-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги центрів і будинків відпочинку
Завершена
400 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 001.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 001.00 UAH
Період оскарження:
03.03.2020 15:03 - 16.03.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо усунення дискримінаційних вимог
Номер:
127af5026e9f44af80fbd3113c5fb566
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-03-000858-c.b1
Назва:
Щодо усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановні посадові особи замовника!
Зазначення в документації області знаходження закладу оздоровлення є дискримінацією учасників, які знаходяться в інших областях України, які не вказані у вашій тендерній документації. Це питання уже неодноразово розглядалося органом оскарження, про що винесені відповідні рішення, одне з яких додається. Просимо усунути вказані дискримінаційні умови, щоб усі заклади, які знаходяться на узбережжі Чорного моря могли взяти участь у закупівлі, що ви проводите. У випадку якщо замовник не приведе свою тендерну документацію у відповідність до вимог законодавства будемо вимушені звернутися до органу оскарження.
Дякуємо за розуміння.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.03.2020 13:10
Вирішення:
Щодо обрання місця розташування оздоровчого закладу саме на Західному узбережжі Чорного моря в Одеській області, то ця вимога встановлена замовником з врахуванням побажань дітей, з огляду на безпеку дітей та з метою максимального наближення оздоровчого закладу до місця розташування Замовника, для спрощення та полегшення переїзду дітей, а також для скорочення терміну поїздки до табору працівників школи у разі виникнення нагальної потреби.
Звичайно, ця вимога, як і будь-яка інша вимога тендерної документації може обмежити можливість учасників, які їм не відповідають, приймати участь у процедурі закупівлі.
Але чи можна стверджувати, що вона є дискримінаційною?
Закон або будь-який інший нормативний акт не давали чіткого визначення, що вважати дискримінаційними вимогами.
В юридичній практиці поняття дискримінації визначено як умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб.
Верховний суд у своєму рішенні http://reyestr.court.gov.ua/Review/78715900# дійшов до висновку, що в контексті принципів тендерних закупівель, визначених ст.3 Закону №1197-VII, дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
Зважаючи на вищевикладене, не можна стверджувати, що вимоги, встановлені нами у тендерній документації є дикримінаційними, адже вони сформовані з врахуванням наших потреб та критеріїв якісних послуг, та, зважаючи на те, що таким вимогам відповідає не один, а велика кількість учасників, адже в Одеській області достатньо дитячих закладів, які можуть взяти участь у нашій процедурі закупівлі.
Враховуючи викладене, тендерний комітет не погоджується із вимогою про внесення змін до тендерної документації і вважає встановлені ним вимоги обґрунтованими і доцільними.
Статус вимоги:
Не задоволено