• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Електрична енергія (35 лотів)

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 1 987 днів назад

613 597.52 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 23.40 UAH
Період оскарження: 04.03.2020 15:43 - 16.03.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо невідповідності тендерній документації пропозиції учасника.

Номер: 9b9ea5ccae0c476b8a5c40ded3df35b0
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-04-001222-b.c2
Назва: Вимога щодо невідповідності тендерній документації пропозиції учасника.
Вимога:
Відповідно до Закону України від 25 грудня 2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – закон № 922-VIII) учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. (ч. 1 стаття 32) Відповідно до ст. 3 Закону № 922-VIII закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Зсилаючись на вказану норми закону, просимо надати ТОВ «ЗАКАРПАТТЯЕНЕРГОЗБУТ» відповідь, про причину відхилення пропозиції укласти договір постачання електричної енергії враховуючи положення частини четвертої статті 16 закону № 922-VIII (Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.) і зміст наступних зауважень: Лот №1 – постачання електроенергії (ДК 021-2015:09310000-5) за адресом: Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Гагаріна, 7Б Згідно протоколу №133ел-20 від 26.03.2020 р. засідання тендерного комітету ДП "ЦЕНТР ПРОБАЦІЇ" тендерну пропозицію ТОВ «ЗАКАРПАТТЯЕНЕРГОЗБУТ» було відхиллено з огляду на не відповідність пункту 4 Додатку 2 до тендерної документації довідки з банку про відкриття рахунків від 12 листопада 2019 року, тобто копія довідки виданої банківською установою, в якій відкрито рахунок Учасника, - датована ранішою датою, ніж 10 днів до кінцевої дати подання тендерних пропозицій. При прийнятті рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника, необхідно врахувати, що виконання даної вимоги Тендерної документації було ускладнено прийнятою Кабміном України постановою від 11 березня 2020 р. № 211 "Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19". 17 березня 2020 р. Верховна Рада України прийняла за основу і в цілому законопроект №3219 "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (Covid-19)", що передбачає внесення змін у ч. 2 ст. 14-1 Закону України "Про торгово-промислові палати в Україні" після слів "введення комендантської години," доповнити словами "карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України,". Тобто, на державному рівні визначено введення карантину до форс-мажорних обставин, а саме надзвичайних та невідворотних обставини, що об’єктивно унеможливлюють виконання зобов’язань, передбачених умовами договору (контракту, угоди тощо), обов’язків згідно із законодавчими та іншими нормативними актами. Саме тому, вважаємо, що невиконання умов тендерної документації в частині отримання довідки виданої банківською установою датованою не раніше 10 днів до кінцевої дати подання тендерних пропозицій, необхідно віднести до формальних (несуттєвих) помилок. Лот №2 – постачання електроенергії (ДК 021-2015:09310000-5) за адресом: Закарпатська область, Великоберезнянський район, смт. Великий Березний, вул. Штефаника,45 Згідно протоколу №133ел-20 від 26.03.2020 р. засідання тендерного комітету ДП "ЦЕНТР ПРОБАЦІЇ" тендерну пропозицію ТОВ «ЗАКАРПАТТЯЕНЕРГОЗБУТ» було відхиллено з огляду на невідповідність до пункту 4 Додатку 2 до тендерної документації довідки з банку про відкриття рахунків від 12 листопада 2019 року і опечатки в проекті договору (зазначені адреса та кількість кіловат, які не відносяться до даного лоту). Відповідно до п.1 Розділу 7, до формальних (несуттєвих) помилок замовником відносяться технічні, механічні та інші помилки допущені учасниками в документах, що подані ними в складі тендерної пропозиції та такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника. В тендерній пропозиції ТОВ «ЗАКАРПАТТЯЕНЕРГОЗБУТ» надано технічне завдання № 001-21/1446 від 11.03.20р., відповідно чітко вказана адреса об'єкта постачання електричної енергії, а саме: 89000, Закарпатська область, Великоберезнянський район, смт. Великий Березний, вул. Штефаника, 45. Отже, Учасник чітко вказав свій технічний потенціал та конкурентоздатність. Стосовно невідповідності довідки з банку про відкриття рахунків від 12 листопада 2019 року Тендерній документації, Учасник надав пояснення вище по лоту № 1. ЩОДО ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТОВ "ЛЬВІВЕНЕРГОЗБУТ" Відповідно до п. 1 Розділу 3 Тендерної документації, Учасник зобов'язаний включити в Тендерну пропозицію інформацію та документи про відповідність необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі. Учасником надано підписане технічне завдання № 906-2428/4 від 20.03.20р., в якому зазначено лише обов'язок Постачальника дотримуватися чинного законодавства і своєчасну закупівлю електроенергії для потреб Замовника, проте у ньому не йдеться про технічні та якісні характеристикам предмета закупівлі. Враховуючи викладене, у складі Пропозиції Переможця відсутні документи, які посвідчують технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що не відповідає умовам Тендерної документації в цій частині та мала бути відхилена Замовником на підставі вимог статті 30 Закону. Також необхідно взяти до уваги, що згідно п. 1.4. Проекту договору про постачання електричної енергії споживачу (Додаток 3), обов'язковою умовою є те, що електропостачальник за договором з оператором системи отримав доступ до мереж та можливість продажу електричної енергії на території діяльності оператора системи. Учасником не надано жодного підтвердження про існування договірних відносин з Оператором системи розподілу і передачі. Отже, просимо надати відповідь щодо переваг переможця торгів перед ТОВ «ЗАКАРПАТТЯЕНЕРГОЗБУТ», з урахуванням, що ціна, яку запропонувало ТОВ «ЗАКАРПАТТЯЕНЕРГОЗБУТ» є нижчою порівняно з іншим учасником торгів. Враховуючи вищесказане, а також існуючу практику оскаржень аналогічних справ в АМКУ (рішення АКМУ від 10.05.2019р. № 5746 по тендерній закупівлі, яка розміщена за ел.адресою: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-20-001541-c, і рішення АКМУ від 19.02.2020р. № 3217 по тендерній закупівлі, яка розміщена за ел.адресою: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-12-28-000281-c), ТОВ «ЗАКАРПАТТЯЕНЕРГОЗБУТ» вважає, що замовник зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію ТОВ "ЛЬВІВЕНЕРГОЗБУТ" з підстав невідповідності тендерній документації. У разі якщо замовником не будуть враховані зауваження ТОВ «ЗАКАРПАТТЯЕНЕРГОЗБУТ» і не будуть вжиті відповідні заходи, то в учасника тендеру з’явиться необхідність в оскарженні результатів вказаного тендеру в Антимонопольний комітет України та/або до суду.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Закон України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Пропозиція Постачальника має повністю відповідати вимогам тендерної документації Замовника. Відповідно до пункту 4 ст. 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Керуючись пунктом 4 ст. 30 Закону тендерний комітет Державної установи «Центр пробації» відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ЗАКАРПАТТЯЕНЕРГОЗБУТ» оскільки було надано у складі тендерної пропозиції довідку з банку від 12 листопада 2019 року, що суперечить пункту 4 Додатку 2 до тендерної документації. Згідно пункту 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. У своїй Вимозі 1 учасник зазначає, що причиною не надання довідки з банку яка має відповідати пункту 4 Додатку 2 до тендерної документації була прийнята Кабміном України постановою від 11 березня 2020 р. № 211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» та 17 березня 2020 р. Верховна Рада України прийняла за основу і в цілому законопроект №3219 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України». Тендерний комітет не вважає, що дана причина завадила отримати довідку вчасно, оскільки у даній постанові і законопроекті не передбачено, що банки зупиняють свою роботу, при зверненні вони могли надати дану довідку. Також у учасника була можливість надати лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище зазначених документів згідно примітки у Додатку 2 до тендерної документації, але учасник не надав жодного листа з роз’ясненням, щодо надання вищевказаної довідки.. Другою причиною для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЗАКАРПАТТЯЕНЕРГОЗБУТ» була невідповідність проєкту договору у Додатку 3 до тендерної документації, а саме учасник зазначив адресу та кількість кіловат, які не відносяться доданого лоту Закупівлі 2. ТОВ «ЗАКАРПАТТЯЕНЕРГОЗБУТ» у своїй вимозі 2 відносить цю помилку до формальних (несуттєвих) помилок, які допущені учасниками в документах, що подані ним в складі тендерної пропозиції та такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника. Тендерний комітет вважає, адресу на яку планується надання електричної енергії та кількість кіловат, істотними умовами договору та не відносить до формальних (несуттєвих) помилок, такі помилки є дуже суттєвими та впливають на зміст і ціну пропозиції. Оскільки учасником не було повністю виконано умови тендерної документації, 26.03.2020 р. тендерним комітетом було прийнято рішення відхилити пропозицію ТОВ «ЗАКАРПАТТЯЕНЕРГОЗБУТ» та згідно пункту 4 ст. 28 Закону перейти до розгляду наступної тендерної пропозиції з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною, а саме ТОВ «ЛЬВІВЕНЕРГОЗБУТ» згідно протоколу від 26.03.2020 р. №133ел-20. В результаті перевірки було встановлено, що пропозиція ТОВ «ЛЬВІВЕНЕРГОЗБУТ» відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону, обставини, що зазначені у статті 17 Закону, щодо зазначеного учасника встановлені не були, а також членами тендерного комітету було встановлено, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЛЬВІВЕНЕРГОЗБУТ» були надані у повному обсязі всі документи, що передбачені та відповідають вимогам тендерної документації. В результаті чого було прийнято рішення укласти договір з ТОВ «ЛЬВІВЕНЕРГОЗБУТ».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо невідповідності тендерній документації пропозиції учасника.

Номер: 91d6451cd5da495fa9c150b6f604dbe8
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-04-001222-b.c1
Назва: Вимога щодо невідповідності тендерній документації пропозиції учасника.
Вимога:
Відповідно до Закону України від 25 грудня 2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – закон № 922-VIII) учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. (ч. 1 стаття 32) Відповідно до ст. 3 Закону № 922-VIII закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Зсилаючись на вказану норми закону, просимо надати ТОВ «ЗАКАРПАТТЯЕНЕРГОЗБУТ» відповідь, про причину відхилення пропозиції укласти договір постачання електричної енергії враховуючи положення частини четвертої статті 16 закону № 922-VIII (Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.) і зміст наступних зауважень: Лот №1 – постачання електроенергії (ДК 021-2015:09310000-5) за адресом: Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Гагаріна, 7Б Згідно протоколу №133ел-20 від 26.03.2020 р. засідання тендерного комітету ДП "ЦЕНТР ПРОБАЦІЇ" тендерну пропозицію ТОВ «ЗАКАРПАТТЯЕНЕРГОЗБУТ» було відхиллено з огляду на не відповідність пункту 4 Додатку 2 до тендерної документації довідки з банку про відкриття рахунків від 12 листопада 2019 року, тобто копія довідки виданої банківською установою, в якій відкрито рахунок Учасника, - датована ранішою датою, ніж 10 днів до кінцевої дати подання тендерних пропозицій. При прийнятті рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника, необхідно врахувати, що виконання даної вимоги Тендерної документації було ускладнено прийнятою Кабміном України постановою від 11 березня 2020 р. № 211 "Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19". 17 березня 2020 р. Верховна Рада України прийняла за основу і в цілому законопроект №3219 "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (Covid-19)", що передбачає внесення змін у ч. 2 ст. 14-1 Закону України "Про торгово-промислові палати в Україні" після слів "введення комендантської години," доповнити словами "карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України,". Тобто, на державному рівні визначено введення карантину до форс-мажорних обставин, а саме надзвичайних та невідворотних обставини, що об’єктивно унеможливлюють виконання зобов’язань, передбачених умовами договору (контракту, угоди тощо), обов’язків згідно із законодавчими та іншими нормативними актами. Саме тому, вважаємо, що невиконання умов тендерної документації в частині отримання довідки виданої банківською установою датованою не раніше 10 днів до кінцевої дати подання тендерних пропозицій, необхідно віднести до формальних (несуттєвих) помилок. Лот №2 – постачання електроенергії (ДК 021-2015:09310000-5) за адресом: Закарпатська область, Великоберезнянський район, смт. Великий Березний, вул. Штефаника,45 Згідно протоколу №133ел-20 від 26.03.2020 р. засідання тендерного комітету ДП "ЦЕНТР ПРОБАЦІЇ" тендерну пропозицію ТОВ «ЗАКАРПАТТЯЕНЕРГОЗБУТ» було відхиллено з огляду на невідповідність до пункту 4 Додатку 2 до тендерної документації довідки з банку про відкриття рахунків від 12 листопада 2019 року і опечатки в проекті договору (зазначені адреса та кількість кіловат, які не відносяться до даного лоту). Відповідно до п.1 Розділу 7, до формальних (несуттєвих) помилок замовником відносяться технічні, механічні та інші помилки допущені учасниками в документах, що подані ними в складі тендерної пропозиції та такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника. В тендерній пропозиції ТОВ «ЗАКАРПАТТЯЕНЕРГОЗБУТ» надано технічне завдання № 001-21/1446 від 11.03.20р., відповідно чітко вказана адреса об'єкта постачання електричної енергії, а саме: 89000, Закарпатська область, Великоберезнянський район, смт. Великий Березний, вул. Штефаника, 45. Отже, Учасник чітко вказав свій технічний потенціал та конкурентоздатність. Стосовно невідповідності довідки з банку про відкриття рахунків від 12 листопада 2019 року Тендерній документації, Учасник надав пояснення вище по лоту № 1. ЩОДО ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТОВ "ЛЬВІВЕНЕРГОЗБУТ" Відповідно до п. 1 Розділу 3 Тендерної документації, Учасник зобов'язаний включити в Тендерну пропозицію інформацію та документи про відповідність необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі. Учасником надано підписане технічне завдання № 906-2428/4 від 20.03.20р., в якому зазначено лише обов'язок Постачальника дотримуватися чинного законодавства і своєчасну закупівлю електроенергії для потреб Замовника, проте у ньому не йдеться про технічні та якісні характеристикам предмета закупівлі. Враховуючи викладене, у складі Пропозиції Переможця відсутні документи, які посвідчують технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що не відповідає умовам Тендерної документації в цій частині та мала бути відхилена Замовником на підставі вимог статті 30 Закону. Також необхідно взяти до уваги, що згідно п. 1.4. Проекту договору про постачання електричної енергії споживачу (Додаток 3), обов'язковою умовою є те, що електропостачальник за договором з оператором системи отримав доступ до мереж та можливість продажу електричної енергії на території діяльності оператора системи. Учасником не надано жодного підтвердження про існування договірних відносин з Оператором системи розподілу і передачі. Отже, просимо надати відповідь щодо переваг переможця торгів перед ТОВ «ЗАКАРПАТТЯЕНЕРГОЗБУТ», з урахуванням, що ціна, яку запропонувало ТОВ «ЗАКАРПАТТЯЕНЕРГОЗБУТ» є нижчою порівняно з іншим учасником торгів. Враховуючи вищесказане, а також існуючу практику оскаржень аналогічних справ в АМКУ (рішення АКМУ від 10.05.2019р. № 5746 по тендерній закупівлі, яка розміщена за ел.адресою: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-20-001541-c, і рішення АКМУ від 19.02.2020р. № 3217 по тендерній закупівлі, яка розміщена за ел.адресою: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-12-28-000281-c), ТОВ «ЗАКАРПАТТЯЕНЕРГОЗБУТ» вважає, що замовник зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію ТОВ "ЛЬВІВЕНЕРГОЗБУТ" з підстав невідповідності тендерній документації. У разі якщо замовником не будуть враховані зауваження ТОВ «ЗАКАРПАТТЯЕНЕРГОЗБУТ» і не будуть вжиті відповідні заходи, то в учасника тендеру з’явиться необхідність в оскарженні результатів вказаного тендеру в Антимонопольний комітет України та/або до суду.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Закон України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Пропозиція Постачальника має повністю відповідати вимогам тендерної документації Замовника. Відповідно до пункту 4 ст. 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Керуючись пунктом 4 ст. 30 Закону тендерний комітет Державної установи «Центр пробації» відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ЗАКАРПАТТЯЕНЕРГОЗБУТ» оскільки було надано у складі тендерної пропозиції довідку з банку від 12 листопада 2019 року, що суперечить пункту 4 Додатку 2 до тендерної документації. Згідно пункту 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. У своїй Вимозі 1 учасник зазначає, що причиною не надання довідки з банку яка має відповідати пункту 4 Додатку 2 до тендерної документації була прийнята Кабміном України постановою від 11 березня 2020 р. № 211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» та 17 березня 2020 р. Верховна Рада України прийняла за основу і в цілому законопроект №3219 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України». Тендерний комітет не вважає, що дана причина завадила отримати довідку вчасно, оскільки у даній постанові і законопроекті не передбачено, що банки зупиняють свою роботу, при зверненні вони могли надати дану довідку. Також у учасника була можливість надати лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище зазначених документів згідно примітки у Додатку 2 до тендерної документації, але учасник не надав жодного листа з роз’ясненнями, щодо надання вищевказаної довідки. Оскільки учасником не було повністю виконано умови тендерної документації, 26.03.2020 р. тендерним комітетом було прийнято рішення відхилити пропозицію ТОВ «ЗАКАРПАТТЯЕНЕРГОЗБУТ» та згідно пункту 4 ст. 28 Закону перейти до розгляду наступної тендерної пропозиції з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною, а саме ТОВ «ЛЬВІВЕНЕРГОЗБУТ» згідно протоколу від 26.03.2020 р. №133ел-20. В результаті перевірки було встановлено, що пропозиція ТОВ «ЛЬВІВЕНЕРГОЗБУТ» відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону, обставини, що зазначені у статті 17 Закону, щодо зазначеного учасника встановлені не були, а також членами тендерного комітету було встановлено, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЛЬВІВЕНЕРГОЗБУТ» були надані у повному обсязі всі документи, що передбачені та відповідають вимогам тендерної документації. В результаті чого було прийнято рішення укласти договір з ТОВ «ЛЬВІВЕНЕРГОЗБУТ».
Статус вимоги: Відхилено