• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

послуги охорони

послуги охорони

Торги не відбулися

960 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 2% або 19 200.00 UAH
Період оскарження: 25.11.2016 17:00 - 08.12.2016 00:00
Вимога
Відхилено

щодо критеріїв оцінки

Номер: 60935340887442d9a0783334f671f414
Ідентифікатор запиту: UA-2016-11-25-000931-c.a3
Назва: щодо критеріїв оцінки
Вимога:
В частині "Оцінка тендерної пропозиції" Тендерної пропозиції вказано, що Критерієм оцінки є: 1.Ціна (в грн. без ПДВ) – не менше 70%. 2. Місцезнаходження Учасника від 0% до 30%.Змушені зауважити, що даний пункт Тендерної документації не відповідає вимогам Закону України "Про публічні закупівлі", зокрема частині 1 статті 28, цитуємо: "Критеріями оцінки є: - у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок - ціна; - у разі здійснення закупівлі, яка має складний або спеціалізований характер (у тому числі консультаційних послуг, наукових досліджень, експериментів або розробок, дослідно-конструкторських робіт), - ціна разом з іншими критеріями оцінки, зокрема такими, як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, експлуатаційні витрати, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів. Оскільки, послуги з охорони не відносяться до послуг, які мають складний або спеціалізований характер та надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом) – критерієм оцінки може бути виключно ціна. Крім того, повідомляємо Вас про те, що є Рішення Антимонопольного комітету № 241-р/пк-ск від 26.02.2014 року на скаргу Приватного підприємства «ШЕРИФ-КОМПЛЕКС», де предметом скарги були саме критерії оцінки пропозицій конкурсних торгів. В даному рішенні зазначено, що послуги з охорони не мають складного та спеціалізованого характеру. Таким чином, встановивши у тендерній документації інший критерій оцінки, окрім ціни, Замовником порушено один із принципів здійснення закупівель, визначеного статтею 3 Закону, а саме – об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Вимагаємо виключити інший критерій оцінки (місцезнаходження учасника), як такий що порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель та внести необхідні зміни в Тендерну документацію відповідно до законодавства.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відхилено у задоволенні вимоги
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

щодо досвіду у галузі

Номер: aaa6b2416b9145b19305ce7c4dd35af9
Ідентифікатор запиту: UA-2016-11-25-000931-c.a2
Назва: щодо досвіду у галузі
Вимога:
В Додатку 2 "Кваліфікаційні критерії" вказаний перелік вимог, яким повинен відповідати Учасник. Серед них є вимога про досвід роботи у галузі не менше 5 років, а саме в пункті 1.3.2. Повідомляємо Вас, що встановивши вимогу про наявність досвіду роботи у галузі не менше 5 років ви обмежили коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та матимуть змогу бути допущеними до оцінки, оскільки, наприклад, існують підприємства, які нещодавно з’явилися і ще не мають досвіду надання послуг охорони таких термінів, але відповідають всім іншим кваліфікаційним вимогам Замовника. Відповідно до чинного законодавства у сфері публічних закупівель така вимога є порушенням, так як частина 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вказує, що Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.Просимо Вас виключити дану вимогу з Кваліфікаційних критеріїв і внести зміни до Тендерної документації, які відповідають чинному законодавству у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відхилено у задоволенні вимоги
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

щодо віку охоронників

Номер: 6fbf4c0f80f6401ba80f436e4f387206
Ідентифікатор запиту: UA-2016-11-25-000931-c.a1
Назва: щодо віку охоронників
Вимога:
В додатку 2 "Кваліфікаційні критерії" тендерної документації, у пункті 1.2.3 Замовником встановлені вимоги до охоронців, в тому числі - вік до 50 років. Відповідно до Закону України «Про охоронну діяльність» та Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку. Стає не зрозумілим на яких підставах Замовником встановлена вимога щодо віку охоронців до 50 років, адже в жодному законодавчому акті не встановлений гранічний вік для працівників охоронної сфери, незрозуміло чим керувався Замовник обираючи вік саме до 50 років. Хочемо зауважити, що згідно ст. 11. п.1 Закону України «Про зайнятість населення» : «Держава гарантує особі право на захист від будь-яких проявів дискримінації у сфері зайнятості населення за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, членства у професійних спілках або інших об'єднаннях громадян, статі, віку, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками», та навіть, згідно п.3 ст. 11. забороняється в оголошеннях (рекламі) про вакансії зазначати обмеження щодо віку кандидатів. Тому дана вимога є дискримінаційною та порушує вимоги ч.1 ст.3 та ч. 3. ст 5. Закону України «Про публічні закупівлі». Вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації та вести відповідні зміни.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відхилено у задоволенні вимоги
Статус вимоги: Відхилено