• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт покрівлі Миколаївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Покровської районної ради Донецької області, що знаходиться за адресою: 85347, вул. Центральна, 48/б, с. Миколаївка, Покровського р-ну, Донецької області

Завершена

2 175 971.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 4 351.94 UAH
Період оскарження: 03.03.2020 08:23 - 19.03.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимоги до ПРОТОКОЛУ засідання тендерного комітету Миколаївської ЗОШ І-ІІІ ступенів Покровської районної ради Донецької області. Від 27.03.2020року.

Номер: b150925b6e8741559b132aa444e2c8ba
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-03-000057-a.b1
Назва: Вимоги до ПРОТОКОЛУ засідання тендерного комітету Миколаївської ЗОШ І-ІІІ ступенів Покровської районної ради Донецької області. Від 27.03.2020року.
Вимога:
27.03.2020 року замовник торгів Миколаївська загальноосвітня школа I-III ступенів Покровської районної ради Донецької області далі (замовник) оприлюднив протокол засідання тендерного комітету Миколаївської ЗОШ І-ІІІ ступенів Покровської районної ради Донецької області по закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі Миколаївської ЗОШ І-ІІІ ступенів Покровської районної ради Донецької області, що знаходиться за адресом: 85347, вул. Центральна, 48/б, с. Миколаївка Покровського району, Донецької області» (ДК 021:2015 – код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) у якому відхилив найнижчу тендерну пропозицію ФОП Разуваєв В.В. на підставі абзацу 1 пункту 1 та пункту 4 частині 1 статті 30 Закон України «Про публічні закупівлі» та пункту 3 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації з яким ФОП Разуваєв В.В. повністю не згоден з наступних причин а саме: 1. Замовник посилається у протоколі засідання тендерного комітету Миколаївської ЗОШ І-ІІІ ступенів Покровської районної ради Донецької області. Від 27.03.2020року на підставі пункту 3 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації такого найменування розділу та пункт 3 у тендерній документації по закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі Миколаївської ЗОШ І-ІІІ ступенів Покровської районної ради Донецької області, що знаходиться за адресом: 85347, вул. Центральна, 48/б, с. Миколаївка Покровського району, Донецької області» (ДК 021:2015 – код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) немає взагалі. 2. Замовник посилається у протоколі засідання тендерного комітету Миколаївської ЗОШ І-ІІІ ступенів Покровської районної ради Донецької області. Від 27.03.2020року на підставі абзацу 1 пункту 1 та пункту 4 частини 1 статті 30 Закон України «Про публічні закупівлі» в яких вказано абзацу 1 пункту 1 - 1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:1) учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; Статтею 16 Закон України «Про публічні закупівлі» вказано декілька видів кваліфікаційних критеріїв - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Згідно п.2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. При розгляді тендерної документації наданої замовником закупівлі у розділі «Оцінка тендерної пропозиції» у пункті 1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» вказано Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є – ціна (100%). Далі у абзаці 5 ТД вказано Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації. 3. Замовником у п. 1 Довідка про наявність МТБ: протоколу засідання тендерного комітету Миколаївської ЗОШ І-ІІІ ступенів Покровської районної ради Донецької області. Від 27.03.2020року. вказано В зазначеному обладнанні відсутні: котел бітумний, лебідки електричні, апарат для газового зварювання та різання, котли бітумні пересувні. Замовник вказує на відсутнісність цього обладнання у довідці про наявність МТБ проте вказане обладнання присутнє у розрахунку договірної ціни. ФОП Разуваєв В.В. вважає Претензії замовника безпідставними Зазначені витрати розраховуються і застосовуються ДСТУ-Н Б Д1.1-4 На стадії складання тендерної пропозиції, нормативний час роботи будівельних машин та механізмів визначається на підставі ресурсних елементних кошторисних норм та обсягів робіт які пропонуються для виконання. Остаточна вартість на стадії взаєморозрахунків за об’єми виконаних робіт експлуатації будівельних машин та механізмів може уточнюватися відповідно до умов договору з відповідною вартістю зазначених робіт, що планується виконувати із застосуванням наявних у підрядної організації машин та механізмів чи із застосуванням ручного труда. Довідна про наявність МТБ надана замовнику згідно вимог тендерної документації, у тендерної пропозиції ФОП Разуваєва В.В. присутні всі офіційні документи які вимагав замовник. Документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником (ч. 4 ст. 16 Закону). 4. Замовником у п.2 Для підтвердження наявності досвіду ТД вимагалося : вважає ФОП Разуваєв В.В. надано довідку в якій зазначено договори, які не підпадають під критерії Замовника п.6 ТД (аналогічних за видом робіт предмету закупівлі та співставною вартістю не менш ніж 30% вартості предмета закупівлі (оголошеної Замовником), за останні 10 років в соціальній сфері (школи, дитячі садки, лікарні, амбулаторії), з наданням копій 1-го договору, довідок про вартість виконаних робіт, складених за формою КБ-2, КБ-3, що свідчать про належне виконання договору.) Учасником зазначено в довідці та надано копію Договору на виконання ООО «Завод гірничого машинобудування та сервісу» на суму 735513,14 грн., цей договір не відповідає виконанню договорів в соціальній сфері. Інші договори надані учасником не мають іншого критерію – суми не менше 30% від суми закупівлі. ФОП Разуваєв В.В. вважає Претензії замовника безпідставними Замовник відхилив тендерну пропозицію ФОП Разуваєв В.В. на підставі того, що запропоновані Замовником роботи не відповідають обсягам робіт які виконувалися ФОП Разуваєв В.В. за аналогічними договорами у соціальній сфері . Тобто, дане відхилення Замовник зробив тільки за допомогою дискримінаційних умов які були ним встановлені в тендерній документації. Замовник закупівлі, всупереч діючому законодавству, включив до вимог тендерної документації дискримінаційні, суб’єктивні та штучні обмеження, які настільки очевидні, що дозволяють стверджувати, що вже на етапі формування тендерної документації має місце змова між Замовником тендеру та одним із учасників процедури, під якого були виписані умови тендерної документації, які є дискримінаційними по відношенню до інших учасників в тому числі й до ФОП Разуваєв В.В., що дозволили дискваліфікувати ФОП Разуваєва В.В. Міністерство економічного розвитку і торгівлі України в своєму листі від 07.02.2017 р. № 3302-06/3812-06 підтверджує той факт, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. 4 ст. 22 Закону України «Про Публічні закупівлі»). 5. Замовником у п.1 Календарний графік вважається, що надана учасником ліцензія закінчує свій перебіг 12.05.2020 року, тобто це є прямим порушенням ТД. Додаток 2. Лист роз’яснення щодо продовження дії ліцензії або гарантії щодо її продовження учасником не надано. ФОП Разуваєв В.В. вважає Претензії замовника безпідставними Замовник відхилив тендерну пропозицію ФОП Разуваєв В.В. на підставі того, що запропоновані роботи ФОП Разуваєв В.В. не зможе виконати до закінчення дії ліцензії . Тобто, дане відхилення Замовник зробив тільки за допомогою дискримінаційних умов які були ним встановлені в тендерній документації. Замовник закупівлі, всупереч діючому законодавству, включив до вимог тендерної документації дискримінаційні, суб’єктивні та штучні обмеження, які настільки очевидні, що дозволяють стверджувати, що вже на етапі формування тендерної документації має місце змова між Замовником тендеру та одним із учасників процедури, під якого були виписані умови тендерної документації, які є дискримінаційними по відношенню до інших учасників в тому числі й до ФОП Разуваєв В.В., що дозволили дискваліфікувати ФОП Разуваєва В.В. згідно ЗАКОН УКРАЇНИ Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню корона вірусної хвороби (COVID-19) п.п.3 п.2 розділу ІІ з дня оголошення карантину зупиняється перебіг строків звернення за отриманням адміністративних (на даний час ліцензія на будівельну діяльність відноситься до адміністративних послуг) та інших послуг та строків надання цих послуг, визначених законом. Від дня припинення карантину перебіг цих строків продовжується з урахуванням часу, що минув до його зупинення; тобто строк дії ліцензії продовжується автоматично на сьогодні невідомо на який строк продовжиться карантин. Крім того 14.04.2017 року набула чинності постанова Кабінету Міністрів України від 10.03.2017 №238 «Про внесення змін до Порядку ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури», якою усунуто розбіжність між Законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та Порядком ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 05.12.2007 № 1396. Згідно якої всі чинні ліцензії стають тепер безстроковими. 6. Замовником у п.2 В ТД вимагалося надання окремої довідки замовником вказано , що ФОП Разуваєв В.В. не надав переліку робітників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та сертифікату інженера проектувальника кошторисника ФОП Разуваєв В.В. вважає Претензії замовника безпідставними ФОП Разуваєв В.В. у тендерній документації надав довідку №8/20 від 18.03.2020 року про працівників відповідної кваліфікації та копію сертифіката інженера проектувальника в частині кошторисної документації. 7. Замовником у п.3 ТД вимагалось: надання гарантійного листа згідно пункту: До розрахунку ціни тендерної пропозиції учасника не включаються витрати понесені ним у процесі здійснення процедури закупівлі, зокрема витрати на оплату послуг інформаційних систем в мережі Інтернет, витрати пов’язані із оформленням забезпечення тендерної пропозиції (якщо таке вимагається), витрати пов’язані із укладанням договору про закупівлю. На підтвердження згоди з умовами цього абзацу, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист. ФОП Разуваєв В.В. його не надав . ФОП Разуваєв В.В. вважає Претензії замовника безпідставними ФОП Разуваєв В.В. надав у своїй пропозиції повний та прозорий розрахунок Договірної ціни в який не включаються витрати понесені ним у процесі здійснення процедури закупівлі, зокрема витрати на оплату послуг інформаційних систем в мережі Інтернет, витрати пов’язані із оформленням забезпечення тендерної пропозиції (якщо таке вимагається), витрати пов’язані із укладанням договору на “Капітальний ремонт покрівлі Миколаївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Покровської районної ради Донецької обл., що знаходиться за адресою: 85347, вул. Центральна, 48/б, с. Миколаївка, Покровського району, Донецької області” 8.Замовником у п.4 Для підтвердження повноваження на укладання договору вказано що ФОП Разуваєв В.В. не надав довідку про особу яка уповноважена підписувати договір про закупівлю ФОП Разуваєв В.В. вважає Претензії замовника безпідставними ФОП Разуваєв В.В. у окремій Довідці № 4/20 про відсутність підстав для відмови замовником учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» у п.2 вказано службові (посадові) особи ФОП Разуваєв В.В., яких уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, а саме: має право підпису тендерної документації директор Разуваєв В.В. має право підпису договору Директор ФОП Разуваєв В.В. На підставі вище викладеного вимагаємо Замовника надати зрозумілі пояснення відхилення пропозиції ФОП Разуваєв В.В. та переглянути протокол засідання тендерного комітету Миколаївської ЗОШ І-ІІІ ступенів Покровської районної ради Донецької області. Від 27.03.2020року. для подальшого оскарження протоколу відхилення до АМКУ та суду.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Україна Миколаївська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Покровської районної ради Донецької області 85347, Покровський район, с.Миколаївка, вул. Центральна, 48б, Фізична особа – підприємець Разуваєв Віктор Вікторович Про надання додаткової інформації стосовно причин невідповідності тендерної пропозиції Миколаївська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Покровської районної ради Донецької області (далі – Миколаївська ЗОШ, Замовник) за результатами вимоги учасника Фізичної особи-підприємця Разуваєва Віктора Вікторовича (далі – ФОП Разуваєв В.В., Учасник) №UA-2020-03-03-000057-a.b1 від 30.03.2020 (далі - Вимога) про надання додаткової інформації стосовно причин невідповідності тендерної пропозиції Учасника умовам тендерної документації на закупівлю робіт з «Капітального ремонту покрівлі Миколаївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Покровської районної ради Донецької області, що знаходиться за адресою: 85347, вул. Центральна, 48/б, с. Миколаївка, Покровського р-ну, Донецької області» (ідентифікатор процедури публічної закупівлі - UA-2020-03-03-000057-a) (далі - Закупівля), керуючись ч.3 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі», повідомляє про наступне. Протоколом засідання тендерного комітету Замовника б/н від 27.03.2020 було вирішено визнати Тендерну пропозицію Учасника (далі – ТП) такою, що не відповідає умовам Тендерної документації Замовника (ТД), в результаті чого відхилено таку ТП. Зазначений протокол обґрунтовано наступним. Перше. Згідно з п.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД: Замовник вимагає від учасників торгів подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 та вимогам, встановленим статтею 17 Закону (Додаток 2 до тендерної документації). Відповідно до п.1 розділу ІІ «Документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям» додатку №2 «Перелік документів для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» до ТД передбачається надання учасниками у складі документів тендерної пропозиції, серед іншого, довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, яка має бути складена на фірмовому бланку учасника. Форма такої довідки визначена у додатку 3 до ТД. Крім того, пунктом 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД передбачено, що учасником у складі тендерної пропозиції надається, серед іншого, «довідка про наявність матеріально-технічної бази, власного або орендованого обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання цієї закупівлі, із зазначенням їх переліку. До довідки, додаються завірені копії відповідних офіційних документів (технічних паспортів тощо)». Форма такої довідки наведена Замовником у додатку 3 до ТД. У складі ТП міститься файл «1.1 Довідка про матеріально технічн.базу.pdf», яким Учасником надано скановану копію довідки №1/20 від 18.03.2020. Вказаною довідкою Учасником повідомляється про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (як власного, так і орендованого), яке необхідне для виконання робіт, а саме: 1) перфоратор sds (4 од.); 2) кутова шліф. машина 230 (1 од.); 3) кутова шліф. машина 125 (2 од.); 4) міксер-дриль (2 од.); 5) шуруповерт (3 од.); 6) пилка циркулярна (1 од.); 7) автокран КС35-75А (1 од.); 8) столярний цех та складські приміщення (1 од.). Крім того, у складі ТП міститься файл «106_ДЦ_СВР.pdf», яким Учасником надано скановану копію відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва. У розділі ІІІ «Будівельні машини, враховані в складі загальновиробничих витрат» зазначеної відомості ресурсів передбачається застосування Учасником при виконанні робіт, серед іншого: - №з/п 14 - котел електричний бітумний (шифр ресурсу СН200-40) - 7,296 маш/год; - №з/п 15 – лебідки електричні (СН203-401) – 21,511008 маш/год; - №з/п 18 – апарат для газового зварювання і різання (СН270-106) – 7,33464 маш/год; - №з/п 19 – котли бітумні пересувні (СН270-108) – 0,0196992 маш/год; Аналогічне обладнання як таке, що буде застосовуватись Учасником під час виконання робіт, передбачене і у Відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, сканована копія якої міститься у файлі «106_ДЦ_СВР.pdf» архіву «ДЦ2мик.rar», наданого Учасником у складі ТП. При цьому, у даному випадку зазначені інші показники часу використання наведеного обладнання у машиногодинах. З викладеного вбачається, що в порушення вищевикладених вимог пунктів 5-6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД та п.1 розділу ІІ додатку №2 до ТД, Учасником не надано підтвердження наявності в нього (як на праві власності, так і на праві користування на умовах оренди) необхідної матеріально-технічної бази та обладнання, котре буде використовуватись ним під час виконання робіт за договором, а саме: котла електричного бітумного, лебідки електричної, апарату для газового зварювання і різання, котлів бітумних пересувних. Крім того, в порушення вимог п.6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Учасником у складі ТП не додано до довідки №1/20 від 18.03.2020 копій відповідних офіційних документів (технічних паспортів тощо) стосовно зазначеного у цій довідці обладнання та матеріально-технічної бази. Друге. Згідно з п.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД: Замовник вимагає від учасників торгів подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 та вимогам, встановленим статтею 17 Закону (Додаток 2 до тендерної документації). Відповідно до п.3 розділу ІІ «Документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям» додатку №2 «Перелік документів для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» до ТД передбачається надання учасниками у складі документів тендерної пропозиції, серед іншого, довідки учасника про досвід виконання ним аналогічного договору, що має бути складена на фірмовому бланку учасника та копія цього договору та акту виконаних робіт за формою КБ-2в, довідкою за формою КБ-3, завірена належним чином. При цьому, під аналогічними видами робіт варто розуміти виконання аналогічних робіт подібного характеру та рівня складності. Форма такої довідки наведена у додатку №8 до ТД. Крім того, пунктом 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД передбачено, що учасником у складі тендерної пропозиції надається, серед іншого, «Довідка про наявність досвіду у виконанні договорів, аналогічних за видом робіт предмету закупівлі та співставною вартістю не менш ніж 30% вартості предмета закупівлі (оголошеної Замовником), за останні 10 років в соціальній сфері (школи,дитячі садки, лікарні, амбулаторії), з наданням копій 1-го договору, довідок про вартість виконаних робіт, складених за формою КБ-2, КБ-3, що свідчать про належне виконання договору.» Замовником визначена форма такої довідки у додатку №8 до ТД. У складі ТП Учасника міститься файл «1.9 Довідка аналогічних договорів.pdf», яким надано скановану копію довідки №9/20 від 18.03.2020 про наявність досвіду у виконанні договорів, аналогічних за видом робіт. Крім того, у складі ТП Учасника міститься файл «коп вик дог 19.pdf», яким надано скановані копії договорів Учасника з його контрагентами, а також документи про обсяги та вартість виконаних робіт до них (акти виконаних робіт за формою КБ-2в, довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-3). За результатами повторного дослідження вказаних документів встановлено, що Учасник у якості виконання аналогічних договорів зазначає про виконання ним наступних господарських договорів: - Договору підряду №43 від 01.04.2019, який укладено між Учасником та Міським управлінням освіти військово-цивільної адміністрації міста Торецьк на виконання Поточного ремонту шиферної покрівлі ЗДО№1 по вул. Терешкової, б.6, м. Торецьк Донецької області. Ціна договору – 85 468,00 грн. - Договору підряду №71 від 27.06.2019, який укладено між Учасником та ООО «Завод гірничого машинобудування та сервісу» на виконання Поточного ремонту м’якої покрівлі механічного цеху ООО «Завод гірничого машинобудування та сервісу» м. Мирноград. Ціна договору – 735 513,14 грн. - Договору підряду №32-141 від 28.03.2019, який укладено між Учасником та Житлово-комунальним відділом Покровської міської ради Донецької області на виконання робіт з Капітального ремонту покрівлі житлового будинку по вул. Прокоф’єва, 125 м. Покровськ Донецької області. Ціна договору – 244 262,52 грн. Також, у довідці №9/20 від 18.03.2020 Учасником зазначається про виконання ним договору, укладеного з Міським управлінням освіти військово-цивільної адміністрації міста Торецьк: вид робіт зазначається – поточний ремонт покрівлі; строк та стан виконання – 01.06.2019 – 30.06.2019; вартість договору – 90,1; назва об’єкту і його місцезнаходження – НВК «Художньо освітня гімназія» пров. Новий буд.2 м. Торецьк. Сканована копія цього договору відсутня. У зв’язку із викладеним та за результатами повторного ретельного вивчення зазначених документів Замовник особливо звертає увагу Учасника на положення пунктів 17 та 22 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», за змістом яких: послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, лізинг, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт (п.17); роботи - проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт (п.22). Таким чином, поточний ремонт у розумінні Закону віднесено до послуг, у той час як капітальний ремонт є одним із різновидів робіт. Замовником у ТД (підпункт 4.1 пункту 4 «Інформація про предмет закупівлі» розділу «Загальні положення») визначено предмет закупівлі: “Капітальний ремонт покрівлі Миколаївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Покровської районної ради Донецької обл., що знаходиться за адресою: 85347, вул.Центральна, 48/б, с.Миколаївка, Покровського району, Донецької області” (ДК 021:2015 - код 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставраці). Таким чином, дана закупівля є закупівлею робіт. У зв’язку із цим, договори Учасника №43 від 01.04.2019, №71 від 27.06.2019, а також його договір з Міським управлінням освіти військово-цивільної адміністрації міста Торецьк на суму 90,1 на виконання поточного ремонту по об’єкту «НВК «Художньо освітня гімназія» пров. Новий буд.2 м. Торецьк» (копія якого відсутня) – взагалі не можуть визнаватися аналогічними, оскільки предметами вказаних договорів у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» є послуги з поточного ремонту, в той час як предметом даної закупівлі є роботи за капітального ремонту. Крім того, листом Державного комітету України з будівництва та архітектури «Щодо віднесення ремонтно-будівельних робіт до капітального та поточного ремонтів» від 30.04.2003 №7/7-401 роз’яснено наступне. Капітальний ремонт будівлі – це комплекс ремонтно-будівельних робіт, який передбачає заміну, відновлювання та модернізацію конструкцій і обладнання будівель в зв'язку з їх фізичною зношеністю та руйнуванням, поліпшення експлуатаційних показників, а також покращання планування будівлі і благоустрою території без зміни будівельних габаритів об'єкта. Капітальний ремонт передбачає призупинення на час виконання робіт експлуатації будівлі в цілому або її частин (за умови їх автономності). Поточний ремонт - це комплекс ремонтно-будівельних робіт, який передбачає систематичне та своєчасне підтримання експлуатаційних якостей та попередження передчасного зносу конструкцій і інженерного обладнання. Якщо будівля в цілому не підлягає капітальному ремонту, комплекс робіт поточного ремонту може враховувати окремі роботи, які класифікуються як такі, що відносяться до капітального ремонту (крім робіт, які передбачають заміну та модернізацію конструктивних елементів будівлі). Поточний ремонт повинен провадитись з періодичністю, що забезпечує ефективну експлуатацію будівлі або об'єкта з моменту завершення його будівництва (капітального ремонту) до моменту постановки на черговий капітальний ремонт (реконструкцію). Аналогічні роз’яснення надано і у листі Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 15 липня 2009 р. № 9/9-1056. Що стосується договору підряду №32-141 від 28.03.2019, який укладено між Учасником та Житлово-комунальним відділом Покровської міської ради Донецької області на виконання робіт з Капітального ремонту покрівлі житлового будинку по вул.Прокоф’єва, 125 м. Покровськ Донецької області (ціна договору – 244 262,52 грн.) зазначаємо про те, що вказаний договір не може бути визнаним у якості аналогічного, оскільки він не відповідає умовам ТД, викладеним у п.6 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД, а саме: співставна вартість договору становить лише 11,23% очікуваної вартості предмета закупівлі (при необхідних не менше 30%); договір не стосується соціальної сфери (школи, дитячі садки, лікарні, амбулаторії тощо), а стосується житлового будинку. У зв’язку із викладеним вбачається, що ТП Учасника не відповідає умовам ТД, викладеним у п.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД, п.3 розділу ІІ додатку №2 до ТД, а також п.6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД, а саме – Учасником не надано довідку про досвід виконання учасником аналогічного договору, оскільки зазначені та надані Учасником договори не можуть визнаватися аналогічними за умов, передбачених у ТД. Третє. Відповідно до п.п.4.4 «Строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт)» п.4 «Інформація про предмет закупівлі» розділу «Загальні положення» ТД: строк виконання робіт: Роботи повинні бути виконані до 30.06.2020р. незалежно від отриманого фінансування. При цьому, пунктом 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД передбачено, що учасники у складі тендерних пропозицій мають надати, серед іншого, графік виконання робіт, передбачених предметом закупівлі, із зазначенням видів та обсягів робіт, наданих замовником у специфікації. Форма такого графіку наведена у додатку №6 до ТД. Такі вимоги Замовника узгоджуються з положеннями п.17 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду у капітальному будівництві, які затверджені постановою КМУ №668 від 01.08.2005. У складі ТП Учасника міститься файл «кален гр.pdf», яким Учасником надано скановану копію необхідного календарного графіку. При цьому, строк виконання робіт згідно наданого Учасником календарного графіку – до 30.06.2020. Згідно з п.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД: Замовник вимагає від учасників торгів подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 та вимогам, встановленим статтею 17 Закону (Додаток 2 до тендерної документації). Відповідно до п.6 розділу І «Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження того, що він здійснює господарську діяльність відповідно до чинного законодавства» додатку №2 «Перелік документів для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» до ТД передбачається надання учасниками у складі документів тендерної пропозиції, серед іншого,копії ліцензії учасника (з додатком до неї) на провадження відповідної діяльності, якщо це передбачено чинним законодавством України, яка є дійсною на момент кінцевого строку подання тендерної пропозиції учасника та протягом терміну виконання робіт за цими торгами, оригінал або копія завірена належним чином. Аналогічні вимоги до учасника містяться і у п.2 розділу IV «Інші документи» додатку №2 «Перелік документів для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» до ТД. Крім того, пунктом 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД передбачено, що учасники у складі тендерних пропозицій мають надати, серед іншого,копію діючої ліцензії, дозволів з усіма додатками на виконання робіт, передбачених предметом закупівлі, відповідно до вимог законодавства; копію дозволів Учасника та/або працівників Учасника на виконання робіт підвищеної небезпеки, інших видів робіт, передбачених предметом закупівлі. Таким чином, учасники у складі тендерних пропозицій мали надати належним чином засвідчені копії ліцензій на провадження господарської діяльності, а також дозволів на здійснення відповідних видів робіт, які мають бути чинними станом на час завершення робіт з капітального ремонту, що є предметом закупівлі, - тобто станом на 30.06.2020. У складі ТП Учасника міститься файл «лиц.pdf», яким Учасником надано скановану копію ліцензії (серія АЕ №640310 від 19.05.2015), яка видана Державною архітектурно-будівельною інспекцією України. Згідно додатку до вказаної ліцензії, Учаснику надано право на провадження господарської діяльності, зокрема, на здійснення будівельних та монтажних робіт, які за класом наслідків (відповідальності) об’єктів будівництва належать до середніх наслідків (СС2) (код 4.18.00). Строк дії вказаної ліцензії – по 12.05.2020. У відповідності до п.9 ч.1 ст.7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності, зокрема, будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності". Згідно з ч.1 ст.371 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними наслідками (СС3), підлягає ліцензуванню за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, відповідно до Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності" з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Разом із цим дійсно, пунктом 3 розділу ІІ Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» №530-ІХ від 17.03.2020 встановлено, що на період встановлення карантину або обмежувальних заходів, пов’язаних із поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19), зокрема, з дня оголошення карантину зупиняється перебіг строків звернення за отриманням адміністративних та інших послуг та строків надання цих послуг, визначених законом. Від дня припинення карантину перебіг цих строків продовжується з урахуванням часу, що минув до його зупинення. При цьому, карантинні та інші обмежувальні заходи впроваджені постановою КМУ «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» №211 від 11.03.2020. Тобто, Замовником були висунуті вказані вимоги до учасників закупівлі до запровадження на території України карантинних та інших обмежувальних заходів, оскільки останню редакцію ТД було оприлюднено 05.03.2020, у той час як згадані заходи впроваджені лише 11.03.2020. Крім того, Замовником особливо приділяється увага тому факту, що Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» №530-ІХ від 17.03.2020 лише «зупиняється перебіг строків звернення за отриманням адміністративних та інших послуг та строків надання цих послуг, визначених законом», тобто зупиняється перебіг строків звернення за отриманням ліцензій на провадження окремих видів господарської діяльності та строки видачі таких ліцензій. У цей самий час зазначеним Законом не міститься застережень про пролонгацію строків дії документів дозвільного характеру на час впровадження карантину. У зв’язку із цим вбачається, що ТП Учасника не відповідає умовам ТД Замовника, а саме – п.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД, п.6 розділу І «Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження того, що він здійснює господарську діяльність відповідно до чинного законодавства» додатку №2 «Перелік документів для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» до ТД, п.2 розділу IV «Інші документи» додатку №2 «Перелік документів для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» до ТД, а також п.6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД – в частині надання у складі тендерної пропозиції копії ліцензії учасника (з додатком до неї) на провадження відповідної діяльності, яка є дійсною на момент кінцевого строку подання тендерної пропозиції учасника та протягом терміну виконання робіт, тобто до 30.06.2020. Четверте. Згідно з пунктом 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД передбачено, що учасником у складі тендерної пропозиції надається, серед іншого, «довідку в довільній формі про основний інженерно-технічний персонал та робітників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», «копію кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації». При цьому у ТД (п.6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції») зазначено, що у складі інженерно-технічного персоналу обов'язково повинен бути або інженер проектувальник в частині кошторисної документації або за його відсутності інженер проектувальник із відповідним сертифікатом. Натомість Учасником у складі ТП надано файл «1.8 Довідка працівники.pdf», яким надано скановану копію довідки №8/20 від 18.03.2020 за формою, визначеною додатком №4 до ТД Замовника, з якої вбачається наявність у складі інженерно-технічних працівників Учасника виконроба (досвід роботи 10 років) та інженера-проектувальника (досвід роботи 25 років). Таким чином Замовником приймається до уваги, що Учасником дотримано вимог ТД, викладених у п.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД, п.2 розділу ІІ «Документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям» додатку №2 «Перелік документів для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» до ТД, а також п.6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД. Проте, Замовником підкреслюється той факт, що Учасником у складі ТП не надано копію кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера-проектувальника, який перебуває у складі інженерно-технічного персоналу Учасника. У зв’язку із цим в цій частині ТП Учасника не відповідає умовам ТД, викладеним у п.6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД. П’яте. Згідно з пунктом 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД передбачено, що до розрахунку ціни тендерної пропозиції учасника не включаються витрати понесені ним у процесі здійснення процедури закупівлі, зокрема витрати на оплату послуг інформаційних систем в мережі Інтернет, витрати пов’язані із оформленням забезпечення тендерної пропозиції (якщо таке вимагається), витрати пов’язані із укладанням договору про закупівлю. На підтвердження згоди з умовами цього абзацу, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист. Цим же пунктом цього ж розділу ТД Замовником зазначено, що тендерна пропозиція учасника, в ціну якої включено будь – які витрати понесені ним у процесі здійснення процедури закупівлі, що безпосередньо не стосуються виконання робіт, відхиляється замовником. У складі ТП Учасника відсутній відповідний гарантійний лист щодо згоди з умовами про не включення до тендерної ціни витрат, понесених учасником в процесі здійснення процедури закупівлі. У зв’язку із цим ТП Учасника не відповідає умовам, викладеним у п.6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД. Шосте. Згідно з п.3 «Проект договору про закупівлю» розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» ТД: для підтвердження правомочності на укладення договору про закупівлю Учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції окрему довідку, в довільній формі, про особу, яку уповноважено підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах з обов’язковим наданням у складі своєї пропозиції копії документу, який посвідчує особу яку уповноважено підписувати договір про закупівлю. Тобто, окрім довідки про відсутність підстав для відмови замовником учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», форма якої передбачена у додатку №7 до ТД, та яка вимагалася Замовником згідно з п.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД і п.1 розділу ІІІ «Документи, що підтверджують відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі» Додатку №2 до ТД, учасники мали надати окрему довідку, в довільній формі, про особу, яку уповноважено підписувати договір у разі перемоги учасника у торгах. У складі ТП Учасника така довідка відсутня, у зв’язку із чим в цій частині вбачається невідповідність ТП Учасника умовам ТД Замовника, викладеним у п.3 «Проект договору про закупівлю» розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» ТД. Сьоме. Згідно з п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД: тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником) та завантаження файлів з, зокрема, - тендерною пропозицією згідно форми Додатку 1. Додатком №1 до ТД затверджена форма документу «Тендерна пропозиція», при цьому Замовником здійснене застереження, що учасники не повинен відступати від даної форми. Разом із цим, у складі ТП Учасника міститься два файли («1.2 Пропозиція.pdf» та «1.2 Пропозиція2.pdf»), якими Учасник надав скановані копії двох Тендерних пропозицій №2/20 від 18.03.2020 (із зазначенням вартості робіт до початку аукціону (торгів) та за результатами його (їх) проведення). Проте, Тендерні пропозиції Учасника №2/20 від 18.03.2020 складені без дотримання вимог, визначених Замовником у п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД та додатку №1 до ТД, а саме – не дотримано форми документу «Тендерна пропозиція» в частині зазначення реквізитів (повне найменування учасника, поштова адреса (тут зазначено (цит.):«Фактична адреса та сама»). Таким чином, Учасником не дотримано умов ТД Замовника щодо змісту і способу подання тендерної пропозиції, чим порушено вищезгадані умови ТД Замовника. Резюмуючи вищевикладені обставини у їх сукупності Замовник зазначає, що як будь-яка із наведених вище обставин окремо, так і всі вони у їх системному взаємозв’язку свідчать про невідповідність ТП Учасника умовам ТД Замовника. Згідно з п.2 «Інша інформація» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» ТД: неспроможність подати всю інформацію, що потребує тендерна документація або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої пропозиції. Відповідно до п.3 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» ТД: тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо учасник, зокрема, не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону. За змістом ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. У свою чергу, кваліфікаційні критерії визначені у п.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД, за змістом якого замовник вимагає від учасників торгів подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 та вимогам, встановленим статтею 17 Закону (Додаток 2 до тендерної документації). Розділом ІІ «Документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям» додатку №2 до ТД Замовником встановлено перелік документів для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника, серед яких, зокрема, є: довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт; довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; довідка учасника про досвід виконання учасником аналогічного договору. Таким чином, Замовником у якості кваліфікаційних критеріїв встановлені усі ті критерії, що зазначені у ч.2 ст.16 згаданого Закону. З огляду на вищевикладені обставини вбачається, що Учасник не надав належним чином оформлені підтвердження (як того вимагала ТД) відповідності жодному з них. Окремо Замовник звертає увагу Учасника, що згідно з п.1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» ТД: оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є – ціна (100%). Переможцем торгів визначається учасник, пропозиція, якого є найбільш економічно вигідна (найнижча) за результатами електронного аукціону та тендерна пропозиція якого відповідає умовам тендерної документації. …. Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. Такі положення ТД відповідають законодавчим приписам, наведеним у статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі». Викладене означає, що після завершення часу, визначеного Замовником для проведення аукціону (торгів), електронна система публічних закупівель здійснює в автоматичному режимі оцінку поданих тендерних пропозицій учасників, та проводить їх розкриття, починаючи з найбільш економічно вигідної. Саме оцінка електронною системою поданих учасниками пропозицій провадиться основі критеріїв і методики оцінки, а не на підставі визначених Замовником кваліфікаційних критеріїв. Більше того, серед визначених ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутнім є такий кваліфікаційний критерій, як ціна. Лише після проведеної електронною системою публічних закупівель оцінки на основі критеріїв і методики оцінки, що визначені у тендерній документації, та після формування електронною системою публічних закупівель протоколу розкриття тендерних пропозицій починається етап кваліфікації переможця, під час якого замовник і перевіряє учасників та подані ними документи у складі тендерних пропозицій на відповідність встановленим з урахуванням вимог ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» кваліфікаційним критеріям. Таким чином, зазначення у Вимозі Учасника відомостей щодо його відповідності єдиному встановленому Замовником кваліфікаційному критерію – ціні, не відповідають дійсності, оскільки такий критерій не встановлювався Замовником у якості кваліфікаційного та не передбачається у якості саме кваліфікаційного критерію з огляду на вимоги ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі». Не відповідають дійсності також і інші обставини, викладені у Вимозі Учасника, зокрема, відомості щодо визнання ТП Учасника електронною системою публічних закупівель як найбільш економічно вигідної. З протоколу розкриття тендерних пропозицій, який сформовано електронною системою публічних закупівель, вбачається, що ТП Учасника становить 1 550 000,00 грн. (за результатами проведеного аукціону), у той час як тендерна пропозиція іншого учасника, а саме – ФОП Огородник Ігор Іванович, становить 1 400 000,00 грн. У відповідності до п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо, зокрема, тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. У зв’язку із викладеними обставинами та враховуючи встановлену невідповідність ТП Учасника умовам ТД Замовника, тендерний комітет Замовника, керуючись в тому числі п.4 ч.1 ст.30 згаданого Закону, прийняв рішення про відхилення ТП Учасника. Стосовно вимог Учасника щодо перегляду протоколу засідання Тендерного комітету Замовника б/н від 27.03.2020, зазначаємо про наступне. Згідно з ч.2 ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачаються такі повноваження замовників або тендерних комітетів замовників, як перегляд протоколу засідання тендерного комітету. Крім того, Замовник підкреслює той факт, що станом на час розкриття тендерних пропозицій учасників та кваліфікації переможця торгів Замовником та/або Тендерним комітетом Замовника не встановлені підстави для застосування ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо відміни торгів чи визнання їх такими, що не відбулися. Тому Вимога Учасника в частині перегляду протоколу засідання Тендерного комітету Замовника знаходиться поза межами повноважень зазначених суб’єктів та не може бути задоволена з огляду на конституційні вимоги ч.2 ст.19 Основного Закону України. Підсумовуючи вищевикладене та з урахуванням наданої в порядку ч.3 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» додаткової інформації щодо причин невідповідності ТП Учасника умовам ТД Замовника, Замовник не вбачає підстав для задоволення вимоги Учасника. Заздалегідь вдячні за співпрацю та сподіваємось на надання вичерпних та ґрунтовних пояснень з нашого боку стосовно причин невідповідності Вашої тендерної пропозиції зазначеним у тендерній документації умовам. Бажаємо успішних торгів! З повагою, тендерний комітет Миколаївської ЗОШ І-ІІІ ступенів Покровської районної ради Донецької області.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні