-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Лісоматеріали круглі хвойних порід (рудстійка) класу D Ø 18см і більше, L=3м.
Завершена
2 900 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 14 500.00 UAH
Період оскарження:
04.03.2020 16:06 - 16.03.2020 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Євро-Енерго-Альянс» з найбільш економічно вигідною пропозицією за результатами електронного аукціону процедури відкритих торгів, незаконне визнання переможцем процедури відкритих торгів та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем закупівлі Сокальське ДЛГП "ГАЛСІЛЬЛІС", пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації та порушення законодавства про публічні закупівлі
Номер:
8c9bcbd1bcf34c94a885771533e18eeb
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-04-003846-a.c1
Назва:
Скарга щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Євро-Енерго-Альянс» з найбільш економічно вигідною пропозицією за результатами електронного аукціону процедури відкритих торгів, незаконне визнання переможцем процедури відкритих торгів та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем закупівлі Сокальське ДЛГП "ГАЛСІЛЬЛІС", пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації та порушення законодавства про публічні закупівлі
Скарга:
Державним підприємством «Львіввугілля» Міністерства енергетики та захисту довкілля (надалі - Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу було опрелюднено закупівлю UA-2020-03-04-003846-a щодо проведення відкритих торгів, Код ДК 021:2015, 03410000-7_Деревина (Лісоматеріали круглі хвойних порід (рудстійка) класу D діам. 18 см і більше, довж. 3 м).
23 березня 2020 року відбувся електронний аукціон з предмету закупівлі за кодом ДК 021:2015, 03410000-7_Деревина (Лісоматеріали круглі хвойних порід (рудстійка) класу D діам. 18 см і більше, довж. 3 м). За його результатом найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією є пропозиція учасника ТОВ «Євро-Енерго-Альянс» з ціною 2 880 000,00 грн з ПДВ.
30 березня 2020 року Протоколом засідання тендерного комітету ДП «Львіввугілля» № 172 від 30 березня 2020 року було відхилено тендерну пропозицію учасника процедури відкритих торгів ТОВ «Євро-Енерго-Альянс» через невідповідність умовам тендерної документації, відповідно до вимог пункту 4 частини 1 статті 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року, а саме:
- у статуті учасника відсутня відмітка державного реєстратора про проведення державної реєстрації ( пункт 5.1. Додатку 1 до тендерної документації);
- відсутня інформація з кодом доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію статуту (пункт 5.2. Додатку 1 до тендерної документації).
Згідно п. 5, 5.1. та п. 5.2. Додатку 1 до тендерної документації:
5. Завірена належним чином копія Статуту або іншого установчого документа (із змінами у разі наявності) (для юридичних осіб)
5.1. Статут повинен містити відмітку державного реєстратора про проведення державної реєстрації.
5.2. У випадку відсутності відмітки державного реєстратора Учасник повинен надати інформацію з кодом доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу (ів)).
Згідно вимогам зазначеним в п. 5 та п. 5.1 Тендерної документації ТОВ «Євро-Енерго-Альянс» надав завірену директором ТОВ «Євро-Енерго-Альянс» копію Статуту, яка містить відмітку державного реєстратора (нотаріуса Семак Т.М.)
Відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» від 15.05.2003 № 755-IV (із змінами, далі – Закон), а саме: п. 5 статті 1 та статті 6 Закону нотаріус визначений державним реєстратором юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань , оскільки 13 грудня 2015 року набув чинності пакет законів щодо реформи системи реєстрації бізнесу та нерухомості, згідно з яким нотаріуси визначені суб’єктами державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та нерухомості.
Пунктом 14 статті 1 цього Закону визначено коло відносин, щодо яких нотаріус є державним реєстратором - у разі державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, крім державної реєстрації політичних партій, всеукраїнських професійних спілок, їх об’єднань, всеукраїнських об’єднань організацій роботодавців; відокремлених підрозділів іноземних неурядових організацій, представництв, філій іноземних благодійних організацій, постійно діючих третейських судів, засновниками яких є всеукраїнські громадські організації, всеукраїнських творчих спілок та їхньої символіки, державної реєстрації структурних утворень та територіальних осередків вищевказаних суб’єктів, підтвердження всеукраїнського статусу громадського об’єднання.
Замовник не вправі ставити під сумнів документ, який завірений згідно з його ж вимогами підписом уповноваженої особи учасника, який містить прізвище, ініціали та посаду уповноваженої особи, завірений печаткою та містить відмітку «Згідно з оригіналом», містить відмітку державного реєстратора, яким являється нотаріус Семак Т.М. про проведення державної реєстрації.
П. 5.2. Тендерної документації передбачав надання інформації з кодом доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу лише у випадку відсутності відмітки державного реєстратора.
Отже, враховуючи викладене вище, та те, що учасником ТОВ «Євро-Енерго-Альянс» було надано всі документи до тендерної пропозиції, які відповідають вимогам тендерної документації, вважаємо що Замовником під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушуються принципи недискримінації учасників, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій учасників тендеру, принцип максимальної економії та ефективності, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
В той же час, зазначені дії Замовника є дискримінаційні по відношенню до ТОВ «Євро-Енерго-Альянс» та порушують норми ст. 3 та ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а також норму абз. 4 ч.3 ст. 11 Закону, яка зобов’язує забезпечити рівні умови для всіх учасників процедури закупівлі, здійснити об’єктивний та чесний вибір переможця.
28 квітня 2020 року Протоколом №242 засідання тендерного комітету ДП «Львіввугілля», за результатом розгляду тендерної пропозиції учасника Сокальське ДЛГП «Галсільліс», яка була наступною тай останньою тендерною пропозицією з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною, ухвалено рішення визнати переможцем відкритих торгів з предмету закупівлі Код ДК 021:2015, 03410000-7_Деревина (Лісоматеріали круглі хвойних порід (рудстійка) класу D діам. 18 см і більше, довж. 3 м) та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем закупівлі Сокальське ДЛГП «Галсільліс».
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» розгляд пропозиції здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Більш того, вимогами до тендерної документації, а саме Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції, п 3. Відхилення тендерних пропозицій встановлено:
Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо:
1. Учасник:
- не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону;
- не відповідає вимогам тендерної документації;
- не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2. Переможець:
- відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
- не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону;
- наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону;
- тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації;
- не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
Така ж умова розгляду тендерних пропозицій учасників закупівлі передбачена положеннями статті 30 Закону.
Отже, встановлення Замовником вимог за тендерною документацією та їx наступне невиконання учасником закупівлі, пропозиція якого перебуває на розгляді у тендерного комітету, тягне за собою безумовне відхилення такої пропозиції згідно частини 1 статті 30 Закону.
Однак, за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника Сокальське ДЛГП «Галсільліс» тендерний комітет випадково або ж умисно не звернув увагу на невиконання учасником Сокальське ДЛГП «Галсільліс» вимог, що передбачені тендерною документацією. Це в свою чергу призвело до незаконного прийняття рішення про визначення Сокальське ДЛГП «Галсільліс» переможцем торів, що грубо порушило наші права на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій, що спотворює здорову конкуренцію між учасниками та ставить під сумнів законність можливого укладання договору про закупівлю.
З метою підтвердження невиконання Переможцем умов Тендерної документації Замовника інформуємо про невідповідність наступним вимогам тендерної документації:
1. Згідно Додатку 2 до Тендерної документації Замовником встановлено КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ, а саме:
Кваліфікаційні критерії та перелік документів, які підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям
Наявність обладнання та матеріально-технічної бази - Скан-копії оригіналів документів, які підтверджують наявність виробничих приміщень/будівель/складів (свідоцтва про право власності або договору оренди приміщень/будівлі/складу).
- Скан-копії оригіналів документів, які підтверджують наявність транспортних засобів, або скан-копія оригіналу договору про надання транспортних послуг, або договорів оренди транспорту та скан-копія оригіналу свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу (засобів), які будуть задіяні учасником для доставки продукції, яка є предметом закупівлі.
Учасник Сокальське ДЛГП «Галсільліс» не надав Скан-копії оригіналів документів, які підтверджують наявність транспортних засобів, або скан-копія оригіналу договору про надання транспортних послуг, або договорів оренди транспорту та скан-копія оригіналу свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу (засобів), які будуть задіяні учасником для доставки продукції, яка є предметом закупівлі ( в пропозиції міститься нерозбірлива копія документа схожого на свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, яка не завірена належним чином, та яку не можна вважати скан-копією оригіналу документа, яка підтверджує наявність транспортних засобів у учасника).
2. також інструкцією з підготовки тендерної пропозиції : п. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції передбачено, що:
Усі документи, що складені від імені учасника повинні бути надані на фірмовому бланку та підписані уповноваженою особою учасника та завірені печаткою учасника (в разі її використання) та містити прізвище ініціали та посаду, уповноваженої особи.
Решта документів, що надаються/завантажуються в електронну систему закупівель на виконання вимог цієї тендерної документації (статут, наказ про призначення, протокол зборів, договори, накладні, дозволи, сертифікати та таке інше) повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів) та відбитки печатки учасника (в разі її використання). Замовником допускається виконання таких документів з копій документів.
Учасник Сокальське ДЛГП «Галсільліс» не дотримався даної інструкції у наступних документах:
1. довідка про обладнання та МТБ не являється оригіналом та, щоб ідентифікувати її як копію, не містить розшифровки підпису, а саме прізвище ініціали та посаду, уповноваженої особи та відбитку печатки учасника;
2. надані копії статутних документів, а саме виписка з ЄДРПОУ, Витяг ПДВ, Наказ про призначення директора, довідка з ЄДРПОУ, Статут, Опис документів для проведення реєстрації не завірені належним чином та не містить розшифровки підпису, а саме прізвище ініціали та посаду уповноваженої особи.
Отже, Замовник, не відхиливши тендерну пропозицію Сокальського ДЛГП «Галсільліс» з описаних вище підстав, незаконно прийняв piшeння про визначення переможцем Сокальське ДЛГП «Галсільліс».
Вважаємо, що тендерна пропозиція Сокальського ДЛГП «Галсільліс» повинна бути відхилена згiднo частини 1 статті 30 Закону.
Виходячи з вищенаведеного , керуючись статтями 3, 5, 8, 11, 18, 22, 23, 25, 28, 30 Закону,
П Р О С И М О :
1. Прийняти скаргу до розгляду;
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі Замовником;
3. Призупинити процедуру закупівлі на строк до винесення рішення по суті скарги.
4. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визнання переможцем відкритих торгів з предмету закупівлі Код ДК 021:2015, 03410000-7_Деревина (Лісоматеріали круглі хвойних порід (рудстійка) класу D діам. 18 см і більше, довж. 3 м) та скасувати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем закупівлі Сокальське ДЛГП «Галсільліс»;
5. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Євро-Енерго-Альянс», визнати переможцем відкритих торгів з предмету закупівлі Код ДК 021:2015, 03410000-7_Деревина (Лісоматеріали круглі хвойних порід (рудстійка) класу D діам. 18 см і більше, довж. 3 м) та оприлюднити на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «Євро-Енерго-Альянс» за даними торгами;
6. Зобов’язати Замовника закінчити процедуру закупівлі відповідно до вимог чинного законодавства.
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга 29.04.2020 14:56
- платіжне доручення 29.04.2020 15:01
- відповідь скаржника на пояснення замовника 18.05.2020 11:55
- відповідь скаржника на пояснення замовника 18.05.2020 11:55
- Рішення від 04.05.2020 № 8498 (+лист Замовнику).pdf 05.05.2020 15:57
- Інформація про перенсення розгляду скарги від 29.04.2020 № UA-2020-03-04-003846-a.c1.pdf 20.05.2020 22:37
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 29.04.2020 № UA-2020-03-04-003846-a.c1.pdf 21.05.2020 21:43
- Інформація про резолютивну частину рішення від 22.05.2020№10106.pdf 25.05.2020 15:23
- рішення від 22.05.2020№10106.pdf 28.05.2020 01:50
- Лист № 13_645 від 14.05.2020 року.pdf 14.05.2020 14:53
- Пояснення по суті скарги ТОВ Євро-Енерго-Альянс.docx 14.05.2020 14:57
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.04.2020 14:56
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.05.2020 15:57
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
28.05.2020 01:51