-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Електрична енергія
Електрична енергія
Завершена
3 459 100.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 295.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 17 295.50 UAH
Період оскарження:
02.03.2020 21:00 - 13.03.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Скасування незаконного рішення про визнання Учасника ТОВ "ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" переможцем.
Номер:
b6de93e0460a47aea602dfc142477971
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-02-000943-c.c3
Назва:
Скасування незаконного рішення про визнання Учасника ТОВ "ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" переможцем.
Вимога:
Відділом освіти Новоселицької районної державної адміністрації (Замовник) була проведена необ’єктивна оцінка тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ". На підставі цієї необ’єктивної оцінки Замовником було прийняте незаконне рішення про визнання зазначеного Учасника переможцем.
Всупереч вимогам п. 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовника Учасником ТОВ "ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" не надано «документ, який визначає вартість чистих активів (баланс) учасника та/або протокол загальних зборів учасників згідно змісту якого уповноваженій посадовій/службовій особі учасника надається дозвіл укладати договір за результатами даної закупівлі».
Вимагаємо скасувати незаконне рішення про визнання Учасника ТОВ "ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" переможцем та провести об’єктивну та неупереджену оцінку його тендерної пропозиції.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на Вимогу ТОВ УКР ГАЗ РЕСУРС.pdf 24.03.2020 21:13
Дата подачі:
20.03.2020 12:38
Вирішення:
Відповідно до рішення тендерного комітету Замовника від 24.03.2020 року, протокол № 57, ухвалено відмовити в задоволенні Вимоги про усунення порушення від 20 березня 2020 року № UA-2020-03-02-000943-c.c3.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Щодо усунення дискримінаційної вимоги
Номер:
e4ae3bd263c1415589850f307fc84c4f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-02-000943-c.b2
Назва:
Щодо усунення дискримінаційної вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику, детально ознайомившись з тендерною документацією, було встановлено наявність дискримінаційної вимоги до учасників, що суперечить основним принципам здійснення публічних закупівель,та порушують право усіх учасників брати участь у даних торгах.
Зокрема, у пп.8 п.6 Розділу 3 тендерної документації встановлена вимога щодо надання інформації про наявність у учасника представництва в межах Чернівецькій області.
Зазначаємо, що дана вимога обмежує коло потенційних Учасників, які мають досвід роботи у даній сфері та необхідні дозвільні документи але не мають представництва у регіоні Замовника, а отже є дискримінаційною за територіальними принципами. Зауважимо, що Законом України «Про публічні закупівлі», Законом України «Про ринок електричної енергії», Ліцензійними умовами провадження діяльності з постачання електричної енергії споживачу, які затверджені Постановою НКРЕКП №1469від27.12.17р.–не встановлені вимоги щодо наявності у електропостачальників представництва у регіоні Замовника. Згідно з законодавчими, підзаконними та іншими нормативно-правовими актами, учасники, якими отримано ліцензію на право провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу та наявності укладених договорів відповідно чинному законодавству мають провадження господарської діяльності із постачання електричної енергії споживачу на всій території України не залежно від фактичного місцезнаходження електропостачальника.
Тобто встановлення вимоги щодо наявності представництва у регіоні Замовника, порушують принципи здійснення закупівель статті 3 Закон України «Про публічні закупівлі», як:- добросовісна конкуренція серед учасників; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Також зазначаємо, що ч.3 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Встановлення вищезазначеної вимоги порушує вимоги ч.4ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Виходячи з чого, необхідно внести зміни до документації шляхом виключення цієї вимоги.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.03.2020 16:38
Вирішення:
Відповідно до рішення тендерного комітету Замовника від 10.03.2020 року, протокол № 51, ухвалено задовільнити Вимогу про усунення порушення від 05 березня 2020 року № UA-2020-03-02-000943-c.b2 та прийнято рішення внести зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Щодо усунення дискримінаційної вимоги
Номер:
d77b025dc72242ebb267ef9b8bb7adf1
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-02-000943-c.a1
Назва:
Щодо усунення дискримінаційної вимоги
Вимога:
У пп. 13 п.6 Розділу 3 тендерної документації замовника міститься вимога «Учасник повинен надати гарантійний лист про те, що протягом 2019 року він не набував статусу «дефолтного» або «переддефолтного» та зазначена інформація не була оприлюднена на сайті оператора системи передачі («НЕК «Укренерго»), який виконує функції адміністратора розрахунків та/або інших відкритих джерелах інформації, відповідно до «Правил ринку», затверджених Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14 березня 2018 року № 307 у редакції постанови НКРЕКП від 24 червня 2019 року № 1168.»
Для забезпечення дотримання "Правил ринку" (затверджених постановою НКРЕКП від 24.06.2019 № 1168) та безперебійного постачання електричної енергії, передбачено, що учасник ринку повинен неухильно дотримуватись правил. Відповідно, передбачено надання статусу "переддефолтний"у разі настання однієї з подій, передбачених пункті 1.7.1 Правил ринку. В такому випадку, учаснику ринку надається два робочі дні для усунення підстав, які стали причиною надання статусу "переддефолтний". У разі тривалості статусу "переддефолтний" для учасника ринку більше двох робочих днів, учасник ринку набуває статусу "дефолтний" (пункт 1.7.4. Правил ринку). Відтак, чинне законодавство не обмежує у діяльності постачальників електричної енергії щодо здійснення діяльності в разі набуття статусу "переддефолтний". Цей статус може тривати лише два робочі дні, і у разі зняття такого статусу, постачальник електричної енергії здійснює свою діяльність незалежно від перебування в статусі "переддефолтний". Статус "переддефолтний" анулюється в разі вирішення подій або обставин пункту 1.7.1 Правил ринку. Отже, статус "переддефолтний" носить виключно попереджувальний характер, і ніяким чином не впливає на постачання електричної енергії і не є перепоною для подальшого постачання, участі у закупівлях, тощо. Лише статус "дефолтний"може ставити під сумнів постачання електричної енергії. Відповідно, якщо постачальник електричної енергії протягом 2019 року набував статусу "переддефолтний", і, відповідно, цей статус був анульований, це жодним чином не впливає на його здатність добросовісно виконувати свої зобов'язання за договором, бути постачальником електричної енергії тощо. Тому вимога надання такого листа має дискримінаційний характер.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.03.2020 16:31
Вирішення:
На Вимогу про усунення порушення від 05 березня 2020 року № UA-2020-03-02-000943-c.a1 (надалі – Вимога), відділ освіти Новоселицької районної державної адміністрації (надалі – Замовник) інформує Вас про наступне:
Замовником здійснюється закупівля електричної енергії виключно відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Закону України «Про ринок електричної енергії», інших нормативно-правових актів, що регламентують діяльність на ринку електричної енергії.
Відповідно до пп.13 п. 6 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» Тендерної документації «Учасник повинен надати гарантійний лист про те, що протягом 2019 року він не набував статусу «дефолтного» або «переддефолтного» та зазначена інформація не була оприлюднена на сайті оператора системи передачі («НЕК «Укренерго»), який виконує функції адміністратора розрахунків та/або інших відкритих джерелах інформації, відповідно до «Правил ринку», затверджених Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14 березня 2018 року № 307 у редакції постанови НКРЕКП від 24 червня 2019 року № 1168 (надалі – Правила ринку).
Пунктом 1.7.1. Правил ринку передбачено, що учасник ринку, крім оператора системи передачі, оператора ринку та гарантованого покупця, набуває статусу «Переддефолтний» при настанні принаймні однієї з таких подій або обставин: 1) учасник ринку до 18:00 робочого дня, наступного за днем, коли він отримав через систему управління ринком платіжний документ від адміністратора розрахунків, не здійснив відповідну оплату; 2) учасник ринку, який є стороною відповідальною за баланс, не надавав, не підтримував, не збільшував та не поновлював фінансові гарантії в необхідному обсязі відповідно до розділу VI Правил ринку.
Відповідно до пункту 1.7.2. при набутті статусу «Переддефолтний» адміністратор розрахунків на період існування такого статусу:
1) надсилає учаснику ринку та Регулятору повідомлення про набуття учасником ринку статусу «Переддефолтний»;
2) публікує на офіційному вебсайті адміністратора розрахунків повідомлення про набуття учасником ринку статусу «Переддефолтний» із зазначенням дати набуття такого статусу;
3) призупиняє реєстрацію двосторонніх договорів щодо продажу електричної енергії учасником ринку;
4) кожного дня (о 18:00) скасовує реєстрацію двосторонніх договорів щодо продажу електричної енергії на післязавтра;
5) використовує фінансові гарантії, що надаються учасником ринку, для покриття його заборгованості перед оператором системи передачі;
6) установлює нульовий максимальний обсяг продажу електричної енергії на ринку «на добу наперед» та внутрішньодобовому ринку для такого учасника ринку;
7) якщо учасник ринку також виступає в якості електропостачальника, після набуття ним статусу «Переддефолтний» кожного банківського дня (о 12:00) направляє до уповноважених банків довідку, що містить інформацію щодо повного та скороченого найменування учасника ринку або ПІБ (якщо учасником ринку є фізична особа або фізична особа-підприємець), ЄДРПОУ або РНОКПП (якщо учасником ринку є фізична особа або фізична особа - підприємець), розмір простроченої електропостачальником оплати вартості його небалансів електричної енергії.
Згідно пункту 1.7.3. Правил ринку, при набутті статусу «Переддефолтний» такий статус для учасника ринку триває в разі настання принаймні однієї з обставин, передбачених пунктом 1.7.1 Правил Ринку. В іншому випадку статус «Переддефолтний» анулюється, про що адміністратор розрахунків повинен повідомити учасника ринку і Регулятора.
Вимога тендерної документації про надання учасником гарантійного листа про те, що протягом 2019 року він не набував статусу «дефолтного» або «переддефолтного», жодним чином, не є дискримінаційною та є свідченням того, що ми, як Замовник торгів, зацікавлені в закупівлі електричної енергії в учасника, який в процесі роботи не був раніще помічений у невиконанні зобовʼязань відповідно до Правил ринку, не набував статусу «дефолтного» або «переддефолтного», зарекомендував себе як надійній та несумнівний учасник ринку, здатний без перебоїв постачати електричну енергію до закладів освіти, підвідомчих Замовнику.
З огляду на вищезазначене, відповідно до рішення тендерного комітету Замовника від 10.03.2020 року, протокол № 50, ухвалено відмовити в задоволенні Вимоги про усунення порушення від 05 березня 2020 року № UA-2020-03-02-000943-c.a1.
Статус вимоги:
Відхилено