• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

світильники для зовнішнього освітлення

Торги не відбулися

346 502.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 465.00 UAH
Період оскарження: 04.03.2020 11:56 - 15.03.2020 00:00
Скарга
Розгляд припинено

Оскарження умов тендерної документації

Номер: 027c0b64b51e426288f23ff52829b1ff
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-04-000381-b.b2
Назва: Оскарження умов тендерної документації
Скарга:
1. Включення до вимог тендерної документації на закупівлю світильників (код CPV 31520000-7) предмету закупівлі за іншим кодом. 2. Неправомірність вимоги щодо надання зразку товару.
Опис причини скасування: З огляду на раніше не враховані обставини з технічних причин та з урахуванням епідемеологічної ситуації в країні, наше підприємство не зможе взяти участь в даній закупівлі, тому продовжувати розгляд скарги вважаємо недоцільним.
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 18.03.2020 11:48
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 03.04.2020 18:27
Автор: ТОВ "БАГАТОПРОФІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АТІЛОС", Сергей Алексеевич +380462664142, +380674611511 at@atilos.com.ua
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги

Номер: cdef86165e2e40899acb403c4909096f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-04-000381-b.a1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику! В Додатку 4 «Технічні вимоги» встановлено вимогу надати «Лист довільної форми від Учасника(Постачальника) продукції, що Виробник продукції не знаходиться в стадії банкрутства або не відкрита ліквідаційна процедура на Виробника продукції.)» . Вважаємо зазначену вимогу неправомірною. Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Законом не передбачено підстав для відмови учаснику в участі в процедурі закупівлі, чи відхилення тендерної пропозиції УЧАСНИКА, якщо ВИРОБНИК пропонованого товару знаходиться на будь-якій СТАДІЇ банкрутства. Перебування виробника в стадії банкрутства жодним чином не позбавляє виробника можливості продовжувати виробництво та постачання продукції. Вважаємо цю вимогу дискримінаційною відносно до УЧАСНИКІВ - постачальників продукції. Адже відповідно до умов проведення публічних закупівель гарантійні умови постачання та виконання зобов’язань на весь термін виконання договорів приймає на себе учасник - постачальник, а не виробник продукції. Учасник, приймаючи участь в тендері має в наявності весь асортимент продукції на складі, про що надає відповідні підтверджуючі документи. Зважаючи на це вимагаємо вилучити з тендерної документації дискримінаційну вимогу, зазначену в Додатку 4 до тендерної документації. У випадку ігнорування нашої вимоги відповідно до статті 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» буде подано скаргу в Постійно діючу Адміністративну колегію Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства в сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 08.03.2020 О 21:39.год в електронній системі розміщено вимогу(скаргу) Скаржник стверджує, що Замовником(ЛКП «Львівсвітло») в Додатку 4 «Технічні вимоги» опублікував дискримінаційну вимогу Замовник не погоджується і може пояснити по сутті. Замовник жодним чином не може проводити дискримінаційну або обмежуючу політику по відношенню до жодного учасника. Умови та вимоги, викладені у тендерній документації Замовника, зокрема Додатку 4 зі змінами до Тендерної документації зі змінами від 10.03.2020 жодним чином не є дискримінаційними, та такими, що обмежують конкуренцію. Замовник ЛКП «Львівсвітло» є підприємством, основною функцією якого є забезпечення нормативного рівня зовнішнього освітлення: освітлення дорожнього полотна та пішохідної частини всього міста Львова. Таким чином Замовник повинен забезпечувати належне освітлення населеного пункту, що супроводжується в тому числі і своєчасною заміною світильників, які ламаються . У випадку, якщо учасник-переможець, з яким буде укладено договір, не зможе замінити світильник у якого гарантійний термін 5 років і світильники мають бути вироблені не раніше 2018 року, що прописано в умовах цієї закупівлі, через те, що завод-виробник, будучи у стані банкрутства не випускає товар, посилаючись на умови форс-мажор, чи просто не виконає поставку, це призведе до того, що Замовник, як стратегічне підприємство, не зможе виконувати свої функції, в результаті чого можуть виникнути серйозні проблеми від соціального до криміногенного характеру. Замовник не порушує права Учасників на пропозицію та надання продукції любого підприємства-виробника, який зможе виконати поставку своєї продукції ( відповідно до вимог тендерної документації) зі змінами та буде виконувати гарантійні зобов’язання по якості та строку служби товару, як прописано у технічному завдані Додатку №4 зі змінами (Технічні Вимоги) і прописано в проєкті угоди зі змінами додаток 2 . Тому Замовник і вимагає надання вказаного листа (наголошуємо: в довільній формі), як зазначено у додатку 4 зі змінами: - Лист довільної форми від Учасника(Постачальника) продукції, що Виробник продукції не знаходиться в стадії банкрутства або не відкрита ліквідаційна процедура на Виробника продукції. Даний лист, що вимагає замовник, відноситься до забезпечення технічних вимог предмету закупівлі, а саме гарантійного терміну експлуатації світильників в разі гарантійного випадку-їх заміни, так як вказано у Додатку 4 зі змінами (Технічні Вимоги) і проєкті угоди додаток 2 зі змінами. Щодо товарів, які є на складі Виробника, Учасник хоче поставити Замовнику товар у нашому випадку світильник, но в Замовника виникає питання згідно Додатку 2 зі змінами п.3.5 : 3.5.Гарантійний строк (строк протягом якого Постачальник гарантує якість продукції) на продукцію не менше 5-х років, згідно гарантії, що встановлена виробником продукції. Протягом гарантійного строку на підставі Акт, підписаного Сторонами. Постачальник зобов’язаний здійснити заміну Продукції, якщо виявлені недоліки стались з його вини або з вини виробника,а не внаслідок порушення Покупцем правил користування та зберігання Продукції. Замовник не вважає вимогу дискримінаційною і ЗУ позволяє Замовнику згідно ст..22 п.3 включити в тендерну документацію іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Замовник скористався своїм правом про іншу інформацію. Шановний Учаснику Замовник жодним чином не обмежує Ваше право звернутися до АМКУ. Бажаємо успіхів.
Статус вимоги: Відхилено