-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Антисептичні засоби
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведено у Додатку 1
Завершена
56 730.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 283.65 UAH
мін. крок: 0.5% або 283.65 UAH
Період оскарження:
02.03.2020 19:25 - 06.03.2020 09:00
Вимога
Відкликано скаржником
ВИМОГА щодо незаконного відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ІМЕД»
Номер:
d5b58ca665b74d7ebaceaf48136d21ee
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-02-004767-a.b2
Назва:
ВИМОГА щодо незаконного відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ІМЕД»
Вимога:
Шановний Замовнику!
Із вашої відповіді на вимогу в період уточнення: «З метою отримання засобів, що повністю задовольняють потребу нашого онкодиспансеру в засобах широкого спектру дії щодо різноманітних інфекцій для запобігання інфікування пацієнтів та персоналу, тендерним комітетом при складанні медико-технічних вимог було детально зазначено характеристики товару».
А тепер хочеться запитати, чи чує Замовник, що говорить МОЗ про коронавірус? Скільки спиртів вони рекомендують? Не менше 60- 70 %. Тож, як ви збираєтесь дотримуватись санітарно-епідемічного режиму, коли засіб Еконорм Антисептик маючи в складі 60% ізопропілового спирту та невідому «суміш» ЧАСів 0,11% абсолютно не активний навіть до «свинячого» грипу, рота- ; ентеро- вірусів!!! Ви про це чомусь зовсім забули і переключились сертифікацію виробництва, в якому самі зовсім і не розбираєтесь, тому й написали відповідь, яку надав вам завідомий учасник: «Згідно положень ISO 14001 встановлено, що організація повинна визначати і забезпечувати ресурсами, необхідними для розробки, впровадження, функціонування та постійного поліпшення системи екологічного менеджменту». Враховуючи наведене, сертифікат ISO 14001 – це важливе свідчення надійності виробника з екологічних і санітарно-епідеміологічних норм.
Тож можливо краще було б звернути увагу на склад засобів, який би відповідав усім вимогам наказів МОЗ № 236 та №798, коли вимагається вміст спиртів понад 65%. Але ж в трьох засобах, які ви замовили ні один не має такої кількості спиртів, всього лише 60, 55 та 10% одного ізопропілового спирту. Як ви збираєтесь боротись із COVIN-19 ???
Ми категорично не згодні з відхиленням нашої пропозиції, з наданою аргументацією відхилення, адже вона абсолютно не професійна.
Що це за відхилення засобів, які мають кращі якісні характеристики за складом: в складі запропонованих засобів міститься суміш різних спиртів, що забезпечує синергетичну дію засобу і підсилюється дією ЧАСів, крім того кількість спиртів -75%, забезпечує широкий спектр дії, на відміну від засобу Еконорм Антисептик, про що ми згадали раніше. Крім того до складу входить цілий комплекс догляду за шкірою, що забезпечує природний водно-жировий баланс шкіри, захищає від сухості та подразнень. Тож поєднання великої кількості спиртів та такому комплексу забезпечує якісну антисептичну обробку, відповідає вимогам наказів МОЗ та забезпечує надійний захист від нового корона-вірусу.
Тож відхилення вказані вами здаються непрофесійними та ганебними, адже медичні працівники які мали розглядати запропоновані нами засоби, не знайшли в них переваг, натомість вказали на невідповідність, а саме: Температура зберігання засобу в діапазоні від – 40°С до+ 35 °С. та Термін придатності засобу - не менше 5 років. Ну що на це сказати : ЗАГРАЛИСЬ! Яка температура зберігання -40 в кінці березня місяця? Який термін зберігання 5 років, коли в світі - пандемія !!! Засобів не хватає вже зараз, а ви збираєтесь зберігати 5 років! Отже, засіб Мікрасепт має великі переваги над засобами Еконорм Антисептик та Еконорм РП за складом, за часом експозиції - при всіх видах інфекції однаковий час від 15 секунд, в той час коли заявлені вами мають час експозиції від 30сек до 5 хв ( із-за складу), переваги за спектром дії, переваги в економічності застосування для хірургічної обробки рук та дезінфекції поверхонь. Чи цього мало, щоб зрозуміти переваги засобу Мікрасепт над Еконорм Антисептик та Еконорм РП. Що стосується ще одного засобу Етасепт, так тут теж є переваги, які чомусь медичні працівники не помітили. Замовник не знаючи сам чомусь заборонив у складі перекис водню та хлоргексидин, натомість обов’язково повинні бути знову ЧАСи та 2-феноксієтанол. Але з яких це пір стали перекис водню та хлоргексидин – заборонені? В наказі МОЗ №236 дозволені всі інші діючі речовини, ну а ці тим більше. Окрім того саме ці дві діючі речовини розширюють застосування, а саме, обробка прилеглих слизових із застосуванням в гінекологічній, стоматологічній, урологічній, лор- практиці для обробки післяопераційних швів та слизових, для обробки УЗД-датчиків, ендоскопів. Тож чи не є це перевагою ?Крім того засіб має короткий час експозиції від 15 сек , а при хірургічній обробці рук 1,5 хв, як і вимагає наказ №236, проти 5хв засіб Еконорм Скін. При цьому засіб Еконорм Скін заборонено наносити на рани та слизові, ось вам і різниця.
Ну і на останнє, про яку оновлену пропозицію може йти мова якщо аукціону не було й ціна не змінювалась, перегляньте наказ. Крім того Учасник якого ви обрали переможцем теж не надав оновленої пропозиції, бо це не потрібно.
Враховуючи вищенаведене, ТОВ «ІМЕД» вважає, що вищезазначені дії Замовника є дискримінаційними по відношенню до нього, як учасника процедури публічної закупівлі та порушують права та інтереси його, як учасника, гарантованих законодавством у сфері публічних закупівель, що оцінка нашої пропозиції була упередженою.
Вважаємо що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі»:
1. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів;
2. недискримінація учасників.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Скаржника, адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Зазначені дискримінаційні вимоги призводять до порушення принципу максимальної економії та ефективності, призводить до відсутності фактичної конкуренції серед учасників, звуження кола потенційних учасників процедури закупівлі, що призводить до значного удорожчання предмету закупівлі.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції ТОВ «ІМЕД», що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам Тендерної документації.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного визначення переможцем торгів учасника ТОВ «ДЕЗ-ТАЙМ», що в свою чергу призвело до порушення майнових прав ТОВ «ІМЕД», чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації.
Законом України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
На підставі вищевикладеного, ВИМАГАЄМО Рішення про відхилення пропозиції учасника від 16.03.2020 року ТОВ «ІМЕД» відмінити (скасувати), оскільки рішення є необ’єктивним, упередженим та незаконним, чим порушує принципи здійснення закупівель, які передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій), а також вимагаємо скасувати Рішення про визначення переможця ТОВ «ДЕЗ-ТАЙМ», оскільки воно є незаконним.
Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки з розгляду пропозиції.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.03.2020 16:13
Опис причини скасування:
помилково надіслана вимога
Дата скасування:
18.03.2020 17:13
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога щодо внесення змін в Оголошення
Номер:
dc3331879b2e4ddcb27022dcae74a6d4
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-02-004767-a.b1
Назва:
Вимога щодо внесення змін в Оголошення
Вимога:
Шановний Замовнику, дотримуючись принципів Закону України «Про публічні закупівлі» та Наказу ДП «Прозорро» від 19.03.2019 р. № 10,який затвердив лише Інструкцію про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, Замовник не повинен порушувати принципи та мету Закону України «Про публічні закупівлі». Метою цього Закону, який є єдиним для всіх державних закупівель є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель. Однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства. Зазначення найменувань засобів з його унікальними медико-технічними характеристиками свідчить про те, що Замовник свідомо встановлює такі вимоги, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників. Зазначення в предметі закупівлі найменування засобів суперечать принципам закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Склад засобів прописаний так, що унеможливлюють надати еквіваленти, адже вказаний конкретний склад діючих речовин та їх кількість, заборона всіх інших діючих речовин, які не входять в склад заявленого засобу і таким чином обмежується коло учасників лише представниками компаній-виробників. Більше того, в Україні відсутні засоби - еквіваленти, що повністю відповідають викладеним Вами вимогам, крім тих засобів що вимагаються в медико-технічних вимогах. Тобто, еквівалент надати неможливо, що виключає будь-яку конкуренцію та є дискримінацією учасників даної закупівлі. Таким чином, викладені Вами Медико-технічні вимоги суперечить основним принципам встановлених Законом. Але , крім цього порушення є грубе порушення Наказів МОЗ, які регулюють та вказають які вимоги повинні ставитись саме до антисептичних засобів. Так Наказ МОЗ №236 від 04.04.2012р Про організацію контролю та профілактики післяопераційних гнійно-запальних інфекцій, спричинених мікроорганізмами, резистентними до дії антимікробних препаратів: п.9.11. Медичним персоналом хірургічна обробка рук проводиться із застосуванням різних спиртових (понад 65,0%) або ІНШИХ швидкодіючих (експозиція 1,0-1,5 хв.) антисептичних (дезінфекційних) засобів.
Отже, засіб Еконорм Антисептик, має вимоги: п.1Готовий до застосування спиртовий антисептичний засіб, що містить не менше 2 діючих речовин, а вже п.2. Діючі речовини (не менше п’яти): спирт ізопропіловий - не більше 60%;суміш четвертинних амонійних сполук з масовою долею не більше 0,11%
Тобто пункт1 та пункт2 суперечать один одному, при тому що кількість спирту не більше 60% суперечить Наказу, адже в ньому чітко зазначено не менше 65%.
Ще одна вимога, яка не відповідає вище названому наказу: 4. Засіб не повинен містити інших спиртів, хлоргексидін, біглюконат, перекис водню, повідон, 2-феноксіетанол, барвників.
Але ж Наказ чітко вказує … або ІНШИХ швидкодіючих (експозиція 1,0-1,5 хв.) антисептичних (дезінфекційних) засобів. Тож, чому ви порушуєте Наказ МОЗ, кількість спиртів, заборона інших швидкодіючих речовин. Отже, ці вимоги до складу крім дискримінаційних ще й протизаконні.
Це стосується і наступної пропозиції, Еконорм РП, де той же ізопропіловий спирт ще в меншій кількості, лише 55%, що взагалі на 10% менше ніж вимагає наказ МОЗ №236.
Останній засіб Еконорм Скін, в склад якого входить лише 10% ізопропілового спирту та чомусь заборонені інші спирти, перекису водню, хлоргексидину, йоду або їх сполуки. Чому, адже Наказом дозволені?
Хочеться звернути увагу, що засіб Еконорм Антисептик не має активності до вірусу «свинячого грипу»
А (Н1N1), який активний в теперішній час, тож чому вас це не збентежило, натомість ви вказали температуру зберігання засобу в діапазоні від – 40°С. Нічого не сплутали, надворі –весна, потім літо, які – 40°С, до чого воно тут. А ще скажіть що це Сертифікати ISO 9001 та 14001, як вони впливають на ваше застосування, чи знаєте взагалі , навіщо вони? Тож можливо краще переглянути Накази МОЗ № 236 та Наказ МОЗ від 21.09.2010 №798 Про затвердження методичних рекомендацій “Хірургічна та гігієнічна обробка рук медичного персоналу ”
Окрім того, Ваші Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує вимоги п. 4,7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1,2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».
Згідно ст. 3 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Зважаючи на все викладене вище, ВИМАГАЄМО: Внести зміни до тендерної документації виключивши з них дискримінаційні вимоги, вказані вище, виключити з Медико-технічних вимог конкретний склад, та обмеження, які суперечать Наказам МОЗ, і запам’ятайте в цих наказах ні про які дві групи не пишеться, перегляньте їх уважно і не повторюйте те, що вам скаже ваш завідомий учасник. В іншому випадку ми звернемось до громадськості, департаменту ОЗ та моніторингової служби Дозорро, для уникнення порушення дотримання принципів проведення закупівель через систему Прозорро та запобігання корупційної змови.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.03.2020 09:31
Вирішення:
Шановний учаснику. На Ваше звернення повідомляємо наступне:
Технічне завдання було складено виходячи з потреб Комунального некомерційного підприємства «Херсонський обласний онкологічний диспансер» Херсонської обласної ради (далі - Замовник), а документація відповідає Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель, у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», яка затверджена наказом ДП "ПРОЗОРРО"від 19.03.2019 №10 (далі - Інструкція).
Посилання на конкретний товар не порушують вимоги Інструкції, а вказівка на аналоги та/або еквіваленти визначена як можливість, а не обов’язок Замовника.
Закон "Про публічні закупівлі" не обмежує права Замовника закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які Замовник вважає необхідними, в т.ч. з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації тих процесів, в яких така продукція використовується.
Таким чином Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури публічних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим Замовником вимогам. З метою отримання засобів, що повністю задовольняють потребу нашого онкодиспансеру в засобах широкого спектру дії щодо різноманітних інфекцій для запобігання інфікування пацієнтів та персоналу, тендерним комітетом при складанні медико-технічних вимог було детально зазначено характеристики товару. Крім того, засоби, що зазначені в оголошенні про проведення закупівлі через систему електронних закупівель з додатками на закупівлю по коду ДК 021:2015: 33740000-9 (Антисептичні засоби) продаються широким колом продавців (постачальників). Навіть Скаржник, не навів їх вичерпний перелік.
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено: «Тендерна документація повинна містити:….інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). … Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля».
Згідно положень ISO 14001 встановлено, що організація повинна визначати і забезпечувати ресурсами, необхідними для розробки, впровадження, функціонування та постійного поліпшення системи екологічного менеджменту. Організація повинна визначати необхідний рівень компетентності особи (осіб), що виконує під своїм контролем роботу, яка впливає на його показники екологічної діяльності та його здатність виконувати обов'язкові вимоги, визначати потреби в навчанні, пов'язані з її екологічними аспектами і її системою екологічного менеджменту, там, де це можливо, вживати заходів для забезпечення необхідної компетентності та оцінювати результативність вжитих заходів, а також гарантувати, що ці особи компетентні в силу відповідної освіти, підготовки або досвіду.
Враховуючи наведене, сертифікат ISO 14001 – це важливе свідчення надійності виробника з екологічних і санітарно-епідеміологічних норм. Також він підтверджує, що всі компоненти, які використовуються при виробництві не несуть шкоди для екології, довкіллю та безпосередньо в медичних закладах.
Згідно з ч.9 ст.18 Закону України “Про публічні закупівлі” орган оскарження встановлює наявність або відсутність порушення процедури закупівлі, зокрема, наявність або відсутність дискримінаційних умов.
АМКУ, як орган оскарження, у схожих ситуаціях неодноразово не встановлював порушення процедури закупівлі у вигляді встановлення дискримінаційних умов. Докладніше див. рішення № 3975-р/пк-пз від 26.04.2018, № 6492-р/пк-пз від 03.07.2018 та № 9521-р/пк-пз від 14.09.2018.
Замовник встановлює вимоги до товару виходячи з власних потреб, тому йому важливо отримати продукцію саме з зазначеними характеристиками. То ж ваша вимога є безпідставною, забирає час наших працівників на безглузду переписку та відволікає від прямих обов’язків. Ваші звинувачення та погрози носять характер тиску на Замовника заради власних інтересів. Враховуючи вищенаведене, Ваша вимога не може бути задоволена.
Статус вимоги:
Не задоволено