• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт міжпанельних швів у багатоквартирного будинку за адресою: вул. Київська, 45/1

Поточний ремонт міжпанельних швів у багатоквартирного будинку за адресою: вул. Київська, 45/1

Завершена

129 147.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 700.00 UAH
Період оскарження: 03.03.2020 10:21 - 06.03.2020 10:26
Вимога
Відкликано скаржником

Дискваліфікація

Номер: f05a24fb499d40fe92b1c726f52296ef
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-03-000794-a.c3
Назва: Дискваліфікація
Вимога:
Правліням ОСББ "Київська, 45-1" прийнято незаконне рішення щодо визначення переможцем торгів ФОП Костраш. Порушено вимоги кваліфікаційних крітеріїв: 1. п.1.9 ФОП Костраш подав сканкопію договора та належної до нього документаціі с порушеннями ( договір на проведення поточного ремонту фасаду будівлі ДК 021:2015 45410000-4. Характер виконаних робіт - штукатурні роботи.) 2. п. 3 Аналіз цін викладено с порушенням. В аналізі відсутній матеріал - експрес - цемент Ceresit CX 5. Також ФОП Костраш було завантажено рахунок-фактура від 14.02.2020 від постачальника ТОВ «КАСКАД» та рахунок на оплату від 17.02.2020 від ТОВ «МЕГАСТРОЙ». Закупівля була оголошена у березні місяці, а учасник додає актуальні ціни на лютий місяці. Вимагаємо: 1) Відмінити рішення про підтердження переможцем ФОП Костраш. 2) Дискваліфікувати ФОП Костраш.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: ФОП Костраш Д.І. виправив недоліки
Дата скасування: 27.03.2020 10:49
Вимога
Відхилено

Кваліфікаційні критерії

Номер: a88be27d2c5240a29ff7c48e725efff6
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-03-000794-a.b2
Назва: Кваліфікаційні критерії
Вимога:
Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) одними з основних принципів здійснення закупівель є: добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників за будь яким принципом (у тому числі за територіальною відзнакою). Вказані принципи дублюються в Наказі ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019. Наголошуємо, що вимога 1.13 Кваліфікаіїних критеріїв (стосовно попереднього виїзду на об'єкт ще до оголошення переможця) несе в собі ознаки попередньої змови, дискримінації учасників за територіальним принципом, та спонукає учасників до додаткових витрат. Наполягаємо на виключені пункту 1.13 з Кваліфікаційних критеріїв.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Згідно роз'яснення Мінекономрозвитку № 3302-06 / 3812-06 від 07.02.2017 року: замовники самостійно визначають перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність кваліфікаційним вимогам, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель і з дотриманням законодавства в цілому. Отже, саме замовник вирішує, які кваліфікаційні критерії до учасників встановити, і визначає зміст інформації, яку треба підтвердити учасникам, і перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність кваліфікаційним критеріям. ОСББ під час здійснення допорогових закупівель діяло виключно у рамках Порядку здійснення допорогових закупівель затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» та вимог ЗУ «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Наличие дискриминационных требований

Номер: 85b458cd55fc43c395d35683a409c5a3
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-03-000794-a.c1
Назва: Наличие дискриминационных требований
Вимога:
Пункт 1.13 квалификационных критериев является диксриминационным и содержит в себе коррупционные признаки. Закон о тендерных закупках не предполагает обязательной процедуры осмотра и каких то договоренностей между Заказчиком и потенциальным исполнителем. Во первых это дискриминация Учасников из других городов, во вторых все технические данные по Закупки должны быть в Дефектном акте. Требуем убрать из квалификационных критериев этот пункт.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Згідно роз'яснення Мінекономрозвитку № 3302-06 / 3812-06 від 07.02.2017 року: замовники самостійно визначають перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність кваліфікаційним вимогам, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель і з дотриманням законодавства в цілому. Отже, саме замовник вирішує, які кваліфікаційні критерії до учасників встановити, і визначає зміст інформації, яку треба підтвердити учасникам, і перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність кваліфікаційним критеріям. ОСББ під час здійснення допорогових закупівель діяло виключно у рамках Порядку здійснення допорогових закупівель затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» та вимог ЗУ «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено