-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Офісне устаткування та приладдя різне – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 30190000-7 (Конверти С5, С6)
Завершена
200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 000.00 UAH
Період оскарження:
04.03.2020 14:49 - 16.03.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
неправомірне відхилення
Номер:
7a056c2b9e8b47ec851df371f35d0ad7
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-04-000702-b.c1
Назва:
неправомірне відхилення
Вимога:
Звертаємо увагу тендерного комітету, що у зв’язку з форс-мажорними обставинами а саме поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19), та керуючись законними підставами, а саме постановою від 16 березня 2020 р. № 215 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. № 211 Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» та
пп.3 II. Прикінцеві положення Закону України Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)
ми Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРБЛАНКОВИДАВ» (далі – Учасник) не мали змоги вчасно отримати довідку про наявність усіх зареєстрованих рахунків в банківських установах з Державної податкової інспекції у Шевченківському районі м. Києва ГУ ДФС м. Києві, але як і гарантували листом про не подані документи від 19.03.2020 року за № УБ-0539/16, який надано в складі тендерної пропозиції, довідку прикріпили після аукціону.
Учасник повідомляє, що довідка про наявність усіх зареєстрованих рахунків в банківських установах, була замовлена вчасно, на підтвердження в складі пропозиції було надано відповідну Заявку до Державної податкової інспекції на отримання довідки, але в зв’язку з заборонами по всій території України та з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, і з урахуванням рішення Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, Державною податковою інспекцією у Шевченківському районі м. Києва ГУ ДФС м. Києві не було вчасно надано вищевказану довідку.
Учасник надав дану Довідку з податкової інспекції про наявність усіх зареєстрованих рахунків в банківських установах після аукціону на етапі кваліфікації (довідка прикріплена до даної закупівлі Офісне устаткування та приладдя різне – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 30190000-7 (Конверти С5, С6) ідентифікатор UA-2020-03-04-000702-b).
Виходячи з вищенаведеного звертаємось до Замовника даної процедури закупівлі з вимогою скасування рішення про відхилення пропозиції ТОВ «УКРБЛАНКОВИДАВ» та рішення визнання переможцем ТОВ "СМАРТФОРЕСТ" та перейти знову до кваліфікації учасника ТОВ «УКРБЛАНКОВИДАВ», що надав найбільш економічно вигідну пропозицію.
Посилання на законодавчі акти:
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/530-20/print
https://www.kmu.gov.ua/npas/pro-vnesennya-zmin-do-postanovi-kabinetu-ministriv-ukrayini-vid-11-bereznya-t160320
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол розгляду вимоги 06.04.2020 18:52
Дата подачі:
03.04.2020 16:45
Вирішення:
Відповідно до п. 8 Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Замовником встановлено вимоги до учасника щодо надання «Довідка (або інший документ) з податкової інспекції про наявність усіх зареєстрованих рахунків в банківських установах, не більш ніж 10 денної давнини по відношенню до дати розкриття тендерних пропозицій». Учасником ТОВ Укрбланковидав було надано лист-роз’яснення про неподані документи № УБ-0539/16 від 19.03.2020 в якому вказано причини несвоєчасності надання відповідної Довідки ДПІ у Шевченківському районі м. Києва ГУ ДФС м. Києва та одночасно з цим надано лист адресований ДПІ у Шевченківському районі м. Києва ГУ ДФС м. Києва № УБ-0538 від 18.03.2020 (з відміткою про отримання 18.03.2020). Кінцевий термін подання тендерних пропозицій для учасників по зазначеній закупівлі було визначено 20.03.2020. У разі неможливості своєчасно отримати довідку (або інший документ) податкової інспекції про наявність усіх зареєстрованих рахунків в банківських установах, учасник ТОВ Укрбланковидав мав можливість скористатись засобами Електронного кабінету ДПС (cabinet.tax.gov.ua). Отже, враховуючи вищенаведене, учасником ТОВ Укрбланковидав не виконано вимоги п. 8 Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції та не надано у складі тендерної пропозиції відповідну довідку з податкової інспекції. У зв’язку з цим вимога (скарга) ТОВ Укрбланковидав залишена без задоволення. Дякуємо за увагу до закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено