дає право на виконання робіт з підвищеною небезпекою операторів АЗС та/або касирів АЗС, яких зазначено в даній Довідці. Вимога про наявність не менше 7 операторів АЗС та/або касирів АЗС, зазначена в тендерній документації Замовника, виконана. 2. Товариством з обмеженою відповідальністю «ФОРПОСТ СІТІ» було надано переклад трудової книжки оператора АЗС Розвєзєвої І.В. в повному обсязі. В перекладі невірно зазначені номера 2-х сторінок, ця формальна помилка, пов'язана з оформленням тендерної пропозиції, не впливає на зміст тендерної пропозиції. Тендерна документація містить опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Відповідно до умов цієї документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме: технічні помилки та описки, наприклад (але не виключно): 1. окремі документи тендерної пропозиції, що розробляє самостійно Учасник торгів, не містять підписи уповноваженої особи чи печатки Учасника (у разі її використання); 2. окремі документи тендерної пропозиції складені російською мовою, при цьому, зміст документу повністю зрозумілий Замовнику; 3. замість вимоги надати довідку в довільній формі учасник надав аналогічний за змістом документ з іншою назвою: «лист-пояснення», «інформаційний лист» тощо; 4. зазначення в довідці русизмів, сленгових слів або наявність технічних помилок – втрата окремої букви, зайва буква або букви поміняні місцями. Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерну пропозицію при виявленні формальних (несуттєвих) помилок незначного характеру, при цьому Замовник гарантує дотримання всіх принципів, визначених статтею 3 Закону. Рішення про віднесення допущеної учасником помилки до формальної (несуттєвої) ухвалюється колегіально на засіданні тендерного комітету. 3. Щодо документів, що подає переможець процедури закупівлі для підтвердження відсутності підстав, визначених статтею 17 Закону, то Товариством з обмеженою відповідальністю «ФОРПОСТ СІТІ» було надано дану інформацію в паперовому вигляді в передбачений термін, що не суперечить вимогам тендерної документації Замовника.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

дискримінаційні умови тендерної документації

Номер: 90cedd5bad24466a8ef0c3c32fb44fb8
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-06-001209-c.b2
Назва: дискримінаційні умови тендерної документації
Вимога:
Згідно вимог Додатку 3, Учаснику необхідно надати довідку, якою він підтверджує відсутність жодного факту припинення договірних відносин у зв’язку з неможливістю надання товару (талонів, скретч-карток, ПММ наливом незалежно від причини), крім випадків настання форс-мажорних обставин, які підтверджуються компетентними органами. Ми розуміємо, що необхідність зазначених вимог обумовлена тим, що на практиці мають місце випадки відмови Учасників від виконання своїх обов’язків з поставки товару по договору на підставі різних виправдань, що в свою чергу призводить до розриву договірних відносин та унеможливлює виконання Замовником покладених на нього обов’язків. Замовники вимушені розривати договори та повторно проводити процедури закупівель, на проведення яких не завжди є час. Але, діючим законодавством передбачені підстави розірвання договірних відносин за згодою сторін на підставі належним чином оформленої додаткової угоди (ст..651ЦКУ, ст. 188 ГКУ), в цьому випадку відсутні наслідки порушення умов договору, а саме відповідальність яка передбачена умовами договору у вигляді пені, неустойки та інше. Тому, якщо у разі розірвання договору, відсутні наслідки припинення договірних відносин (з документальним підтвердженням), ця обставина не може бути підставою для відхилення пропозиції учасника.. Таким чином, з метою забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, наполягаємо на внесення змін , а саме: «Учаснику необхідно надати довідку, якою він підтверджує відсутність фактів припинення договірних відносин у зв’язку з неможливістю надання товару (талонів, скретч-карток, ПММ наливом), крім випадків, які стосуються настанням форс-мажорних обставин, які підтверджуються компетентними органами , або якщо Учасник має підтвердження , щодо відсутності наслідків припинення договірних відносин.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Необхідність зазначених вимог обумовлена тим, що на практиці мають місце випадки відмови Учасників від виконання своїх обов’язків з поставки товару по договору на підставі різних виправдань, що в свою чергу призводить до розриву договірних відносин та унеможливлює виконання Замовником покладених на нього обов’язків. Замовники вимушені розривати договори та повторно проводити процедури закупівель, на проведення яких не завжди є час. Тому ми не маємо можливості допускати зазначені випадки. У разі несвоєчасного виконання або невиконання Постачальником своїх зобов’язань виникає неможливість виконання Замовником своїх зобов'язань, що в свою чергу призведе до виникнення негативних наслідків. На нашу думку всі вимоги, викладені в документації, не суперечать діючому Законодавству, є необхідними для успішного проведення Закупівлі та гарантованого отримання якісного товару, за найнижчою ціною, у визначені терміни. Ці вимоги ідентичні для всіх Учасників і їх виконання цілком можливе для добросовісних Учасників. З іншого боку, значне спрощення вимог, які ви пропонуєте, може призвести до участі в торгах недобросовісних Учасників і подальшому невиконанні умов Договору. Враховуючи те, що при проведенні Торгів, Замовник перш за все повинен керуватися інтересами власного закладу, а не бізнес – інтересами Учасників, вважаємо за необхідне залишити всі вимоги Тендерної документації без змін та відхилити подану вимогу від Учасника.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

дискримінаційні умови тендерної документації

Номер: dc133a1c7a0148be9f87b3a4f8b24d29
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-06-001209-c.b1
Назва: дискримінаційні умови тендерної документації
Вимога:
У додатку № 3 до тендерної документації зазначено, що склад зберігання нафтопродуктів повинен бути розташовано в межах міста Запоріжжя. Вважаємо вищезазначену вимогу тендерної документації такою, що обмежує наші права як учасника- постачальника з великим досвідом роботи на ринку, та перешкоджає взяти участь у оголошеної закупівлі (UA-2020-03-06-001209-c) з наступних обставин. Склад зберігання нафтопродуктів нашого підприємства розташовано у 10 км зоні поблизу міста Запоріжжя. Тобто наше підприємство цілком мало б змогу своєчасно забезпечити у повному обсязі ПММ, згідно умов договору. Крім того, невелика відстань розташування складу зберігання нафтопродуктів до межі м. Запоріжжя не перешкоджає Замовнику здійснити необхідні дії спрямовані на перевірку якості товару, техніки та обладнання. Таким чином, наше підприємство цілком відповідало б усім вимогам тендерної документації. У відповідності до ч.4 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, тому, вимагаємо виключити кваліфікаційний критерій до учасника щодо розташування складу зберігання нафтопродуктів саме в межах міста Запоріжжя, як такий що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до статті 16 Закону Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Враховуючи відповідні вимоги Закону, Замовником закупівлі і були встановлені вимоги щодо матеріально-технічної бази, зокрема що склад зберігання нафтопродуктів (нафтобаза) повинен бути розташовано в межах міста Запоріжжя. (необхідно надати витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності). На території міста Запоріжжя є декілька складів зберігання нафтопродуктів (нафтобаз). Учасник має можливість орендувати будь-який склад або його частину без обмежень. Ми вважаємо, що без наявності складу в місті, в разі несприятливих погодних умов, а саме снігопади, ожеледиця у учасника та/або партнера учасника можуть виникнуть проблеми з забезпечення паливом АЗС з інших міст. Крім цього в разі виникнення підозр щодо неякісного палива Замовнику потрібно понести додаткові трудові та матеріальні витрати на відрядження групи працівників Замовника для участі у відборі проб в інше місто. У разі поставки Постачальником товару неналежної якості, несвоєчасного виконання або невиконання своїх зобов’язань виникає неможливість виконання Замовником своїх зобов'язань, що в свою чергу призведе до виникнення негативних наслідків. Перелічені вимоги не є дискримінаційними, а необхідні для підтвердження можливості своєчасного виконання умов договору з поставки якісних нафтопродуктів. Вимоги, які не стосуються постачальників нафтопродуктів Замовником не установлюються. На нашу думку всі вимоги, викладені в документації, не суперечать діючому Законодавству, є необхідними для успішного проведення Закупівлі та гарантованого отримання якісного товару, за найнижчою ціною, у визначені терміни. Ці вимоги ідентичні для всіх Учасників і їх виконання цілком можливе для добросовісних Учасників. З іншого боку, значне спрощення вимог, які ви пропонуєте, може призвести до участі в торгах недобросовісних Учасників і подальшому невиконанні умов Договору. Таким чином, Замовник вважає, що подана вимога підлягає відхиленню.
Статус вимоги: Відхилено