-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт герметизації стиків зовнішніх стінових панелей по стояку кв. 32 (доповнення) у житловому будинку № 7-А на бульварі Ромена Роллана в Святошинському районі м. Києва (Код ДК 021:2015 – 45443000-4- Фасадні роботи)
Поточний ремонт герметизації стиків зовнішніх стінових панелей по стояку кв. 32 (доповнення) у житловому будинку № 7-А на бульварі Ромена Роллана в Святошинському районі м. Києва
Завершена
54 633.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 1 638.99 UAH
мін. крок: 3% або 1 638.99 UAH
Період оскарження:
02.03.2020 15:11 - 05.03.2020 16:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога усунення дискримінаційних умов
Номер:
da34271fbc5f449c951cdb1c3b6a283f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-02-003052-a.a3
Назва:
Вимога усунення дискримінаційних умов
Вимога:
Вимога усунення з Кваліфікаційних критеріїв пункту 11.4
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога до закупівлі.pdf 03.03.2020 16:07
Дата подачі:
03.03.2020 16:07
Вирішення:
Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) основними принципами здійснення закупівель є: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дотримання принципу максимальної економії та ефективності полягає у вчиненні замовником всіх достатніх та необхідних дій для закупівлі товарів робіт або послуг максимальної якості за найнижчою ціною. Досягнення балансу ціна-якість є одним з ключових завдання проведення процедури закупівлі.
Вказані принципи дублюються в Наказі ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Пунктом 2 розділу 2 визначено, що вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи можуть бути завантажені в ЕСЗ окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
Тобто, вказані нормативно правові акти передбачають можливість замовнику висувати до учасника вимоги, які на його думку, є необхідними для проведення закупівлі.
Замовник може висувати до учасників будь які вимоги, якщо вони не обмежують конкуренцію та не є дискримінаційними.
Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
Доцільність вимоги про надання листів-відгуків від комунальних підприємств Святошинського району м. Києва, полягає в необхідності відбору потенційних учасників, які можуть надати запитувані послуги високої якості, зважаючи на специфіку діяльності та розташування Замовника. Наявність відповідного листа-відгука доводить, що технічні та логістичні можливості учасника дозволяють йому гарантувати якість та вчасність виконання покладених на нього завдань саме на території Святошинського району м. Києва.
Проте зазначена вимога не може вважатися дискримінаційною, оскільки за відсутності у учасника досвіду виконання аналогічного договору на території Святошинського району м. Києва Замовником розглядаються інші аналогічні договори, належно виконані учасником, та відгуки до них.
Слід наголосити, що формальний підхід скаржника до питання отримання відгуків за результатами виконаного договору, свідчить про його нерозуміння мети застосування такого інституту в процесі відбору переможця процедури закупівлі.
Наявність позитивного листа-відгука, свідчить про належне виконання учасником умов договору та дозволяє замовнику розраховувати на подальшу плідну співпрацю з потенційним виконавцем послуг. В свою чергу наявність досвіду виконання аналогічного договору за відсутності позитивного листа-відгука, дає підставу вважати що учасник неналежно виконував свої зобов’язання за попереднім договором та і в подальшому не впорається взятими на себе зобов’язаннями.
Твердження скаржника про те, що наше підприємство вимагає лист відгук безпосередньо від самих себе не відповідає дійсності. На території Святошинського району м. Києва функціонує близько 25 комунальних підприємств не пов’язаних з нашим, що проводять закупівлі та можуть надавати відповідні відгуки.
В свою чергу потрібно підкреслити, що від скаржника - ФОП «Колосок», звернень щодо надання листа-відгука за результатами виконання певного договору до комунального підприємства «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Святошинського району м. Києва» не надходило, тому підстав вважати, що скаржник був обмежений у можливості надати документи, що вимагаються Замовником, порівняно з іншими потенційними учасниками закупівлі, не вбачається.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Дискриминационное условие
Номер:
70798e6ec6a64f02bd204b70c5193ef2
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-02-003052-a.a2
Назва:
Дискриминационное условие
Вимога:
пишу еще раз (может на русском понятней).
Выдача отзыва о выполненном договоре - добровольная процедура. Мы выполняли работы у вас 3 года назад, Договор и Акты на руках, но отзыв вы нам не предоставили и уже на сделующей закупке появилось требование отзыва.
Это 100% дискриминационное требование.
Чем Святошинский район так уникален что отзывы от предприятиц о всей остальной Украины вас не устраивает?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.03.2020 15:58
Вирішення:
Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) основними принципами здійснення закупівель є: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дотримання принципу максимальної економії та ефективності полягає у вчиненні замовником всіх достатніх та необхідних дій для закупівлі товарів робіт або послуг максимальної якості за найнижчою ціною. Досягнення балансу ціна-якість є одним з ключових завдання проведення процедури закупівлі.
Вказані принципи дублюються в Наказі ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Пунктом 2 розділу 2 визначено, що вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи можуть бути завантажені в ЕСЗ окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
Тобто, вказані нормативно правові акти передбачають можливість замовнику висувати до учасника вимоги, які на його думку, є необхідними для проведення закупівлі.
Замовник може висувати до учасників будь які вимоги, якщо вони не обмежують конкуренцію та не є дискримінаційними.
Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
Доцільність вимоги про надання листів-відгуків від комунальних підприємств Святошинського району м. Києва, полягає в необхідності відбору потенційних учасників, які можуть надати запитувані послуги високої якості, зважаючи на специфіку діяльності та розташування Замовника. Наявність відповідного листа-відгука доводить, що технічні та логістичні можливості учасника дозволяють йому гарантувати якість та вчасність виконання покладених на нього завдань саме на території Святошинського району м. Києва.
Проте зазначена вимога не може вважатися дискримінаційною, оскільки за відсутності у учасника досвіду виконання аналогічного договору на території Святошинського району м. Києва Замовником розглядаються інші аналогічні договори, належно виконані учасником, та відгуки до них.
Слід наголосити, що формальний підхід скаржника до питання отримання відгуків за результатами виконаного договору, свідчить про його нерозуміння мети застосування такого інституту в процесі відбору переможця процедури закупівлі.
Наявність позитивного листа-відгука, свідчить про належне виконання учасником умов договору та дозволяє замовнику розраховувати на подальшу плідну співпрацю з потенційним виконавцем послуг. В свою чергу наявність досвіду виконання аналогічного договору за відсутності позитивного листа-відгука, дає підставу вважати що учасник неналежно виконував свої зобов’язання за попереднім договором та і в подальшому не впорається взятими на себе зобов’язаннями.
Твердження скаржника про те, що наше підприємство вимагає лист відгук безпосередньо від самих себе не відповідає дійсності. На території Святошинського району м. Києва функціонує близько 25 комунальних підприємств не пов’язаних з нашим, що проводять закупівлі та можуть надавати відповідні відгуки.
В свою чергу потрібно підкреслити, що від скаржника - ФОП «Колосок», звернень щодо надання листа-відгука за результатами виконання певного договору до комунального підприємства «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Святошинського району м. Києва» не надходило, тому підстав вважати, що скаржник був обмежений у можливості надати документи, що вимагаються Замовником, порівняно з іншими потенційними учасниками закупівлі, не вбачається.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційна вимога до Учасників
Номер:
40d3a01b84fe4f30b395fcd1e693b3ba
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-02-003052-a.a1
Назва:
Дискримінаційна вимога до Учасників
Вимога:
Вимога надання листа відгука від підприємств Святошинського району - дискримінаційна, тому що надання листа-відгука по закінчнню робіт це не обов'язкова процедура. Надання скан копії аналогічного договору - це прописана процедура. Підписанний Акт виконаних робіт доводить успішне виконання Договору. Наше підприємство виконувало роботи для вашого КП у минулому і у наданні будь якого листа-відгука було відмовлено. Але на данний час ми маємо більше 30 аналогічних Договорів з листами відгуками від інших державних та приватних підприємств.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.03.2020 15:35
Вирішення:
Вимога щодо надання листа-відгука саме від комунальних підприємств Святошинського району стосуюється Учасників закупівлі, які мають досвід виконання аналогічних договорів безпосередньо з комунальними підприємтсвами Святошинського району м. Києва та можуть надати відповідну інформацію. До Учасників, які не мають досвіду виконання аналогічних договорів з комунальними підприємствами Святошинського району, вимога не застосовується.
Статус вимоги:
Не задоволено