• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Набір для виявлення РНК вірусу класичної чуми свиней методом ПЛР

Для використання у ветеринарній медицині, 1 100 досліджень.

Торги не відбулися

349 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 349.00 UAH
Період оскарження: 04.03.2020 11:13 - 16.03.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Уточнення щодо дискваліфікації

Номер: da160f39903445e6a555b96007ad8a11
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-04-000317-c.b1
Назва: Уточнення щодо дискваліфікації
Вимога:
Шановний, Замовнику! Доброго дня! Ми, ТОВ «Компанія «ВІННЕР ТРЕЙД», звертаємось до Вас із вимогою щодо усунення порушення у сфері публічних закупівель, допущеного Замовником на етапі розгляду нашої тендерної пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації, а саме: необґрунтоване відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Компанія «ВІННЕР ТРЕЙД». Згідно, згідно рішення тендерного комітету, оформленого протоколом № 34 від «30» березня 2020 року розгляду тендерних пропозицій, пропозицію Учасника ТОВ «Компанія «ВІННЕР ТРЕЙД» відхилено на підставі ч.4 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі». За результатом розгляду тендерної пропозиції встановлено наступне: «…Інформацію про відсутність підстав, визначених частинах першій і другий статті 17 Закону, надано не в повному обсязі. На момент подання тендерної пропозиції, що визначено оголошенням про закупівлю та тендерною документацією - учасник не підтвердив свою тендерну пропозицію шляхом накладання КЕП/ЕЦП…» Підстави для відхилення є необґрунтованими, необ’єктивними, недоречними та такими, що суперечать вимогам ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон). Так, ч.ч.1,2 ст.17 Закону встановлено перелік підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі. Дана норма Закону кореспондується з вимогами технічної документації замовника. Хочемо зазначити, що нами, було надано всю необхідну та передбачену Законом та технічною документацією, інформацію. Замовником не зазначено в рішенні тендерного комітету, оформленого протоколом № 34 від «30» березня 2020 року, в чому полягає неповність надання інформації та який самий документ відсутній в тендерній пропозиції. Також, відповідно до ч.1 ст.6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. З наведеного вбачається не обов’язок, а право мати цифровий підпис!!!. Основне призначення електронного цифрового підпису – це ідентифікація клієнта. Електронна система закупівель містить різні способи ідентифікації учасника, а також технічні стандарти забезпечують збереження та належний захист усієї інформації, що надходить від учасників, саме тому для забезпечення ідентифікації учасника використання електронного цифрового підпису не є обов'язковим в усіх випадках. Саме тому тендерна пропозиція, що містить істотні умови договору і виражає намір особи, яка її зробила, вважати себе зобов'язаною у разі її прийняття, не може бути відхилена на підставі відсутності електронного цифрового підпису. Також, в рішенні тендерного комітету, оформленого протоколом № 34 від «30» березня 2020 року зазначено, що «… згідно ч.5 ст.25 Закону від 25.12.2015 N 922-VIII, учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються в разі, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Таким чином, завантаження всіх необхідних документів пропозиції, здійснюється учасниками саме до закінчення строку подання тендерних пропозицій та підтверджується накладанням КЕП/ЕЦП згідно вимог тендерної документації. Надання будь яких додаткових документів, що стосуються тендерної пропозиції або накладання учасником КЕП/ЕЦП, після встановленого замовником терміну щодо подання тендерної пропозиції, не є підставою вважати, що тендерна пропозиція надана у відповідності до вимог тендерної документації…» Замовником помилково ототожнюються поняття «внесення змін до тендерної пропозиції» та «накладання учасником КЕП/ЕЦП». Так, дійсно, внесення змін до тендерної пропозиції допустимо лише до закінчення строку її подання, а той час як, ані Законом, ані тендерною документацією, не визначено обов’язкових строків, дотримання яких є необхідним при накладанні учасником КЕП/ЕЦП. По суті накладання учасником КЕП/ЕЦП не змінює зміст тендерної пропозиції, а лише ідентифікує учасника. Крім того, на етапі розгляду нашої тендерної пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації, тендерна пропозиція була підтверджена шляхом накладання КЕП/ЕЦП, що дало змогу ідентифікувати учасника. Таким чином, ТОВ «Компанія «ВІННЕР ТРЕЙД» вважає рішення тендерного комітету, оформленого протоколом № 34 від «30» березня 2020 року розгляду тендерних пропозицій обмежує конкуренцію та дискриміную нас, як учасника, є необ’єктивним та упередженим. Зважаючи на вищевикладене, просимо членів тендерного комітету надати відповідь на наше звернення із обов’язковим зазначенням інформації: - які саме документи, передбачені ч.ч.1,2 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерною документацією відсутні в тендерній пропозиції ТОВ «Компанія «ВІННЕР ТРЕЙД»; - стосовно необґрунтованої причини невідповідності пропозиції ТОВ «Компанія «ВІННЕР ТРЕЙД» умовам тендерної документації, а також скасувати рішення тендерного комітету, оформленого протоколом № 34 від «30» березня 2020 року.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерна документація розроблена на підставі Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Жодних запитань стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку не надходило, також у пропозиції учасника міститься лист підтвердження про те, що учасник усвідомлює зміст тендерної документації та вимоги, викладені Замовником. Законом та тендерною документацією встановлена норма надання ІНФОРМАЦІЇ про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону. Законом та замовником визначено в тендерній документації, що надається така інформація у довільній формі. Законом в ст. 17 розмежоване поняття надання документального підтвердження та надання інформації. Розглядаючи вашу пропозицію на відповідність тендерній документації встановлено, що в пропозиції надана лише частина інформації. Також, відповідно до 12 ст. Закону та ч.1 ст.6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» для ідентифікації автора документів пропозиції, в тендерній документації встановлена вимога щодо посвідчення тендерної пропозиції електронним цифровим підписом, яка з боку учасника не виконана. Посвідчення тендерної пропозицій електронним цифровим підписом після встановленого на подання пропозиції терміну не розглядається.
Статус вимоги: Не задоволено