• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-16 Золотоноша - Черкаси - Сміла - Умань на ділянці км 0+000 – км 12+300, Черкаська область

Завершена

247 344 160.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 473 441.60 UAH
Період оскарження: 05.03.2020 13:19 - 31.03.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Щодо дискримінаційних вимог тендерної документації

Номер: 4aeff251da4c41b9b61fe9dd7520b5df
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-05-000555-a.b3
Назва: Щодо дискримінаційних вимог тендерної документації
Вимога:
Вивчивши тендерну документацію по даній закупівлі, повідомляємо Вас, що вона містить вимоги, що порушують частину 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: 1. Умовами документації встановлені неправомірні та дискримінаційні вимоги щодо розрахунку відстані транспортування асфальтобетонних сумішей, які обмежують участь у закупівлі компаній, які планують використовувати мобільні асфальтобетонні заводи. П. 20.8.2 ДБН В.2.3-4-2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво» не передбачено, що відстань транспортування асфальтобетонних сумішей потрібно обраховувати від фактичного місцезнаходження АБЗ на момент подання Пропозиції, а саме така умова прописана в тендерній документації. Наше підприємство має кілька мобільних сучасних асфальтобетонних заводів, які ми плануємо перемістити в разі потреби до місця укладання асфальтобетонних сумішей. Але, здійснювати таке перебазування до перемоги у торгах та укладання договору економічно недоцільно і необґрунтовано. В зв’язку з вищенаведеним, просимо Вас внести зміни в тендерну документацію, якими передбачити використання мобільних асфальтобетонних заводів для виконання робіт по даній закупівлі. Зазначаємо, що значна кількість Cлужб автомобільних доріг в інших областях в умовах тендерних документацій прямо прописують можливість використання мобільного заводу і зазначають, що у разі такого використання майбутнє місце розташування заводу має підтверджуватись документами від власника/користувача земельної ділянки. Так, Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області визначає, що «у разі використання мобільного асфальтобетонного заводу учасник повинен надати лист-згоду власника земельної ділянки на розміщення асфальтобетонного заводу на його території із зазначенням адреси ділянки». Див. зокрема процедури №№ UA-2019-07-29-001328-b, UA-2019-07-08-000571-b тощо. Аналогічне положення у своїй документації прописує Служба автомобільних доріг у Сумській області (див. зокрема процедури № UA-2019-11-07-001196-с, UA-2019-11-13-000748а тощо). Крім того, є численна практика рішень Антимонопольного комітету України щодо даного питання, які зобов’язують замовника внести зміни до умов тендерної документації, зокрема, для прикладу: • Рішення №4780-р/пк-пз від 12.03.2020 року щодо процедури закупівлі UA-2020-01-31-001529-с. • Рішення №4773-р/пк-пз від 12.03.2020 року щодо процедури закупівлі UA-2020-01-31-001529-с. • Рішення №2489-р/пк-пз від 10.02.2020 року щодо процедури закупівлі UA-2019-12-28-000446-с 2. Згідно Додатку 2.7 до тендерної документації учасник має надати інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору. Аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та послуг з поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення І, ІІ чи ІІІ категорії, укладений протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 85% від загальної ціни договору. Зазначаємо, що встановивши вимогу щодо укладення аналогічного договору протягом останніх 3-х років, Замовник суттєво обмежив можливість взяти участь у закупівлі потенційним учасникам, які мають аналогічні договори укладені більше, ніж протягом 3-х років від дати оголошення закупівлі, зокрема 7, 9 чи 10 років до дати оголошення. Законодавством передбачено кваліфікаційний критерій, що може встановлюватися Замовником, - досвід виконання аналогічного договору (з документальним підтвердженням). При цьому, Закон не передбачає вимоги чи обмежень щодо дати або періоду укладення аналогічного договору, тим більше, не містить жодного орієнтиру на 3-річний термін до оголошення про проведення закупівлі. Також, обмеження щодо відсотку виконання договору на рівні 85%, встановлені Замовником, значно обмежують конкуренцію та є незаконними, оскільки є абсолютно необґрунтованими та дискримінаційними. Знову ж таки, скарги щодо даного питання подавалися учасниками закупівель до Антимонопольного комітету України і були задоволені, зокрема, для прикладу, Рішення №4773-р/пк-пз від 12.03.2020 року щодо процедури закупівлі UA-2020-01-31-001529-с. Тому просимо Вас встановити збільшити термін укладення аналогічних договорів до 10 років, і зменшити поріг виконання аналогічного договору до 50 %. 3. В умовах тендерної документації чітко вказано, що «Аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та послуг з поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення І, ІІ чи ІІІ категорії». При цьому в додатку № 2.7 перераховано основні (ключові) види робіт/послуг, зокрема: • Встановлення бортових каменів на цементобетонну суміш з влаштуванням земляного корита • Установлення опор з металевих труб • Влаштування однобічного металевого бар'єрного огородження Включення даних видів робіт до переліку основних, враховуючи обов’язкову вимогу їх виконання саме на автомобільних дорогах І, ІІ чи ІІІ категорії вважаємо дискримінаційною умовою, що значно звужує коло потенційних учасників закупівлі. Дані види робіт, по-перше, ніяк не можна віднести до основних. По-друге дані види робіт досить рідко виконуються на дорогах І, ІІ чи ІІІ категорії між населеними пунктами. В нашого підприємства є значний досвід виконання вищевказаних видів робіт саме в межах населених пунктів, на вулицях міст, що ніяк не підпадає під діючі умови тендерної документації, саме на дорогах І, ІІ чи ІІІ категорії. В зв’язку з вищенаведеним, просимо внести зміни до тендерної документації таким чином, щоб досвід виконання основних видів робіт можливо було підтверджувати саме по видам робіт, без врахування категорії дороги, на якій вони виконувались, так як технологія виконання даних робіт нічим не відрізняється на дорогах І, ІІ чи ІІІ категорій від виконання робіт на вулицях населених пунктів.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: У вимозі не обгрунтувано наявність у тендерній документації дискримінаційних умов.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

внесення змін в договір

Номер: b2a8d6a408d64bd881db5e6cc408c770
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-05-000555-a.c2
Назва: внесення змін в договір
Вимога:
відповідно п.3.6.1.1 учаснику переможцю необхідно врахувати "Учасником в договірній ціні повинно бути враховано кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами на підставі прогнозних рівнів інфляції схвалених Кабінетом Міністрів України (п.6.2.12 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами))." Відповідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 при взаєморозрахунках за обсяги виконаних робіт ці кошти витрачаються в порядку, обумовленому договором підряду. В даному випадку жодних згадок договором підряду не вказано. Просимо внести зміни в договір підряду.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до п. 3.2. Проекту договору, порядок визначення вартості договірної ціни проводиться згідно положень СОУ 42.1-37641918-085:2018 та окремими положеннями ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами). Згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами), при взаєморозрахунках за обсяги виконаних робіт, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, при твердій договірній ціні, можуть враховуватися у розмірі, обґрунтованому відповідним розрахунком (у межах розміру коштів, передбаченого твердою договірною ціною).
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

неточність технічного завдання

Номер: d2584fc1bf074321998bd8fb8c5d6bb0
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-05-000555-a.b1
Назва: неточність технічного завдання
Вимога:
1)Відповідно додатку №3 до тендерної документації п. 268 вказано ширину розмітки 0,15 м. Проте з 269 по 273 пункт невідомо якої ширини наносити розмітку. 2) просимо вказати чіткі характеристики п. 261 Акумуляторна батарея??? 3)просимо вказати параметри (креслення) п. 257 Конструкцiї металевi 4) яким чином дотримуватися вимог примітки до технічного завдання ". При взаєморозрахунках за обсяги наданих робіт вартість матеріальних ресурсів, отриманих від розбирання конструкцій, знесення будівель і споруд та придатних для подальшого використання, залишаються на обліку у Підрядника та передаються відповідно акту приймання - передачі, а Замовнику повертається їх вартість зворотними сумами при підписанні форм КБ-2В у звітному періоді. При наявності матеріальних ресурсів, отриманих від розбирання конструкцій, знесення будівель та споруд або отриманих шляхом добування попутно виконанню робіт, оформляється акт визначення обсягів та вартості вищевказаних матеріалів за підписами комісії відповідно до МВ 03450778-736:2014." якщо технічним завданням передбачено п. 6 Брухт металевий (зворотнi матерiали) т 25,683. При твердій договірній ціні зміна обсягів робіт не можлива
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 1. Будуть внесені відповідні зміни в пункти 269-273 Додатку №3 «Технічне завдання», у межах строку подання тендерної пропозиції; 2. Чіткі технічні характеристики акумуляторної батареї для освітлення пішохідних переходів проектом не уточняються; 3. Конструкції металеві, що використовуються для кріплення світильників, проектом не уточняються; 4. Пунктом 5.4.16 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 передбачено, що у тих випадках, коли відповідно до проектних рішень здійснюється розбирання конструкцій (металевих, залізобетонних, дерев’яних тощо), знесення будівель та споруд, внаслідок чого виникає можливість одержання конструкцій, виробів та матеріалів, придатних для повторного застосування, за підсумком локальних кошторисів на розбирання, знесення будівель і споруд та інші роботи довідково наводяться зворотні суми, що враховують реалізацію таких матеріальних ресурсів. Фактичні обсяги та вартість матеріальних ресурсів, отриманих від розбирання конструкцій, знесення будівель та споруд або отриманих шляхом добування попутно виконанню робіт, визначається актом визначення обсягів відповідно до МВ 03450778-736:2014.
Статус вимоги: Задоволено