-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Послуги у сфері рослинництва
Послуги у сфері рослинництва
Завершена
5 973 995.78
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 2 350.01 UAH
мін. крок: 0% або 2 350.01 UAH
Період оскарження:
06.03.2020 13:32 - 02.04.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційні вимоги
Номер:
b104a299935649fb91a259f574e51e4f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-06-001829-a.b1
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Відповідно до пункту 3 додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен надати: довідку за формою, наведеною у додатку № 8 до тендерної документації, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі (з працевлаштуванням згідно чинного законодавства). Законодавство передбачає можливість Замовника встановити кваліфікаційний критерій відносно наявності працівників, що мають необхідні знання, однак не передбачає можливості встановлення конкретної кількості працівників, Замовником жодним чином не обґрунтовано необхідність наявності 10 чоловік (працівників) для надання послуг за даним предметом закупівлі. Учасник самостійно розраховує необхідну кількість працівників, яких планує залучати для дотримання та забезпечення виконання умов предмета закупівлі, тому встановлення замовником у тендерній документації чіткої кількості працівників створює умови, які є дискримінаційними щодо учасників.
Додатком 3 тендерної документації передбачені технічні вимоги до учасників торгів для надання послуг, зокрема, наявність кваліфікованого персоналу з офіційним працевлаштуванням (не менше 10 чол.). Зважаючи на те, що предметом закупівлі є послуги, які носять сезонний характер і безпосередньо пов'язані з порами року учасник має право залучити необхідну кількість працівників після визнання його переможцем торгів, згідно чинного законодавства України.
За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають як мінімум 10 осіб з офіційним працевлаштуванням, що є дискримінаційною вимогою по відношенню до інших суб'єктів господарювання та обмежують конкуренцію.
Згідно Додатку 3 тендерної документації передбачені технічні вимоги до учасників торгів для надання послуг, зокрема, наявність на території міста бази для зберігання інвентарю, машин, техніки тощо. Дана вимога документації є дискримінаційною щодо учасників та спрямована виключно на обмеження конкуренції та допущення до участі в тендері виключно суб'єктів господарювання, місцезнаходження або будь-які приміщення яких розміщені на території міста Херсона.
Замовник не довів та не обґрунтував необхідність наявності на території міста бази для зберігання інвентарю, машин, техніки тощо. За необхідності плануємо орендувати їх у разі перемоги в торгах та укладанні договору за результатами процедури закупівлі.
Отже даною вимогою Замовник надає перевагу учасникам, які вже мають на території міста бази для зберігання інвентарю, машин, техніки тощо та унеможливлює участь в торгах для учасників, які працюють по всій території України та добросовісно надають послуги, що відповідають потребам конкретного Замовника.
Додатком 3 до тендерної документації передбачені технічні вимоги до учасників торгів для надання послуг, а саме: наявність машин, техніки для вивезення сміття (не менше 2 одиниць) (власної або орендованої), дана вимога є не обґрунтованою та документально не підтвердженою. Учасник самостійно встановлює необхідну кількість машин та техніки для вивезення сміття, якою планує надавати послуги та забезпечувати виконання умов предмета закупівлі, тому встановлення замовником у тендерній документації чіткої кількості машин, техніки для вивезення сміття є дискримінаційними щодо учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище умов порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Таким чином, встановлені штучні перешкоди у вигляді створення нерівних умов для учасників закупівлі. Враховуючи вищевикладене, застосування Замовником в тендерній документації вищезазначеного є необґрунтованим та таким, що встановлює обмеження для учасників торгів. Один з основоположних принципів здійснення закупівель є максимальна економія та ефективність, тому просимо Замовника внести зміни до тендерної документації таким чином, щоб не допускати дискримінаційних вимог до учасників.
Виходячи з вищевикладеного, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Пов'язані документи:
Учасник
- Дискримінаційні вимоги 22.03.2020 21:37
- Протокол № 16 від 25.03.2020.pdf 25.03.2020 10:43
Дата подачі:
22.03.2020 21:37
Вирішення:
Ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям
Пунктом 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що замовник установлює кваліфікаційні критерії до учасника публічних закупівель. Обмежень щодо визначення критеріїв у кількісному показникові Законом не встановлено.
Крім того п. ст.. 16 передбачено, що визначені Замовником кваліфікаційні критерії зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником.
Звертаємо Вашу увагу на вимоги Закону, що Замовник вимагає від учасників, Замовник установлює кваліфікаційні критерії до учасника публічних закупівель, що визначені Замовником кваліфікаційні критерії зазначаються в тендерній документації. Таким чином, Замовник з метою забезпечення своєчасного та в повному обсязі виконання покладених на нього функцій по наданню послуг з озеленення , за переліком, що є предметом закупівлі цих торгів, з урахуванням значних обсягів послуг, які повинні надаватися одночасно на всій території міста, а інколи і при ліквідації аварійних ситуації в стислі терміни, з урахування багаторічного досвіду забезпечення надання зазначених послуг, встановив в цій тендерній документації кваліфікаційні критерії та технічні вимоги до учасників торгів
Замовник повинен бути впевнений, що підприємство – переможець процедури закупівлі вчасно, у повній мірі та одразу після укладення відповідного договору згідно з чинним законодавством забезпечить надання послуг з покосу зелених зон , матиме для цього необхідну кількість обладнання, механізмів, техніки техніку та людських ресурсів, а не буде витрачати час на пошук працівників, закупівлю мотокосарок, техніки та пошук бази для їх ремонту та зберігання..
Площа зелених зон згідно експлікацій становить 1 102 469 м², а об’єм послуги за тендерною документацією 2 772 768 м² ( 2,5 рази відповідно до єксплікації). Відповідно до Галузевих комунальних норм України (ГКН 02.08.018 – 2004) на одиницю виміру 100 м² необхідно 0,650 люд/годин, тобто на один робочий день одна людина згідно вимог забезпечуватиме покіс близько 800 м². Для забезпечення покосу площі 1102469 м² за 20 робочих днів, за умови дотримання вищевказаних норм, необхідно 68 працівників. Отже, зважаючи на вищевказане, Замовником не встановлювалися критерії, які є дискримінаційними.
Для забезпечення мобільності та оперативності перевезення обладнання та спеціальних засобів для здійснення покосу необхідна техніка, яка б не була задіяна тільки на одній ділянці роботи та надасть можливість бути незалежними від інших працівників зайнятих наданням інших послуг.
Для зберігання, обслуговування механізмів, пально-мастильних матеріалів, інших необхідних предметів, матеріалів, для надання послуг необхідна виробнича база, яка не є житловими приміщеннями, що убезпечить життя та здоров’я людей. А також наявна виробнича база на території міста забезпечить оперативність та мобільність під час надання послуг.
З урахуванням вищевикладеного, тендерний комітет прийняв рішення залишити вимогу без задоволення.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
06.04.2020 12:03