• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Комп'ютери в зборі та багатофункціональні пристрої

Торги відмінено

199 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 997.50 UAH
Період оскарження: 09.12.2016 16:58 - 14.12.2016 17:03
Скарга
Очікує розгляду

СКАСУВАННЯ НЕПРАВОМІРНОГО РІШЕННЯ

Номер: b1dfe6ad9a8743f2acb7847a86273e38
Ідентифікатор запиту: UA-2016-12-09-000639-c.a4
Назва: СКАСУВАННЯ НЕПРАВОМІРНОГО РІШЕННЯ
Скарга:
Звертаю Вашу увагу, що правові та економічні основи системи сертифікації на території України визначені Декретом Кабінету Міністрів України від 10.05.93 №46-93 "Про стандартизацію і сертифікацію" (далі - Декрет). Відповідно до Декрету обов'язковій сертифікації підлягає продукція, яка включена до Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні (далі - Перелік), затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 №28, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 04.05.2005 за №466/10746. На сьогодні продукція, зокрема: центральний процесор; системна плата (материнська плата); блоки оперативної пам'яті: накопичувач на жорстких магнітних дисках; твердотільний накопичувач: плата відеоадаптера та аудіоадаптера; кулер (вентилятор) системний, на процесор, жорсткий диск чи відео карту; блок живлення корпуса; оптичний привід для читання і запису оптичних дисків; флеш-накопичувач; клавіатура; маніпулятор типу "миша"; лазерні та струменеві принтери; плотери; копіювальні апарати; багатофункціональні пристрої (друк-сканування-копіювання); картриджі для друкувальних і копіювальних пристроїв; тонер для лазерного друку; чорнила для струменевих принтерів; діоди; світлодіоди; стабілітрони; транзистори; інтегральні мікросхеми не включена до Переліку, і не підлягає обов'язковій сертифікації в державній системі сертифікації. У тому обов’язковість її вимагання замовником є неправомірної. Попри це, нами у складі пропозиції було надано усі необхідні сертифікати на Персональні електронно – обчислювальні машини, монітори та багатофункціональні пристрої. Крім того, Учасник-переможець у складі пропозиції надав такіж самі сертифікати відповідності, як і ми. Враховуючи, що наша пропозиція мала найнижчу ціну, що у відповідності з бюджетним законодавством є приорітетною цілью економить кошти, але була відхилена по формальним причинам, є підстави вбачати особисту зацікавленість членів тендерного комітеу при виборі переможця торгів, а тому паралельно змушені будемо звернутись за захистом своїх інтересів до органів Прокуратури, яка є відповідальним органом за дотримання законодавства в Україні в тому числі і у сфері публічних закупівель та до голови Запоріжської обласної ради в сфері управління якого перебуває Центр. Враховуючи вищевикладене прошу добровільно усунути порушення під час проведення процедури закупівлі, та допустити до оцінки пропозицію ТОВ «М енд Б Смарт Асістент». Крім того, звертаємо Вашу увагу, що цінова пропозиція, подана Учасником ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ", не відповідає формі, яка встановлена Додатком №1 Документації електронних торгів на закупівлю. Крім того, Учасник не надав заповнений, погоджений та скріплений підписом і печаткою Проект договору на закупівлю. Виходячи з цього та відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону вимагаю відхиляє тендерну пропозицію ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ", як таку яка не не відповідає умовам тендерної документації. Відповідно до частини третьої статті 30 Закону замовник зобов’язаний надати відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Абзацом другим частини сьомої статті 18 Закону Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо закупівлі, у тому числі укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі.
Пов'язані документи: Учасник
Автор: ТОВ "М Енд Б Смарт Асiстент", Купряхина Юлия Игоревна +380932619091 kupriakhina@gmail.com
Скарга
Очікує розгляду

СКАСУВАННЯ НЕПРАВОМІРНОГО РІШЕННЯ

Номер: ba33dcdafe4d486b975e8bec021d720d
Ідентифікатор запиту: UA-2016-12-09-000639-c.a3
Назва: СКАСУВАННЯ НЕПРАВОМІРНОГО РІШЕННЯ
Скарга:
Звертаю Вашу увагу, що правові та економічні основи системи сертифікації на території України визначені Декретом Кабінету Міністрів України від 10.05.93 №46-93 "Про стандартизацію і сертифікацію" (далі - Декрет). Відповідно до Декрету обов'язковій сертифікації підлягає продукція, яка включена до Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні (далі - Перелік), затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 №28, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 04.05.2005 за №466/10746. На сьогодні продукція, зокрема: центральний процесор; системна плата (материнська плата); блоки оперативної пам'яті: накопичувач на жорстких магнітних дисках; твердотільний накопичувач: плата відеоадаптера та аудіоадаптера; кулер (вентилятор) системний, на процесор, жорсткий диск чи відео карту; блок живлення корпуса; оптичний привід для читання і запису оптичних дисків; флеш-накопичувач; клавіатура; маніпулятор типу "миша"; лазерні та струменеві принтери; плотери; копіювальні апарати; багатофункціональні пристрої (друк-сканування-копіювання); картриджі для друкувальних і копіювальних пристроїв; тонер для лазерного друку; чорнила для струменевих принтерів; діоди; світлодіоди; стабілітрони; транзистори; інтегральні мікросхеми не включена до Переліку, і не підлягає обов'язковій сертифікації в державній системі сертифікації. У тому обов’язковість її вимагання замовником є неправомірної. Попри це, нами у складі пропозиції було надано усі необхідні сертифікати на Персональні електронно – обчислювальні машини, монітори та багатофункціональні пристрої. Крім того, Учасник-переможець у складі пропозиції надав такіж самі сертифікати відповідності, як і ми. Враховуючи, що наша пропозиція мала найнижчу ціну, що у відповідності з бюджетним законодавством є приорітетною цілью економить кошти, але була відхилена по формальним причинам, є підстави вбачати особисту зацікавленість членів тендерного комітеу при виборі переможця торгів, а тому паралельно змушені будемо звернутись за захистом своїх інтересів до органів Прокуратури, яка є відповідальним органом за дотримання законодавства в Україні в тому числі і у сфері публічних закупівель та до голови Запоріжської обласної ради в сфері управління якого перебуває Центр. Враховуючи вищевикладене прошу добровільно усунути порушення під час проведення процедури закупівлі, та допустити до оцінки пропозицію ТОВ «М енд Б Смарт Асістент». Крім того, звертаємо Вашу увагу, що цінова пропозиція, подана Учасником ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ", не відповідає формі, яка встановлена Додатком №1 Документації електронних торгів на закупівлю. Крім того, Учасник не надав заповнений, погоджений та скріплений підписом і печаткою Проект договору на закупівлю. Виходячи з цього та відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону вимагаю відхиляє тендерну пропозицію ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ", як таку яка не не відповідає умовам тендерної документації. Відповідно до частини третьої статті 30 Закону замовник зобов’язаний надати відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Абзацом другим частини сьомої статті 18 Закону Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо закупівлі, у тому числі укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі.
Пов'язані документи: Учасник
Автор: ТОВ "М Енд Б Смарт Асiстент", Купряхина Юлия Игоревна +380932619091 kupriakhina@gmail.com
Скарга
Очікує розгляду

ВИМОГА про надання аргументації про відхилення пропозиції

Номер: e47e1059e08b42028554d9db4cc240c5
Ідентифікатор запиту: UA-2016-12-09-000639-c.a1
Назва: ВИМОГА про надання аргументації про відхилення пропозиції
Скарга:
Відповідно до частини третьої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (далі – Закон), прошу надати вмотивовану, як того вимагає Закон аргументацію, стосовно причини невідповідності (відхилення) пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «М енд Б Смарт Асістент» умовам тендерної документації, з посиланням на конкретні пункти документації, зазанченої Протоколом №5 засідання тендерного комітету Комунальної установи «Обласний інформаційно – аналітичний центрмедичної статистики» Запорізької обласної ради від 21.12. 2016 р., в розрізі кваліфікаційних критеріїв та технічним вимогам. При підготовці відповіді прошу врахувати, що відповідно частини третьої статті 22 Закону формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, наявність таких помилок не може бути підставою для відхилення їх пропозицій. Відповідно до частини третьої статті 30 Закону замовник зобов’язаний надати вмотивовану відповідь Вимогу не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Абзац третій частини сьомої статті 18 Закону зазначає, що замовником може самостійно усунути порушень, зазначені у скарзі, та розмістити в електронній системі підтвердження (у вигляді протоколу). У будь-якому разі укладення договору про закупівлю під час оскарження забороняється. Звертаю вашу увагу, що відповідно до частини другої Закону відповідальність за порушення вимог цього Закону в частині прийнятих рішень, несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально. У разі недостатньої вмотивованості, або ненадання у встановлений термін відповіді на нашу вимогу, зушені будемо звернутися із скаргою до постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Антимонопольного комітену України. Враховуючи що наша пропозиція мала найнижчу ціну, що у відповідності з бюджетним законодавством є приорітетною цілью економить кошти, але була відхилена по формальним причинам, є підстави вбачати особисту зацікавленість членів тендерного комітеу при виборі переможця торгів, а тому паралельно змушені будемо звернутись за захистом своїх інтересів до органів Прокуратури, яка є відповідальним органом за дотримання законодавства в Україні в тому числі і у сфері публічних закупівель та до голови Запоріжської обласної ради в сфері управління якого перебуває Центр.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Стаття 25 Закону України «Про публічні закупівлі» вказує вичерпний порядок подання тендерних пропозицій, а саме в частині: документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі. ДП «Зовнішторгвидав України» затвердив наказ від 13.03.2016 № 35 «Про затвердження порядку здійснення допорогових закупівель», що закріплює механізм відбору замовниками постачальника із використанням електронної системи закупівель під час здійснення закупівель товарів, послуг або робіт очікувана вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону про публічні закупівлі. Пунктом 9.2. Наказу № 35 вказано, що у разi дисквалiфiкацiї Учасника, який запропонував найменшу цiну, Замовник публiкує в Системi скан-копiю документа з вiдповiдним аргументованим рiшенням. Виключними пiдставами дисквалiфiкацiї є: пропозицiя Учасника, який запропонував найменшу цiну, не вiдповiдає умовам Закупiвлi. У своїй пропозиції ТОВ «М Енд Б Смарт Асiстент ЛТД» надало технічний опис предмета закупівлі у відповідності до бажаних технічних вимог предмету закупівлі вказаних у тендерній документації. Але Сертифікати відповідності ТОВ «М Енд Б Смарт Асiстент ЛТД» надані до технічного опису предмету закупівлі не містять інформації відповідної та підтверджуючої відповідність товару вимогам вказаним у тендерній документації, що є не «помилкою» визначеною ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» а є викривленням фактів про надаваний предмет закупівель. Така інформація не відповідає умовам Закупівлі Вважати підставу дискваліфікації учасника електронних допорогових торгів Товариство з обмеженою відповідальністю “М енд Б Смарт Асістент” вагомою та правомірною.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Автор: ТОВ "М Енд Б Смарт Асiстент", Купряхина Юлия Игоревна +380932619091 kupriakhina@gmail.com
Скарга
Очікує розгляду

ВИМОГА СКАСУВАТИ РІШЕННЯ

Номер: 44e27a9f0725420c9a65c3afba66144c
Ідентифікатор запиту: UA-2016-12-09-000639-c.a2
Назва: ВИМОГА СКАСУВАТИ РІШЕННЯ
Скарга:
Відповідно до частини третьої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (далі – Закон), прошу надати вмотивовану, як того вимагає Закон аргументацію, стосовно причини невідповідності (відхилення) пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «М енд Б Смарт Асістент» умовам тендерної документації, з посиланням на конкретні пункти документації, зазанченої Протоколом №5 засідання тендерного комітету Комунальної установи «Обласний інформаційно – аналітичний центрмедичної статистики» Запорізької обласної ради від 21.12. 2016 р., в розрізі кваліфікаційних критеріїв та технічним вимогам. При підготовці відповіді прошу врахувати, що відповідно частини третьої статті 22 Закону формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, наявність таких помилок не може бути підставою для відхилення їх пропозицій. Відповідно до частини третьої статті 30 Закону замовник зобов’язаний надати вмотивовану відповідь Вимогу не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Абзац третій частини сьомої статті 18 Закону зазначає, що замовником може самостійно усунути порушень, зазначені у скарзі, та розмістити в електронній системі підтвердження (у вигляді протоколу). У будь-якому разі укладення договору про закупівлю під час оскарження забороняється. Звертаю вашу увагу, що відповідно до частини другої Закону відповідальність за порушення вимог цього Закону в частині прийнятих рішень, несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально. У разі недостатньої вмотивованості, або ненадання у встановлений термін відповіді на нашу вимогу, зушені будемо звернутися із скаргою до постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Антимонопольного комітену України. Враховуючи що наша пропозиція мала найнижчу ціну, що у відповідності з бюджетним законодавством є приорітетною цілью економить кошти, але була відхилена по формальним причинам, є підстави вбачати особисту зацікавленість членів тендерного комітеу при виборі переможця торгів, а тому паралельно змушені будемо звернутись за захистом своїх інтересів до органів Прокуратури, яка є відповідальним органом за дотримання законодавства в Україні в тому числі і у сфері публічних закупівель та до голови Запоріжської обласної ради в сфері управління якого перебуває Центр.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Стаття 25 Закону України «Про публічні закупівлі» вказує вичерпний порядок подання тендерних пропозицій, а саме в частині: документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі. ДП «Зовнішторгвидав України» затвердив наказ від 13.03.2016 № 35 «Про затвердження порядку здійснення допорогових закупівель», що закріплює механізм відбору замовниками постачальника із використанням електронної системи закупівель під час здійснення закупівель товарів, послуг або робіт очікувана вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону про публічні закупівлі. Пунктом 9.2. Наказу № 35 вказано, що у разi дисквалiфiкацiї Учасника, який запропонував найменшу цiну, Замовник публiкує в Системi скан-копiю документа з вiдповiдним аргументованим рiшенням. Виключними пiдставами дисквалiфiкацiї є: пропозицiя Учасника, який запропонував найменшу цiну, не вiдповiдає умовам Закупiвлi. У своїй пропозиції ТОВ «М Енд Б Смарт Асiстент ЛТД» надало технічний опис предмета закупівлі у відповідності до бажаних технічних вимог предмету закупівлі вказаних у тендерній документації. Але Сертифікати відповідності ТОВ «М Енд Б Смарт Асiстент ЛТД» надані до технічного опису предмету закупівлі не містять інформації відповідної та підтверджуючої відповідність товару вимогам вказаним у тендерній документації, що є не «помилкою» визначеною ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» а є викривленням фактів про надаваний предмет закупівель. Така інформація не відповідає умовам Закупівлі. Вважати підставу дискваліфікації учасника електронних допорогових торгів Товариство з обмеженою відповідальністю “М енд Б Смарт Асістент” вагомою та правомірною.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Автор: ТОВ "М Енд Б Смарт Асiстент", Купряхина Юлия Игоревна +380932619091 kupriakhina@gmail.com