• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Рівненської області (відновлення горизонтальної розмітки проїзної частини)

Торги не відбулися

10 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 10 000.00 UAH
Період оскарження: 06.03.2020 10:11 - 02.04.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником

скарга

Номер: 0294015571d54c7fae663df80c7c4215
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-06-000181-b.b3
Назва: скарга
Скарга:
Скарга на рішення Замовника
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 14.05.2020 21:54
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 04.06.2020 21:05
Дата виконання рішення Замовником: 10.06.2020 15:04
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення № 10784-р/пк-пз від 01.06.2020 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель процедура закупівлі «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Рівненської області (відновлення горизонтальної розмітки проїзної частини) (ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)» відмінена на підставі п.6 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції що діяла до 19.04.2020 року) - відхилення всіх тендерних пропозицій. Рішення тендерного комітету про відміну процедури закупівлі згідно протоколу № 199 від 10.06.2020р.
Задовільнена: Так
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНС ЛАЙН ГРУП", Лавріченко Микола Миколайович 380504682545 translinegroup@ukr.net
Скарга
Відхилено

Скарга

Номер: ed2ab51e843048358a64968717d1e164
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-06-000181-b.c2
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга на умови тендерної документації
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 03.04.2020 22:28
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 24.04.2020 18:52
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНС ЛАЙН ГРУП", Лавріченко Микола Миколайович 380504682545 translinegroup@ukr.net
Вимога
Відхилено

вимога

Номер: 5862ddbee9954b77a7b62b8fa640f372
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-06-000181-b.a1
Назва: вимога
Вимога:
Ознайомившись з положеннями Тендерної документації зі змінами закупівлі UA-2020-03-06-000181-b від Служби автомобільних доріг у Рівненській області, зокрема в пункті 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики до предмета закупівлі» Розділу 3 Розділ III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, вважаємо вимогу, викладені в цьому пункті, а саме копію свідоцтва про випробування фарби у відповідності до стандарту EN 1436, має витримувати 4 млн. наїздів Р7, дискримінаційною та такою, що обмежує коло потенційних учасників вказаної процедури закупівлі, у зв’язку з наступним. Звертаємо увагу, що відповідно до статті 10 Закону України “Про акредитацію органів з оцінки відповідності“, національним органом України з акредитації є Національне агентство з акредитації України (НААУ), яке може акредитувати органи з оцінки відповідності, а саме органи із сертифікації продукції, процесів та послуг (ДСТУ EN ISO/IEC 17065). НААУ є асоційованим членом Європейської кооперації з акредитації (ЕА). У своїй діяльності НААУ керується чинним законодавством України, міжнародним стандартом ISO/IEC, документами міжнародних організацій з акредитації (EA, IAF, ILAC). ЕА визнала, що всі напрямки діяльності НААУ відповідають встановленим в Європі нормативним вимогам в сфері акредитації. Таким чином, НААУ провадить діяльність, визнану на рівні Європейського Союзу. Частиною 2 ст. 21 Закону України “Про стандартизацію” встановлено, що міжнародні та регіональні стандарти, кодекси усталеної практики та зміни до них приймаються як національні стандарти, кодекси усталеної практики та зміни до них національним органом стандартизації. 01.01.2016 р. набув чинності пункт 1 Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 30.12.2014 року № 1494 "Про прийняття європейських та міжнародних нормативних документів як національних стандартів України, змін до національних стандартів України, скасування національних стандартів України та міждержавних стандартів в Україні". Відповідно до положень цього пункту, європейські та міжнародні нормативні документи прийнято як національні стандарти України методом підтвердження. Так, національний стандарт України ДСТУ EN ISO/IEC 17065:2014 є ідентичним (IDT) європейському та міжнародному стандарту EN ISO/IEC 17065:2012. Органом сертифікації, акредитованим НААУ за напрямком акредитації ДСТУ EN ISO/IEC 17065 (Атестат про акредитацію № 10159 від 14.09.2015 р.) є Державне підприємство “Державний дорожній науково-дослідний інститут імені М.П. Шульгіна”. Отже, сертифікати відповідності, які видаються ДП “ДерждорНДІ”, відповідають європейським вимогам. Одночасно наголошуємо, що на території України діє Стандарт СОУ 42.1-37641918-116:2014 "Фарба для горизонтальної розмітки автомобільних доріг. Технічні вимоги та методи випробовування", а також Стандарт СОУ 42.1-37641918-090:2012 "Пластики, спрей-пластики холодного та гарячого нанесення для горизонтальної розмітки автомобільних доріг. Технічні вимоги та методи випробовування", авторами яких є Державний дорожній науково-дослідний інститут імені М. П. Шульгіна. В жодному нормативному документі не зазначено законних підстав для застосування стандарту EN 1436 в Україні як рівнозначного діючим українським стандартам. Крім того, жодний орган сертифікації України не має законних підстав видати сертифікат відповідності, керуючись стандартом, який не діє на території України. Окремо зазначаємо, що на даний час в Державному дорожньому науково-дослідному інститут імені М. П. Шульгіна Наказом від 21.02.2020р. № 38 затверджена Програма робіт з національної стандартизації на 2020 рік. Стандарт EN 1436 перебуває на етапі розробки (оприлюднення першої редакції проекту національного НД), орієнтовна дата прийняття грудень місяць 2020 року. (http://uas.org.ua/ua/services/standartizatsiya/programa-robit/). Встановленням цієї вимоги Замовником також порушено абзац 3 ч. 2 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі”, відповідно до якого “Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз “або еквівалент””. Частиною 3 ст. 5 Закону України “Про публічні закупівлі” передбачено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною 4 ст. 22 цього Закону визначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації̈ учасників. Таким чином, встановлення Замовником в Тендерній документації зазначеної вище вимоги, порушує положення ч. 3 ст. 5, ч. 4 ст. 22, ст. 3 Закону України, якими передбачена недопустимість дискримінації учасників. Крім того, мотиви таких змін до Тендерної документації є незрозумілими. Припускаємо, що Замовник ставив за мету не застосування матеріалів підвищеної якості, а звичайне встановлення вимоги під конкретного учасника, який має сертифікат відповідності EN 1436, тим самим штучно обмежуючи коло учасників та конкуренцію. Просимо Вас скасувати наступні вимоги, внесені в новій редакції Тендерної документації, а саме: - Гарантійний термін експлуатації фарби - нанесена розмітка має витримувати 4 млн наїздів згідно EN 1436; - копію свідоцтва про випробування фарби у відповідності до стандарту EN 1436, має витримувати 4 млн. наїздів Р7. В У випадку не задоволення даної вимоги ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, Прокуратури та Антимонопольного комітету України для захисту своїх інтересів та з метою притягнення посадових осіб Замовника до відповідальності, визначеної чинним законодавством України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник установлює один або декілька таких кваліфікаційних критеріїв: 1). Наявність обладнання та матеріально-технічної бази; 2). Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3). Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. З метою надання якісних послуг, відповідно до предмету закупівлі, замовник у своїй тендерній документації вимагає наявність свідоцтва про випробування фарби у відповідності до стандарту EN 1436. Наявність вказаного свідоцтва підтверджує використання учасником процедури закупівлі фарби, яка має найбільш стійкі властивості стосовно наїздів. Таким чином, Замовник встановивши у своїх вимогах наявність вказаного вище сертифікату має на меті здійснити закупівлю послуг, для надання яких буде використовуватися фарба найбільш стійкої якості.
Статус вимоги: Відхилено