-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин марки А-92, А-95, дизпаливо)
Товар придбавається по дозволах на відпуск – талонах. Опис товару наведено у технічному завданні, що додається (Додаток 1). Закупівля палива здійснюється протягом 2020 року не рідше, ніж раз у квартал окремими партіями. Строк дії «дозволів на відпуск –талонів» на пальне — не менше, ніж 90 днів з моменту їх отримання. Відпуск нафтопродуктів на АЗС учасника по м. Києву та по регіонах України.
Завершена
865 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 325.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 325.00 UAH
Період оскарження:
03.03.2020 17:08 - 20.03.2020 00:00
Вимога
Відхилено
ВИМОГА (ТД)
Номер:
ac09e68c993c407da90fc524bb888865
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-03-004887-a.a1
Назва:
ВИМОГА (ТД)
Вимога:
Вилучити дискримінаційну умову тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
Дата подачі:
06.03.2020 16:16
Вирішення:
Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. На виконання пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується Замовником і повинна містити перелік складових визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію ( у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики, вимоги, щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільно зазначити такі показники, посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація (вимоги) не повинна містити посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання необхідне, воно повинно бути обґрунтоване, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент».
Замовник зазначає вимоги, установлені статтею 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством. Відповідно до п.1ч.2 статті 16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв – наявність обладнання та матеріально-технічної бази, наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. Таким чином, Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені ст. 16 Закону та вказує у Тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності Учасника встановленим критеріям. Разом з тим, з частиною третьою статті 22 Закону Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідною до неї включити.
В зв’язку з гастрольною та творчою діяльністю Театру існує необхідність належної та оперативної заправки автотранспорту Замовника, що забезпечує перевозку акторів та декорацій під час гастролей Театру по території України, та іншого автотранспорту, що забезпечує нагальні потреби Театру.
Попередній негативний досвід співпраці Театру з Учасниками - не власниками АЗС, які мали лише партнерські договори, показав, що в результаті пропонувались картки на відпуск пального переважно тих мереж АЗС, які не були зазначені в тендерній пропозиції та не відповідали вимогам по територіальному розташуванню АЗС, щодо палива яких не були надані сертифікати якості на пальне. Зазначена ситуація негативно впливала на роботу Театру стосовно оперативності забезпечення автотранспорту пальним та призводила до непередбачених витрат пального та додаткового сервісного обслуговування автотранспорту.
Партнер в будь-який час може розірвати партнерську угоду (з учасником), та не несе будь-яких зобов’язань і не виступає гарантом перед Замовником, щодо належного виконання зобов’язань по договору про закупівлю (оскільки не є стороною в договорі про закупівлю). Відпуск палива, який фактично відбувається з АЗС партнерів не гарантує забезпечення своєчасного та гарантованого відпуску пального. Ці дії можуть привести до збоїв та взагалі до припинення відпуску палива на партнерських АЗС, а в результаті до невиконання вимог Договору про закупівлю.
Тендерна документація на закупівлю товару 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин марки А-92, А-95, дизпаливо) (оголошення UA-2020-03-03-004887-a від 03.03.2020 року) була затверджена Протоколом засідання тендерного комітету від 03.03.2020 р №10.
Вимога до Учасників, які не являються виробниками товарів (предмету закупівлі) стосовно надання документів, які підтверджують взаємозв’язок з виробником, або дилерські повноваження, не обмежує Учасників у способі підтвердження такого взаємозв’язку виключно договорами, проте надає можливості отримати інформацію про походження товару та відповідність йому наданих сертифікатів.
Враховуючи зазначене, вимоги Тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у ст. 3 Закону.
З урахуванням викладеного, Замовник дотримався норм ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» при складанні Тендерної документації. Також інформуємо, що з метою захисту прав Замовника, сталої роботи та гарантованого забезпечення паливом відповідної якості та ефективного використання коштів, вимоги вважаємо обґрунтованими та не вбачаємо порушення Закону України «Про публічні закупівлі», а отже законні та обґрунтовані підстави для внесення змін до Тендерної документації вітсутні.
Статус вимоги:
Відхилено