• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуга з поточного ремонту кабінету адміністратора, кабінету щеплень, вхідної групи з улаштуванням пандуса та частини коридору І поверху прибудови дитячого відділення Вінницького районного медичного центру первинної медико-санітарної допомоги за адресою: м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 92

Завершена

310 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 100.00 UAH
Період оскарження: 06.03.2020 12:13 - 19.03.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Незаконна дискваліфікація

Номер: 274ee0075cfc44abb389bc764166a85d
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-06-001468-a.b1
Назва: Незаконна дискваліфікація
Вимога:
Замовник опублікував протокол (рішення) відповідальної особи №26 від 06.04.2020 р., яким визнав пропозицію учасника ПП "БМК "ЦЕНТР" такою, що не відповідає вимогам тендерної документації на суджень, котрі не відповідають дійсності: 1. Згідно розділу III ТД п.3.1.1. в складі документації мають бути договірна ціна, локальні кошториси, та підтверджуючі розрахунки витрат. В наданій ПП "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ"ЦЕНТР" документації відсутні розрахунок прибутку та розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат будівельно монтажних організацій. Дані розрахунки також є невід’ємними додатками до договору підряду, отже є обов’язковими кошторисними документами у складі цінової пропозиції Учасника. НЕ ВІДПОВІДАЄ ДІЙСНОСТІ: в складі тендерної ропозиції учасника надано файл " 33. Договірна ціна.pdf", в якому надано пояснювальну записку, договірну ціну, РОЗРАХУНОК №9 РОЗРАХУНОК ПРИБУТКУ, РОЗРАХУНОК №10 КОШТИ НА ПОКРИТТЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ВИТРАТ 2. Згідно розділу III ТД п.3.5.2. «документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» ПП "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ"ЦЕНТР" надала Довідку «Про виконання аналогічного договору» в якій зазначено про наявність заключених договорів з ТОВ «ПОДІЛЬСЬКИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ» № 16/01/2019 від 16 січня 2019 року на суму 200129,84 грн. та договір № 04/06/19 від 4 червня 2019 року на суму 251000,00 гри, без підтверджуючих документів про виконання вище означених договорів. НЕ ВІДПОВІДАЄ ДІЙСНОСТІ: Згідно розділу ІІІ ТД "Документальне підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів", учасник надає "- Довідка у довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням договорів на поставку аналогічного товару, переліку організацій (замовників), сум договорів, які виконані в 2017 - 2019 роках, разом із прізвищем, ім’ям та по батькові керівника, контактними телефонами." Учасник надав довідку відповідно до вимог тендерної документації, яка ї є підтверджуючим документом, що до інших підтверджуючих документів виконання вищеозначених договорів, то ні в п.3.5.2 ні в інших пунктах ТД відповідні документи не зазначались і не вимагались. 3. Згідно розділу III ТД п.3.5.4 передбачає -Довідку з обслуговуючого банку про наявність рахунку (ків) в учасника та відсутність простроченої заборгованості за кредитами. Довідка про відкриття рахунків №64-1-08/34-35 датована 03.02.2020 р., тобто до дати оприлюднення закупівлі (06.02.2020р.), отже не може вважатися такою, що об’єктивно підтвердить обставини викладені в ній, навіть вказівка про видачу даної довідки для пред’явлення за місцем вимоги втрачає будь який логічний зміст, оскільки на час отримання довідки Учасник не знав та не міг знати про необхідність її надання Замовнику. НЕ ВІДПОВІДАЄ ДІЙСНОСТІ: Довідка про відкриття рахунків відноситься до документів, котрі діють безстроково, до видачі інших довідок, котрі їх скасовують. Згідно розділу III ТД п.3.5.4, учасник надає (-Довідку з обслуговуючого банку про наявність рахунку (ків) в учасника та відсутність простроченої заборгованості за кредитами). Довідка з банку, видана для пред'явлення за місцем вимоги є дійсною, а вимоги що до датування довідки не раніше дати оприлюднення закупівлі НЕ ПЕРЕДБАЧЕНІ ТЕНДЕРНОЮ ДОКУМЕНТАЦІЄЮ. Відповідно довідка дійсна і відповідає вимогам ТД. Згідно ЗУ "Про публічні закупівлі", Тендерні пропозиції учасника мають відповідати умовам, зазначеним в Тендерній документації замовника, а будь який пошук логічного змісту, власні судження, поза цим документом після закінчення періоду уточнень ТД неприпустимі. 4. Згідно п. 5.2.2. Тендерної документації «Учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів», п. 6.3.2. «Учасник - переможець процедури закупівлі під час укладення договору повинен надати дозвіл або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством.». Учасник ПП "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ"ЦЕНТР" надає Довідку від 18.03.2020 р № 0302/22 Про щодо ліцензування діяльності щодо виконання робіт зазначених у закупівлі, в якій стверджує що послуга з поточного ремонту не входять до переліку видів господарської діяльності що підлягають ліцензуванню. На підставі Закону України «Про архітектурну діяльність» ст.27, Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» ст. 32, Положення чинного ДБН А.2.2-3-2004 «Склад, порядок розроблення, погодження та затвердження проектної документації для будівництва», клас наслідків (відповідальності) будівлі в якій буде надаватися послуга, що є предметом закупівлі, визначається відповідно до п. 5.1 чинного ДБН В.1.2-14-2009 «Загальні принципи забезпечення надійності та конструктивної безпеки будівель, споруд, будівельних конструкцій та основ» і за класом наслідків становить СС-2, так як є установою охорони здоров’я. Тому,виконання робіт пов’язаних із наданням послуги з поточного ремонту кабінету адміністратора, кабінету щеплень, вхідної групи з улаштуванням пандуса та частини коридору І поверху прибудови дитячого відділення Вінницького районного медичного центру первинної медико-санітарної допомоги за адресою: м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 92 - потребує ліцензування. НЕ ВІДПОВІДАЄ ДІЙСНОСТІ: Відповідно до статті 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» з 1 січня 2008 року ліцензуванню підлягає господарська діяльність, пов’язана із створенням об’єктів архітектури. Комплекс робіт, пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, визначено статтею 4 зазначеного Закону. Цей комплекс робіт включає нове будівництво, реконструкцію, реставрацію та капітальний ремонт. Для будівель, котрі за класом наслідків відносяться до СС-1 на це перелік робіт ліцензія не вимагається. Однак під дію цього закону підпадають чітко визначені комплекси робіт : НОВЕ БУДІВНИЦТВО, РЕКОНСТРУКЦІЯ, РЕСТАВРАЦІЯ та КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ. Послуги з поточного ремонту не відносяться до робіт, пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, тому не підлягають ліцензуванню незалежно від класу наслідків будівлі (будь то СС-1, СС-2 чи СС-3). Окрім того, Постановою КМУ №219 від 13.03.2020 скасовано порядки ліцензування у сфері архітектури та будівництва. 5. За даними аналітичної системи youcontrol (ресурс якої розташований за адресою: https://youcontrol.com. uа ) ПП "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ"ЦЕНТР" має «Платник податків має податковий борг згідно з реєстром» НЕ ВІДПОВІДАЄ ДІЙСНОСТІ: Аналітична система youcontrol є приватним комерційним проектом, котрий збирає інформацію з більш як 50 джерел, в тому числі й офіційних. Дана система не є офіційним джерелом інформації і не несе відповідальності за достовірність і актуальність наданої їнформації. Однак навіть за даними цієї системи, станом на 01.03.2020 ПП "Будівельно-монтажна компанія "Центр" НЕ МАЄ ПОДАТКОВОГО БОРГУ". Також, за офіційними джерелами ( Державна фіскальна служба України http://sfs.gov.ua/businesspartner): Станом на 01.04.2020 щодо платника податків ПП"БМК"ЦЕНТР" наявна інформація: «ПЕРЕБУВАЄ НА ОБЛІКУ В ОРГАНАХ ДОХОДІВ ТА ЗБОРІВ» Станом на 05.04.2020 платник податків не має податкового боргу. Таким чином, вважаємо, що всі порушення, зазначені в протоколі № 26 від 06.04.2020 р. є НАДУМАНИМИ і такими що не ВІДПОВІДАЮТЬ ДІЙСНОСТІ. ВИМАГАЄМО НЕГАЙНОГО СКАСУВАННЯ рішення про дискваліфікацію учасника ПП "БМК "ЦЕНТР". В іншому випадку змушені будемо звернутись до суду з метою скасування результатів закупівлі, що потягне за собою анулювання можливо підписаного договору і повернення коштів, котрі будуть сплачені на момент прийняття рішення судом, до бюджету. А також звернутися з вимогою про притягнення відповідальної особи до адміністративно-кримінальної відповідальності за порушення ЗУ "Про пуьлічні закупівлі"
Вирішення: На ваше звернення можемо надати наступне: Згідно розділу ІІІ ТД п.3.1.1. в складі документації мають бути договірна ціна, локальні кошториси, та підтверджуючі розрахунки витрат. В наданій ПП "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ"ЦЕНТР" документації відсутні розрахунок прибутку та розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат будівельно монтажних організацій. Дані розрахунки також є не від’ємними додатками до договору підряду, отже є обов’язковими кошторисними документами у складі цінової пропозиції Учасника. Крім того, Учасник пропозиція якого знаходиться на розгляді має під вантажити свою оновлену пропозицію, з уточненими розрахунками, за наслідками проведеною аукціону, як що його ціна понижувалась. ПП "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ"ЦЕНТР" цього здійснено не було. Згідно розділу ІІІ ТД п.3.5.2. «документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» ПП "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ"ЦЕНТР" надала Довідку «Про виконання аналогічного договору» в якій зазначено про наявність заключених договорів з ТОВ «ПОДІЛЬСЬКИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ» № 16/01/2019 від 16 січня 2019 року на суму 200129,84 грн. та договір № 04/06/19 від 4 червня 2019 року на суму 251000,00 грн., без підтверджуючих документів про виконання вище означених договорів. Довідка «Про виконання аналогічного договору» не є доказом того, що ПП "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ"ЦЕНТР" якісно виконала умови договорів, а телефонні розмови не можливо приєднати до поданих Учасником документів. Фактично у Довідці «Про виконання аналогічного договору» зазначено про виконання капітального ремонту та будівельних робіт, тобто тих робіт які потребують обовязкової наявності ліцензії, але у підприємства вона відсутня. Дана обставина ставить під сумнів виконання договорів або права на їх виконання. Згідно п. 5.2.2. Тендерної документації «Учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів», п. 6.3.2. «Учасник – переможець процедури закупівлі під час укладення договору повинен надати дозвіл або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством.». Учасник ПП "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ"ЦЕНТР" надає Довідку від 18.03.2020 р № 0302/22 Про щодо ліцензування діяльності щодо виконання робіт зазначених у закупівлі, в якій стверджує що послуга з поточного ремонту не входять до переліку видів господарської діяльності що підлягають ліцензуванню. На підставі Закону України «Про архітектурну діяльність» ст.27, Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» ст. 32, Положення чинного ДБН А.2.2-3-2004 «Склад, порядок розроблення, погодження та затвердження проектної документації для будівництва», клас наслідків (відповідальності) будівлі в якій буде надаватися послуга, що є предметом закупівлі, визначається відповідно до п. 5.1 чинного ДБН В.1.2-14-2009 «Загальні принципи забезпечення надійності та конструктивної безпеки будівель, споруд, будівельних конструкцій та основ» і за класом наслідків становить СС-2, так як є установою охорони здоров’я. Тому виконання робіт пов’язаних із наданням послуги з поточного ремонту кабінету адміністратора, кабінету щеплень, вхідної групи з улаштуванням пандуса та частини коридору І поверху прибудови дитячого відділення Вінницького районного медичного центру первинної медико-санітарної допомоги за адресою: м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 92 - потребує ліцензування. Ви посилаєтесь на зовсім інші законодавчі акти, що працюють в іншому правовому полі, більш ранньої редакції. Наприклад Закон України «Про архітектурну діяльність» введений в дію в 2011 році, останні зміни від 16.01.2020 р. Постанова КМУ №219 від 13.03.2020 на яку ви посилаєтесь взагалі розглядає питання « Про оптимізацію органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду» . Згідно розділу ІІІ ТД п.3.5.4 передбачає -Довідку з обслуговуючого банку про наявність рахунку (ків) в учасника та відсутність простроченої заборгованості за кредитами. У розділі ІІІ ТД п.3.1.1 зазначено «Подаючи тендерну пропозицію Учасник торгів тим самим погоджується з усіма умовами та вимогами цієї тендерної документації.». ПП "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ"ЦЕНТР" не звертався через електронну систему закупівель до Замовника за будь яким роз’ясненням щодо тендерної документації , зокрема щодо завантаження Довідки, виданої раніше дати оприлюднення закупівлі. За даними аналітичної системи youcontrol (ресурс якої розташований за адресою: https://youcontrol.com.ua/contractor/?id=12110318&od=6cbe9f59d86b6bf78642df095d609bcf00&pr=27Dvy ) ПП "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ"ЦЕНТР" має «Платник податків має податковий борг згідно з реєстром». Ви вважаєте, що податковий борг відсутній і приводите аргументи що станом на 01.03.2020 року борг відсутній. Пропоную переглянути прикріплений файл, дата створення якого 25.03.2020 року.
Статус вимоги: Не задоволено