-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
код за ДК 021-2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція (дезінфекційний засіб для гігієнічної та хірургічної обробки рук, швидкої дезінфекції невеликих за площею об’єктів «Мікрасепт»)
Строк поставки - до 31.12.2020 р. Більш детально - у документації та додатках.
Завершена
29 736.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 148.68 UAH
мін. крок: 0.5% або 148.68 UAH
Період оскарження:
04.03.2020 11:14 - 05.03.2020 12:00
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
d899661e4c8f473c871ca818364722ff
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-04-001278-a.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
Всім відома корупційний зв"язок цього замовника з улюбленим постачальником, пропозиція якого впритул до очікуваної вартості. Ви б ще написали, що не тільки не розглядаєте еквівленти, але й забороняєте участь в торгах всім Учасникам, окрім "свого" улюбленого! На якій такій Законній підставі, хабарнику, не розглядаєте еквіваленти? Так бажаєте отримати хабар? В Наказі №10 ДП Прозорро, який регулює допорогові закупівлі жодного слова не сказано, що замовники можуть не розгялдати еквіваленти, адже це значно звужує коло Учасників і є дискримінаційним підходом до них. Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи. Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.03.2020 13:02
Вирішення:
На вашу вимогу інформуємо, що Замовник під час проведення закупівлі керується Інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі», затвердженою Наказом ДП «Прозорро» від 19 березня 2019 року №10, де не передбачено обов’язку зазначати Замовником в документації еквіваленти товару, це право Замовника чи зазначати еквіваленти чи ні, в цій закупівлі Замовником. Замовнику необхідні засоби для надання якісної допомоги та забезпечення надійного санітарно-епідеміологічного режиму в нашій установі. Відповідно до Ч.3 п.2 Р.2 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі» затвердженої Наказом ДП "ПРЗОРРО" від 19 березня 2019 року №10, під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщується інформація про предмет закупівлі (вид, назва, код та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг, одиниця виміру, місце поставки, кінцева дата строку поставки). Відповідно до Ч.3 п.2 Р.2 Інструкції, Замовник розмістив в ЕСЗ всю необхідну інформацію передбачену Інструкцією. Всі Учасники, що бажають взяти участь в даній закупівлі мають вільний доступ та можливість надати свої пропозиції для оцінки. Таким чином, Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури державних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником вимогам. Так в п 7. Додатку 1 Документації передбачено: Еквіваленти та товари покращеної якості не пропонувати. Додатком 1 Документації встановлено, що Замовник закуповує Дезінфекційний засіб «Мікрасепт», натомість ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ" запропонував ЕконормDez РП, який не відповідає умовам закупівлі, а тому Замовник відхилив пропозицію на підставі пункту 10.1 (b) Документації, де встановлено, що Замовник відхиляє пропозицію учасника у разі, якщо: пропозиція не відповідає умовам Документації. Інформую, що учасник на етапі періоду уточнення до кінця строку його завершення мав можливість звернутися до Замовника за роз’ясненням щодо вимог до предмету закупівлі та/або з вимогою щодо усунення порушень, однак таких звернень не було, а тому прийнявши участь у закупівлі учасник автоматично погоджується з умовами Документації, в тому числі і з відхиленням. Запропонована вами пропозиція мала відповідати повністю вимогам Документації. Ваша вимога виглядає як тиск на Замовника та втручанням в господарську діяльність задля примушування до закупівлі продукції незалежно від наших потреб. Наш заклад має право самостійно свідомо обирати предмет закупівлі з певними властивостями і характеристиками, та ніхто не має права тиснути чи нав’язувати інший товар.
Ваша вимога виглядає не інакше, як тиск на наш заклад задля примушування до закупівлі продукції незалежно від наших потреб. Ваші не етичні, не професійні та безпідставні звинувачення є протизаконними, що порушують лист щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель МЕРТУ № 3301-04/47784-06 від 15.11.2019р. В зв’язку з вищезазначеним, залишаємо вашу незаконну та необґрунтовану вимогу без задоволення.
Статус вимоги:
Відхилено