• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Великовантажні мототранспортні засоби (мототранспортні засоби спеціального призначення)

Кількість товарів - у відповідності до технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі (технічного завдання) додаток 1 до тендерної документації. Розрахунки проводяться шляхом перерахування Покупцем коштів на поточний рахунок Постачальника по мірі надходження коштів з місцевого бюджету в межах відповідних бюджетних асигнувань, після підписання Сторонами видаткової накладної.

Торги відмінено

38 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 190 000.00 UAH
Період оскарження: 03.03.2020 13:01 - 28.05.2020 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання

Скарга у відповідності до Закону України "Про публічні закупівлі"

Номер: 4a619358dd914b14afc3ab48e1c21550
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-03-002238-a.b3
Назва: Скарга у відповідності до Закону України "Про публічні закупівлі"
Скарга:
Дискримінаційні умови до учасників та порушення Замовником вимог законодавства
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 01.04.2020 21:48
Дата прийняття рішення по скарзі: 22.04.2020 22:14
Автор: ТОВ "АЛАРІТ-ПРОМ-", Сподін Андрій Ігорович +380934953264 andreyspodin@gmail.com http://www.liugong.ua/
Скарга
Задоволена, очікує виконання

Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель

Номер: d762b85efd4a402f8da413e25a6900c2
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-03-002238-a.b2
Назва: Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга:
Дискримінаційні умови до Учасників
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 01.04.2020 10:37
Дата прийняття рішення по скарзі: 22.04.2020 21:58
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФАТЕКС" , Марина Назаренко +380975744858 1977nmv@ukr.net https://alfateks.com.ua
Вимога
Є відповідь

Поділ предмета закупівлі на лоти

Номер: 8a6a7af7db2a409ab09d553dea23c4a8
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-03-002238-a.a1
Назва: Поділ предмета закупівлі на лоти
Вимога:
Доброго дня. З метою розширення кола можливих учасників торгів, просимо Вас внести зміни до п.4 «Опис окремої частини (частин) предмета закупівлі (лота)» Зведеної інформації про закупівлю, та передбачити розподіл предмета закупівлі на 2 лоти, щодо яких можуть бути подані окремі тендерні пропозиції, а саме: лот 1 - Сміттєвоз заднього завантаження (15 м3) – 5 од., Сміттєвоз заднього завантаження (8 м3) – 3 од.; лот 2 - Навантажувач телескопічний – 2 од., Контейнери пластикові спеціально призначені для збору твердих побутових відходів, об’ємом 1100 літрів або 1,1 метра кубічних - 3 компл., Контейнери оцинковані спеціально призначені для збору твердих побутових відходів, об’ємом 1100 літрів або 1,1 метра кубічних - 5 компл..
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вашу Вимогу стосовно проведення процедури «Великовантажні мототранспортні засоби (мототранспортні засоби спеціального призначення)» уважно розглянуто. Тендерний комітет КП «КОМПЛЕКС З ВИВОЗУ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ» за результатами розгляду прийняв таке рішення: Закон України «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» (зі змінами та доповненнями) (надалі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг забезпечення потреб держави та територіальної громади. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), а також відповідно до Наказу Міністерства Економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 (зі змінами та доповненнями) (надалі – Наказ) під час здійснення закупівлі предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Згідно законодавства Замовник має право (тобто може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Чинне законодавство не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб. Комунальне підприємство "Комплекс по вивезенню побутових відходів" є спеціалізованим підприємством по збору і перевезенню (вивезенню) побутових відходів. Метою діяльності Підприємства є: Забезпечення реалізації заходів по розвитку системи поводження з побутовими відходами в місті Харкові, рішень міської ради і його виконавчих органів з питань збору, перевезення (вивезенню) відходів виробництва і споживання, що утворюються на території міста. Основними предметами діяльності підприємства є: Збір, перевезення (вивезення) і переробка твердих і рідких відходів споживання і виробництва, твердих побутових відходів (ТБО) у тому числі. Впровадження нової техніки і прогресивних технологій по вивезенню відходів і нечистот. Роботи по вивезенню побутових відходів проводяться безперебійно в тризмінному режимі з урахуванням вихідних і святкових днів. Послуги з вивезення побутових відходів ми робимо 24 години в добу і щоденно 365 днів в році! В зв’язку з тим, що виконання функцій по збору, перевезення (вивезенню) відходів виробництва і споживання, що утворюються на території міста, не можливе лише засобами спецавтотранспорту (спецавтотранспорт працює в лише парі з контейнерами, бункерами, тощо, як єдиний технологічний комплекс), розподіл на значну кількість лотів (по найменуваннях) призведе до додаткових ризиків, що окремі лоти (позиції) не відбудуться в зв’язку із оскарженням, відсутністю учасників, не підписанням договорів переможцями тощо, що призведе до негативних наслідків. Тому, Замовником обрано закупівлю вищезазначеного переліку товарів, які включають в себе весь комплекс, за допомогою якого буде проведено збір, перевезення (вивезення) відходів виробництва і споживання, що утворюються на території міста. Принципом здійснення державних закупівель відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» є максимальна економія та ефективність. Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. Діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами. Доводимо до вашого відома, що замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно (відповідно до своїх потреб), а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на тендерний комітет щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства, а якщо в них немає можливості надати свою пропозицію на торги згідно оприлюдненого оголошення та тендерної документації, то це не означає що замовник зобов’язаний змінити вид предмета закупівлі на їх запит чи запит будь-якого іншого суб’єкта. Оскільки: тендерним комітетом жодним чином не обмежено коло потенційних учасників в закупівлі (немає жодного посилання на торгову марку, конкретного виробника, тощо), що надає можливість усім потенційним учасникам прийняти участь у закупівлі; виходячи із вищенаведеного, поділ їх на окремі лоти є недоцільним.
Статус вимоги: Не задоволено