-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з прибирання приміщень та прибирання, упорядкування прилеглої території
Завершена
218 700.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 093.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 093.50 UAH
Період оскарження:
05.03.2020 15:32 - 16.03.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Оскарження визначеного переможця в процедурi вiдкритих торгiв за предметом закупiвлi: «Послуги з прибирання» код згідно ДК 021:2015 - 90910000-9
Номер:
d0dad5e0f86142319f4245582b795550
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-05-002918-b.b1
Назва:
Оскарження визначеного переможця в процедурi вiдкритих торгiв за предметом закупiвлi: «Послуги з прибирання» код згідно ДК 021:2015 - 90910000-9
Вимога:
Оскарження визначення переможця.
Просимо скасувати Рішення засідання тендерного комітету Рівненський міський центр зайнятості протокол №13 від 26.03.20р. щодо визнання ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЛІН СІТІ СЕРВІС" переможцем в процедурi вiдкритих торгiв за предметом закупiвлi: «Послуги з прибирання» код згідно ДК 021:2015 - 90910000-9 з тендерною пропозицiєю 194504,85грн. без ПДВ як помилкове.
Звертаємо увагу, щодо недостовірної інформації, документів у учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЛІН СІТІ СЕРВІС", які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника згідно Додаток № 3 до тендерної документації :
1.1.Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору - учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЛІН СІТІ СЕРВІС" надав довідку про досвід виконання аналогічного договору вих.. №377 від 19.03.20р. Договір №12 від 05.08.19р. з ПАТ «НАЦІОНАЛЬНА СУСПІЛЬНА ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ УКРАЇНИ» термін дії до 31.12.19р., сума договору 69990,00грн. , та стан виконання аналогічного договору- виконаним.
1.Документ ДОГОВІР ДОСВІД ДНІПРО PDF учасник надав у вигляді сканованої копії з копії такого документу, та не засвідчено підписом та печаткою учасника, що суперечить р. ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції.
2.Документ АКТИ НАДАНИХ ПОСЛУГ PDF учасник надав : акт наданих послуг №34 від 09.12.19р. на суму 13998,00 грн., акт наданих послуг №35 від 20.12.19р. на суму 13998,00 грн., акт наданих послуг №2 від 17.03.20р. на суму 13998,00 грн.. Загальна вартість робіт(послуг) складає 41994,00 грн згідно наданих актів наданих послуг учасника , тобто Договір №12 від 05.08.19р. з ПАТ «НАЦІОНАЛЬНА СУСПІЛЬНА ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ УКРАЇНИ» не є повністю виконаним.
1.2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід – довідка про наявність працівників Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЛІН СІТІ СЕРВІС" вих.№367 від 16.03.20р. в якій зазначається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації (прибиральник) в кількості 6 осіб, при цьому загальний досвід роботи у сфері послуг із наданої довідки визначити неможливо і не вбачається досвід роботи стосовно 6 осіб (місяців, років).
Надано документ Звіту PDF про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» Форма 4Д (місячна) (за січень 2020 року) в якому облікова кількість штатних працівників 1 -Мимрік Анастасія Ігорівна -директор. Інформація з довідки про наявність працівників та звітом за січень 2020р. не співпадає. Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЛІН СІТІ СЕРВІС» не підтверджено перебування 6 кваліфікованих працівників з досвідом у трудових чи цивільно правових відносинах з Учасником, що свідчить про надання недостовірної інформації у складі тендерної пропозиції в частині підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Учасник не надав у складі своєї тендерній пропозиції довідку чи лист- роз’яснення щодо прийнятих в штат чи заключених ЦПД даних працівників на посаду прибиральників в лютому,березні 2020р. щоб підтвердити наявність працівників у Учасникика, також не надав інформацію про те, що залучав в січні 2020р.чи буде залучати субпідрядника в разі недостатньої кількості кваліфікованих працівників для якісного виконання договірних зобов’язань .
Згідно тендерної документації Замовника усі документи (довідки, інформаційні довідки, листи тощо), які складаються безпосередньо учасником та завантажуються в електронну систему закупівель, повинні бути складені на фірмовому бланку (в разі його наявності).Документ ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ PDF, ПРОЕКТ ДОГОВОРУ PDF Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЛІН СІТІ СЕРВІС» не завантажив в електронну систему на фірмовому бланку.
Документ РОЗРАХУНОК ВАРТОСТІ PDF наданий Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЛІН СІТІ СЕРВІС» у відповідності до Додатку № 2 тенденої документації Рівненського міського центру зайнятості . Вартість надання послуг з прибирання приміщень та територій розрахований по статтям витрат:
1.Заробітна плата, з них 3 працівники по 1 ставці, 1 працівник 0,5ставки в сумі 16530,50грн за місяць (4723*3с=14169,00грн 4723*0,5с=2361,50грн) .
2.Нарахування ЄСВ 22% 3636,71 грн. за місяць
3.Податок на прибуток 18% 260,00 грн за місяць
4. Плановий прибуток (рентабельність 5,5%) 1184,44грн. за місяць.
Вище зазначені статті витрат які надані документом віх. №379 від 19.03.20р. Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЛІН СІТІ СЕРВІС» не включив до статті витат заробітна плата, оплату відпусток , що є обов’язковими складовими витратами на оплату праці. Залученні до виконання послуг з прибирання працівники Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЛІН СІТІ СЕРВІС» будуть без соцгарантій- права на відпочинок. Невиконання ч. 10 ст. 10 Закону про відпустки та ч. 4 ст. 79 КЗпП кваліфікується як «порушення інших вимог трудового законодавства».
Розрахунок ціни тендерної пропозиції повинен розраховуватися учасником відповідно до чинного законодавства України та умов Тендерної документації. Вище зазначине свідчить про те , що Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЛІН СІТІ СЕРВІС» при розрахунку ціни тендерної пропозиції не дотримувався умов Тендерної документації та норм чинного законодавства України.
З огляду на вище сказане вимагаємо повернути пропозицію Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЛІН СІТІ СЕРВІС» на повторний розгляд та дискваліфікувати даного учасника за не відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та з причини не відповідності тендерної пропозиції Учасника умовам тендерної документації Замовника та за необґрунтованим заниженням (демпінгу) ціни тендерної пропозиції.
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження переможця.pdf 01.04.2020 15:17
Дата подачі:
01.04.2020 15:17
Вирішення:
На Вашу вимогу (скаргу) ID: UA-2020-03-05-002918-b.b1 у процедурі відкритих торгів за предметом закупівлі: «Послуги з прибирання» код згідно ДК 021:2015 - 90910000-9 ідентифікатор закупівлі UA-2020-03-05-002918-b тендерний комітет Рівненського міського центру зайнятості повідомляє.
При розгляді тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «КЛІН СІТІ СЕРВІС» у процедурі відкритих торгів за предметом закупівлі: «Послуги з прибирання» код згідно ДК 021:2015 - 90910000-9 з тендерною пропозицiєю 194504,85грн. без ПДВ встановлено:
1. Згідно з вимогами тендерної документації для підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника згідно Додатку № 3 до тендерної документації: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору - учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЛІН СІТІ СЕРВІС" надав довідку про досвід виконання аналогічного договору вих. №377 від 19.03.20р. та договір укладений Товариством з обмеженою відповідальністю «КЛІН СІТІ СЕРВІС» з ПАТ "НСТУ" в особі філії "Дніпровська регіональна дирекція" № 12 від 05.08.19р. Виконання вищезазначеного договору підтверджується звітом про виконання договору про закупівлю, що розташований на майданчику Прозоро. Станом на 23 березня 2020р. був повністю виконаним. Тендерною документацією вимагалось надати документи, що підтверджують наявність відповідного досвіду. А тому товариством було надано такий договір, що підтверджує наявність необхідного досвіду для участі в тендері.
2. В умовах тендерної документації міститься наступна вимога: всі документи передбачені тендерною документацією надаються у вигляді кольорових сканованих копій. Учасником були надані документи, що вимагались тендерною документацією (скановані копії). Звертаємо Вашу увагу на те, що засвідчення підписом та печаткою учасника в тендерній документації не вимагалось. А сам договір є цілком легітимним та його можна знайти на майданчику Прозоро.
3. Стосовно подачі актів надання послуг повідомляємо. В умовах тендерної документації йшлося про надання підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, в тому числі актів надання послуг. Про кількість таких актів жодної умови не було. Учасником надано декілька копій актів виконаних робіт, тобто цим самим підтверджена наявність необхідного досвіду. А самі акти надання послуг підписані з двох сторін, як документи первинної документації, вже засвідчують факт надання послуг.
4. Стосовно наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням інформації про працівників відповідної кваліфікації віком від 18 років (не менше 4 осіб) в тендерній документації вимагалась лише довідка про наявність працівників в довільній формі. Учасником була надана довідка в довільній формі із зазначенням кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для належного виконання умов договору про закупівлю.
Тендерною документацією вимагалась подача звіту за січень місяць 2020р., учасник виконав дану вимогу.
В тендерній документації не зазначалася вимога, щодо надання у складі своєї тендерної пропозиції довідку чи лист-роз’яснення щодо прийнятих в штат працівників за професією прибиральник чи заключених ЦПД в лютому, березні 2020р. щоб підтвердити наявність працівників у Учасника. В тендерній документації не вимагалось подання інформації чи буде залучатись субпідрядник в разі недостатньої кількості кваліфікованих працівників для якісного виконання договірних зобов’язань.
5. Згідно тендерної документації Учасником Товариством з обмеженою відповідальністю «КЛІН СІТІ СЕРВІС» були подані усі необхідні документи (технічні вимоги, проект договору тощо) у вигляді, що відповідає вимогам тендерної документації. Усі документи були подані в повному обсязі.
6. Згідно з п.п. 1.3 п.1 Інструкції зі статистики заробітної плати затвердженою наказом Держкомстату України від 13.01.2004р. № 5 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 24.01.2004р. № 114/8713 для оцінки розміру заробітної плати найманих працівників застосовується показник фонду оплати праці. До фонду оплати праці включаються нарахування найманим працівникам у грошовій та натуральній формі (оцінені в грошовому вираженні) за відпрацьований та невідпрацьований час, який підлягає оплаті, або за виконану роботу незалежно від джерела фінансування цих виплат. Фонд оплати праці складається з: фонду основної заробітної плати; фонду додаткової заробітної плати; інших заохочувальних та компенсаційних виплат.
Виходячи із зазначеного виокремлення нарахування резерву відпускних не є обов'язковим.
Враховуючи вищевикладене, та прийнятим рішенням тендерного комітету Рівненського міського центру зайнятості, щодо відхилення вимоги (скарги) та залишення протоколу № 13 від 26.03.2020р. без змін.
Статус вимоги:
Відхилено