• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з фізичної охорони приміщення та майна, громадської безпеки та правопорядку за адресою: м. Кременчук вул.Соборна, 14/23

Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (послуги з фізичної охорони приміщення та майна, громадської безпеки та правопорядку за адресою: м. Кременчук, вул. Соборна, 14/23).

Завершена

388 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 944.00 UAH
Період оскарження: 04.03.2020 18:21 - 16.03.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Меморандум/договір про співпрацю ГО чи з УПО

Номер: 400b702cea524f0b8b0307b89a7f405e
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-04-004391-a.a1
Назва: Меморандум/договір про співпрацю ГО чи з УПО
Вимога:
Шановний Замовник! Згідно Додатку 3 і Технічних вимог тендерної документації (далі - ТД) Учасник повинен підтвердити кваліфікацію: «надати Сканкопії меморандумів, або договорів щодо співпраці з громадськими формуваннями у сфері охорони громадського порядку, громадської безпеки та правопорядку та/або з органами національної поліції за місцем надання послуг на термін дії договору. (ст.18 ЗУ «Про охорону діяльність», ст..3 ЗУ «Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону» та «Залучення на договірних засадах не менше 10 осіб з громадських формувань з охорони громадського порядку та/або органів національної поліції щодо здійсненням контролю громадського порядку, громадської безпеки та правопорядку під час сесій, мітингів та інших громадських заходів за місцем надання послуг»). Вважаємо, що умови, які наявні в ТД є дискримінаційними виходячи з наступного: Вимога щодо надання меморандумів чи договорів про співпрацю з громадськими формуваннями у сфері охорони громадського порядку та/або поліцією не є обов’язковим. (1)Стаття 18 ЗУ «Про охорону діяльність» встановлює ПРАВО, а не ОБО’ВЯЗОК щодо співпраці з поліцією. Ми розуміємо, що кожен Замовник прагне, щоб послуги з охорони задовольняли його потреби, були виконані свєчасно та якісно, з надійною охороною. Також у нас не виникає питань щодо встановлення додаткових критеріїв на власний розсуд Замовника. Це ваше право. Однак, Учасник, і так взаємодіє з органами поліції при винекненні надзвичайної ситуації. І для цього не потрібен окремий договір з правоохоронними органами. (2) Стаття 3 ЗУ «Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону» вказує про співпрацю саме поліції з громадськими формуваннями. Відповідно до цього, інші -приватні охоронні компанії просто не зможуть взяти участь, бо не є громадськими формуваннями з охорони громадського порядку і державного кордону. Це дискримінує інших учасників, і надасть змогу взяти участь у проведенні тендерної процедури (торгів) лише поліції, бо тільки вони зможуть відповідати данному критерію через те, що громадські формування «не мають права займатися підприємницькою або іншою діяльністю з метою одержання прибутку» (абз. 4 ст. 3 ЗУ «Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону»), а поліція організовує, спрямовує і контролює діяльність таких громадських формувань. Тому, дана вимога є прямою дискримінацією! Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Заборона на встановлення дискримінаційних вимог випливає також з інших вимог Закону. Зокрема, ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Ст. 5 Закону встановлює наступні правила, покликані забезпечити недискримінацію учасників: рівність умов участі у закупівлях вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно правових форм; обов'язок замовника забезпечити вільний доступ всім учасникам до інформації про закупівлю; заборона замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ч. 3 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює вимоги, зокрема до Prozorro, зазначаючи про те, що електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію. Таким чином, Вимагаємо, вимоги: «надати Сканкопії меморандумів, або договорів щодо співпраці з громадськими формуваннями у сфері охорони громадського порядку, громадської безпеки та правопорядку та/або з органами національної поліції за місцем надання послуг на термін дії договору. (ст.18 ЗУ «Про охорону діяльність», ст..3 ЗУ «Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону» та «Залучення на договірних засадах не менше 10 осіб з громадських формувань з охорони громадського порядку та/або органів національної поліції щодо здійсненням контролю громадського порядку, громадської безпеки та правопорядку під час сесій, мітингів та інших громадських заходів за місцем надання послуг») - ВИКЛЮЧИТИ з тендерної документації. У випадку незадоволення нашої вимоги, вимушені будемо звернутися до контролюючих органів, з метою ініціювання перевірки проведення тендеру на віповідність нормам чинного законодавства (ЗУ «Про публічні закупівлі»), яке регулює процедуру проведення публічних закупівель. З повагою!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідь на подану вимогу
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 12.03.2020 13:54
Підтвердження вирішення: відповідно до п.18 ч.1 ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі» предмет закупівлі закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі (тобто відповідно до його потреб, без ділення предмету закупівлі), щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції. Так, згідно Додатку 2 Тендерної документації на виконання п.3 ч.2 ст.22 вказаного Закону Замовник в тендерній документації визначив інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Вимоги до предмету закупівлі мають детальний опис послуг, що закуповуються (посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами). Відповідно до ст.5 ЗУ «Про охорону діяльність» охорону громадського порядку, громадської безпеки - не віднесено до видів охоронних послуг. Послуги з охорони громадського порядку та громадської безпеки надаються органами національної поліції чи громадськими формуваннями, що здійснюють діяльність у сфері охорони громадського порядку (абз.4 ст.3 ЗУ «Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону») виключно на безоплатній основі. Згідно з ч.3 ст.5, ч.4 ст.22, ч.2 ст.7 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону. Але, згідно із ст.18 «Про охорону діяльність», ст.3 ЗУ «Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону» охороним організаціям не заборонено укладати договори/меморандуми з іншими суб’єктами, що здійснюють діяльність у сфері охорони громадського порядку саме на безоплатній основі. Без договірних засад щодо профілактичних заходів, правоохоронні органи та громадські формування не залучають до охорони громадського порядку своїх осіб в необхідній кількості за негайним викликом, або постійній основі, який не було заздалегідь погоджено, крім вже після подій, що сталися. Реагування правоохоронних органів та громадських формувань здійснюється вільними людськими ресурсами вже після порушення громадського порядку. Слід зазначити, що навіть при заздалегідь вжитих заходів з охорони громадського порядку, за подіями в м. Нові Санжари Полтавської області під час евакуації громадян України з Китаю, у повному обсязі забезпечити громадський порядок не виявилось можливим. На даний час на території Кременчуцького району – соціально напружені питання - медична реформа, децентралізація, тарифи та вибори… Таким чином, саме з метою придбання охоронних послуг без ділення на інші предмети закупівлі в рамках однієї процедури та залучення розширеного кола учасників (крім правоохоронних органів), тендерним комітетом було прийнято рішення допустити до участі в публічній закупівлі охороні організації які співпрацюють з уповноваженими органами у сфері забезпечення громадського порядку на договірних засадах, що дозволить надати саме ту послугу в тій якості та обсязі, щодо якої у Замовника існує суттєва потреба. Відповідно до ч.2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник зобов’язаний вимагати у учасника документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, саме тим послугам що закуповуються. Враховуючи викладене, вимога № UA-2020-03-04-004391-a.a1 заявлена безпідставно та не підлягає задоволенню.