-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
код ДК 021:2015 – 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (Столи для офісу)
Завершена
386 980.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 870.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 870.00 UAH
Період оскарження:
02.03.2020 16:34 - 13.03.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Не достовірність інформації
Номер:
d976fcc4b6d74abea54b9b3d65bfc483
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-02-003971-a.a1
Назва:
Не достовірність інформації
Вимога:
Доброго дня шановні члени тендерного комітету. Тендерна пропозиція вибраного Вами переможця не відповідає кваліфікаційним критеріям. Під виликим сумнівом дійсність аналогічного договору, який додає вибраний Вами переможець. Дата договору від 08.04.2019р. а накладной від 04.04.2019р. як таке може бути?
Вимагаємо відмінити рішення Замовника про переможця, та перейти до розгляду інших учасників.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.03.2020 12:15
Вирішення:
Доброго дня! Тендерним комітетом Департаменту соціальної політики Вінницької міської ради, уважно розглянуто Вашу вимогу та повідомляємо наступне.
10.03.2020 року Департаментом соціальної політики Вінницької міської ради було розпочато процедуру відкритих торгів на закупівлю за предметом: код ДК 021:2015 - 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (Столи для офісу) через електронний майданчик «SmartTender» (оголошення UA-2020-03-02-003971-а).
До участі у тендерній процедурі було подано 6 тендерних пропозицій.
Відповідно до ч. 1 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
За результатами проведеного електронного аукціону 18 березня 2020 року автоматично електронною системою закупівель було визначено найбільш економічно вигідні (за ціною) тендерні пропозиції учасників. У зв’язку з тим, що тендерні пропозиції перших двох учасників ТОВ «ЕМБАБУД УКРАЇНА» та ФОП «ТУНІК ДМИТРО ЮРІЙОВИЧ» рішеннями тендерного комітету були відхилені, як такі що не відповідають умовам тендерної документації, тендерним комітетом було розглянуто наступну найбільш економічно вигідну (за ціною) тендерну пропозицію учасника ПП «КЕДР-ВВ».
Після детального розгляду, тендерним комітетом було встановлено, що тендерна пропозиція учасника ПП «КЕДР-ВВ» відповідає умовам тендерної документації, підстав для її відхилення немає. Тому 26 березня учасника ПП «КЕДР-ВВ» було визнано переможцем процедури відкритих торгів із закупівлі за предметом: код ДК 021:2015 - 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (Столи для офісу).
Що стосується невідповідності дати накладної зазначеній у Вашій вимозі, зазначено, що ще до визначення переможцем ПП «КЕДР-ВВ» тендерним комітетом Департаменту соціальної політики Вінницької міської ради було з’ясовано з КУ «Довбиський психоневрологічний інтернат» Житомирської обласної ради, що Договір за №158 від 08.04.2019 року на закупівлю за предметом: код ДК 021:2015 – 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (Шафа, стінка, столи 2-тумбові) було дійсно укладено з ПП «КЕДР-ВВ» 08.04.2019 року. Поставка товару відбулася та відповідно проведена оплата, про що свідчать сканкопії документів, які надіслав КУ «Довбиський психоневрологічний інтернат» Житомирської обласної ради на електронну пошту. В сканкопії накладної №42 від 08.04.2019р. з відміткою про оплату Державної казначейської служби України 15.04.2019р. Також КУ «Довбиський психоневрологічний інтернат» Житомирської обласної ради було підтверджено дійсність листа-відгуку №385 від 26.11.2019р. виданого ПП «КЕДР-ВВ»;
Додатково було зроблено витяг з програми Державної казначейської служби України про здійснення оплати КУ «Довбиський психоневрологічний інтернат» Житомирської обласної ради ПП «КЕДР-ВВ» відповідно до Договору за №158 від 08.04.2019 року та накладної №42 від 08.04.2019 року за отримані меблі;
Також отримано пояснення від ПП «КЕДР-ВВ», щодо наявної технічної помилки в даті.
Отже, при визначенні переможця по процедурі відкриті торги на закупівлю за предметом: код ДК 021:2015 - 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (Столи для офісу) тендерний комітет Департаменту соціальної політики Вінницької міської ради керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», з метою максимальної економії бюджетних коштів, враховуючи економічно вигідну ціну, визнав переможцем ПП «КЕДР-ВВ».
Статус вимоги:
Відхилено