• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Нафта і дистиляти - Бензин А-92 і Дизельне Паливо

Завершена

10 125 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 101 250.00 UAH
Період оскарження: 05.03.2020 15:26 - 03.04.2020 00:00
Вимога
Відхилено

ВИМОГА (ТД)

Номер: 90a55596cf3b4634a7306a420aa5d954
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-05-002861-b.a1
Назва: ВИМОГА (ТД)
Вимога:
Вилучити дискримінаційну умову тендерної документації.
Вирішення: КП «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Рівненської обласної ради (далі Центр) проводить свою діяльність відповідно до положень Закону України «Про екстрену медичну допомогу». Основними завданнями системи екстреної медичної допомоги є організація та забезпечення: надання доступної, безоплатної, своєчасної та якісної екстреної медичної допомоги відповідно до цього Закону, у тому числі під час виникнення надзвичайних ситуацій та ліквідації їх наслідків; медико-санітарного супроводу масових заходів та заходів за участю осіб, стосовно яких здійснюється державна охорона; взаємодії з аварійно-рятувальними підрозділами міністерств, інших центральних та місцевих органів виконавчої влади під час виникнення надзвичайних ситуацій та ліквідації їх наслідків. Основними принципами функціонування системи екстреної медичної допомоги є: постійна готовність до надання екстреної медичної допомоги; оперативне та цілодобове реагування на виклики екстреної медичної допомоги; доступність та безоплатність екстреної медичної допомоги, її своєчасність, якість та пріоритетність; послідовність та безперервність надання екстреної медичної допомоги та її відповідність єдиним вимогам; регіональна екстериторіальність. Ключову роль у виконанні покладених обов’язків на Центр, відіграє саме санітарний транспорт який за добу обслуговує в середньому 600 викликів по всій області, в тому числі майже 180 викликів в м. Рівне, а вся Рівненська станція екстреної(швидкої) медичної допомоги обслуговує більше половини викликів всієї області. У 2018 році Центр вже потрапив у ситуацію коли постачальник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХОЙЛ НК" надав у складі своєї тендерної пропозиції (id закупівлі UA-2018-03-27-002014-b) безліч партнерських договорів, а саме: з ТОВ «Техойл Трейд», ТОВ «Лівайн Торг», ТОВ «МОТТО-ЄВРО», ТОВ «Донбас-Трейд-Ойл», ТОВ «ВІАДУК», ТОВ «ГАЗТРАНС-ОЙЛ», ДП «Авіком Рівне», ТОВ «АЗС-СЕРВІС», ФОП Кінчур І.М.,ПП «АМІК Україна», але вже починаючи з вересня 2018 року майже всі партнери ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХОЙЛ НК" почали відмовлятися заправляти автомобілі Центру посилаючись на те, що ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХОЙЛ НК" не виконує своїх партнерських зобов’язань, а перед Центром партнери ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХОЙЛ НК" жодних зобов’язань не мають, що спричинило ситуацію при якій надання екстреної медичної допомоги населенню області було під загрозою. Відсутність можливості заправки автомобілів Центру могла б призвести до катастрофічних та непоправних наслідків на території Рівненської області. Також на запити тендерного комітету Центру були отримані листи від деяких постачальників пального на території Рівненської області (Додаються) та, зважаючи на судову практику наявні законні та обґрунтовані підстави вважати, що укладений партнерський договір між учасником торгів і його постачальником не гарантує поставку пального Замовнику торгів, адже сторона партнерського договору (постачальник) не несе жодної відповідальності перед Замовником торгів. Дане питання також підіймалося на засіданні Антимонопольного комітету України (id скарги UA-2018-03-27-002014-b.a1) і було встановлено, що зобов’язання перед Замовником торгів несе лише Учасник торгів і наданий ним партнерський договір не може гарантувати поставку товарів. Необхідність включення п.2.1. Додатку №3 до тендерної документації Замовника була обґрунтована, адже на території м. Рівне є більше 50 АЗС різноманітних брендів, що унеможливлює дискримінацію Учасників та вказує на еквівалент вимогам тендерної документації, а автомобілі Центру, які знаходяться в підпорядкуванні Рівненської станції екстреної (швидкої) медичної допомоги, а це 8 структурних підрозділів і 66 автомобілів(72% від загальної кількості), зможуть у разі виникнення форс мажорної ситуації здійснювати заправку на АЗС Учасника(власній або орендованій) в м. Рівне і безперебійно надавати екстрену допомогу населенню області, що не допустить ситуацію яка склалася у 2018 році, а саме загроза зриву надання екстреної медичної допомоги населенню Рівненської області.
Статус вимоги: Відхилено