-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Запасні частини для тролейбусів
більш детально викладено в тендерній документації
Торги не відбулися
3 250 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 3 250.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 3 250.00 UAH
Період оскарження:
03.03.2020 13:41 - 15.03.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Внесення змін до тендерної документації
Номер:
69bada8deeb14d04a66d6d93ae0250c3
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-03-002491-a.a1
Назва:
Внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Наша компанія є виробником компресорного обладнання та запасних частин до нього. Звертаємо Вашу увагу на те, що в переліку продукції вказані товари різного технічного призначення, що виробляються підприємствами різних галузей народного господарства, що унеможливлює можливість прийняття участі у торгах виробників, які виготовлять свою частину з необхідних Вам запасних частин, що суперечить Ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо принципів добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінації учасників.
У складі тендерної документації в переліку необхідного Товару , є запасні частини до компресорного обладнання, а саме:
Найменування товару:
Блок циліндрів ЕК-4 200шт.
Кільце компресійне ЕК-4 112 мм 200шт.
Кільце маслознімне ЕК-4 112 мм 200шт.
Кільце компресора верхнє ЕКВО 32.04.00.03-028 20шт.
Кільце компресора нижнє ЕКВО 32.04.00.05-006 20шт.
Кільце маслознімне (ЕКВО-03/8-10) 40шт.
Кришка клапана ЕК-4 5шт.
Пластина компресора ЕКВО 40шт.
Пружина компресора ЕКВО 40шт.
Поршень компресора ЕК-4 D=112 (А1) 20шт.
Поршень компресора ЕК-4 D=113 (А1) 6шт.
Поршень компресора ЕКВО 4шт.
Звертаємось до Вас з проханням відокремити вищевказані позиції запасних частин компресорів в окремий лот і тим самим підвищити кількість можливих учасників, конкурентність торгів та забезпечити дотримання вимог чинного законодавства України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.03.2020 16:53
Вирішення:
Шановний Скаржник!
Замовник уважно розглянув Вашу скаргу щодо визначення окремих частин предмета закупівлі (лоти) відповідно до ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі по тексту Закон): «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону», та повідомляє про таке.
Згідно з ч.18 ст.1 Закону, предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом;
Згідно пункту 37 частини першої статті 1 Закону частина предмета закупівлі (лот) – визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції.
Порядок визначення предмета закупівлі затверджено наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454 (далі – Порядок). Згідно з Порядком замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти). Відповідно до Порядку предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Відповідно до листа Мінекономрозвитку від 02.08.2017 № 3304-06/26774-06 визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та розділу II Порядку та є правом, а не обов’язком замовника. Замовник прийняв рішення провести процедуру закупівлі товарів під єдиним кодом відповідно до Єдиного закупівельного словника у межах єдиної процедури закупівлі.
Звертаємо увагу, що жоден нормативно-правовий акт не містить вимог щодо поділу предмета закупівлі на лоти. Враховуючи викладене, для поділу предмета закупівлі на лоти правові підстави відсутні.
Статус вимоги:
Не задоволено