-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
оливи та мастильні матеріали
оливи та мастильні матеріали
Торги відмінено
26 632 476.30
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 133 162.38 UAH
мін. крок: 0.5% або 133 162.38 UAH
Період оскарження:
06.03.2020 14:23 - 21.03.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Номер:
20651f3be7d847bc82d739d5b9749b1b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-06-001196-c.b4
Назва:
Про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга:
Більш детально в тексті скарги
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 04.06.2020 16:40
- 1196_Оголошення 04.06.2020 16:40
- 1196_Рішення 04.06.2020 16:40
- Скан-копія платіжного доручення 04.06.2020 16:40
- рішення від 09.06.2020 № 11196 + лист Замовнику.pdf 09.06.2020 19:55
- Інформація про резолютивну частину рішення від 24.06.2020 № 12535.pdf 25.06.2020 18:55
- рішення від 24.06.2020 № 12535.pdf 30.06.2020 20:04
- Заперечення UA-2020-03-06-001196-c (скарга ТОРУМ).docx 24.06.2020 11:57
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.06.2020 16:40
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
09.06.2020 19:56
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
30.06.2020 20:05
Дата виконання рішення Замовником:
17.03.2021 17:14
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення АМКУ від 24.06.2020 №12535 замовником внесено зміни
Скарга
Відхилено
Скарга
Номер:
8fa18bed50314d6a89b1d7438d97a87b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-06-001196-c.b3
Назва:
Скарга
Скарга:
Міститься у вкладенні
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 1196-с.pdf.pdf 02.04.2020 15:25
- плат доручення 404.jpeg 02.04.2020 15:25
- Рішення від 06.04.2020 № 6517 (+лист Замовнику).pdf 06.04.2020 19:15
- Інформація про резолютивну частину рішення від 22.04.2020 № 7716.pdf 23.04.2020 16:06
- Рішення від 22.04.2020 № 7716.pdf 27.04.2020 21:38
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.04.2020 15:25
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
06.04.2020 19:15
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
27.04.2020 21:38
Скарга
Виконана замовником
Про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Номер:
156bde44ffdb42fc8cf3f9c18be721de
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-06-001196-c.a2
Назва:
Про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга:
Детально наведенно в скарзі
Пов'язані документи:
Учасник
- Скан-копія платіжного доручення 18.03.2020 14:38
- Скарга 18.03.2020 14:38
- Рішення від 23.03.2020 № 5453 (+лист Замовнику).pdf 23.03.2020 21:51
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 18.03.2020 № UA-2020-03-06-001196-c.a2.pdf 03.04.2020 23:08
- Інформація про резолютивну частину рішення від 06.04.2020 № 6567.pdf 07.04.2020 17:04
- Рішення від 06.04.2020 № 6567.pdf 09.04.2020 20:07
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.03.2020 14:38
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
23.03.2020 21:51
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
09.04.2020 20:07
Дата виконання рішення Замовником:
01.06.2020 16:12
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення №6567-р/пк-пз від 06.04.2020 постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг замовником внесені зміни до тендерної документації.
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
ed74913460704c6db1805ba548f1b72e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-06-001196-c.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
Наша компанія має намір прийняти участь у тендерній закупівлі, проте, вважає положення тендерної документації такими, що порушує норми щодо недискримінації учасників та забезпечення добросовісної конкуренції, як передбачено ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Так, заявник має можливість надати надзвичайно конкурентну та обґрунтовану цінову пропозицію щодо частини предметів закупівлі, проте зазначене в тендерній документації компонування предметів закупівлі фактично позбавляє заявника можливості прийняти участь в даній закупівлі, що в свою чергу є прямим обмеженням конкуренції та порушенням норм Закону України «Про публічні закупівлі». Так, частиною 4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Положеннями ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Наша компанія подає цю заяву про внесення змін та просить Замовника, на підставі ч.1, 2 ст.23 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 1. У визначений Законом строк та порядку розглянути дану заяву про внесення змін до Тендерної документації якими усунути порушення вимог ст. 3, ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Внести зміни до Тендерної документації, відповідно до яких розбити предмети закупівлі на окремі лоти кожен.
3. Відповідно до ч.2 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» розмістити та відобразити відповідні зміни в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.03.2020 11:28
Вирішення:
У зв’язку з неодноразовим надходженням вимог, скарг до АМКУ та відміни великої кількості торгів у 2019-2020 роках на складах регіональних філій склалося скрутне становище з запасами олив та мастильних матеріалів а по деяких і повна їх відсутність. В разі розподілу на окремі лоти буде необхідно провести великий обсяг робіт щодо оформлення пакету документів для внесення змін, що в свою чергу призведе до затягування термінів проведення торгів.
Враховуючи вищезазначене вважаємо розбивку лотів у даній ситуації недоцільною.
Статус вимоги:
Відхилено