• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Свіжі овочі, фрукти

Завершена

459 548.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 297.74 UAH
Період оскарження: 03.03.2020 16:08 - 14.03.2020 00:00
Вимога
Відкликано скаржником

тендерна документація

Номер: a17efe1c1dda4eb4bf4cdd373ba0c4d2
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-03-004233-a.a2
Назва: тендерна документація
Вимога:
Доводимо до відома Замовника, що наявність земельної ділянки у Учасника торгів не є гарантією якості овочів та фруктів. Ми з повагою відносимося до Вашого піклування про здоров’я Ваших вихованців, але зазначимо, що Замовнику потрібно ретельніше ознайомитися із Законом України «Про публічні закупівлі» і трактувати його як потрібно по закону, а не як заманеться шановному Замовнику. Проаналізувавши Ваші закупівлі побачили дивну закономірність, що у них постійно переможцем є конкретний учасник з земельною ділянкою з найвищими ціновими пропозиціями. Згідно ст.5 Закону закупівлі здійснюється за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Надайте, будь ласка, відповідь чому Ви постійно незаконно вимагаєте у тендерній документації надання документів які приводять до дискримінації учасників. Вам потрібно купити товар належної якості за «нормальною» ціною та зекономити бюджетні кошти, чи щоб переможцем був учасник з найвищою ціною. Повідомляємо, що згідно Закону України від 14.10.2014р. №1700-VII «Про запобігання корупції» - корупція це використання особою, наданих їй службових повноважень чи пов’язаних з ними можливостей з метою одержання неправомірної вигоди або прийняття такої вигоди чи прийняття обіцянки/пропозиції такої вигоди для себе чи інших осіб або відповідно обіцянка/пропозиція чи надання неправомірної вигоди особі, або на її вимогу іншим фізичним чи юридичним особам з метою схилити цю особу до протиправного використання наданих їй службових повноважень чи пов’язаних з ними можливостей. Корупційне правопорушення - діяння, що містить ознаки корупції, вчинене особою, за яке законом встановлено кримінальну, дисциплінарну та/або цивільно-правову відповідальність. Тому ми ще раз вимагаємо вилучити вимогу щодо надання документів на земельну ділянку від Учасника.
Пов'язані документи: Учасник
Дата опублікування: 12.03.2020 13:28
Опис причини скасування: помилки
Дата скасування: 12.03.2020 13:43
Вимога
Відхилено

щодо дискримінації учасників

Номер: 0a18b1bd4b8a48f8ae83cef520cd5a81
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-03-004233-a.c1
Назва: щодо дискримінації учасників
Вимога:
Шановний Замовнику! Відповідно до ч.1 ст.2 Закону замовники закупівель повинні дотримуватися визначених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) ПРИНЦИПІВ закупівель. Вказані принципи визначені ст.3, 5, 22 Закону, зокрема встановлений ПРИНЦИП «НЕДИСКРИМІНАЦІЇ УЧАСНИКІВ», який згідно ч.3. ст.5, ч.4 ст.22 Закону включає заборону замовнику включати до тендерної документація вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Встановленням у Оголошенні умови надання зразка продукції, порушено принцип «недискримінація учасників» визначеного ст.3, 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі», що підтверджується нижченаведеним рішенням АМКУ: 1) В рішенні № 8262-р/пк-пз від 24.06.2019 р. АМКУ зазначено, що зразки не є складовою тендерної пропозиції учасника у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), отже ця умова є дискримінаційною та не відповідність зразків умовам тендерної документації чи їх не надання не може бути підставою для відхилення Пропозиції учасника відповідно до вимог ст.30 Закону. Враховуючи викладене, вимога Тендерної документації про необхідність надання зразків товару та можливість дискваліфікації учасника за цим критерієм має бути скасована як протизаконна та дискримінаційна. За своєю суттю зразки продукції не є складовою тендерної пропозиції, а отже не можуть братися до уваги при оцінці та розгляді тендерної пропозиції. Окремо також необхідно зауважити, що експертиза (випробування) зразків продукції проводиться у випробувальних лабораторіях чи інших організаціях, акредитованих на право проведення таких робіт. 2) Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), замовник може вимагати від учасників подання ними ДОКУМЕНТАЛЬНО підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Вимагати подання документів, що засвідчують наявність земельної ділянки для вирощування сільськогосподарської продукції - Закон НЕ ДОЗВОЛЯЄ. 3) Статтею 30 Закону встановлений ВИЧЕРПНИЙ перелік підстав для відхилення замовником тендерної пропозиції, а саме: 1) учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 2) переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених ст.17 Закону; 3) наявні підстави, зазначені у ст.17 і ч.7 ст.28 Закону; 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Як вбачається у вказаному переліку підстав ВІДСУТНІ ТАКИ ПІДСТАВИ. ЯК НЕ НАДАННЯ ЗРАЗКІВ ТОВАРУ, та НЕ НАДАННЯ ДОКУМЕНТІВ ПРО НАЯВНІСТЬ ЗЕМЕЛЬНИХ ДІЛЯНОК . 4) Якість може перевірятися під час приймання товару поставленого на виконання договору і покупець у разі виявлення невідповідності може вимагати заміни або повернення товару. Тобто до укладення договору вимагати надання товару замовник не має права. Таким чином, діючим законодавством не передбачено можливість встановлення вимоги про надання зразків продукції, що пропонується до постачання, та можливості проведення дослідження таких зразків. Закон не визначає, що неподання зразків продукції або їх можлива невідповідність є підставою для відхилення тендерної пропозиції. На підставі викладеного, керуючись визначеними ст.3, 5, 22 Закону ПРИНЦИПАМИ ЗАКУПІВЕЛЬ, ЯКИХ ПОВИННІ ДОТРИМУВАТИСЯ УСІ ЗАМОВНИКИ, вимагаємо виключити з Тендерної документації вимогу про надання зразків товару та про наявність земельної ділянки як протизаконну та дискримінаційну.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 1). Шановний учаснику, вимога про надання документів, що засвідчують наявність земельної ділянки для вирощування сільськогосподарської продукції є обов’язковою для всіх хто має намір взяти участь у торгах. При цьому повідомляємо, що жодних законодавчих обмежень щодо надання зазначених документів законодавством не встановлено. Крім того, документи, що підтверджують право власності, користування чи оренду земельної ділянки, на якій вирощувалась продукція мають важливе значення для замовника і не є порушенням, адже в інтернаті понад 150 дітей та вихованок на харчуванні, і важливе значення має, які овочі та фрукти закуповуються, де і як вони вирощені. Враховуючи викладене вимогу щодо виключення з Тендерної документації вимоги про надання документів, що засвідчують наявність земельної ділянки для вирощування сільськогосподарської продукції відхиллено. Погоджуємось з Вами в частині того, що відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» однією з підстав відхилення замовником тендерної пропозиції є невідповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації Замовника. Тобто відхилення тендерної пропозиції в якій не вистачає документів передбачених тендерною документацією (в нашому випадку документів, що засвідчують наявність земельної ділянки для вирощування сільськогосподарської продукції) є цілком законною. 2). Стосовно надання зразків продукції. Замовник, жодним чином, не обмежує конкуренцію та не дискримінує Учасників і виключає можливість будь-яких корупційних проявів. Зразки продукції дають можливість Замовнику розуміти з якою продукцією та якої якості буде товар. З урахуванням того, що останнім часом посилюється тенденція участі недобросовісних учасників, для мінімізації негативних наслідків отримання неякісної продукції, запропонували виробникам або дилерам надавати зразки. Вимога надання зразків є обов'язковою для всіх хто має намір взяти участь у торгах. В той же час, враховуючи той факт, що на момент подання пропозицій по даній закупівлі, ще не буде врожаю по більшості найменувань закупівлі, вимогу про надання зразків продукції з Тендерної документації вилучено.
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 10.03.2020 17:55
Підтвердження вирішення: Враховано лише п.2 вимоги