• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (36035 Стент, судинний; 47932 Стент для периферичних артерій, металевий непокритий; 61563 Стент для сонної артерії з сітчастим каркасом; 58112 Система захисту сонних артерій від емболії; 46535 Лікарсько - елюючий стеноз коронарної артерії)

Завершена

1 991 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 958.00 UAH
Період оскарження: 03.03.2020 17:10 - 22.06.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на наявність в тендерній документації дискримінаційних вимог в порядку ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі»

Номер: 05343fc917584f4788b6229ac63a3856
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-03-004907-a.b6
Назва: Скарга на наявність в тендерній документації дискримінаційних вимог в порядку ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Скарга:
Скарга на наявність в тендерній документації дискримінаційних вимог в порядку ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» та інші документи додаються
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 20.05.2020 21:14
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 09.06.2020 21:45
Дата виконання рішення Замовником: 18.06.2020 15:19
Коментар замовника щодо усунення порушень: Внесено зміни в тендерну документацію.
Автор: ТОВ Прикарпатська медична компанія, Кеденко Віталій Валерійович +380342723840 pmctorg@gmail.com
Скарга
Виконана замовником

Скарга на наявність в тендерній документації дискримінаційних вимог в порядку ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі»

Номер: 121a8c15933c428e958b5aed827f7296
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-03-004907-a.a5
Назва: Скарга на наявність в тендерній документації дискримінаційних вимог в порядку ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Скарга:
Скарга на наявність в тендерній документації дискримінаційних вимог в порядку ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» та інші документи додаються
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 15.04.2020 19:45
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 05.05.2020 21:55
Дата виконання рішення Замовником: 13.05.2020 16:02
Коментар замовника щодо усунення порушень: Виконано рішення АМКУ. Внесено зміни в тендерну документацію.
Автор: ТОВ Прикарпатська медична компанія, Кеденко Віталій Валерійович +380342723840 pmctorg@gmail.com
Скарга
Виконана замовником

Скарга на наявність в тендерній документації дискримінаційних вимог в порядку ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі»

Номер: f553a9332ca94d30b02756a82ed8eba1
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-03-004907-a.a4
Назва: Скарга на наявність в тендерній документації дискримінаційних вимог в порядку ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Скарга:
Скарга на наявність в тендерній документації дискримінаційних вимог в порядку ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» та інші документи додаються
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 18.03.2020 11:27
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 03.04.2020 16:54
Дата виконання рішення Замовником: 09.04.2020 16:33
Коментар замовника щодо усунення порушень: Внесено зміни в тендерну документацію.
Автор: ТОВ Прикарпатська медична компанія, Кеденко Віталій Валерійович +380342723840 pmctorg@gmail.com
Вимога
Відхилено

Вимога щодо приведення Документації тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України

Номер: a97fa32285274fba8cd389b24d2ea5c3
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-03-004907-a.c3
Назва: Вимога щодо приведення Документації тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України
Вимога:
Вимога щодо приведення Документації тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України додається
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: На Ваше звернення надаємо відповідь. Закон України «Про публічні закупівлі» встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до пункту 37 частини першої статті 1 Закону частина предмета закупівлі (лот) – визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 17.03.2016 №454, із змінами « Про затвердження порядку визначення предмета закупівлі», предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та на основі національного класифікатора України ДК021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги, а лікарські засоби – за показником третьої цифри із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (МНН). Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр «Єдиного закупівельного словника», а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг». Відповідно до законодавства Замовник має право (тобто може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Чинне законодавство не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб. Аналогічна позиція міститься у Рекомендаціях Антимонопольного комітету України №4-рк від 30.03.2018 р., в яких зазначається, що Порядком визначення предмета закупівлі не передбачено переліку випадків, коли саме замовник може та має визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти) у процедурі закупівлі та критерії такого поділу, а також в листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 02.08.2017 р. № 3304-06/26774-06. Відповідно до змісту вказаного листа визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється Замовником самостійно, керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» та розділу II Порядку та є правом, а не обов’язком Замовника. Посилання на те, що Вами була виявлена дискримінаційна вимога, яка не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі» та іншим нормативним документам, яка порушує принципи здорової та відкритої конкуренції і суттєво звужує коло учасників, а саме: об’єднання предмету закупівлі в один лот штучно звужує коло потенційних учасників та встановлює обмеження для участі у торгах, є виключно непідтвердженими та необґрунтованими припущеннями. На підставі викладеного, тендерну документацію по закупівлі ID: UA-2020-03-03-004907-a залишено без змін.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

критерії оцінки переможця

Номер: 2a4dc274e0eb4bb29f08143930628011
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-03-004907-a.b2
Назва: критерії оцінки переможця
Вимога:
   Згідно з законом України Про публічні закупівлі Стаття 3. Принципи здійснення закупівель:    1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:    добросовісна конкуренція серед учасників;    максимальна економія та ефективність;    відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;    недискримінація учасників;    об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;    запобігання корупційним діям і зловживанням.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: На Ваше звернення надаємо відповідь. Ваше звернення UA-2020-03-03-004907-a.b2 не містить будь яких вимог стосовно проведення закупівлі ID: UA-2020-03-03-004907-a, а є виключно копіюванням статті Закону України “Про публічні закупівлі”. В свою чергу повідомляємо, що тендерну документацію по закупівлі ID: UA-2020-03-03-004907-a складено у повній відповідності до діючого законодавства України. На підставі викладеного, тендерну документацію по закупівлі ID: UA-2020-03-03-004907-a залишено без змін.
Статус вимоги: Відхилено
Опис причини скасування: було надано пояснення по скарзі
Дата скасування: 13.03.2020 14:29
Вимога
Залишено без розгляду

Приведення Документації тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України

Номер: 2cd363ca9e5b42a7bbb8ef05337a3366
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-03-004907-a.a1
Назва: Приведення Документації тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України
Вимога:
Шановний Замовнику! Ознайомившись із тендерною документацією по закупівлі ID: UA-2020-03-03-004907-a нами виявлено дискримінаційні вимоги, які не відповідають чинному законодавству про публічні закупівлі та обмежують вільну конкуренцію серед учасників, а саме: технічні характеристики предмету закупівлі сформовані таким чином, що штучно звужують коло можливих потенційних учасників та встановлюють обмеження для участі у торгах. При проведенні закупівлі Замовник повинен керуватись головними принципам державних закупівель, а саме: максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Медико-технічні вимоги закупівлі ID: UA-2020-03-03-004907-a чітко прописані з каталогу або сайту одного виробника без можливості участі інших виробників. Внесення змін до даних медико-технічних вимог дозволило б більшій кількості виробників прийняти участь у закупівлі, що в свою чергу сприяло би прояву конкуренції та, як наслідок, економії бюджетних коштів. Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто, чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги. Виходячи з наведеного вище, з метою уникнути порушення основних принципів державних закупівель та розширити коло учасників, створити конкурентне середовище та уникнути зловживань та корупції, звертаємося до Вас з проханням внести зміни в документацію відкритих торгів: - переглянути медико-технічні вимоги Додатку 4 Тендерної документації, взявши за основу аргументовані медико-технічні вимоги, та привести їх у відповідність до норм чинного законодавства України. - розділити предмет закупівлі на окремі лоти по позиціях. У випадку відмови та не приведення Документації тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України, ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України. Таблиця МТВ зі змінами додається
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: На Ваше звернення надаємо відповідь. Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Ані Закон, ані нормативні документи органу влади (МОЗ, Мінекономіки, Антимонопольний комітет України, інші) не регламентують які саме характеристики/параметри товарів та вимоги до них мають бути прописані в тендерній документації, тобто Замовник самостійно, зі свого досвіду та на свій розсуд визначає перелік характеристик/параметрів товарів та вимоги до них. Медико-технічні вимоги щодо предмету закупівлі, визначені у тендерній документації не є ексклюзивними, оскільки товар з такими параметрами може поставляться багатьма компаніями в Україні, що підтверджується електронною системою «ProZorro». Комплектація медичних виробів визначена в медико-технічних вимогах відповідно до міжнародних стандартів та клінічних вимог щодо зазначених медичних виробів при використанні. Викладені у Додатку 4 до Тендерної документації медико-технічні вимоги визначені для зменшення ускладнень при здійснення маніпуляцій, швидшого реабілітаційного періоду у пацієнтів. Також в останньому абзаці пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначається, що «Усі посилання у Додатку 4 до Документації на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати такими, що містять вираз «або еквівалент». Таким чином ви маєте право подавати еквівалент, який буде відповідати медико-технічним вимогам. Закон України «Про публічні закупівлі» встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до пункту 37 частини першої статті 1 Закону частина предмета закупівлі (лот) – визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Згідно з наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 17.03.2016 № 454, із змінами «Про затвердження порядку визначення предмета закупівлі», предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та на основі національного класифікатора України ДК021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги, а лікарські засоби – за показником третьої цифри із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (МНН). Під час здійснення закупівлі медичних виробів предмет закупівлі визначається за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках коду та назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року № 159. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр «Єдиного закупівельного словника», а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг». Відповідно до законодавства Замовник має право (тобто може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Чинне законодавство не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб. Аналогічна позиція міститься у Рекомендаціях Антимонопольного комітету України №4-рк від 30.03.2018 р., в яких зазначається, що Порядком визначення предмета закупівлі не передбачено переліку випадків, коли саме замовник може та має визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти) у процедурі закупівлі та критерії такого поділу, а також в листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 02.08.2017 р. № 3304-06/26774-06. Відповідно до змісту вказаного листа визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється Замовником самостійно, керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» та розділу II Порядку та є правом, а не обов’язком Замовника. Посилання на те, що Вами було виявлені дискримінаційні вимоги, які не відповідають Закону України «Про публічні закупівлі» та іншим нормативним документам, що порушує принципи здорової та відкритої конкуренції і суттєво звужує коло учасників, а саме: медико - технічні вимоги закупівлі чітко прописані з каталогу або сайту одного виробника без можливості участі інших виробників; об’єднання предмету закупівлі в один лот штучно звужує коло потенційних учасників та встановлює обмеження для участі у торгах, є виключно непідтвердженими та необґрунтованими припущеннями. На підставі викладеного, тендерну документацію по закупівлі ID: UA-2020-03-03-004907-a залишено без змін.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 26.06.2020 17:19