• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

«Поточний ремонт по заміні окремих дерев'яних віконних блоків на металопластикові з енергозберігаючими склопакетами у корпусі учбово-виробничих майстерень Покровського професійного ліцею» (код за ДК 021:2015 (CPV): - 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи)»

Торги відмінено

132 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 660.00 UAH
Період оскарження: 05.03.2020 17:41 - 12.03.2020 11:00
Вимога
Є відповідь

Неправомірна кваліфікація

Номер: c1d657fedde94aa58aa906f8e006a88c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-05-003903-b.b2
Назва: Неправомірна кваліфікація
Вимога:
Відповідно до абзаців 1-2 пункту 13 «Інша інформація» Розділу І «Інструкція з підготовки пропозиції» Тендерної документації: до уваги учасника: у випадку, якщо документи, що передбачені тендерною документацією до подання, не будуть подані в складі тендерної пропозиції (або пояснення в довільній формі про відсутність такого документу), замовник не може визначити даного учасника переможцем процедури закупівлі, незалежно від ціни, яку буде ним запропоновано. Перше. У складі тендерної пропозиції ФОП Замолитва І.Д. долучено файл «Кошторисна документація.pdf» в якому у сканованому вигляді міститься Договірна ціна, що вимагається Замовником у відповідності до п.7 розділу І Тендерної документації. Проте, в порушення вимог абз.2 п.4 розділу І Тендерної документації вказана договірна ціна розрахована не в ліцензійному програмному комплексі АВК. Для її складення ФОП Замолитва І.Д. було використано програмний комплекс «Строительные Технологии - Сметатм». Таким чином, у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Замолитва І.Д. відсутньою є договірна ціна, складена у ліцензійному програмному комплексі АВК, яка вимагається Замовником згідно п.7 розділу І та абз.2 п.4 розділу І Тендерної документації. Крім того, інші документи кошторисної документації (а саме: локальний кошторис, відомість матеріально-технічних ресурсів, розрахунок загальновиробничих та адміністративних витрат) у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Замолитва І.Д. складені також не у ліцензійному програмному комплексі АВК. Друге. Згідно з п.1 ч.2 ст.25 Закону України «Про національну поліцію» поліція в рамках інформаційно-аналітичної діяльності, зокрема, формує бази (банки) даних, що входять до єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України. У відповідності до п.п.17 п.4 Положення про Міністерство внутрішніх справ України, яке затверджене постановою КМУ №878 від 28.10.2015, МВС відповідно до покладених на нього завдань, зокрема, забезпечує належне функціонування єдиної інформаційної системи МВС, формує та підтримує в актуальному стані інформаційні ресурси, що входять до єдиної інформаційної системи МВС, здійснює обробку персональних даних у межах повноважень, передбачених законом, забезпечує режим доступу до інформації, надає інформаційні та кваліфіковані електронні довірчі послуги, забезпечує здійснення повноважень з питань цифрового розвитку. Згідно з п.1 розділу І «Загальні положення» Порядку доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ, який затверджено наказом МВС №1256 від 29.11.2016 та зареєстровано в Міністерстві юстиції України 10.01.2017 за №22/29890 (далі – Наказ МВС №1256), цей Порядок визначає умови, підстави та процедуру надання відомостей з інформаційної підсистеми "Оперативно-довідкова картотека" єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України, що містить відомості стосовно осіб, яким повідомлено про підозру в учиненні кримінального правопорушення, та осіб, яких засуджено за вчинення кримінального правопорушення, права та обов'язки суб'єктів, що є учасниками зазначеної процедури. Відповідно до абз.абз..2-3 п.2 розділу І «Загальні положення» Наказу МВС №1256 довідка - документ, який містить відомості з персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України та який залежно від обсягу запитуваної особою інформації може містити відомості про, зокрема, відсутність (наявність) судимості. Відповідно до п.2 розділу V «Отримання відомостей з персонально-довідкового обліку за зверненнями фізичних осіб» Наказу МВС №1256 відомості з персонально-довідкового обліку надаються Заявнику у формі Довідки з дотриманням вимог законодавства про звернення громадян та захист персональних даних на підставі запиту на отримання довідки про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України, що подається за формою, наведеною в додатку 2 до цього Порядку. При цьому, порядок видачі такої довідки регламентовано пунктами 3-20 розділу V «Отримання відомостей з персонально-довідкового обліку за зверненнями фізичних осіб» Наказу МВС №1256 та здійснюється Департаментом інформатизації МВС (ДІ МВС) або територіальними сервісними центрами МВС (ТСЦ МВС). Також, за змістом п.2 Наказу МВС №1256 запроваджено з 01 лютого 2017 року надання фізичним особам довідок про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України (далі - Довідки), Департаментом інформатизації МВС, територіальними сервісними центрами МВС. Форма бланка такої довідки затверджена додатком №3 до Наказу МВС №1256. Натомість, учасником ФОП Замолитва І.Д. у складі власної тендерної пропозиції надано файл «Довідка про відсутність судимості.pdf», який містить довідку в довільній формі від 16.03.2020 (вих.№16/03-5) та довідку в довільній формі від 16.03.2020 (вих.№16/03-6), які складені самим Учасником і стверджують той факт, що учасника не було засуджено за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якого не було знято або погашено у встановленому законом порядку, не було засуджено за злочин, пов'язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. Інформації щодо підстав ненадання належної довідки про відсутність судимості, яка вимагається Замовником відповідно до п.7 розділу І Тендерної документації, учасником ФОП Замолитва І.Д. у складі тендерної пропозиції не надано. Таким чином, учасником ФОП Замолитва І.Д. у складі тендерної пропозиції не надано довідку про відсутність судимості, яка видана та оформлена з урахуванням вимог Наказу МВС №1256 уповноваженими на те Департаментом інформатизації МВС чи територіальними сервісними центрами МВС. При цьому звертаю увагу Тендерного комітету, Замовником у Тендерній документації не вказувалося, що така довідка може надаватися учасниками у довільній формі. Третє. У пропозиції ФОП Замолитва І.Д. відсутній лист що учасник не має заперечень щодо того, що замовник може звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств установ організацій, відповідно до їх компетенції. (який вимагається у складі тендерної документації у п. 12 Методика оцінки пропозицій стор.. 5) Четверте. У пропозиції ФОП Замолитва І.Д. відсутня копія документу, який посвідчує особу яку уповноважено підписувати договір про закупівлю, яка вимагається тендерною документацією у п. 13 Інша інформація стор. 6 «Для підтвердження правомочності на укладення договору про закупівлю Учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції окрему довідку, в довільній формі, про особу, яку уповноважено підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах з обов’язковим наданням у складі своєї пропозиції копії документу, який посвідчує особу яку уповноважено підписувати договір про закупівлю.» Підсумовуючи вищевикладені обставини у їх сукупності наполягаю, що тендерна пропозиція учасника ФОП Замолитва І.Д. не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника, а саме: - Відсутня договірна ціна, яка розрахована у ліцензійному програмному комплексі АВК – тобто, наявна невідповідність вимогам абз.2 п.4 та п.7 розділу І Тендерної документації; - Відсутня довідка про відсутність судимості, оформлена з дотриманням вимог Наказу МВС №1256 – тобто, наявна невідповідність вимогам п.7 розділу І Тендерної документації; - Відсутній лист що учасник не має заперечень щодо того, що замовник може звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств установ організацій, відповідно до їх компетенції. - Відсутня копія документу, який посвідчує особу яку уповноважено підписувати договір про закупівлю, яка вимагається тендерною документацією у п. 13 Інша інформація стор. 6 Згідно з п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо, зокрема, тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Відповідно до абзаців 1-2 пункту 13 «Інша інформація» Розділу І «Інструкція з підготовки пропозиції» Тендерної документації: до уваги учасника: у випадку, якщо документи, що передбачені тендерною документацією до подання, не будуть подані в складі тендерної пропозиції (або пояснення в довільній формі про відсутність такого документу), замовник не може визначити даного учасника переможцем процедури закупівлі, незалежно від ціни, яку буде ним запропоновано. У відповідності до абз.4 ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Згідно з абз.абз..1, 6 ч.1 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Зважаючи на вищенаведені невідповідності Тендерної пропозиції учасника ФОП Замолитва І.Д. вимогам Тендерної документації Замовника, а також виходячи з необхідності дотримання Замовником принципу об’єктивності та неупередженості при оцінці тендерних пропозицій, Тендерний комітет Замовника повинен був відхилити таку тендерну пропозицію на підставі п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» та абз.абз..1, 2 п.13 розділу І Тендерної документації. На підставі зазначеного, керуючись ст.18, 30 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОШУ: Скасувати рішення тендерного комітету Покровського професійного ліцею (код ЄДРПОУ - 0252165), прийняте в рамках процедури закупівлі послуг з «Поточного ремонту по заміні окремих деревяних віконних блоків на металопластикові з енергозберігаючими склопакетами у корпусі учбово- виробничих майстерень Покровського професійного ліцею» (код за ДК 021:2015 (CPV): - 45420000-7 – Столярні та теслярні роботи)» (ідентифікатор закупівлі – UA-2020-03-05-003903-b), у формі протоколу засідання тендерного комітету №б/н від 20.03.2020, про визнання переможцем процедури закупівлі ФОП Замолитва І.Д.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Дякуємо за ваше звернення, проте оскільки дана закупівля відміняється відпадає потреба в подальшому вивченні пропозиції.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Відкликано скаржником

Неправомірна кваліфікація

Номер: 8e9225853f6f47049a463cb6726ad086
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-05-003903-b.a1
Назва: Неправомірна кваліфікація
Вимога:
Відповідно до абзаців 1-2 пункту 13 «Інша інформація» Розділу І «Інструкція з підготовки пропозиції» Тендерної документації: до уваги учасника: у випадку, якщо документи, що передбачені тендерною документацією до подання, не будуть подані в складі тендерної пропозиції (або пояснення в довільній формі про відсутність такого документу), замовник не може визначити даного учасника переможцем процедури закупівлі, незалежно від ціни, яку буде ним запропоновано. Перше. У складі тендерної пропозиції ФОП Замолитва І.Д. долучено файл «Кошторисна документація.pdf» в якому у сканованому вигляді міститься Договірна ціна, що вимагається Замовником у відповідності до п.7 розділу І Тендерної документації. Проте, в порушення вимог абз.2 п.4 розділу І Тендерної документації вказана договірна ціна розрахована не в ліцензійному програмному комплексі АВК. Для її складення ФОП Замолитва І.Д. було використано програмний комплекс «Строительные Технологии - Сметатм». Таким чином, у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Замолитва І.Д. відсутньою є договірна ціна, складена у ліцензійному програмному комплексі АВК, яка вимагається Замовником згідно п.7 розділу І та абз.2 п.4 розділу І Тендерної документації. Крім того, інші документи кошторисної документації (а саме: локальний кошторис, відомість матеріально-технічних ресурсів, розрахунок загальновиробничих та адміністративних витрат) у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Замолитва І.Д. складені також не у ліцензійному програмному комплексі АВК. Друге. Згідно з п.1 ч.2 ст.25 Закону України «Про національну поліцію» поліція в рамках інформаційно-аналітичної діяльності, зокрема, формує бази (банки) даних, що входять до єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України. У відповідності до п.п.17 п.4 Положення про Міністерство внутрішніх справ України, яке затверджене постановою КМУ №878 від 28.10.2015, МВС відповідно до покладених на нього завдань, зокрема, забезпечує належне функціонування єдиної інформаційної системи МВС, формує та підтримує в актуальному стані інформаційні ресурси, що входять до єдиної інформаційної системи МВС, здійснює обробку персональних даних у межах повноважень, передбачених законом, забезпечує режим доступу до інформації, надає інформаційні та кваліфіковані електронні довірчі послуги, забезпечує здійснення повноважень з питань цифрового розвитку. Згідно з п.1 розділу І «Загальні положення» Порядку доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ, який затверджено наказом МВС №1256 від 29.11.2016 та зареєстровано в Міністерстві юстиції України 10.01.2017 за №22/29890 (далі – Наказ МВС №1256), цей Порядок визначає умови, підстави та процедуру надання відомостей з інформаційної підсистеми "Оперативно-довідкова картотека" єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України, що містить відомості стосовно осіб, яким повідомлено про підозру в учиненні кримінального правопорушення, та осіб, яких засуджено за вчинення кримінального правопорушення, права та обов'язки суб'єктів, що є учасниками зазначеної процедури. Відповідно до абз.абз..2-3 п.2 розділу І «Загальні положення» Наказу МВС №1256 довідка - документ, який містить відомості з персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України та який залежно від обсягу запитуваної особою інформації може містити відомості про, зокрема, відсутність (наявність) судимості. Відповідно до п.2 розділу V «Отримання відомостей з персонально-довідкового обліку за зверненнями фізичних осіб» Наказу МВС №1256 відомості з персонально-довідкового обліку надаються Заявнику у формі Довідки з дотриманням вимог законодавства про звернення громадян та захист персональних даних на підставі запиту на отримання довідки про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України, що подається за формою, наведеною в додатку 2 до цього Порядку. При цьому, порядок видачі такої довідки регламентовано пунктами 3-20 розділу V «Отримання відомостей з персонально-довідкового обліку за зверненнями фізичних осіб» Наказу МВС №1256 та здійснюється Департаментом інформатизації МВС (ДІ МВС) або територіальними сервісними центрами МВС (ТСЦ МВС). Також, за змістом п.2 Наказу МВС №1256 запроваджено з 01 лютого 2017 року надання фізичним особам довідок про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України (далі - Довідки), Департаментом інформатизації МВС, територіальними сервісними центрами МВС. Форма бланка такої довідки затверджена додатком №3 до Наказу МВС №1256. Натомість, учасником ФОП Замолитва І.Д. у складі власної тендерної пропозиції надано файл «Довідка про відсутність судимості.pdf», який містить довідку в довільній формі від 16.03.2020 (вих.№16/03-5) та довідку в довільній формі від 16.03.2020 (вих.№16/03-6), які складені самим Учасником і стверджують той факт, що учасника не було засуджено за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якого не було знято або погашено у встановленому законом порядку, не було засуджено за злочин, пов'язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. Інформації щодо підстав ненадання належної довідки про відсутність судимості, яка вимагається Замовником відповідно до п.7 розділу І Тендерної документації, учасником ФОП Замолитва І.Д. у складі тендерної пропозиції не надано. Таким чином, учасником ФОП Замолитва І.Д. у складі тендерної пропозиції не надано довідку про відсутність судимості, яка видана та оформлена з урахуванням вимог Наказу МВС №1256 уповноваженими на те Департаментом інформатизації МВС чи територіальними сервісними центрами МВС. При цьому звертаю увагу Тендерного комітету, Замовником у Тендерній документації не вказувалося, що така довідка може надаватися учасниками у довільній формі. Третє. У пропозиції ФОП Замолитва І.Д. відсутній лист що учасник не має заперечень щодо того, що замовник може звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств установ організацій, відповідно до їх компетенції. (який вимагається у складі тендерної документації у п. 12 Методика оцінки пропозицій стор.. 5) Четверте. У пропозиції ФОП Замолитва І.Д. відсутня копія документу, який посвідчує особу яку уповноважено підписувати договір про закупівлю, яка вимагається тендерною документацією у п. 13 Інша інформація стор. 6 «Для підтвердження правомочності на укладення договору про закупівлю Учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції окрему довідку, в довільній формі, про особу, яку уповноважено підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах з обов’язковим наданням у складі своєї пропозиції копії документу, який посвідчує особу яку уповноважено підписувати договір про закупівлю.» Підсумовуючи вищевикладені обставини у їх сукупності наполягаю, що тендерна пропозиція учасника ФОП Замолитва І.Д. не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника, а саме: - Відсутня договірна ціна, яка розрахована у ліцензійному програмному комплексі АВК – тобто, наявна невідповідність вимогам абз.2 п.4 та п.7 розділу І Тендерної документації; - Відсутня довідка про відсутність судимості, оформлена з дотриманням вимог Наказу МВС №1256 – тобто, наявна невідповідність вимогам п.7 розділу І Тендерної документації; - Відсутній лист що учасник не має заперечень щодо того, що замовник може звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств установ організацій, відповідно до їх компетенції. - Відсутня копія документу, який посвідчує особу яку уповноважено підписувати договір про закупівлю, яка вимагається тендерною документацією у п. 13 Інша інформація стор. 6 Згідно з п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо, зокрема, тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Відповідно до абзаців 1-2 пункту 13 «Інша інформація» Розділу І «Інструкція з підготовки пропозиції» Тендерної документації: до уваги учасника: у випадку, якщо документи, що передбачені тендерною документацією до подання, не будуть подані в складі тендерної пропозиції (або пояснення в довільній формі про відсутність такого документу), замовник не може визначити даного учасника переможцем процедури закупівлі, незалежно від ціни, яку буде ним запропоновано. У відповідності до абз.4 ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Згідно з абз.абз..1, 6 ч.1 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Зважаючи на вищенаведені невідповідності Тендерної пропозиції учасника ФОП Замолитва І.Д. вимогам Тендерної документації Замовника, а також виходячи з необхідності дотримання Замовником принципу об’єктивності та неупередженості при оцінці тендерних пропозицій, Тендерний комітет Замовника повинен був відхилити таку тендерну пропозицію на підставі п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» та абз.абз..1, 2 п.13 розділу І Тендерної документації. На підставі зазначеного, керуючись ст.18, 30 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОШУ: Скасувати рішення тендерного комітету Покровського професійного ліцею (код ЄДРПОУ - 0252165), прийняте в рамках процедури закупівлі послуг з «Поточного ремонту по заміні окремих деревяних віконних блоків на металопластикові з енергозберігаючими склопакетами у корпусі учбово- виробничих майстерень Покровського професійного ліцею» (код за ДК 021:2015 (CPV): - 45420000-7 – Столярні та теслярні роботи)» (ідентифікатор закупівлі – UA-2020-03-05-003903-b), у формі протоколу засідання тендерного комітету №б/н від 20.03.2020, про визнання переможцем процедури закупівлі ФОП Замолитва І.Д.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: не повний перелік недоліків
Дата скасування: 20.03.2020 16:46