-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Набір для виявлення антитіл до вірусу лейкозу в імуноферментному аналізі конкурентним методом (ІФА)
Для використання у ветеринарній медицині, 118 наборів
Завершена
3 626 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 3 626.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 3 626.00 UAH
Період оскарження:
04.03.2020 11:50 - 02.04.2020 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ"
Номер:
01fe3158a8394aa59c1c63425b13e08b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-04-001684-a.b3
Назва:
Скарга щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ"
Скарга:
Скарга подається відповідно до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. №922-VIII з наступними змінами та доповненнями (надалі – Закон).
Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (надалі – Замовник) проводить відкриті торги на закупівлю Набір для виявлення антитіл до вірусу лейкозу в імуноферментному аналізі конкурентним методом (ІФА), ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні. Інформація про проведення відкритих торгів розміщена на сайті публічних закупівель ProZorro та доступна за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-03-04-001684-a
ТОВ «Біо-Аналіт» (далі - Скаржник), як учасник даної процедури закупівлі, після оприлюднення Замовником результатів розгляду тендерних пропозицій на етапі прекваліфікації та допущення учасників до аукціону згідно протоколу № 96 від 16.04.2020, заявляє про невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «Хімлаборреактив» вимогам тендерної документації, а саме:
1) Для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям закріплених ч. 2 ст. 16 Закону учасник ТОВ «Хімлаборреактив» надав копії аналогічних договорів з наданням підтверджуючих документів про виконання договорів, що були виконані в 2018 році, але Замовник передбачає надання копії аналогічних договорів з наданням підтверджуючих документів про виконання договорів в поточному році.
2) Учасником була надана копія свідоцтва платника ПДВ № 37732363 від 14.09.2006 р. Тендерна документація передбачає надання копії свідоцтва платника ПДВ або копії витягу з реєстру платників податку на додану вартість витягу з реєстру платників податку на додану вартість. Також Замовник передбачає у Розділі V, пункт 2 «Інша інформація» тендерної документації, що усі документи, які учасник отримує від інших осіб (підприємств/установ/організацій) повинні бути видані не більше десятиденної давнини (якщо інше не передбачено тендерною документацією) відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (за виключенням ліцензій, дозволів) та бути чинними на момент розкриття тендерних пропозицій. Державна фіскальна служба на своїй сторінці http://sfs.gov.ua/nove-pro-podatki--novini-/215016.html надає пояснення щодо використання свідоцтв ПДВ та зазначає що, у випадках, коли законодавство передбачає надання особою витягу з реєстру платників ПДВ (далі – Реєстр) чи його копії, копії свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ чи іншого документального підтвердження факту реєстрації платником ПДВ, має надаватись чинний витяг з Реєстру. Свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ могли застосовуватись як витяги з Реєстру лише до зазначеної дати (19.11.2014), що було встановлено на перехідний період. Відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції в складі Тендерної пропозиції Учасника 3 відсутнє таке підтвердження.
Також повідомляємо, що пропозиція ТОВ «Біо-Аналіт» була відхилена Замовником з посиланням на невідповідність саме кваліфікаційним вимогам, серед яких було зазначено ненадання копій аналогічних договорів та витягу з реєстру платників ПДВ. У складі тендерної пропозиції ТОВ «Біо-Аналіт» було надано копію договору 17/07 від 17.07.2019 р з ТОВ «Центр ветеринарної діагностики», що діє до 31.12.2020 р та документи, що підтверджують виконання забов’язань у поточному році.
Також, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Біо – Аналіт» надало листа щодо неможливості подання витягу з реєстру ПДВ, тому що територіальний орган ДФС припинив прийом громадян у зв’язку з пандемією COVID-19 та витяг з реєстру платників ПДВ від 17.10.2019, але не був прийнят Замовником як відповідний чинний документ. Електронна заява на отримання витягу була подана у строк, що передбачено чинним законодавством, але отримання витягу в електронному вигляді не передбачено, а відвідування органу ДФС неможливе.
Вважаємо, що такі дії Замовника мають наявні ознаки порушення ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р., а саме недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Враховуючи вищезазначене, а також протокол розгляду тендерних пропозицій
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду
2. Забов’язати Замовника відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ХІМЛАБОРРЕАКТИВ» як ту, що не відповідає вимогам тендерної документації
3. Забов’язати Замовника відмінити торги чи визнати їх такими, що не відбулися, у зв’язку з допущенням до аукціону менше двох тендерних пропозицій.
Додатки:
1) Підтвердження плати за подання скарги – на 1 аркуші
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ.pdf 21.04.2020 13:56
- document.pdf 21.04.2020 13:56
- рішення від 24.04.2020 № 7879 + лист Замовнику .pdf 24.04.2020 14:58
- Інформація про резолютивну частину рішення від 13.05.2020 № 9267.pdf 14.05.2020 22:32
- рішення від 13.05.2020 № 9267 .pdf 18.05.2020 21:05
- відповідь замовника на скаргу 06.05.2020 15:16
- відповідь замовника на скаргу скан. 06.05.2020 15:16
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.04.2020 13:56
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
24.04.2020 14:59
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
18.05.2020 21:05
Задовільнена:
Так
Вимога
Є відповідь
Вимога роз'яснень щодо причин дискваліфікації
Номер:
1d487cee46b14ecaa3a67d7508ac11eb
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-04-001684-a.b2
Назва:
Вимога роз'яснень щодо причин дискваліфікації
Вимога:
Шановний, Замовнику! Доброго дня! Ми, ТОВ «Компанія «ВІННЕР
ТРЕЙД», звертаємось до Вас із вимогою щодо усунення порушення у сфері
публічних закупівель, допущеного Замовником на етапі розгляду нашої
тендерної пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації, а
саме: необґрунтоване відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ
«Компанія «ВІННЕР ТРЕЙД».
Хочемо зазначити, що нами, було надано всю необхідну та передбачену
Законом та технічною документацією, інформацію.
У зв’язку тим, що Замовником до теперішнього часу не опубліковано
протокол розгляду тендерних пропозицій, просимо надати:
- роз’яснення щодо причини дискваліфікації нашої пропозиції з
розгорнутим коментарем, яким саме вимогам тендерної документації
не відповідає пропозиція ТОВ «Компанія «ВІННЕР ТРЕЙД»;
- протокол розгляду тендерних пропозицій по даній закупівлі.
Пов'язані документи:
Замовник
- витяг 21.04.2020 09:23
Дата подачі:
20.04.2020 16:46
Вирішення:
Дякуємо за запит, надємо витяг з протоколу розгляду
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо надання роз'яснення
Номер:
36e0334fb6824816b5bfc64011075932
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-04-001684-a.b1
Назва:
Вимога щодо надання роз'яснення
Вимога:
Шановний Замовнику, просимо надати роз'яснення щодо причини дискваліфікації нашої пропозиції та надати розгорнутий коментар, яким саме вимогам тендерної документації не відповіє пропозиція ТОВ "БІО-АНАЛІТ".
Пов'язані документи:
Замовник
- Витяг з протоколу 17.04.2020 16:06
Дата подачі:
16.04.2020 22:12
Вирішення:
Дякуємо за запит, додаємо витяг з протоколу рішення тендерного комітету.
Статус вимоги:
Задоволено