• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

32330000 – 5 Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу (Нагрудний відеореєстратор)

Торги не відбулися

2 189 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 950.00 UAH
Період оскарження: 04.03.2020 16:49 - 15.03.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Оскарження Рішення тендерного комітету Служби Судової Охорони (протокол №33 від 24.03.2020р.)

Номер: a46619238c504b3caaadd901bdcab056
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-04-001849-b.c1
Назва: Оскарження Рішення тендерного комітету Служби Судової Охорони (протокол №33 від 24.03.2020р.)
Вимога:
Голові тендерного комітету Служби Судової Охорони Ярош Олександру Володимировичу Оскарження Рішення тендерного комітету Служби Судової Охорони (протокол №33 від 24.03.2020р.) На виконання вимог п. 3.1. Таблиці 1 Додатку №2 тендерної документації, для підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям закріплених ч. 2 ст. 16 Закону і підтвердження досвіду та кваліфікації Учасника, Учасником були надані скановані копії оригіналу попередньо укладеного договору на поставку товару №282/19 від 16 вересня 2019 року, що відповідає предмету закупівлі 32330000 – 5 Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу (Нагрудний відеореєстратор) та документу, що підтверджує його виконання, а саме видаткову накладну №516 від 03 жовтня 2019року. Однак Замовник прийняв рішення про дискваліфікацію у зв’язку з ненаданням Учасником акту звірки по договору як документу, що підтверджує виконання. Учасник не погоджується з таким рішенням Замовника зважаючи на наступне: Відповідно до визначення термінів, що містяться в статті 1 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" господарська операція - дія або подія, яка викликає зміни в структурі активів та зобов’язань, власному капіталі підприємства; первинний документ - документ, який містить відомості про господарську операцію. Підпункт 2.1. пункту 2 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України № 88 від 24.05.1995, в редакції, чинній станом на момент виникнення спірних правовідносин, (далі по тексту - Положення) визначає, що Первинні документи - це документи, створені у письмовій або електронній формі, які містять відомості про господарські операції, включаючи розпорядження та дозволи адміністрації (власника) на їх проведення. Відповідно до статті 9 Закону України "Про бухгалтерській облік та фінансову звітність в Україні" підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій. Первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи. Акт звірки розрахунків не є зведеним обліковим документом, оскільки є лише технічним (фіксуючим) документом, за яким бухгалтери підприємств звіряють бухгалтерський облік операцій, відображає стан заборгованості та в окремих випадках - рух коштів у бухгалтерському обліку підприємств та має інформаційний характер, тобто має статус документа, який підтверджує тотожність ведення бухгалтерського обліку господарських операцій обома сторонами правовідносин. Сам по собі акт звірки розрахунків не доводить факту здійснення будь-яких господарських операцій: поставки, надання послуг тощо, оскільки не є первинним бухгалтерським обліковим документом, тобто акт не є належним доказом здійснення суб'єктами господарювання господарських операцій за певним правочином. Така правова позицію також підтверджується чисельними рішеннями судів, в тому числі Верховного Суду України (постанови Верховного Суду від 19.04.2018 у справі № 905/1198/17 та від 05.03.2019 у справі № 910/1389/18.) Отже зважаючи що Замовником вимагався документ, що підтверджує виконання договору (п.3.1. Таблиці 1 Додатку №2 тендерної документації), то єдиними документами, що можуть підтвердити таке виконання згідно діючого законодавства є саме первинні документи (накладні, акти-приймання-передачі), а не технічні (фіксуючі документи, що відображають стан заборгованості. Враховуючи вищевикладене, вважаємо дискваліфікацію Учасника помилковою та просимо переглянути рішення та акцептувати пропозицію учасника як найбільш економічно вигідну для Замовника. З повагою, Генеральний директор ТОВ «НК ІТ-ПРОЕКТ» Хованець А.Г.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику, доброго дня! За результатами розгляду Вашого звернення зазначаємо наступне. Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг установлює Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Відповідно до ч. 1 ст. 16 Закону замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, визначеним ч. 2 цієї ж статті Закону, а саме: наявність обладнання та матеріально-технічної бази (оригінал довідки у довільній формі, підписана керівником або уповноваженою особою Учасника та завірена печаткою (у разі її наявності та використання), що містить інформацію про наявність матеріально-технічної бази підприємства, необхідної Учаснику для виконання умов договору на поставку предмета закупівлі (відповідно до тендерної документації замовника)); наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (оригінал довідки у довільній формі, підписана керівником або уповноваженою особою Учасника та завірена печаткою (у разі її наявності та використання), у якій зазначається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для постачання предмету закупівлі та для виконання умов договору (відповідно до тендерної документації замовника)); наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (оригінал попередньо укладеного договору на поставку товару, що відповідає предмету закупівлі або його конкретній назві та документу, що підтверджує його виконання (кольорова скан-копія з оригіналу заповненого та підписаного акту звірки по наданому договору) або кольорова скан-копія з оригіналу листа - відгука до наданого договору із зазначенням дати, номеру договору, предмету закупівлі та інформації про належне виконання договору (лист – відгук повинен мати реєстраційний номер та дату його складання (відповідно до тендерної документації Замовника)). Відповідно до ч. 3 ст. 16 Закону саме замовник самостійно визначає перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям. Акт-звірки або лист-відгук є одними із варіантів документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору. Тобто, надання одного із цих документів підтверджує, що наданий учасником аналогічний договір дійсний та всі зобов’язання за ним виконані. Цей критерій є досить важливим для замовника, адже очікувана вартість закупівлі за кодом ДК 021:2015 – 32330000 – 5 Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу (Нагрудний відеореєстратор) становить 2 189 400,00 грн з ПДВ. Закон дозволяє саме замовнику вирішувати, який саме пакет документів та у якому вигляді переконає його у наявності досвіду виконання аналогічних договорів. Замовником у тендерній документації чітко прописано, що учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції обов’язково аналогічний договір, а вже на вибір учасника лист-відгук чи акт-звірки до наданого договору. А надана Вами видаткова накладна не є документом, який підтверджує факт виконання зобов’язань за наданим аналогічним договором. При цьому, звертаємо Вашу увагу, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися, через електронну систему закупівель, до замовника за роз’ясненням або оскарженням вимог тендерної документації (ч. 1 ст. 23 Закону). Вимоги тендерної документації Вами не були оскаржені, під час періоду уточнень, що говорить про прийняття умов, визначених замовником, та готовність надання відповідного пакету документів під час подання тендерної пропозиції. Додатково звертаємо увагу, що під час проведення процедур закупівель тендерний комітет керується виключно нормами чинного законодавства та у жодному разі не має на меті порушити Ваші права та законні інтереси, ніяким чином не зловживає повноваженнями чи дискримінує Учасників.
Статус вимоги: Відхилено