• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 - 77310000-6- Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень. Покоси газонів та висадка квіткових рослин і забезпечення належного їх утримання на території Франківського району м.Львова

ДК 021:2015 - 77310000-6- Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень. Покоси газонів та висадка квіткових рослин і забезпечення належного їх утримання на території Франківського району м.Львова; послуги

Торги не відбулися

3 100 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 500.00 UAH
Період оскарження: 06.03.2020 12:19 - 19.03.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: 953b014571604447ba070b79b5931b0c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-06-000477-b.c1
Назва: Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Вих№15/04-1 Від 15.04.2020р. До Антимонопольного комітету України Адреса: 03035, м. Київ, МСП-03680, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 Суб’єкт оскарження (Скаржник): ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «І Н В А Й Т» Адреса: Україна, 03069, м.Київ, ВУЛИЦЯ КІРОВОГРАДСЬКА, будинок 38/58, ЛІТЕРА Б, офіс 17 Код ЄДРПОУ 37701437 Тел.для зв’язку: +38 (095) 8879855 Електронна адреса: tender@iws.ua Замовник: ФРАНКІВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Адреса: Україна, м.Львів, 79057, вул.Генерала Т.Чупринки,85 Код ЄДРПОУ 04056121 Інформація про закупівлю: Відкриті торги, Ідентифікатор закупівлі UA-2020-03-06-000477-b СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Франківська районна адміністрація Львівської міської ради (надалі – Замовник) оголосла закупівлю в системі PROZORRO за ідентифікатором закупівлі UA-2020-03-06-000477-b за предметом закупівлі ДК 021:2015 - 77310000-6- Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень. Покоси газонів та висадка квіткових рослин і забезпечення належного їх утримання на території Франківського району м.Львова. Свої пропозиції на участь в зазначеній закупівлі подали наступні учасники: Відповідно до Протоколу 11/4 тендерного комітету Франківської районної адміністрації про розгляд та відхилення тендерної пропозиції учасника від 06.04.2020р. пропозиція ТОВ «ІНВАЙТ» була визнана такою, що не відповідає вимозі щодо кваліфікаційного критерію, а саме підтвердження досвіду виконання аналогічного договору щодо закупівлі - ДК 021:2015 - 77310000-6- Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень. Покоси газонів та висадка квіткових рослин і забезпечення належного їх утримання на території Франківського району м.Львова і як наслідок було прийняте рішення відхилити тендерну пропозицію ТОВ "І Н В А Й Т" подану щодо закупівлі - ДК 021:2015 - 77310000-6- Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень. Покоси газонів та висадка квіткових рослин і забезпечення належного їх утримання на території Франківського району м.Львова на підставі абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» оскільки учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. ТОВ «ІНВАЙТ» не погоджується з зазначеним рішенням, вважає його необґрунтованим, хибним та таким, що не відповідає дійсним обставинам справи виходячи з наступного: За твердженням Члена тендерного комітету, начальника відділу комунального господарства Гука М.Р. відповідно до п.3 Додатку 1 Таблиці 1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, де у п.п. 3.1 зазначено, що Аналогічний договір – це Договір про надання послуг з озеленення територій та утримання зелених насаджень(Покоси газонів та висадка квіткових рослин і забезпечення належного їх утримання), Учасником надано копію аналогічного договору від 21.12.2018 р. № 37.14.3/8.4-86, предметом якого, а також із специфікації до договору та актів виконаних робіт вбачається в основному надання послуг з прибирання території аеропорту, а саме прибирання території з твердим покриттям, газонів, паркової зони та прибирання квітників та ваз. Отже, підтвердження досвіду щодо саме висадки квіткових рослин, що також є предметом закупівлі, Учасником не надано. Слід зазначити, що у довідці про досвід виконання аналогічного договору від 20.03.2020р. №46/2 вказано суму договору 17 258 939.70 грн., однак копії платіжних доручень до аналогічного договору надано на суму 14 431 365.84 грн. СПРОСТУВАННЯ ХИБНОГО ТВЕРДЖЕННЯ: ТОВ «ІНВАЙТ» на виконання вимог ТД завантажив в систему скан Договору про закупівлю 37-14.3/8.4-86 від 21.12.2018р. з предметом договору – послуги з озеленення території та утримання зелених насаджень (прибирання території аеропорту). Досвід саме покосу газонів та висадки квіткових рослин і забезпечення належного їх утримання підтверджується наступними положеннями договору 37-14.3/8.4-86 від 21.12.2018р. – 1. Відповідно до п.2.3. Договору Послуги за цим договором надаються у відповідності в тому числі і до Додатку №2 до договору технологія прибирання територій прилеглих до пасажирських терміналів , складу ПММ та інших об’єктів аеропорту 13.09.2018р. № 01-35-45, а саме Технологія містить підтвердження наявності у ТОВ «ІНВАЙТ» досвіду покосу газонів та висадки квіткових рослин і забезпечення належного їх утримання 2. П.3.4. Додатку №2 до договору визначає, що Клінінгова Компанія зобов’язана: 3. П.4.4.4. Додатку №2 до договору визначає види прибирання паркової зони що включає : 4.У п.4.5 Додатку №2 до договору міститься вимога щодо порядку прибирання та утримання трав’яних газонів, а саме: 5. Твердження щодо невідповідності ТП ТОВ «ІНВАЙТ» вимогам ТД в частині не надання підтвердження виконання аналогічних послуг, а саме: покоси газонів та висадка квіткових рослин і забезпечення належного їх утримання спростовується і тим, що Учасником завантажений в систему Додаток №7 та Додаток №8 до Договору Паспорт робочого місця група території : трав’яні газони та паспорт робочого місця група територій : квітники та вази в яких чітко передбачена вся матеріально- технічна база, якою володіє Учасник для надання послуг в тому числі для покосу газонів та висадці квіткових рослин і забезпечення їх утримання. Таким чином, Скаржник вважає, що Замовник оцінюючи нашу тендерну пропозицію не уважно та не належним чином здійснив дослідження положень наданого Учасником аналогічного договору оскільки ТОВ «ІНВАЙТ» належним чином підтвердив наявність досвіду виконання аналогічного договору щодо предмету оскаржуваної закупівлі. Наступною підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІНВАЙТ» на думку тендерного комітету стало що у довідці про досвід виконання аналогічного договору від 20.03.2020р. №46/2 Учасник вказав суму договору 17 258 939.70 грн., однак копії платіжних доручень до аналогічного договору надано на суму 14 431 365.84 грн. СПРОСТУВАННЯ ХИБНОГО ТВЕРДЖЕННЯ: У своїй ТД Замовник висував наступні кваліфікаційні вимоги: 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів 3.1. Довідка із зазначенням замовника торгів, з яким укладено аналогічний договір(договори) (згідно наведеної форми, Додаток 1.3). Аналогічний договір – це Договір про надання послуг з озеленення територій та утримання зелених насаджень.(Покоси газонів та висадка квіткових рослин і забезпечення належного їх утримання). 3.2. Учасник має надати копію договору, зазначеного у довідці з Додатками, якщо такі Додатки зазначені в умовах Договору. 3.3.Позитивний лист-відгук від замовника торгів щодо виконання умов аналогічного договору, виданий у 2020 році, сканований в PDF-форматі з оригіналу і завантажений в складі документації. Вимоги до листа-відгуку: Лист-відгук контрагента подається на фірмовому бланку контрагента із зазначенням дати, вихідного номера реєстрації, за підписом уповноваженої особи контрагента із зазначенням назви посади, прізвища, ініціалів та відбитка печатки (у разі її використання). 3.4. Учасник повинен завантажити акт наданих послуг (акти наданих послуг) за предметом закупівлі відповідно до укладеного договору/укладених договорів та документ, який підтверджує оплату вказаних послуг; (якщо аналогічний договір укладався із Замовником процедури закупівлі, Учасник може не подавати вищезазначені документи на підтвердження виконання та оплати договору). Виконавши належним чином вказану в ТД вимогу Замовника, Учасник завантажив в систему Аналогічний договір з додатками від 21.12.2018 р. № 37.14.3/8.4-86, акти надання послуг та платіжні доручення, що підтверджують оплату наданих послуг. Згідно з умовами аналогічного договору п. 4.1. Договору розрахунки за надані послуги проводяться протягом 90 календарних днів з дати підписання сторонами акту приймання – передачі наданих послуг, а тому строк оплати по останньому акту станом на сьогодні ще не настав. Виконання Замовником своїх зобов’язань по оплаті наданих послуг жодним чином не підтверджує чи не спростовує наявність у Виконавця досвіду виконання аналогічного договору згідно предмету закупівлі. Зауважимо, що жодне положення ТД не містить вимоги надати всі акти приймання – передачі наданих послуг та всі платіжні доручення, що підтверджують оплату, що були оформлені в період дії Договору. Також жодне положення ТД не містить вимогу підтвердити ПОВНЕ виконання договору, хоча Учасник на підтвердження ПОВНОГО виконання договору завантажив в систему лист – відгук від 18.03.2020р. до аналогічного договору в якому ДП МА «Бориспіль» зазначає, що послуги Виконавцем були надані якісно та у відповідності до умов договору. ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ ДП "СКНИЛІВ-ПАРК" ЛЬВІВСЬКОГО КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЗЕЛЕНИЙ ЛЬВІВ" Скаржник, розглянувши детально тендерну пропозицію Переможця дійшов до висновку про її невідповідність вимогам Тендерної документації, а саме: Зазначимо,що Дочірнє підприємство "Скнилів-парк" Львівського комунального підприємства "Зелений Львів" пропозиція якого є вищою за пропозицію ТОВ «ІНВАЙТ» та наразі Замовником визначене як переможець торгів на підтвердження виконання аналогічного договору надало довідку про виконання аналогічного договору в якій вказало ціну аналогічного договору – 751341,47 грн. та скан аналогічного договору, що містить Додатковий договір №780 «Про внесення змін до договору від 26.03.2019 № 89» від 18.12.2019, яким Таким чином, Учасник ДП «Скнилів-парк» Львівського комунального підприємства «Зелений Львів» взагалі вказав у довідці не вірну ціну договору, а акти подав на загальну суму – 744 580,19 грн. Також Учасником ДП «Скнилів - Парк» Львівського КП «Зелений Львів» надав документи, які наче б то мають підтверджувати оплату наданих послуг, проте в наданих виписках не міститься згадки про номер наданого аналогічного договору, а тому ідентифікувати в рамках якого договору поступила оплата – неможливо. Проте вказана обставина жодним чином не вплинула на прийняття Замовником НЕПРАВОМІРНОГО рішення про визнання ДП «Скнилів-парк» Львівського комунального підприємства «Зелений Львів» переможцем закупівлі 10.04.2020 завантажити в систему повідомлення про намір укласти договір. У порушення вимог п.15. Таблиці 2 ТД Замовника Учасник ДП «Скнилів - парк» Львівського КП «Зелений Львів» не надав Лист-гарантію про те, що Учасник не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю. Проте взагалі відсутність довідки, що вимагалась ТД, що є грубим порушенням з боку Учасника не стало на заваді Замовнику визнати найдорожчу тендерну пропозицію переможцем торгів. З огляду на зазначене вище, вважаємо, що Замовник неправомірно дискваліфікував Скаржника та визнав переможцем закупівлі ДП «Скнилів - парк» Львівського КП «Зелений Львів», оскільки його пропозиція не відповідає вимогам Тендерної документації, чим порушив законні права і інтереси Скаржника. Відповідно до ст..3 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) основоположними принципами публічних закупівель є відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, та об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозиції та керуючись ст. 18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеними у тендерній документації та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом 5 днів з дня оприлюднення на веб – порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій. Відповідно до ч.9 ст.18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати Замовника, повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі та в межах отриманої за скаргою інформації, виходячи з положень ч.10 ст.18 Закону. Враховуючи вищевикладене, керуючись ст.3, 5, ст.8, ст.18 ЗУ “Про публічні закупівлі ”, у зв’язку з порушенням наших законних прав та інтересів, ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Встановити порушення оскаржуваної процедури закупівлі та зобов’язати Замовника скасувати протокольне рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІНВАЙТ». 3. Встановити порушення оскаржуваної процедури закупівлі та зобов’язати Замовника скасувати протокольне рішення про визначення переможцем торгів Учасника ДП «Скнилів - парк» Львівського КП «Зелений Львів» та повідомлення про намір укласти договір. 4. Завершити процедуру закупівлі з дотриманням норм чинного законодавства. Додатки: 1. Докази оплати за подання. 2. Інші документи за цією скаргою знаходяться в публічному доступі за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-03-06-000477-b Директор ТОВ «ІНВАЙТ» Т.І. Давидович
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 17.04.2020 22:04
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 14.05.2020 23:49
Дата виконання рішення Замовником: 18.05.2020 14:27
Коментар замовника щодо усунення порушень: Вирішено скасувати рішення тендерного комітету Франківської районної адміністрації ЛМР, затверджених протоколами 06.04.2020 № 11/4 щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «І Н В А Й Т» та від 10.04.2020 № 11/5 щодо визначення ДП «Скнилів-парк» ЛКП «Зелений Львів» переможцем процедури закупівлі - ДК 021:2015-77310000-6- Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень. Покоси газонів та висадка квіткових рослин і забезпечення належного їх утримання на території Франківського району м.Львова» та проведено повторну оцінку тендерних пропозицій учасників закупівлі. В результаті якої усі учасники підлягають відхиленню, тому відповідно до абз.7 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (відхилення усіх тендерних пропозицій) торги - ДК 021:2015 - 77310000-6- Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень. Покоси газонів та висадка квіткових рослин і забезпечення належного їх утримання на території Франківського району м.Львова - відмінено.
Автор: ТОВ " І Н В А Й Т", Давидович Тетяна Іванівна +380444981047 tender@iws.ua https://www.iws.ua/ua