-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (Послуги з поточного ремонту приміщень будівлі інв. №73 в/м 11 Військово-медичного клінічного центру Південного регіону (клініка гепатології та гастроенторлогії))
Завершена
540 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 700.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 700.00 UAH
Період оскарження:
03.03.2020 16:06 - 15.03.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
скарга
Номер:
7c13ae2b10204b29a1fcc1e2fee80ac0
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-03-000900-b.c6
Назва:
скарга
Вимога:
скарга
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.04.2020 23:39
Вирішення:
Замовник розглянув звернення учасника ПП «ОДЕСЖИЛБУД 2007» (номер вимоги: UA-2020-03-03-000900-b.c6 від 03 квітня 2020 року) та повідомляє про наступне.
Вимога учасника відхилена.
Замовником раніше вже було надано пояснення щодо обґрунтованості та законності відхилення тендерної пропозиції ПП «ОДЕСЖИЛБУД 2007».
Додатково учаснику пояснюємо, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) існує порядок оскарження процедури закупівлі. Цим порядком передбачено і оскарження тендерної документації (її умов) а також оскарження прийнятих рішень.
Оскарження умов тендерної документації до органу оскарження, відповідно до Закону, учасником не було здійснено. Тому, намагання учасника її оскаржувати після закінчення етапу надання тендерних пропозицій незаконне та безпідставне.
А щодо оскарження прийнятих рішень зазначимо, що орган оскарження залишив скаргу учасника ПП «ОДЕСЖИЛБУД 2007» без розгляду через її невідповідність порядку оскарження.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
незадовільність відповіддю
Номер:
5d3b457462a0410e90a5ae295111321f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-03-000900-b.a5
Назва:
незадовільність відповіддю
Вимога:
Вашим поясненням на скаргу 10 від 25.03.2020 вважаємо їх незадовільними.
Згідно з ч.3 ст.30 ЗУ Про публічні закупівлі надаємо скаргу.
Згідно з попередньою скаргою:
Критерії вибору переможця порушують закон України Про публічні закупівлі Стаття 3. Принципи здійснення закупівель:
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
У наявності відсутність відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, відсутність об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Пов'язані документи:
Учасник
- лист 03.04.2020 23:35
Дата подачі:
03.04.2020 23:35
Вирішення:
Замовник розглянув звернення учасника ПП «ОДЕСЖИЛБУД 2007» (номер вимоги: UA-2020-03-03-000900-b.a5 від 03 квітня 2020 року) та повідомляє про наступне.
Вимога учасника відхилена.
Замовником раніше вже було надано пояснення щодо обґрунтованості та законності відхилення тендерної пропозиції ПП «ОДЕСЖИЛБУД 2007».
Додатково учаснику пояснюємо, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) існує порядок оскарження процедури закупівлі. Цим порядком передбачено і оскарження тендерної документації (її умов) а також оскарження прийнятих рішень.
Оскарження умов тендерної документації до органу оскарження, відповідно до Закону, учасником не було здійснено. Тому, намагання учасника її оскаржувати після закінчення етапу надання тендерних пропозицій незаконне та безпідставне.
А щодо оскарження прийнятих рішень зазначимо, що орган оскарження залишив скаргу учасника ПП «ОДЕСЖИЛБУД 2007» без розгляду через її невідповідність порядку оскарження.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Незадовільна відповідь на попередню скаргу
Номер:
c070f1a749e249b9bf68ff341624b311
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-03-000900-b.a4
Назва:
Незадовільна відповідь на попередню скаргу
Вимога:
Вашим поясненням на скаргу 10 від 25.03.2020 взагалі не було дано відповідь на наступні питання, тому вважаємо їх незадовільними.
Згідно з ч.3 ст.30 ЗУ Про публічні закупівлі надаємо скаргу.
-Тендерна документація була складена з низькою порушень чинного законодавства України, а саме:
Згідно з обговореннями ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (Послуги з поточного ремонту приміщень будівлі інв. №73 в/м 11 Військово-медичного клінічного центру Південного регіону (клініка гепатології та гастроенторлогії)) : Замовник вимагає надання учасниками тендеру будівельної ліцензії, у зв’язку з тим, що клас наслідків (відповідальності) об’єкту – СС2 і склад робіт наведений у дефектному акті технічного завдання тендерної документації містить роботи, які відносяться до видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва, які відповідно до вимог діючого законодавства підлягають ліцензуванню..
Виходячи зі змісту пункту 6 Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 № 560, (далі – Порядок) експертиза є завершальним етапом розроблення проектів будівництва.
Згідно пункту 12 Порядку замовником експертизи є: замовник будівництва; проектувальник, якщо це передбачено договором на виконання проектно-вишукувальних робіт.
Поряд з цим, відповідно до пункту 10 Порядку обов'язковій експертизі підлягають проекти будівництва об'єктів, зокрема:
- за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, - щодо додержання нормативів з питань санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, екології, охорони праці, енергозбереження, пожежної, техногенної, ядерної та радіаційної безпеки, міцності, надійності, довговічності будинків і споруд, їх експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, у тому числі щодо додержання нормативів з питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення;
- споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, якщо їх кошторисна вартість перевищує 300 тис. гривень, - щодо кошторисної частини проекту будівництва.
Проект договору та експертиза не були надані.
Вищенаведеними нормами чинного законодавства України не вимагається сканування та викладення документів в електронному варіанті для загального доступу. Тендерною документацією вимагається саме це, що грубо порушує комерційну таємницю.
Обмеження на застосування режиму комерційної таємниці встановлені постановою Кабінету Міністрів України від 9 серпня 1993 р. N 611 "Про перелік відомостей, що не становлять комерційної таємниці". Так, комерційну таємницю не становитимуть: 1) установчі документи, документи, що дозволяють займатися підприємницькою діяльністю та її окремими видами; 2) інформація за всіма встановленими формами державної звітності; 3) дані, необхідні для перевірки обчислення і сплати податків та інших обов'язкових платежів; 4) відомості про чисельність і склад працюючих, їхню заробітну плату в цілому та за професіями й посадами, а також наявність вільних робочих місць; 5) документи про сплату податків і обов'язкових платежів; 6) інформація про забруднення навколишнього природного середовища, недотримання безпечних умов праці, реалізацію продукції, що завдає шкоди здоров'ю, а також інші порушення законодавства України та розміри заподіяних при цьому збитків; 7) документи про платоспроможність; 8) відомості про участь посадових осіб підприємства в кооперативах, малих підприємствах, спілках, об'єднаннях та інших організаціях, які займаються підприємницькою діяльністю; 9) відомості, що відповідно до чинного законодавства підлягають оголошенню.
Це чітко встановлює, що не є комерційною таємницею. Вимога оприлюднити для широкого загалу документів таких як договори, акти та т.п., що вимагаються тендерною документацією, порушує права учасників закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- лист 03.04.2020 23:28
Дата подачі:
03.04.2020 23:29
Вирішення:
Замовник розглянув звернення учасника ПП «ОДЕСЖИЛБУД 2007» (номер вимоги: UA-2020-03-03-000900-b.a4 від 03 квітня 2020 року) та повідомляє про наступне.
Вимога учасника відхилена.
Замовником раніше вже було надано пояснення щодо обґрунтованості та законності відхилення тендерної пропозиції ПП «ОДЕСЖИЛБУД 2007».
Додатково учаснику пояснюємо, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) існує порядок оскарження процедури закупівлі. Цим порядком передбачено і оскарження тендерної документації (її умов) а також оскарження прийнятих рішень.
Оскарження умов тендерної документації до органу оскарження, відповідно до Закону, учасником не було здійснено. Тому, намагання учасника її оскаржувати після закінчення етапу надання тендерних пропозицій незаконне та безпідставне.
А щодо оскарження прийнятих рішень зазначимо, що орган оскарження залишив скаргу учасника ПП «ОДЕСЖИЛБУД 2007» без розгляду через її невідповідність порядку оскарження.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Залишено без розгляду
В одних випадках перемога в тендерах визначається на підставі найменшої ціни незважаючи на наявність документів, в інших випадках – перемога визначається лише на підставі кваліфікаційних документів, незважаючи на ціну. Проект договору та експертиза не були надані. Вимагалися оприлюднити документи, що э комерцыйною таэмницею.
Номер:
57abea1b941749b5bbf5a498ee5d6b66
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-03-000900-b.a3
Назва:
В одних випадках перемога в тендерах визначається на підставі найменшої ціни незважаючи на наявність документів, в інших випадках – перемога визначається лише на підставі кваліфікаційних документів, незважаючи на ціну. Проект договору та експертиза не були надані. Вимагалися оприлюднити документи, що э комерцыйною таэмницею.
Скарга:
Згідно з ч.3 ст.30 ЗУ Про публічні закупівлі надаємо скаргу.
Сукупністю вимог на підставі яких було прийнято рішення щодо перемоги в тендері учасника під час проведення закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-06-06-000216-c була найменша ціна. Під час цієї закупівлі постачальник надав лише копію уставу в електронному варіанти.
Згідно протоколу 122 закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-06-06-000160-c Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи за кодом ДК 021–2015 45260000-7 (Послуги з поточного ремонту будівлі № 74 в/м №11 ВМКЦ ПР (операційна клініки хірургії серця та магістральних судин)) було прийнято рішення щодо переможця який на момент прийняття протоколу не надав майже ніяких документів в електронному варіанті, лише додав деякі з них в неповному обсязі в електронному варіанті на наступний день після підписання протоколу про перемогу.
Згідно з протоколом 44 від 24.03.2020 перемога в тендері була визначена на підставі наявності кваліфікаційних документів.
Таким чином в одних випадках перемога в тендерах визначається на підставі найменшої ціни незважаючи на наявність документів, в інших випадках – перемога визначається лише на підставі кваліфікаційних документів, незважаючи на ціну.
Це порушує закон України Про публічні закупівлі Стаття 3. Принципи здійснення закупівель:
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
У наявності відсутність відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, відсутність об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
-Тендерна документація була складена з низькою порушень чинного законодавства України, а саме:
Згідно з обговореннями ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (Послуги з поточного ремонту приміщень будівлі інв. №73 в/м 11 Військово-медичного клінічного центру Південного регіону (клініка гепатології та гастроенторлогії)) : Замовник вимагає надання учасниками тендеру будівельної ліцензії, у зв’язку з тим, що клас наслідків (відповідальності) об’єкту – СС2 і склад робіт наведений у дефектному акті технічного завдання тендерної документації містить роботи, які відносяться до видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва, які відповідно до вимог діючого законодавства підлягають ліцензуванню..
Виходячи зі змісту пункту 6 Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 № 560, (далі – Порядок) експертиза є завершальним етапом розроблення проектів будівництва.
Згідно пункту 12 Порядку замовником експертизи є: замовник будівництва; проектувальник, якщо це передбачено договором на виконання проектно-вишукувальних робіт.
Поряд з цим, відповідно до пункту 10 Порядку обов'язковій експертизі підлягають проекти будівництва об'єктів, зокрема:
- за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, - щодо додержання нормативів з питань санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, екології, охорони праці, енергозбереження, пожежної, техногенної, ядерної та радіаційної безпеки, міцності, надійності, довговічності будинків і споруд, їх експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, у тому числі щодо додержання нормативів з питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення;
- споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, якщо їх кошторисна вартість перевищує 300 тис. гривень, - щодо кошторисної частини проекту будівництва.
Проект договору та експертиза не були надані.
Вищенаведеними нормами чинного законодавства України не вимагається сканування та викладення документів в електронному варіанті для загального доступу. Тендерною документацією вимагається саме це, що грубо порушує комерційну таємницю.
Обмеження на застосування режиму комерційної таємниці встановлені постановою Кабінету Міністрів України від 9 серпня 1993 р. N 611 "Про перелік відомостей, що не становлять комерційної таємниці". Так, комерційну таємницю не становитимуть: 1) установчі документи, документи, що дозволяють займатися підприємницькою діяльністю та її окремими видами; 2) інформація за всіма встановленими формами державної звітності; 3) дані, необхідні для перевірки обчислення і сплати податків та інших обов'язкових платежів; 4) відомості про чисельність і склад працюючих, їхню заробітну плату в цілому та за професіями й посадами, а також наявність вільних робочих місць; 5) документи про сплату податків і обов'язкових платежів; 6) інформація про забруднення навколишнього природного середовища, недотримання безпечних умов праці, реалізацію продукції, що завдає шкоди здоров'ю, а також інші порушення законодавства України та розміри заподіяних при цьому збитків; 7) документи про платоспроможність; 8) відомості про участь посадових осіб підприємства в кооперативах, малих підприємствах, спілках, об'єднаннях та інших організаціях, які займаються підприємницькою діяльністю; 9) відомості, що відповідно до чинного законодавства підлягають оголошенню.
Це чітко встановлює, що не є комерційною таємницею. Вимога оприлюднити для широкого загалу документів таких як договори, акти та т.п., що вимагаються тендерною документацією, порушує права учасників закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга 25.03.2020 08:44
- пояснення 30.03.2020 10:02
- рішення від 27.03.2020№5889.pdf 30.03.2020 14:28
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.03.2020 08:44
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
30.03.2020 14:28
Вимога
Залишено без розгляду
комерційна таємниця
Номер:
ed0132a87d9a42b59d211704facc0b8c
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-03-000900-b.c2
Назва:
комерційна таємниця
Вимога:
ідповідно до ч. 2 ст. 505 ЦК України комерційною таємницею можуть бути відомості технічного, організаційного, комерційного, виробничого та іншого характеру, за винятком тих, які відповідно до закону не можуть бути віднесені до комерційної таємниці. Обмеження на застосування режиму комерційної таємниці встановлені також постановою Кабінету Міністрів України від 9 серпня 1993 р. N 611 "Про перелік відомостей, що не становлять комерційної таємниці". Так, комерційну таємницю не становитимуть: 1) установчі документи, документи, що дозволяють займатися підприємницькою діяльністю та її окремими видами; 2) інформація за всіма встановленими формами державної звітності; 3) дані, необхідні для перевірки обчислення і сплати податків та інших обов'язкових платежів; 4) відомості про чисельність і склад працюючих, їхню заробітну плату в цілому та за професіями й посадами, а також наявність вільних робочих місць; 5) документи про сплату податків і обов'язкових платежів; 6) інформація про забруднення навколишнього природного середовища, недотримання безпечних умов праці, реалізацію продукції, що завдає шкоди здоров'ю, а також інші порушення законодавства України та розміри заподіяних при цьому збитків; 7) документи про платоспроможність; 8) відомості про участь посадових осіб підприємства в кооперативах, малих підприємствах, спілках, об'єднаннях та інших організаціях, які займаються підприємницькою діяльністю; 9) відомості, що відповідно до чинного законодавства підлягають оголошенню.
Згідно з тендерною документацією п.1. Кваліфікаційні критерії та перелік до п.1. Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям 1.3 Обов’язково до зазначеної довідки надаються довідки/дoвiдка пpo вapтiсть виконаних poбiт (фopми КБ-3) засвідчена учасником та попереднім замовником та повна копія аналогічного договору з усіма додатками (у разі їх наявності) . Ця інформація є комерційною таємницею та вимоги її оприлюднити порушують законодавство. Це порушує чинне законодавство України та права учасників тендеру. Вимагаємо пояснити та виключити.
Дата подачі:
06.03.2020 22:09
Вирішення:
Відповідно до ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Згідно з ч.2 ст. 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
А у частині 3 ст.16 Закону зазначено, що визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації.
У повній відповідності вимогам статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовником у тендерній документації вимагається надання копії аналогічного договору та документів щодо його фактичного виконання (актів виконаних робіт).
Саме ці документи безпосередньо дають замовнику можливість переконатися про існуючий досвід виконання аналогічних послуг (робіт) у учасника тендеру і потенційного виконавця замовлення.
Щодо посилання учасником на статтю 505 Цивільного кодексу України, зазначимо що, в частині 2 цієї статті вказано: «комерційною таємницею можуть бути відомості технічного, організаційного, комерційного, виробничого та іншого характеру, за винятком тих, які відповідно до закону не можуть бути віднесені до комерційної таємниці».
Тобто, відомості комерційного характеру можуть бути комерційною інформацією, але вони не у повному обсязі і не в обов’язковому порядку є комерційною таємницею, та не вказано чіткого переліку відповідних документів.
Крім цього зазначимо, що замовники об’єктів соціальної сфери в основному проводять закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», розміщують укладені договори на веб-сайті уповноваженого органу «Прозорро», надають ці договори та акти виконаних робіт до державної казначейської служби для проведення розрахунків з підрядниками. Тому, ця інформація є прозорою та доступною для третіх осіб і не може бути комерційною таємницею. Так саме, як у випадку проведення цієї закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
критерії оцінки переможця
Номер:
26ebf2a8b19a4068b64a0ca7e348625b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-03-000900-b.c1
Назва:
критерії оцінки переможця
Вимога:
Згідно з законом України Про публічні закупівлі Стаття 3. Принципи здійснення закупівель:
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Пов'язані документи:
Учасник
- лист 12.03.2020 21:09
Дата подачі:
06.03.2020 22:06
Вирішення:
Замовник проводить дану процедуру закупівлі відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та інших нормативних документів у сфері державних закупівель.
Вимога учасника не містить відомостей про порушення з боку замовника, в ній зазначено лише фрагмент тексту Закону, тому вимога учасника не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Не задоволено