-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Системні блоки-6 шт;Монітори-12 шт;Клавіатури комп'ютерні-12шт;Маніпулятор типу "Миша" комп'ютерна-20шт;БФП-багатофункціональний пристрій-15 шт. код ДК 021:2015 (СРV) 30230000-0-Комп'ютерне обладнання
Завершена
173 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 735.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 735.00 UAH
Період оскарження:
04.03.2020 16:48 - 21.03.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
вимога щодо скасування рішення про дискваліфікацію
Номер:
c15f6be35522458f9660353e95d5199a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-04-001153-c.b2
Назва:
вимога щодо скасування рішення про дискваліфікацію
Вимога:
Шановний Замовник!
Ознайомившись з Вашим рішенням про дискваліфікацію ТОВ «КОМЕЛ», оформлене протоколом № 50 від 31.03.2020 р., повідомляємо, що воно грубо порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та права ТОВ «КОМЕЛ» як учасника відкритих торгів по наступним підставам.
У відповідності до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
На виконання ст.ст. 3, 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у Додатку 1 до Тендерної документації Замовником зазначено, що до всіх посилань на конкретну торговельну марку чи фірму, патент або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника – застосовувати вираз «або еквівалент».
Тобто, з метою уникнення дискримінації, учасникам надано право запропонувати еквівалентний товар, який за своїми характеристиками повинен бути не гірше, ніж визначено Замовником у Тендерній документації.
Відповідно до протоколу № 50 від 31.03.2020 р., підставою для дискваліфікації учасника стало те, що Замовником заявлено БФП Canon i-SENSYS MF3010, а учасник запропонував БФП Canon i-SENSYS MF112 (еквівалент), що не підходить по технічних характеристикам.
Статтею 30 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено виключний перелік підстав для відхилення учасника.
Проте, статтею 30 Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачена можливість відхилення (дискваліфікації) тендерної пропозиції на підставі того, що учасник запропонував еквівалентний товар, який за своїми характеристиками є кращим, а Замовник хоче придбати конкретно визначений товар і, в обхід Закону та своєї Тендерної документації, еквіваленти не приймає.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо скасувати рішення про дискваліфікацію ТОВ «КОМЕЛ», повернути нашу пропозицію до розгляду та провести неупереджену оцінку пропозиції відповідно до вимог Закону та Тендерної документації. В іншому випадку ми будемо змушені звернутися з відповідними заявами (скаргами) до АМКУ, Державної аудиторської служби України та представників Громадського контролю з метою перешкоджання корупційних протизаконних дій Замовника!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.04.2020 15:03
Вирішення:
Добрий день.
Шановний Учасник, Вас було дискваліфіковано з причин того, що запропонований Вами БФП Canon i-SENSYS MF112 не відповідає технічним вимогам закупівлі Багатофункціонального пристроя.
Вимогами в тендерній документації зазначено БФП Canon i-SENSYS MF3010 та "Обов'язкова наявність оригінального картриджа Canon 725". Запропонований Вами пристрій не має згідно з Вашим документом № 70 від 24.03.2020 данного картриджа: "Наявність оригінального картриджа, сумісного з МФУ, у комплекті пристрою."
Згідно з технічними характеристики запропонованого Вами пристрою, він має картридж Canon 047.
Картридж Сanon 047 та 725 не є еквівалентами з наступних причин:
картридж Canon 725 виготовляється за принципом все-в-одному, тобто фоторецептор та бункер з тонером знаходиться конструктивно в одному картриджі.
Картридж 047,- це лише тонер-картридж, тобто фоторецептор не входить в його конструкцію та винесений окремим витратним матеріалом,- Драм-картридж Canon 049 LBP112/MFP112/113 Black 2165C001.
А те,що швидкість друку принтера 22 листа/хв. та відповідно швидке використання тонеру призводить до частої заміни(заправки) картриджу не є економічно- ефективним для підприємства,так як економія та раціональне використання державних коштів є однією з важливих рис для підприємства.
Що стосується позицій: Маніпулятор типу "Миша" комп'ютерна бездротова та
Клавіатура комп'ютерна запропонований Вами «еквівалент» з занадто низькою ціною та гіршої якості,який необхідно буде часто ремонтувати або замінювати.
Оскарження вимог документації проходить в період оскарження.
Данну вимогу щодо наявності оригінального картриджа Canon 725 в складі БФП ніким оскаржено не було. Вашу пропозицію було відхилено на законних підставах.
Дякуємо.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог
Номер:
fc2bbde282cf427cac5a3991ea1f9059
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-04-001153-c.a1
Назва:
Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Відповідно п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Всупереч вищезазначеним нормам Закону України «Про публічні закупівлі» Додаток 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» містить посилання на конкретну торговельну марку, модель необхідного товару та не передбачає еквівалент (або аналог). Вимоги до предмету закупівлі, викладені у Додатку 1 до тендерної документації, носять дискримінаційний характер, оскільки не дозволяють потенційним учасникам торгів запропонувати «еквівалентний» товар або товар який підійшов би за своїми функціональними та якісними характеристиками до вимог закупівлі. З урахуванням викладеного, дії Замовника порушують вимоги ст. 3, ч.3 ст. 5 та ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Виходячи з наведеного вище, просимо внести зміни та привести Тендерну Документацію та додатки до неї у відповідність до норм чинного законодавства України, в іншому випадку будемо змушені звернутися до органу оскарження.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.03.2020 15:11
Вирішення:
Шановний учаснику ! Повідомляємо, що рішенням тендерного комітету внесено зміни до тендерної документації, а саме: у Додатку 1.
Статус вимоги:
Задоволено