-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Нафта і дистиляти (бензин марок А-92 та А-95)
Завершена
652 300.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 1 463.60 UAH
мін. крок: 0.2% або 1 463.60 UAH
Період оскарження:
06.03.2020 11:09 - 18.03.2020 00:00
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні дії з боку Замовника
Номер:
f6a0f73d54be4cdfa88741ed60595531
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-06-001002-a.c1
Назва:
Дискримінаційні дії з боку Замовника
Вимога:
Вимагаємо внести зміни до документації для видалення з неї дискримінаційних вимог, що суперечать Законодавству. А саме:"інформацією щодо дійсної ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним за місцезнаходженням АЗС, видану на ім’я Учасника органом виконавчої влади, уповноваженим Кабінетом Міністрів України повинна відображатися в Єдиному державному реєстрі суб'єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним. ". Зазначаємо,що відповідно до ст. 1 Закону № 481 роздрібна торгівля пальним - діяльність із придбання або отримання та подальшого продажу або відпуску пального із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик з автозаправної станції/автогазозаправної станції/газонаповнювальної станції/газонаповнювального пункту та інших місць роздрібної торгівлі через паливороздавальні колонки та/або оливороздавальні колонки та/або реалізація скрапленого вуглеводневого газу в балонах для побутових потреб населення та інших споживачів;
Таким чином відповідно до чинного законодавства отримання ліцензії на роздрібну торгівлю пальним можливе тільки суб’єктами господарювання, які мають право власності на АЗС, або договори оренди АЗС.
Відповідно до ст. 1 Закону № 481 місце оптової торгівлі пальним - місце (територія), на якому розташовані споруди та/або обладнання, та/або ємності, що використовуються для здійснення оптової торгівлі та/або зберігання пального на праві власності або користування.
Оптова торгівля пальним - діяльність із придбання та подальшої реалізації пального із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик суб’єктам господарювання (у тому числі іноземним суб’єктам господарювання, які діють через своє зареєстроване постійне представництво) роздрібної та/або оптової торгівлі та/або іншим особам.
Відповідно до ст. 15 Закону № 481 Суб’єкти господарювання (у тому числі іноземні суб’єкти господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) отримують ліцензії на право оптової торгівлі пальним та зберігання пального на кожне місце оптової торгівлі пальним або кожне місце зберігання пального відповідно, а за відсутності місць оптової торгівлі пальним - одну ліцензію на право оптової торгівлі пальним за місцезнаходженням суб’єкта господарювання (у тому числі іноземного суб’єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) або місцезнаходженням постійного представництва.
Варто зауважити, що ліцензія на право оптової торгівлі пальним передбачає дозвіл на реалізацію пального через АЗС.
Відповідно до роз’яснень ДФС ІПК №3422/6/99-99-12-02-02-15/ІПК від 24 липня 2019 року:
«Відповідно до ст.15 Закону № 481 оптова та роздрібна торгівля пальним може здійснюватися суб’єктами господарювання всіх форм власності, у тому числі їх виробниками, за наявності у них ліцензій.
Отже, у разі придбання та подальшої реалізації пального (продажу) у розумінні Закону № 481, суб’єкту господарювання необхідно отримати ліцензії на право оптової та/або роздрібної торгівлі пальним.» Таким чином вимагаємо внести зміни, які дозволять взяти участь у закупівлі Учасникам, які мають ліцензію на оптову торгівлю пальним за відсутності місць зберігання
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.03.2020 18:10
Вирішення:
Головне управління Пенсійного фонду України в Полтавській області (далі-Головне управління) розглянуло Вашу вимогу від 11.03.2020р. щодо внесення змін до тендерної документації за процедурою ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин А-92, бензин А-95), ідентифікатор закупівлі UA-2020-03-06-001002-a, та повідомляє наступне.
Щодо зміни кваліфікаційного критерію, зазначеному у Розділі 3 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції (пункт 15, пункт 16)», який стосується Вашої вимоги щодо надання ліцензії не на право роздрібної торгівлі, а оптової, зазначаємо,що відповідно до потреб замовника та умов тендерної документації предметом закупівлі є бензин А-92, бензин А-95.
В положенні Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» (далі – Закон № 481), а саме статті 1, надано чітке визначення як роздрібної торгівлі пальним, так і оптової торгівлі пальним. Зокрема визначено, що роздрібна торгівля - це діяльність із придбання або отримання та подальшого продажу або відпуску пального із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик з автозаправної станції/автогазозаправної станції/газонаповнювальної станції/газонаповнювального пункту та інших місць роздрібної торгівлі через паливороздавальні колонки та/або оливороздавальні колонки та/або реалізація скрапленого вуглеводневого газу в балонах для побутових потреб населення та інших споживачів. Також, мається визначення оптової торгівлі пальним, яка зазначена, як діяльність із придбання та подальшої реалізації пального із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик суб’єктам господарювання (у тому числі іноземним суб’єктам господарювання, які діють через своє зареєстроване постійне представництво) роздрібної та/або оптової торгівлі та/або іншим особам.
Оскільки Головне управління здійснює закупівлю пального для заправки автотранспортних засобів, що знаходяться на його балансі, безпосередньо на АЗС, без подальшого наміру продавати його далі, учасник для підтвердження кваліфікаційних вимог повинен надати ліцензію саме на роздрібну торгівлю, а не на оптову торгівлю, оскільки самі по собі талони не є предметом закупівлі, а являються лише способом заправки власного автотранспорту.
Зважаючи на викладене, Головне управління вважає за доцільне залишити тендерну документацію без змін.
Статус вимоги:
Відхилено