-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
М’ясо (М’ясо)
Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-01-15-005158-c , згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «М’ясо». Джерело фінансування: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Завершена
279 966.33
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 800.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 800.00 UAH
Період оскарження:
04.03.2020 15:23 - 16.03.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Неправомірне визначення переможця
Номер:
3c94bdc37e8a44cf87cacaed6d89a5a2
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-04-000885-c.b1
Назва:
Неправомірне визначення переможця
Вимога:
АТ "Укртрансгаз" в особі філії "Будівельно монтажна фірма "Укргазпромбуд" за результатами проведення процедури закупівлі UA-2020-03-04-000885-c переможцем торгів згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій від 30.03.20 № 013/1 було визначено тендерну пропозицію ФОП Мазаратій Н.І.
Разом з тим, ознайомившись з тендерною пропозицією ФОП Мазаратій Н.І., яка завантажена до електронної системи закупівель, було встановлено, що вона не відповідає умовам розділу V «Оцінка тендерних пропозицій» та додатку 3 тендерної документації (надалі – ТД). Зазначене підтверджується наступним.
Учасники процедури закупівлі повинні подати у складі тендерної пропозиції свою цінову пропозицію у відповідності до додатку 3, який є невід’ємною частиною ТД. Так, згідно вимог додатку 3 до ТД учасники повинні зазначити ціну тендерної пропозиції виключно прописом без ПДВ та ціну тендерної пропозиції виключно прописом з ПДВ.
Натомість, ФОП Мазаратій Н.І. у складі тендерної пропозиції подала цінову пропозицію від 18.03.20 за № б/н у зміненій формі, тобто не у відповідності до вимог додатку 3 до ТД, а саме зазначила ціну пропозиції без ПДВ та ціну пропозиції з ПДВ цифрами та прописом, а не виключно прописом, як вимагалось замовником у додатку 3 до ТД.
Крім того, згідно підпункту 1 пункту 2 розділу V ТД «Оцінка тендерних пропозицій» учасник, пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною за результатами оцінки відповідно до статті 28 Закону, ДОДАТКОВО надає розрахунок вартості тендерної пропозиції за результатами аукціону на умовах, що наведені в додатку № 3. За основу розрахунку береться сума пропозиції за результатами електронного аукціону.
Первинна цінова пропозиція ФОП Мазаратій Н.І. становила 279 129 грн., а її остаточна цінова пропозиція становить 210 000 грн. В той же час, згідно електронної системи закупівель ФОП Мазаратій Н.І. не надала розрахунку вартості тендерної пропозиції за результатами проведеного аукціону, тобто на суму остаточної цінової пропозиції.
Таким чином, ФОП Мазаратій Н.І. не виконала вимоги ТД замовника, а відтак її тендерна пропозиція є такою, що не відповідає умовам ТД.
Згідно пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо остання не відповідає умовам тендерної документації. Тобто, Ви, як замовник, повинні відхилити пропозицію ФОП Мазаратій Н.І. та приступити до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною.
Тому, вимагаємо відхилити пропозицію ФОП Мазаратій Н.І. як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, оскільки Ваші дії як замовника процедури закупівлі, порушують норми пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині невідхилення пропозиції учасника, яка не відповідає умовам тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.04.2020 12:25
Вирішення:
Відповідно до частини 1 розділу V тендерної документації процедури закупівлі UA-2020-03-04-000885-c, критерієм оцінки є ціна тендерної пропозиції (в грн. з ПДВ). Питома вага критерію – 100 %. Відповідно до п.1 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон) та на основі критеріїв, визначених у тендерній документації оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону.
Згідно пункту 1 частини 2 розділу V тендерної документації процедури закупівлі UA-2020-03-04-000885-c для «дотримання вимог ч. 4 ст. 36 Закону, уникнення порушення ст. 37 Закону учасник, пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною за результатами оцінки відповідно до статті 28 Закону, ДОДАТКОВО надає розрахунок вартості тендерної пропозиції за результатами аукціону на умовах, що наведені в Додатку № 3. За основу розрахунку береться сума пропозиції за результатами електронного аукціону».
Вимогами тендерної документації не передбачено терміни надання розрахунку вартості тендерної пропозиції за результатами аукціону та не вимагається надання такого розрахунку саме до визначення переможцем учасника торгів, пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною за результатами оцінки.
Саме для дотримання вимоги частини 4 статті 36 Закону та з метою уникнення порушення статті 37 Закону тендерною документацією процедури закупівлі UA-2020-03-04-000885-c передбачено надання розрахунку вартості тендерної пропозиції на умовах, що наведені в Додатку № 3 до укладення договору.
За таких обставин, у Замовника підстави визначені частиною першою статті 30 Закону для відхилення, відсутні.
Щодо вимоги зазначення ціни прописом зазначаємо, що Додатком 3 тендерної документації процедури закупівлі UA-2020-03-04-000885-c не передбачено вимоги зазначення ціни виключно прописом. Відображення інформації в такому форматі (зазначення ціни пропозиції цифрами та прописом) ніяк не впливає на зміст та результат пропозиції.
Статус вимоги:
Відхилено