-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
PVC тканина для об’єкту спеціального призначення, а саме каркасно-тентового накриття майданчику ігрових видів спорту.
Торги відмінено
493 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
Період оскарження:
06.03.2020 11:12 - 23.03.2020 00:00
Вимога
Вирішена
Внесення змін в документацію конкурсних торгів в частині кваліфікаційні крітерії.
Номер:
1dea1f6cee8f48bea3e3982c4be5a831
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-06-000658-c.b3
Назва:
Внесення змін в документацію конкурсних торгів в частині кваліфікаційні крітерії.
Вимога:
Шановний замовник! Вимагаємо внести зміни в документацію конкурсних торгів в кваліфікаційні критерії щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: в п. 2.1., п. 2.2., п. 2.3. тому що, ці крітерії можуть вимагатися для виконання робіт, а так як предметом закупівлі є товар, то вимоги вказані в цих пунктах є безпідставними та неможливими.
Вважаємо, що в п. 2.1 надання копій відповідних посвідчень та протоколів НПАОП 45.2-7.02-12 «Систем стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислової безпеки у будівництві» ДБН А.3.2-2-2009, НПАОП 0.00-1.71-13 «Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» - для закупівлі товару, ця вимога є безпідставною.
В п. 2.2 фахівці повинні мати посвідчення, які підтверджують знання Правил з охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки, гігієни праці та виробничої санітарії, надання першої допомоги потерпілому в разі нещасного випадку, Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13)- для закупівлі товару, ця вимога є безпідставною.
В п. 3.3 На ІТР та працівників, які будуть задіяні у виконанні робіт (!!!!!) та які зазначені в довідці, надати:
- копії проходження медогляду в лікувальному закладі;
- копії посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці (Загальний курс, Правила охорони праці під час роботи на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07) - для закупівлі товару, ця вимога є безпідставною.
Пов'язані документи:
Замовник
- Тендерний док Каркасне-тентове накриття ПВХ тканина виправлена.doc 13.03.2020 12:01
Дата подачі:
12.03.2020 18:17
Вирішення:
Відповідно до Вашого звернення, зміни було внесено та пропозиції було включено.
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
13.03.2020 12:12
Підтвердження вирішення:
Зміни було внесено та пропозиції було включено
Вимога
Вирішена
Розбіжність інформації щодо умов оплати.
Номер:
da1e01bc8d6c4460b4483319882881a2
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-06-000658-c.b2
Назва:
Розбіжність інформації щодо умов оплати.
Вимога:
Шановний замовник! Просимо внести зміни до документації конкурсних торгів, щодо умов оплати, в зв'язку з тим, що в Додатку № 3 до тендерної Документації (Технічні вимоги), вказано, що Умови оплати: 30 календарних днів після отримання товару, в той час як в Додатку № 4 до тендерної Документації (Проект Договору про закупівлю) вказується, що Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем товарів протягом 60 календарних днів, на підставі видаткової накладної.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.03.2020 10:03
Вирішення:
Стосовно оплати, було внесено зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
13.03.2020 12:13
Підтвердження вирішення:
стосовно оплати, зміни було внесено.
Вимога
Вирішена
Невідповідність вказаної суми очікуваної вартості закупівлі в документах.
Номер:
371af46ea8e44605b6a2739d6bcaa988
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-06-000658-c.b1
Назва:
Невідповідність вказаної суми очікуваної вартості закупівлі в документах.
Вимога:
Шановний замовнику! Просимо усунути невідповідність вказаної суми очікуваної вартості закупівлі, в зв'язку з тим, що в плані закупівель та в документації конкурсних торгів ця сума дорівнює 493000,00 грн., а в оголошенні закупівлі ця сума дорівнює 500000,00 грн. без ПДВ. Також просимо вказати в документації конкурсних торгів очікувана вартість з ПДВ чи без ПДВ?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.03.2020 09:54
Вирішення:
Відповідно до змін в Тендерній документації, очікувана вартість складає 493000, 00 гривень з ПДВ.
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
13.03.2020 12:23
Підтвердження вирішення:
Внесено зміни в в пункті 4.5 Загальних положень і зазначено, що очікувана вартість складає 493000,00 гривень з ПДВ.