-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 код 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання (ноутбуки)
Завершена
3 158 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 790.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 790.00 UAH
Період оскарження:
04.03.2020 12:27 - 15.03.2020 00:00
Вимога
Відхилено
невідповідність чинному законодавству
Номер:
ef4ba10f09e241fba2dcf59be06ea7c7
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-04-002006-a.c1
Назва:
невідповідність чинному законодавству
Вимога:
Шановний Замовнику, ряд умов закупівлі UA-2020-03-04-002006-a не дає можливість прийняти участь в закупівлі ноутбуків для Управління освіти Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) широкому загалу постачальників.
Зокрема, вказана дискримінаційна умова міститься в частині вимог Замовника до постачаємого антивірусного продукту - Спеціалізованого програмного забезпечення (надалі СПЗ) для раннього виявлення та реагування на загрози від шкідливого програмного забезпечення (надалі ШПЗ) з українською мовою інтерфейсу.
Так, основним документом, що регламентує закупівлю обладнання в заклади освіти є наказ МОН України 02.11.2017 № 1440 «Про затвердження Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти» (https://zakon.rada.gov.ua /laws/show/z0055-18), який не містить жодних вимог подібного характеру до антивірусного захисту комп’ютерних пристроїв, що використовуються в закладах освіти.
Вимагаємо роз’яснити, на підставі якого Законодавчого акту Замовником вимагаються подібного характеру вимоги до антивірусного програмного забезпечення.
Крім того, вимагаємо пояснити навіщо Замовнику копії трудових книжок працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням у такій довідці інформації про ПІБ, посаду, стаж та досвід роботи за фахом, щодо кожного з таких працівників; копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме копії трудових книжок таких осіб із записами про прийом на роботу або накази про прийняття на роботу таких осіб, звіт 1-ДФ з квитанцією про подання до уповноваженого органу за останній звітній період на підтвердження кількості працюючих зазначених у довідці та копії картки фізичної особи платника податків ДПІ про отримання ідентифікаційного номера на кожного працівника що зазначені в звіті 1-ДФ або будь-який інший документ, який підтверджує, що особи вказані в довідці дійсно працюють на підприємстві (наприклад повідомлення ДФС та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу з квитанцією про отримання, тощо) (у разі якщо учасник не може надати інформацію стосовно даного пункту, він повинен надати письмове пояснення та вказати законодавчі підстави (конкретно пункт закону, нормативного документу згідно якого у учасника відсутня можливість надати відповідну інформацію). Учасник повинен документально підтвердити (надати відповідні документи-договори, витяги з трудових книжок, повідомлення ДФС про прийняття працівника на роботу тощо) наявність правових відносин на момент подання пропозицій та в подальшому поставки з вказаними у довідці особами згідно чинного законодавства (Кодексу законів про працю тощо). Вказана норма порушує права таких осіб на захист персональних даних та суперечить ст. 32 Конституції України, ч.6 ст.6, ст..14, ст. 16 Закону України «Про захист персональних даних».
Необхідно також зазначити, що Управління освіти, всупереч логіці, при бюджеті в 26 990,00 грн. на один пристрій намагається закупити закладам освіти дешеві ноутбуки з незрозумілим для цієї галузі спеціалізованим антивірусним програмним забезпеченням. При цьому, більш необхідний інструмент для роботи освітян, а саме продукт компанії Microsoft Corporation - Microsoft Office в запланованих до закупівлі компютерних засобах не передбачено. Аналогом необхідного програмного продукту Замовник бачить безкоштовний LibreOffice.
Враховуючи зазначене, просимо Замовника привести документацію торгів у відповідність до вимог вищевказаного наказу МОН України, в разі незадоволення нашої вимоги ми залишємо за собою право оскарження умов закупівлі в Антимонопольному комітеті України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.03.2020 17:16
Вирішення:
Вимога/скарга не задоволена.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
12.03.2020 12:02
Підтвердження вирішення:
Замовник має право формувати вимоги до товарів та програмного забезпечення, що відповідають потребам Замовника, та не суперечать Закону України «Про публічні закупівлі» та Наказу МОН України 02.11.2017 №1440. Цілком очевидно що комп’ютери (ноутбуки), що використовуються для навчального процесу, мають необхідність захисту працездатності обладнання від втручання шкідливого програмного забезпечення. Виходячи з зазначеного вище вважаємо, що вимоги що до технічних характеристик обладнання та програмного забезпечення є цілком доцільними та не є такими що можна вважати дискримінаційними. Також нагадуємо, що згідно з частиною третьою статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Відповідно до статті 2 Закону України "Про захист персональних даних" згода суб’єкта персональних даних – добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди. У сфері електронної комерції згода суб’єкта персональних даних може бути надана під час реєстрації в інформаційно телекомунікаційній системі суб’єкта електронної комерції шляхом проставлення відмітки про надання дозволу на обробку своїх персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, за умови, що така система не створює можливостей для обробки персональних даних до моменту проставлення відмітки.
Відповідно до п. 5.1. розділу ІІІ тендерної документації: Учасник надає, довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням у такій довідці інформації про ПІБ, посаду, стаж та досвід роботи за фахом, щодо кожного з таких працівників; копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме копії трудових книжок таких осіб із записами про прийом на роботу або накази про прийняття на роботу таких осіб, звіт 1-ДФ з квитанцією про подання до уповноваженого органу за останній звітній період на підтвердження кількості працюючих зазначених у довідці та копії картки фізичної особи платника податків ДПІ про отримання ідентифікаційного номера на кожного працівника що зазначені в звіті 1-ДФ або будь-який інший документ, який підтверджує, що особи вказані в довідці дійсно працюють на підприємстві (наприклад повідомлення ДФС та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу з квитанцією про отримання, тощо) (у разі якщо учасник не може надати інформацію стосовно даного пункту, він повинен надати письмове пояснення та вказати законодавчі підстави (конкретно пункт закону, нормативного документу згідно якого у учасника відсутня можливість надати відповідну інформацію). Учасник повинен документально підтвердити (надати відповідні документи-договори, витяги з трудових книжок, повідомлення ДФС про прийняття працівника на роботу тощо) наявність правових відносин на момент подання пропозицій та в подальшому поставки з вказаними у довідці особами згідно чинного законодавства (Кодексу законів про працю тощо). За таких умов, нами не визначено вичерпний перелік документів, що дає вам можливість надати будь-який інший та не обмежує вашу участь.
Окремо зазначаємо, що відповідно до п.2 розділу V тендерної документації учасник має право не оприлюднювати інформацію, яку вважає конфіденційною за умови, що це не вплине на зміст пропозицій та її оцінку замовником.
Також хочемо зазначити, що даний пункт тендерної документації був оскаржений в АМКУ з рішенням можете ознайомитися за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-10-15-000317-b.