• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

засіб для боротьби з амброзією

Завершена

3 450 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 250.00 UAH
Період оскарження: 05.03.2020 12:44 - 17.03.2020 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга на рішення тендерного комітету Комунального підприємства "Декоративні культури" Полтавської міської ради від 25.03.2020 р. № 35, яким визначено ТОВ "БІШОФІТ МД" переможцем закупівлі

Номер: c34328e1e6e54a9795def15b473ef039
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-05-001110-c.c2
Назва: Скарга на рішення тендерного комітету Комунального підприємства "Декоративні культури" Полтавської міської ради від 25.03.2020 р. № 35, яким визначено ТОВ "БІШОФІТ МД" переможцем закупівлі
Скарга:
Замовник всупереч встановленим в тендерній документації вимогам та з порушенням норм ЗУ "Про публічні закупівлі" визначив переможцем учасника ТОВ "БІШОФІТ МД", хоча повинен був відхилити його пропозицію. Більш детальний опис міститься в скарзі.
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 03.04.2020 22:07
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 27.04.2020 21:46
Автор: ТОВ "ГРІНТЕХНОЛОДЖИ", Ржевський Дмитро +380612160216 grintehnology@i.ua
Вимога
Залишено без розгляду

Просимо усунути дискримінаційні вимоги

Номер: 62e1112b398042d786e76d0a9be4812e
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-05-001110-c.b1
Назва: Просимо усунути дискримінаційні вимоги
Вимога:
Просимо усунути дискримінаційні вимоги встановлені в Тендерній документації
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учасник процедури закупівлі, звертаючи увагу на Ваше звернення, яке надається у вигляді вимог щодо умов визначених даною закупівлею повідомляємо наступне: 1. Згідно до інформації що оприлюднена в системі Prozorro в річному плані, в оголошенні та тендерній документації визначено предмет закупівлі – «засіб для боротьби з амброзією». Посилання на яке ви звертаєте увагу – «неорганічний», не є частиною предмета, або його технічними вимогами чи будь-яким інших критерієм, який визначає таку класифікацію. Окрім того у річному плані, в оголошенні та тендерній документації вживається вираз «Основні неорганічні хімічні речовини», який є найменування коду Єдиного закупівельного словника (класифікатор ДК 021:2015). Згідно до другого абзаца пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454, Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Інших, найбільш пристосованих до даного предмета закупівлі, кодів зазначеного класифікатору немає. Тому замовником визначено зазначений код за показником 4 знака. У зв’язку з цим, та керуючись умовами встановленими замовником, не встановлюється поняття неорганічного засобу відносно даного предмета в рамках проведення даної закупівлі. Щодо другого та третього питання: Відповідно до ст. 9 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» та абз. 14 пп. 12 п. 4 Положення про Міністерство охорони здоров’я України наказом Міністерства охорони здоров’я України від 09.02.2018 № 224 затверджено Перелік установ та організацій, які проводять роботи з гігієнічної регламентації небезпечних факторів (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 26 лютого 2018 р. за N 239/31691). Акредитація установ, які проводять роботи з гігієнічної регламентації небезпечних факторів - є офіційне визнання відповідності заявленої сфери акредитації профілю діяльності установи, досвіду, компетентності фахівців та наявності можливостей щодо виконання встановлених вимог при здійсненні досліджень та наукового обґрунтування відповідних гігієнічних нормативів та регламентів (ГДК, МДР, ГДР тощо). До переліку досліджень, які проводяться установами відповідної акредитації зокрема входить проведення санітарно-хімічних, токсикологічних, фізико-хімічних, радіологічних, мікробіологічних та інших досліджень. До Переліку установ та організацій, які проводять роботи з гігієнічної регламентації небезпечних факторів, який затверджений Наказом Міністерства охорони здоров’я України від 09.02.2018 № 224 входять 15 (п’ятнадцять) установ, які мають відповідну акредитацію, та мають можливість забезпечити відповідні дослідження. Тому з метою дотримання з метою забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення та вимог чинного законодавства, замовником вимагається документальне підтвердження відповідності засобу встановленим вимогам щодо його безпечності, не порушуючи прав потенційних учасників процедури закупівлі. 4. Поняття «аналогія», відносно до встановлених умов у тендерній документації відноситься подібність, схожість у цілому відмінних предметів, явищ за певними властивостями, ознаками або відношеннями тощо. Тобто у разі якщо учасником надається пропозиція, щодо постачання засобу, який має за своїми технічними та якісними характеристиками подібність до товару, що був предметом фактичного продажу за аналогічними властивостями предмета, пропозиція такого учасника в частині технічних характеристик визначених у тендерній документації та аналогії предмета виконаного договору (за аналогічним предметом), відповідатиме кваліфікаційним вимогам визначеним умовами даної закупівлі. У зв’язку з тим, що ринок і різноманітність засобів, які можуть застосовуватись для виконання визначеної мети не контролюється і має характер зміни кон’юнктури, замовник не може встановлювати будь-яких обмежень, що стосуються найменувань (товарних назв), які можуть встановлювати дискримінаційний характер для потенційних учасників. Тому аналогією може вважатись такий засіб, який за своїм призначенням має на меті схожу дію, яка гнітюче впливає на процеси росту і розвитку амброзії полинолистої, та подальшу її загибель. 5. Згідно до частини 3 статті 11 ЗУ "Про пестициди і агрохімікати" від 18.03.2004 № 1628-IV - Особи, діяльність яких пов'язана з транспортуванням, зберіганням, застосуванням пестицидів і агрохімікатів та торгівлею ними, повинні мати допуск (посвідчення) на право роботи із зазначеними пестицидами і агрохімікатами. Порядок одержання такого допуску визначається Кабінетом Міністрів України. Згідно до пункту 7.5. проекту договору, що пропонується учасникам у додатку 4 тендерної документації, встановлено наступне - Особа(и), якою(ими) буде здійснюватись транспортування, зберігання, застосування Товару повинна(і) мати допуск(и) (посвідчення) на право роботи, пов'язаної з відповідними видами діяльності. Відповідні допуски (посвідчення) повинні відповідати вимогам Постанови КМУ від 18 вересня 1995 р. N 746 «Про затвердження Порядку одержання допуску (посвідчення) на право роботи, пов'язаної з транспортуванням, зберіганням, застосуванням та торгівлею пестицидами і агрохімікатами». У разі відсутності чинного допуску (посвідчення) у відповідного працівника відповідальність за наслідки, які можуть бути спричинені таким фактом, покладаються на Постачальника. У зв’язку з чим наявність даного документу перевіряється замовником в ході виконання зобов’язань за договором. Вимогами ЗУ «Про публічні закупівлі» обов’язку надання учасниками документу, який зазначається у ваші вимозі не передбачається, а тому замовник не може порушувати вимог чинного законодавства в сфері публічних закупівель, які зазначаються в цьому контексті. 6. Згідно до умов визначених проектом договору, що пропонується учасникам у додатку 4 тендерної документації, на постачальника покладається обов’язок здійснення Замовнику поставки товару, якість яких відповідає чинним стандартам, або які зазначені у нормативній технічній документації виробника, а товар, який є предметом закупівлі та підтверджується нормативними документами, які встановлені чинним законодавством України для такого виду товару. При цьому. якщо протягом дії договору товар виявиться не належної якості або таким, що не відповідає умовам цього договору, Постачальник зобов’язаний виконати відповідні дії щодо покращення якості предмета закупівлі, за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в Договорі. Всі витрати, пов’язані із заміною або покращення якості несе Постачальник. В свою чергу, Замовник зобов'язаний приймати поставлені товари, у разі дотримання відповідності якісних умов предмету закупівлі Постачальником. За наявності визначних вимог у технічному завданні та зобов’язань, які покладаються на учасника-переможця (постачальника), замовник самостійно контролює якість товару, що постачається, як в частині документального підтвердження відповідності засобу так і практичними (наочними) та методологічними спостереженнями за дією засобу, що є предметом закупівлі. У зв’язку з тим, що замовник та інші компетентні органи не можуть прогнозувати обсяги поширення або розповсюдження шкідливої рослини (амброзії полинолистої) на території міста Полтава в період росту рослини в 2020 році, а методи застосування різних засобів боротьби зі шкідливою рослиною, які пропонуватимуться різними учасники не надають можливості встановити вимоги, на яких ви акцентуєте увагу. До того, якшо встановлювати такі вимоги, то вони, скоріше за все, матимуть дискримінаційний характер, відносно тих учасників, та засобів, які матимуть інший метод обробки насаджень бур’яну на ділянках ґрунту. У зв’язку з вище викладеним, та керуючись описаним Вами, задовільнити вимогу щодо внесення змін до тендерної документації не має підстав, тому у задоволенні вимоги відмовлено.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 21.03.2020 00:04