-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги із збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації,знешкодження небезпечних відходів
Завершена
199 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 995.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 995.00 UAH
Період оскарження:
04.03.2020 16:49 - 09.03.2020 17:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вибір Переможця закупівлі учасника ТОВ «А-Енерго» Код ЄДРПОУ 40277858, пропозиція якого не відповідає умовам закупівлі (рішення про визначення Переможця від 20 березня 2020 року)
Номер:
4cffe8a1619549538c757085c1ec8242
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-04-004116-a.a5
Назва:
Вибір Переможця закупівлі учасника ТОВ «А-Енерго» Код ЄДРПОУ 40277858, пропозиція якого не відповідає умовам закупівлі (рішення про визначення Переможця від 20 березня 2020 року)
Вимога:
1.Найменування Замовника: Комунальне некомерційне підприємство «Запорізький регіональний протипухлинний центр» Запорізької обласної ради. Код ЄДРПОУ 02006691 Адреса 69040, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, вулиця Культурна будинок 177-А
2.Номер оголошення закупівлі № UA-2020-03-04-004116-а Код ДК 021:2015-90520000-8 Послуги у сфері поводженням з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуги із збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації, знешкодження небезпечних відходів).
3.Скаржник:ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» Код ЄДРПОУ
37797799 Адреса:04201, м.Київ, вул.Полярна, будинок 20, офіс 218
4. Підстави подання вимоги: Вибір Переможця закупівлі учасника ТОВ «А-Енерго» Код ЄДРПОУ 40277858, пропозиція якого не відповідає умовам закупівлі (рішення про визначення Переможця від 20 березня 2020 року)
5. Обгрунтування вимоги:
Замовником було прийнято Рішення про визначення Переможця від 20 березня 2020 року ТОВ «А-Енерго» Код ЄДРПОУ 40277858
Замовник визначив пропозицію ТОВ «А-Енерго» найбільш економічно вигідною та такою що відповідає вимогам тендерної документації. Порушень законодавства та умов тендерної документації Замовник не виявив.
Не погоджуємось з даним рішенням та керуючись п 12 Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" вимагаємо усунення Замовником порушення щодо вибору Переможця ТОВ «А-Енерго» Код ЄДРПОУ 40277858 , оскільки пропозиція даного учасника не відповідає умовам закупівлі з наступних підстав:
Згідно тендерної документації предметом закупівлі є послуги із збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації, знешкодження небезпечних відходів.
Додатком № 5 до ТД вказано перелік відходів, які підлягають утилізації
Детальна інформація у файлі
Пов'язані документи:
Учасник
Замовник
- рішення 25.03.2020 09:20
Дата подачі:
20.03.2020 16:25
Вирішення:
Розглянувши вашу вимогу повідомляємо наступне:
Учасник, якого визнано переможцем, ТОВ «А-Енерго», надав у складі своєї пропозиції копію наказу про видачу ліцензію № 132 від 24.04.2018р. на такі види господарської діяльності, як: збирання, зберігання, оброблення, утилізація, знешкодження. А згідно п.8 переліку небезпечних відходів на поводження з якими отримано ліцензію, в учасника переможця на ртуть, сполуки ртуті такі види діяльності, як: збирання, зберігання.
Замовником у додатку №5 до тендерної документації визначено інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Так, технічна характеристика послуги - збирання, зберігання для подальшої утилізації або оброблення, знешкодження або знищення клінічних та подібних їм відходів, а саме – відходів, що виникають у результаті медичної практики і відходів, що утворюються у лікарнях або інших закладах під час досліджень, догляду за пацієнтами або при виконанні дослідницьких робіт, а також інших медичних відходів.
Отже, учасник має право збирати, зберігати ртуть, сполуки ртуті для їх подальшої утилізації або оброблення, знешкодження або знищення. Тому було прийнято рішення про визнання його переможцем.
Зважаючи на вище наведене Замовником прийнято рішення:
Не задовольнити скаргу ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" за предметом код ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Замовник відхиляє найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» та обирає Переможцем іншого учасника який не відповідає умовам закупівлі.
Номер:
28dab9a9713d444fbe3c24bd1e23f4e0
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-04-004116-a.c4
Назва:
Замовник відхиляє найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» та обирає Переможцем іншого учасника який не відповідає умовам закупівлі.
Вимога:
1.Найменування Замовника: Комунальне некомерційне підприємство «Запорізький регіональний протипухлинний центр» Запорізької обласної ради.
2.Номер оголошення про проведення закупівлі закупівлі: № UA-2020-03-04-004116-а
3. Скаржник :ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ»
4. Підстави подання вимоги: Замовник відхиляє найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» та обирає Переможцем іншого учасника який не відповідає умовам закупівлі.
5. Обгрунтування вимоги:
Замовник відхиляє найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» та обирає Переможцем іншого учасника який не відповідає умовам закупівлі.
Додатком № 5 до ТД вказано перелік відходів, які підлягають утилізації (знешкодженню):
Клінічні відходи (частини тіла та органи)
Матеріали допоміжні зіпсовані або відпрацьовані (відходи, які можуть містити неорганічні, або неорганічні компоненти/ медичні відходи(марля, тампони, перев`язка, мед.рукав))
Обладнання та інструменти медичні одноразові зіпсовані або використані(у тому числі голки, мед.інструмент)
Прилади медичного призначення інші ( у тому числі шприци, термометри, набори для діагностичних аналізів, медичні інструменти тощо), що не відповідають установленим вимогам, відповідним чином не марковані, зіпсовані або використані.(відходи, які можуть містити неорганічн, або органічні компоненти/медична пластмаса (медичні шприци, ситеми та ін..)
Тара аптекарська зіпсована або віпрацьована.
(бій скла технічного, що не підлягає спеціальній обробці)
Лампи люмінесцентні та відходи, які містять ртуть, інші зіпсовані або відпрацьовані(лампи люмінесцентні зіпсовані або відпрацьовані)
Лампи люмінесцентні та відходи, які містять ртуть, інші зіпсовані або відпрацьовані (термометри ртутні)
Замовник відхиляє пропозицію ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» у зв’язку з тим. що Ліцензія не включає в себе утилізацію ламп, та обирає Переможцем іншого Учасника (А-Енерго), який також не має право здійснювати утилізацію ламп власними силами.
Згідно наданої учасником ліцензії, ТОВ «А-Енерго» не має право здійснювати власними силами утилізацію небезпечних відходів, що містять ртуть, а тільки збирання, зберігання. ТОВ «А-Енерго» не має можливості власними силами, за власний рахунок утилізувати люмінесцентні лампи. Це є грубим порушенням ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами. Учасник не надав ніякого документу про залучення субпідряду. Звертаємо увагу, що Замовником заборонено залучення субпідряду, на що подавились вимоги.
Детальна інформація у файлі
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога на результати закупівлі.docx 20.03.2020 13:39
- рішення відходи.pdf 25.03.2020 09:19
Дата подачі:
20.03.2020 13:39
Вирішення:
Розглянувши вашу вимогу повідомляємо наступне:
Учасник, якого визнано переможцем, ТОВ «А-Енерго», надав у складі своєї пропозиції копію наказу про видачу ліцензію № 132 від 24.04.2018р. на такі види господарської діяльності, як: збирання, зберігання, оброблення, утилізація, знешкодження. А згідно п.8 переліку небезпечних відходів на поводження з якими отримано ліцензію, в учасника переможця на ртуть, сполуки ртуті такі види діяльності, як: збирання, зберігання.
Замовником у додатку №5 до тендерної документації визначено інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Так, технічна характеристика послуги - збирання, зберігання для подальшої утилізації або оброблення, знешкодження або знищення клінічних та подібних їм відходів, а саме – відходів, що виникають у результаті медичної практики і відходів, що утворюються у лікарнях або інших закладах під час досліджень, догляду за пацієнтами або при виконанні дослідницьких робіт, а також інших медичних відходів.
Отже, учасник має право збирати, зберігати ртуть, сполуки ртуті для їх подальшої утилізації або оброблення, знешкодження або знищення. Тому було прийнято рішення про визнання його переможцем.
Зважаючи на вище наведене Замовником прийнято рішення:
Не задовольнити скаргу ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" за предметом код ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
дискримінаційні вимоги закупівлі
Номер:
70947a7d364a4ba9b9a98004ef3ecd94
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-04-004116-a.a3
Назва:
дискримінаційні вимоги закупівлі
Вимога:
1. Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Запорізький регіональний протипухлинний центр" Запорізької обласної ради Код ЄДРПОУ 02006691
2.Номер повідомлення про проведення закупівлю UA-2020-03-04-004116-a Код ДК021:90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
3. Підстави подання вимоги: дискримінаційні вимоги закупівлі
4.Обґрунтування вимоги:
Замовник в п. 1.5. ч.1 Додатку № 2 «А. Документи які подають Учасники» вимагає в складі тендерної пропозиції надати:
- таблицю 6 «Відомості про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованим особам» Додатку 4 до Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, за попередній звітній місяць відносно дати розкриття пропозицій, з відміткою територіального органу доходів і зборів або наданням квитанції про прийняття електронної звітності, та/або договори цивільно-правового характеру (на кількість штатних одиниць Учасника вказаних у довідці).
Вважаємо, що дана вимога є дискримінаційною.
Відповідно до Закону «Про захист персональних даних», для обробки, використання, поширення та доступу до персональних даних (у т.ч. паспортні дані, ідентифікаційний код, свідоцтво платника податків, банківські реквізити, розрахункові рахунки, електронні ідентифікаційні дані: номери телефонів, електронні адреси або інша необхідна інформація, передбачена законодавством), необхідно отримання листів-згоди на такі обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних відповідних працівників, які не надають згоди
Вимагаємо: виключити вимогу про надання учасником таблиці 6 «Відомості про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованим особам» Додатку 4 до Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, за попередній звітній місяць відносно дати розкриття пропозицій, з відміткою територіального органу доходів і зборів або наданням квитанції про прийняття електронної звітності, та/або договори цивільно-правового характеру (на кількість штатних одиниць Учасника вказаних у довідці).
Пов'язані документи:
Учасник
- вимоги на умови закупівлі_ЗРПЦ.docx 06.03.2020 16:51
- рішення 10.03.2020 14:04
Дата подачі:
06.03.2020 16:51
Вирішення:
У зв’язку з тим, що вимога/скарга, щодо дискримінаційних умов ТД по предмету закупівлі Послуги із збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації, знешкодження небезпечних відходів з’явилась на сайті о 16:51 06 березня 2020 року, в неробочий час, Замовник прийняв рішення відмінити вимогу/скаргу, та врахувати ці умови у наступних закупівлях.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
порушення основних принципів закупівлі, заборона субпідряду
Номер:
f74f71d5266f49beadbf638d8f03b6bd
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-04-004116-a.a2
Назва:
порушення основних принципів закупівлі, заборона субпідряду
Вимога:
1. Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Запорізький регіональний протипухлинний центр" Запорізької обласної ради Код ЄДРПОУ 02006691
2.Номер повідомлення про проведення закупівлю UA-2020-03-04-004116-a Код ДК021:90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
3. Підстави подання вимоги: Замовник під час проведення зазначеної закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в Ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасників, добросовісна конкуренція серед учасників та запобігання корупційним діям і зловживанням.
4.Обґрунтування вимоги:
Замовник в ч.3 Додатку № 3 ТД зазначив, що необхідно надати:
3. Копія ліцензії Міністерства екології та природних ресурсів України на впровадження вказаного виду діяльності, а саме проведення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами (збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізація, знешкодження). Надати копію ліцензії на весь обсяг відходів.
Тобто, залишається незрозумілим чи можливе залучення субпідрядника при закупівлі послуг та яким чином у випадку закупівлі послуг Учасник може скористатись своїм правом, відповідно ЦКУ, залучити до виконання частини послуг субпідрядника, який має всі дозвільні документи. Якщо розуміти умови ТД з даного питання, як заборону залучення субпідрядника, то таку вимогу вважаємо дискримінаційною, що звужує коло учасників та суперечить основним принципам закупівель – недискримінація учасників, добросовісна конкуренція серед учасників.
Це можна пояснити тим, що більша частина відходів, згідно технічних вимог, є медичні відходи, що потребують наявність відповідної ліцензії та сертифікованого обладнання для кремації (спалювання) Але, серед переліку небезпечних відходів Технічного завдання є відходи іншого класу небезпеки та номенклатури – відходи, що містять ртуть (люмінесцентні лампи). У зв’язку з тим, що замовник не скористався своїм правом поділу закупівлі на лоти по номенклатурі відходів, то замовник не повинен звужувати коло Учасників, вимагаючи від Учасників наявності ліцензії на весь перелік відходів. Учасники, що спеціалізуються на знешкодженні медичних та клінічних відходів, але не спеціалізуються на відходах, що містять ртуть, не повинні позбавлятися права прийняти участь в закупівлі в добросовісній конкуренції та не повинні позбавлятися свого права, згідно ЦКУ, залучити субпідрядника, який має ліцензію за утилізацію відходів, що містять ртуть.
Детальна інформація у файлі
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога на умови закупівлі_субпідряд.docx 05.03.2020 12:26
- рішення АМКУ від 15.06.2018 № 5829_скарга ТОВ ЕПТ_дискримінація заборона субпідряду.pdf 05.03.2020 12:26
- Рішення 2.docx 06.03.2020 12:35
Дата подачі:
05.03.2020 12:26
Вирішення:
Розглянувши вашу вимогу повідомляємо наступне:
Чинне законодавство не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору - визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником поділу предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб. Предмет закупівлі не був поділений на лоти за номенклатурою відходів з причини незначної кількості утворюваних відходів за різними кодами, окрім клінічних та подібних їм відходів. Лоти з низькою вартісною привабливістю зазвичай залишаються без тендерних пропозицій, і, як наслідок, відміняються, тоді як наша установа ставила за мету утилізувати всі утворені відходи.
Крім того, відповідно до чинного законодавства, Замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на тендерний комітет чи уповноважену особу щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута Замовником відповідно до діючого законодавства, а якщо в них немає можливості надати свою пропозицію на торги згідно оприлюдненого оголошення та тендерною документацією, то це не означає, що замовник зобов’язаний змінити вид предмета закупівлі на їх запит чи запит будь-якого іншого суб’єкта.
Стосовно вимоги усунення неможливості залучення субпідрядників Замовник зазначає наступне: в пункті 7 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції "Інформація про субпідрядника (у випадку закупівлі робіт)" тендерної документації, зазначено, що Замовник не закуповує роботи, тому не зазначає інформацію про субпідрядника (субпідрядників). Замовник звертає увагу учасника на те, що предметом закупівлі є послуги, а не роботи. Як що ж Учасник вважає, що залучення субпідрядників до виконання послуг не є порушенням чинного законодавства, то в будь якому випадку, вартість послуг, наданих субпідрядником буде нижче 20%, з причини невеликої кількості утворюваних відходів за різними кодами, окрім медичних. Тобто, в такому випадку, учасник в тендерній пропозиції не зобов’язаний вказувати, що до виконання послуг буде залучатись субпідрядник.
Предметом закупівлі є Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуги із збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації, знешкодження небезпечних відходів). Учасники надають послуги у цій сфері у відповідності до норм Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами згідно яких, на всю номенклатуру відходів, які є предметом цієї закупівлі в Учасника повинна бути ліцензія.
Замовник наголошує, що Закон не встановлює обов’язкової норми про те, що замовник послуг чи робіт повинен у Документації вказувати, що виконавець робіт чи послуг має можливість залучати субпідрядні організації до їх виконання. Замовник не порушує принципи закупівель, що визначені в статті 3 Закону, в тому числі, й принцип недискримінації учасника та запобігання корупційним діям і зловживанням. Крім того, посилання учасника на рішення АМКУ є необгрунтованим, оскільки відповідно до мотивувальної частини рішення «Скаржник не довів та документально не підтвердив необхідність розподілу предмету закупівлі на лоти.».
З урахуванням зазначеного Замовник вважає, що зміни до Документації вносити недоцільно.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
встановлення дискримінаційних вимог в умовах закупівлі щодо наявності диплому
Номер:
6e8286b0f9544e15b3b4b1c816e74f17
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-04-004116-a.a1
Назва:
встановлення дискримінаційних вимог в умовах закупівлі щодо наявності диплому
Вимога:
1. Найменування замовника: Комунальне некомерційне підприємство "Запорізький регіональний протипухлинний центр" Запорізької обласної ради Код ЄДРПОУ 02006691
2.Номер повідомлення про проведення закупівлю UA-2020-03-04-004116-a
Код ДК021:90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
3. Підстави подання вимоги: встановлення дискримінаційних вимог в умовах закупівлі.
4.Обґрунтування вимоги:
Замовник в вимогах до тендерної документації вимагає: диплом, або сертифікат тощо посадової особи учасника відповідної кваліфікації за фахом «Екологія, охорона навколишнього середовища та збалансоване природокористування»;
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною та такою, що порушує права учасників закупівлі, оскільки відсутні нормативно-правові документи, які передбачають обов’язкову наявність диплому посадової особи учасника відповідної кваліфікації за фахом «Екологія, охорона навколишнього середовища та збалансоване природокористування»;
Постановою КМУ від 13 липня 2016 року № 446 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами» встановлені кадрові вимоги до провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами», в яких передбачено:
«8. Під час здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами згідно з отриманою ліцензією екологічні знання є обов’язковою кваліфікаційною вимогою для посадових осіб (диплом, сертифікат тощо). Ліцензіат повинен мати штатну чисельність спеціалістів (виконавців робіт залежно від видів робіт та рівня забезпечення матеріально-технічної бази) відповідного рівня підготовки та освітньо-кваліфікаційного рівня.
9. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити допуск до поводження з небезпечними відходами тільки тих осіб, які пройшли професійну підготовку щодо поводження з небезпечними речовинами, у порядку, визначеному законодавством. Працівники, крім завдань, обов’язків та знань, які передбачено відповідними кваліфікаційними характеристиками, повинні знати, виконувати та додержуватися правил і норм охорони праці, санітарно-гігієнічних вимог та протипожежного захисту, виконувати правила внутрішнього трудового розпорядку, відповідні підготовчі та завершальні роботи на початку і в кінці робочого дня (зміни).»
Тобто, чинне законодавство не передбачає під час здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами наявність диплому за конкретним фахом «Екологія, охорона навколишнього середовища та збалансоване природокористування»;
Достатнім є наявність екологічних знань, що підтверджується дипломом, сертифікатом тощо.
Отже, ми вважаємо, що дана вимога щодо наявності конкретного диплому є дискримінаційною та звужує коло учасників.
Вимагаємо:
У п.1.5 ч.1 Додатку №2 «А. Документи які подають Учасники» тендерної документації диплом, або сертифікат тощо посадової особи учасника відповідної кваліфікації за фахом «Екологія, охорона навколишнього середовища та збалансоване природокористування»;
викласти у відповідності до ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводженням з небезпечних відходами у наступній редакцій, а саме:
Диплом, або сертифікат тощо посадової особи учасника відповідної кваліфікації, який підтверджує наявність екологічних знань.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога на умови закупівлі_ диплом.docx 05.03.2020 11:50
- Рішення 1.docx 06.03.2020 12:35
Дата подачі:
05.03.2020 11:50
Вирішення:
Розглянувши Вашу вимогу повідомляю наступне. Вимога про надання учасниками диплому, або сертифікату тощо посадової особи учасника відповідної кваліфікації за фахом «Екологія, охорона навколишнього середовища та збалансоване природокористування»– це гарантія спроможності Учасника надавати екологічно безпечні послуги, це забезпечення впевненості в тому, що послуги, які будуть надаватися Учасником, відповідають вимогам нормативних актів, при цьому всі технічні, адміністративні та людські чинники, що впливають на процес надання послуг, знаходяться під контролем, проблеми негайно усуваються, а Учасник постійно вживає відповідні заходи з поліпшення якості послуг та їх екологічності. Це також гарантія наявності кваліфікованого персоналу, який знаходиться в розвитку. Наявність диплому, або сертифікату, тощо посадової особи учасника відповідної кваліфікації за фахом «Екологія, охорона навколишнього середовища та збалансоване природокористування» в Учасника підтверджує мінімізацію негативного впливу його діяльності на навколишнє природне середовище, досягнення високого рівня екологічної безпеки процесів виробництва на підприємстві і виконуваних послуг. А ще, відповідно до п.8 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами під час здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами згідно з отриманою ліцензією екологічні знання є обов’язковою кваліфікаційною вимогою для посадових осіб (диплом, сертифікат, тощо). До того ж, спираючись на практику розгляду скарг Антимонопольним комітетом України, вимога щодо диплому, або сертифікату, тощо посадової особи учасника відповідної кваліфікації за фахом «Екологія, охорона навколишнього середовища та збалансоване природокористування» не є дискримінаційною.
Статус вимоги:
Не задоволено