• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Комп'ютерне обладнання та приладдя

Торги відмінено

180 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 800.00 UAH
Період оскарження: 04.03.2020 14:35 - 10.03.2020 18:00
Вимога
Без відповіді

Дискримінаційна вимога

Номер: 575c0cae1bf54923bccde20a3693b471
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-04-003150-a.b1
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовнику!! Відповідно до п. 29 ст. 1 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон), тендерна документація, технічні характеристики та вимоги до предмету закупівлі розробляються та затверджуються Замовником. Тендерна документація має бути підготовлена Замовником у суворій відповідності до вимог статті 22 Закону і не містити незаконних вимог чи будь яких дискримінаційних вимог до потенційних учасників. Встановлені Замовником кваліфікаційні критерії у тендерній документації ніяким чином не мають порушувати принців закупівель, передбачених ст. 3 Закону, у тому числі таких як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Всі ці принципи в повній мірі мають бути дотримуні при проведенні процедури відкритих торгів. Слід зазначити, Стаття 3. Закону, дійсно, містить положення щодо недискримінації учасників. Разом з тим, згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дискримінаційна вимога полягає в територіальному обмеженні учасників обов'язковою наявністю сервісного центру у м. Київ, порушує Законодавство, обмежує конкуренцію та дискримінаційно зменшує потенційне коло учасників за територіальною ознакою. При цьому відповідно до ч. 3, ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити і не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.”. Замовник не довів та документально не підтвердив необхідність встановлення в тендерній документації наведеної вище вимоги у вказаній редакції. Якщо ця вимога необхідна для належного гарантійного обслугогування техніки, то раціональніше викласти вимоги щодо строків усунення несправності, гарантійних витрат учасника тощо в тендерній документаціїї та внести відповідні зміни до проекту Договору, оскільки після підписання Договору взаємовідносини між Продавцем та Замовником будуть регулюватись, в першу чергу, Договором купівлі-продажу. Вважаю доцільним, взяти до уваги той факт, що наявність сервісного центру в м. Кропивницьк, аж ніяк не гарантує оперативний ремонт або заміну обладнання, хоча-б з причини відсутності регламентованих строків на реагування у гарантійному випадку. Враховуючи вищевикладене, наполегливо рекомендую видалити з тендерної документації пункт щодо наявності сервісного центру або вичерпно доповнити проект Договору розумними строками реагування на неполадки обладнання.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.