-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки – за кодом CPV за ДК 021:2015-5031000-1 (технічне обслуговування і ремонт офісної техніки, послуги із заправки та відновлення картриджів для деяких місцевих загальних судів міста Харкова, Харківської області та територіального управління ДСА України у Харківській області)
Торги відмінено
1 229 825.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 12 298.25 UAH
мін. крок: 1% або 12 298.25 UAH
Період оскарження:
02.03.2020 14:04 - 14.03.2020 00:00
Скарга
Прийнята до розгляду
щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
3a8cc0f5080840169b697afc8a2f6df5
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-02-002382-a.a7
Назва:
щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
З системного налізу тендерної документації та дій Територіального управління Державної судової адміністрації України у Харківській області під час проведення тендерної закупівлі за кодом CPV за ДК 021:2015-5031000-1 (технічне обслуговування і ремонт офісної техніки, послуги із заправки та відновлення картриджів для деяких місцевих загальних судів міста Харкова, Харківської області та територіального управління ДСА України у Харківській області) вбачається грубе порушення вимог законодавства, непослідовність дій Замовника та його узгодженість з іншим учасником тендерної закупівлі.
Тому ми вважаємо, що вищеперелічені обставини підтверджують упереджене ставлення Замовника до Скаржника.
Враховуючи викладене вище, вважаємо, що Замовником під час проведення процедури закупівлі за кодом CPV за ДК 021:2015-5031000-1 (технічне обслуговування і ремонт офісної техніки, послуги із заправки та відновлення картриджів для деяких місцевих загальних судів міста Харкова, Харківської області та територіального управління ДСА України у Харківській області) грубо порушуються принципи недискримінації учасників, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип об’єктивної та неупередженої оцінки пропозиції конкурентних торгів, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
детальний опис порушень наведений у скарзі на 13 аркушах із детальнийм аналізом тендерної документації та пропозицій Переможця закупівлі.
ПРОСИМО КОМІСІЮ:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі UA-2020-03-02-002382-а щодо закупівлі послуг ДК 021:2015-5031000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (технічне обслуговування і ремонт офісної техніки, послуги із заправки та відновлення картриджів для деяких місцевих загальних судів міста Харкова, Харківської області та територіального управління ДСА України у Харківській області), які допущені Замовником.
3. Зобов’язати тендерний комітет Замовника – територіального управління Державної судової адміністрації України у Харківській області, - вжити заходів для усунення встановлених порушень процедури закупівлі UA-2020-03-02-002382-а щодо закупівлі послуг ДК 021:2015-5031000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (технічне обслуговування і ремонт офісної техніки, послуги із заправки та відновлення картриджів для деяких місцевих загальних судів міста Харкова, Харківської області та територіального управління ДСА України у Харківській області), шляхом скасування рішення про визначення переможцем закупівлі Фізичної особи-підприємця Довгаль Олексія Юрійовича, яке оформлено Протоколом №01-68/113-20 від 05 червня 2020 року, та повторно провести оцінку тендерних пропозицій Учасників закупівлі UA-2020-03-02-002382-а щодо закупівлі послуг за ДК 021:2015: 5031000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (технічне обслуговування і ремонт офісної техніки, послуги із заправки та відновлення картриджів для деяких місцевих загальних судів міста Харкова, Харківської області та територіального управління ДСА України у Харківській області) з урахуванням обґрунтування рішення органу оскарження.
Пов'язані документи:
Учасник
- Квитанції про оплату 2550 від 12.06.2020.pdf 12.06.2020 14:50
- Протокол визначення переможця №113.pdf 12.06.2020 14:51
- Протокол № 101.pdf 12.06.2020 14:53
- Протокол № 99.pdf 12.06.2020 14:53
- Скарга щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель ФОП Тріняк К.В..pdf 12.06.2020 14:54
- Скарга щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель ФОП Тріняк К.В..pdf.p7s 12.06.2020 14:54
- рішення від 16.06.2020 № 11881.pdf 17.06.2020 11:15
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.06.2020 14:54
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
17.06.2020 11:15
Вимога
Без відповіді
надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції Замовника умовам тендерної документації
Номер:
b92fdd6a3b2e41bfb69ae63a7d1e683c
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-02-002382-a.a6
Назва:
надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції Замовника умовам тендерної документації
Вимога:
Як вбачається із інформації, яка розміщена на офіційному веб-порталі PROZORRO ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-03-02-002382-a, всупереч вимогам Замовника, викладеним у пункті 2 розділу 5 Тендерної документації, Фізичною особою-підприємцем Довгаль Олексієм Юрійовичем приведена у відповідність до результату аукціону пропозиція згідно Додатку 3 була опублікована лише після спливу 5 днів з дати оприлюднення Уповноваженим органом повідомлення про намір укласти договір.
Так, повідомлення про намір укласти договір Уповноваженим органом було опубліковано 05 червня2020 року, і лише 10 червня 2020 року Фізична особа-підприємець оприлюднив пропозицію у відповідності до Додатку 3 тендерної документації, чим порушив вимоги Замовника.
При цьому, пунктом 2 розділу 5 Тендерної документації Замовника було чітко встановлено, що «переможець торгів у строк, що не перевищує п´яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи та інформацію, що підтверджують відсутність підстав для відмови у відповідності до вимог п. 5.2 частини 5 розділу 3 тендерної документації. Документальне підтвердження відсутності обставин для відмови в участі у процедурі закупівлі надається шляхом завантаження переможцем відповідних документів та інформації через електронну систему закупівель та надається поштою або особисто. Переможець через електронну систему закупівель протягом одного робочого дня з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір оприлюднює приведену у відповідність до результату аукціону тендерну пропозицію згідно Додатку 3 до тендерної документації.»
Статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачене право учасника, пропозиція якого відхилена, на звернення до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації.
На підставі викладеного, керуючись положеннями ст.ст. 17, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ВИМАГАЮ:
1. Надати розгорнуту інформацію щодо причин наявності невідповідностей пропозиції (строків її належної подачі) учасника-переможця Фізичної особи-підприємця Довгаль Олексія Юрійовича тендерній документації територіального управління Державної судової адміністрації України у Харківській області за предметом закупівлі: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки – за кодом CPV за ДК 021:2015-5031000-1 (технічне обслуговування і ремонт офісної техніки, послуги із заправки та відновлення картриджів для деяких місцевих загальних судів міста Харкова Харківської області та територіального управління ДСА України у Харківській області) в частині пункту 2 Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції».
2. Надати вище вказану інформацію за наступними реквізитами: Фізична особа-підприємець Триняк Катерина Валеріївна, адреса для листування: 61052, місто Харків, вулиця Полтавський Шлях, буд. 23/25, E-mail: 0955660777@ukr.net.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога по публічним закупівлям ФОП Тріняк К.В. .pdf 12.06.2020 14:32
- Вимога по публічним закупівлям ФОП Тріняк К.В. .pdf.p7s 12.06.2020 14:33
Дата подачі:
12.06.2020 14:33
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА На дії Замовника
Номер:
3b1d357d753a4179a3e3a2dcf7b1f4ff
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-02-002382-a.b5
Назва:
СКАРГА На дії Замовника
Скарга:
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2020-03-02-002382-a. Фізична особа-підприємець Довгаль Олексій Юрійович (надалі - ФО-П Довгаль О. Ю.) виявив бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подав тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було, - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки – за кодом CPV за ДК 021:2015-5031000-1 (технічне обслуговування і ремонт офісної техніки, послуги із заправки та відновлення картриджів для деяких місцевих загальних судів міста Харкова, Харківської області та територіального управління ДСА України у Харківській області), що зазначено у оголошенні та ТД.
За результатами розгляду пропозиції ФО-П Довгаль О.Ю., Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції ФО-П Довгаль О.Ю. (протокол розгляду тендерних пропозицій № 01-68/100-20 від 07 травня 2020 року).
Підставою для відхилення зазначено наступне –
- Додатком 1 Тендерної документації передбачено вимогу щодо надання учасниками послуг “- відновлення та регенерація картриджів з використанням матеріалів Static Control Components, (тм. SCC) (або еквівалент).”
Учасником ФОП “Довгаль Олексій Юрійович” в Інформації про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі запропоновано надання послуг з використанням матеріалів WELLDO, при цьому не підтверджена еквівалентність матеріалів WELLDO за своїми характеристиками матеріалам Static Control Components, (тм. SCC), які вимагає Замовник.»
Скаржник не може погодитися з таким рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі».
Стосовно підстави відхилення повідомляю наступне: 0
Згідно тендерної документації (Замовник: ДЕРЖАВНА СУДОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СУДОВОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ УКРАЇНИ У ХАРКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ; Предмет закупівлі: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки – за кодом CPV за ДК 021:2015-5031000-1 (технічне обслуговування і ремонт офісної техніки, послуги із заправки та відновлення картриджів для деяких місцевих загальних судів міста Харкова, Харківської області та територіального управління ДСА України у Харківській області, яка затверджена Рішенням тендерного комітету територіального управління Державної судової адміністрації України у Харківській області від «02» березня 2020 року протокол № 01-68/64-20) вимога про те, що учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен підтвердити еквівалентність матеріалів, які будуть використовуватися учасником при наданні послуг (в тому разі якщо він пропонує еквівалент), за своїми характеристиками матеріалам Static Control Components, (тм. SCC) відсутня. Тобто вимога за якою Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника ФО-П Довгаля О.Ю. відсутня у тендерній документації того ж Замовника.
Тому вважаю, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Скаржника, адже моя пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі.
3. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ФОП Довгаль О.Ю., зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій № 01-68/100-20 від 07 травня 2020 року та всі наступні рішення, включаючи рішення про визначення переможцем ФО-П ТРИНЯК КАТЕРИНИ ВАЛЕРІЇВНИ зазначене у протоколі № 01-68/101-20 від 07 травня 2020 року.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга від 12.05.2020 р..pdf 12.05.2020 16:20
- Платіжне доручення від 12.05.2020 р..pdf 12.05.2020 16:21
- рішення від 15.05.2020 № 9448 + лист Замовнику.pdf 15.05.2020 20:38
- Інформація про резолютивну частину рішення від 01.06.2020 № 10796.pdf 02.06.2020 21:58
- рішення від 01.06.2020 № 10796.pdf 04.06.2020 22:42
- Інформація щодо скарги 21.05.2020 17:18
- Інформація щодо скарги 21.05.2020 17:20
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.05.2020 16:21
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
15.05.2020 20:39
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
04.06.2020 22:42
Дата виконання рішення Замовником:
05.06.2020 10:23
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 10796-р/пк-пз від 01.06.2020 тендерний комітет проводить повторний розгляд тендерних пропозицій учасників на відповідність вимогам тендерної документації.
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА На дії Замовника
Номер:
a67033bca98a4fae9db6cd28a6381d98
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-02-002382-a.b4
Назва:
СКАРГА На дії Замовника
Скарга:
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2020-03-02-002382-a. Фізична особа-підприємець Довгаль Олексій Юрійович (надалі - ФО-П Довгаль О. Ю.) виявив бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подав тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було, - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки – за кодом CPV за ДК 021:2015-5031000-1 (технічне обслуговування і ремонт офісної техніки, послуги із заправки та відновлення картриджів для деяких місцевих загальних судів міста Харкова, Харківської області та територіального управління ДСА України у Харківській області), що зазначено у оголошенні та ТД.
За результатами розгляду пропозиції ФО-П Довгаль О. Ю., Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції ФО-П Довгаль О.Ю. (протокол розгляду тендерних пропозицій № 01-68/78-20 від 20 березня 2020 року).
Підставою для відхилення зазначено наступне –
«Учасником ФОП “Довгаль Олексій Юрійович не виконано вимоги:
1) п. 7 Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Учасник надає “ Оригінал довідок з усіх обслуговуючих банків про наявність рахунків в банківських установах та відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами виданих не більш ніж 10 денної давнини по відношеннюдо дати розкриття тендерних пропозицій”. Учасником не надано інформації про наявність рахунків в банківських установах та відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами в банку “Хрещатик” »
Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі».
Стосовно підстави відхилення повідомляємо наступне :
- 05.04.2016 р. НБУ визнав банк ПАТ «КБ «ХРЕЩАТИК» - неплатоспроможним;
- з 05.04.2016 - 05.06.2016 в банк ПАТ «КБ «ХРЕЩАТИК введена тимчасова адміністрація;
- з 20.06.2019 банк ПАТ «КБ «ХРЕЩАТИК знаходиться в стадії ліквідації.
У довідці з Державної податкової служби України, надана інформація, що основний рахунок 26007001151201 закрит 21.10.2016 р., На теперішній час будь який зв'язок з банком ПАТ «КБ «ХРЕЩАТИК» - відсутній.
Також, повідомляємо що з 5.08.2020 р. по 12.01.2020 р. Національній Банк України впровадив систему IBAN (International Bank Account Number)- міжнародний номер банківського рахунку. IBAN є обов’язковим в Україні з 13 січня 2020 року.
У довідці про наявність банківських рахунків наданій ФО-П Довгаль О.Ю. Державною податковою службою України - є інформація (крайня права колонка) - дата зміни рахунку за стандартом IBAN. Навпроти всіх діючих банків, а саме КБ "ПРИВАТБАНК", М.ХАРКІВ, та АТ "РАЙФАЙЗЕН БАНК АВАЛЬ" навпроти кожного рахунку є дата зміни рахунку за стандартом IBAN. , навпроти ПАТ «КБ «ХРЕЩАТИК» - не має дати, тобто інформація відсутня, а саме і рахунок відсутній.
Тобто, згідно вищезазначеної інформації рахунки ФОП Довгаль Олексія Юрійовича в банку “Хрещатик” закриті, тобто цей банк на момент подання пропозицій не є обслуговуючим банком учасника.
Також звертаємо вашу увагу, що у попередніх торгах, з тим же замовником (ID:c3e41056a96a434f9fa7dbf9098ba08c; Ідентифікатор закупівлі:UA-2020-02-27-000145-c) пропозицію ФОП Довгаль Олексій Юрійовича було акцептовно. В цих торгах також вимагалися “Оригінал довідок з усіх обслуговуючих банків про наявність рахунків в банківських установах та відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами виданих не більш ніж 10 денної давнини по відношеннюдо дати розкриття тендерних пропозицій”. ФОП Довгаль Олексій Юрійович надав аналогічні документи, і тендерний комітет (у тому ж с кладі) прийняв та акцептував його тендерну пропозицію.
Тому вважаємо дії тендерного комітету непослідовними і, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Скаржника, адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Крім того Замовник після відхилення пропозиції ФОП Довгаль О.Ю., розглянувши пропозицію ФОП Триняк Катерини Валеріївни прийняв рішення що пропозиція, яка нею подана відповідає кваліфікаційним критеріям, та визначає учасника ФОП Триняк Катерину Валеріївну, як переможця (протокол № 01-68/79-20 від 20 березня 2020 року). Однак, на нашу думку, тендерна пропозиція ФОП Триняк Катерини Валеріївни не відповідає умовам тендерної документації та спричиняє за собою відхилення тендерної пропозиції, а саме:
Згідно пункту 6 розділу 3 тендерної документації “Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі” Учасник у складі пропозиції повинен гарантувати, що послуги будуть виконані у відповідності з вимогами про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі про які, наведені в Додатку 1 та Додатку 2 тендерної документації. У тендерній пропозиції, яку подано ФО-П ТРИНЯК КАТЕРИНОЮ ВАЛЕРІЇВНОЮ така інформація (лист гарантія, довідка, гарантійний лист, тощо) відсутня.
У відповіді на нашу вимогу (Протокол № 01-68/85-20 від 27 березня 2020 року) замовник зазначає, що у пропозиції ФО-П ТРИНЯК КАТЕРИНИ ВАЛЕРІЇВНИ надано довідку № 9/2020 (Довідка щодо використання матеріалів) від 17.03.2020 в якій Учасник надає інформацію, що при відновленні та регенерації картриджів будуть надаватись послуги з використанням матеріалів Statіс Control Components, (тм. SCC). Проте в цій довідці не зазначена інформація про те, що Учасник гарантує, що послуги будуть виконані у відповідності з вимогами про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі про які, наведені в Додатку 1 та Додатку 2 тендерної документації. Тобто у тендерній пропозиції, яку подано ФО-П ТРИНЯК КАТЕРИНОЮ ВАЛЕРІЇВНОЮ інформація (лист гарантія, довідка, гарантійний лист, тощо) про те, що Учасник гарантує, що послуги будуть виконані у відповідності з вимогами про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі про які, наведені в Додатку 1 та Додатку 2 тендерної документації., як того вимагає тендерна документація, відсутня.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі.
3. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ФОП Довгаль О.Ю., зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій № 01-68/78-20 від 20 березня 2020 року та всі наступні рішення, включаючи рішення про визначення переможцем ФО-П ТРИНЯК КАТЕРИНИ ВАЛЕРІЇВНИ зазначене у протоколі № 01-68/79-20 від 20 березня 2020 року.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Довгаль № 3003.pdf 30.03.2020 18:48
- Платіжне доручення За подання скарги відповідно до стаатті 18 Закону України Про публічні закупівлі.pdf 30.03.2020 18:48
- Інформація до скарги.pdf 16.04.2020 13:02
- Скарга в АМКУ ТУ ДСА заправки (інформація).doc 16.04.2020 13:04
- Протокол пояснення по суті Скарги 31.03.2020 14:27
- Інформація до АМКУ 08.04.2020 15:04
- Інформація до АМКУ 08.04.2020 15:04
- Протокол скасування рішення 27.04.2020 17:24
- Протокол скасування рішення 27.04.2020 17:24
- рішення від 02.04.2020 № 6263 + лист Замовнику .pdf 02.04.2020 16:39
- Інформація про резолютивну частину рішення від 17.04.2020 № 7487.pdf 21.04.2020 16:14
- рішення від 17.04.2020 № 7487.pdf 23.04.2020 17:41
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.03.2020 18:48
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
02.04.2020 16:39
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
23.04.2020 17:42
Дата виконання рішення Замовником:
29.04.2020 14:53
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На підставі Рішення № 7487-р/пк-пз від 17.04.2020 Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки – за кодом CPV за ДК 021:2015-5031000-1 (технічне обслуговування і ремонт офісної техніки, послуги із заправки та відновлення картриджів для деяких місцевих загальних судів міста Харкова, Харківської області та територіального управління ДСА України у Харківській області). Ідентифікатор закупівлі UA-2020-03-02-002382-a скасувати рішення тендерного комітету № 01-68/78-20 від 20.03.2020. Скаргу задоволено. Буде проведена повторна перекваліфікація.
Вимога
Є відповідь
Оскарження рішення про визначення переможця
Номер:
69e57f5bb42143e1b7c7a06e89bac61a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-02-002382-a.b3
Назва:
Оскарження рішення про визначення переможця
Вимога:
Згідно розділу 3. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації “Всі документи, що вимагаються даною тендерною документацією, повинні бути завантажені у повному обсязі”. У тендерній пропозиції, яку подано ФО-П ТРИНЯК КАТЕРИНОЮ ВАЛЕРІЇВНОЮ міститься Договір на поставку товару № 30 від 02 січня 2020 року, в якому зазначено,(пункт 1. Предмет договору , п.1.1) що поставка товару здійснюється відповідно до супроводжувальних документів, а саме: рахунків-фактур, видаткових накладних або актів приймання передачі Товарів, які складають невід’ємну частину цього договору. Проте жодних документів, рахунків-фактур, видаткових накладних або актів приймання передачі Товарів до договору на поставку товару № 30 від 02 січня 2020 року не надано. Таким чином документ який вимагається замовником, а саме “Оригінал або нотаріально завірену копію договору на поставку матеріалів Static Control Components, (тм. SCC) (або еквівалент), з офіційним представником цієї компанії” завантажено не в повному обсязі. Згідно вимогам тендерної документації (Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції/ пункт 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) "Всі документи, що вимагаються даною тендерною документацією, повинні бути завантажені у повному обсязі. Відсутність певних сторінок документу, що перешкоджатиме встановленню відповідності тендерної документації, може бути підставою для відхилення такої тендерної пропозиції. Неспроможність подати всю інформацію, що потребує тендерна документація, або подання пропозиції, яка не відповідає встановленим вимогам, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення тендерної пропозиції." Тобто подання документа який завантажений не у повному обсязі, є таким що не відповідає умовам тендерної документації та спричиняє за собою відхилення тендерної пропозиції.
Згідно пункту 6 розділу 3 тендерної документації “Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі” Учасник у складі пропозиції повинен гарантувати, що послуги будуть виконані у відповідності з вимогами про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі про які, наведені в Додатку 1 та Додатку 2 тендерної документації. У тендерній пропозиції, яку подано ФО-П ТРИНЯК КАТЕРИНОЮ ВАЛЕРІЇВНОЮ така інформація (лист гарантія, довідка, гарантійний лист, тощо) відсутня.
Згідно Додатку № 1 "ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" тендерної документації Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати Лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора в Україні компанії Static Control Components, (тм. SCC), про використання даної продукції Static Control Components, (тм. SCC) (або еквівалент). У тендерній пропозиції, яку подано ФО-П ТРИНЯК КАТЕРИНОЮ ВАЛЕРІЇВНОЮ надано:
1) лист-підтвердження від компанії “Маккон” (вих. №5/01-20 від 15.012020 р.), в якому говориться, що ТОВ “Маккон” підтверджує, що ФО-П ТРИНЯК КАТЕРИНА ВАЛЕРІЇВНА є офіційним представником з продажу продукції. Також зазначається що витратні матеріали Static Control Components відповідають вимогам діючого законодавства України та виготовлені на виробничих потужностях Static Control Components. Тобто підтвердження від офіційного дистриб’ютора в Україні про використання даної продукції Static Control Components, (тм. SCC) (або еквівалент) - не має. Також зауважуємо, що лист видан 15.01.2020 р. і к даним торгам не має відношення (Видан значно раніше ніж було оголошення торгів).
2) Довідка щодо використання матеріалів №9/2020 від 17 березня 2020р. У цій довідці ФО-П ТРИНЯК КАТЕРИНА ВАЛЕРІЇВНА підтверджує та гарантує, що при відновленні та регенерації картриджів будуть надаватись послуги з використанням матеріалів Static Control Components (тм. SCC). Саме такий лист і треба було надати, тільки не від виконавця, тобто ФО-П ТРИНЯК КАТЕРИНА ВАЛЕРІЇВНА, а від офіційного дистриб’ютора!.
У зв’язку з вищенаведеним, тендерна пропозиція, яку подано ФОП ТРИНЯК КАТЕРИНОЮ ВАЛЕРІЇВНОЮ, не відповідає умовам тендерної документації та спричиняє за собою її відхилення. Вимагаємо скасувати рішення про визначення переможця..
Фізична особа-підприємець
Довгаль Олексій Юрійович ________________
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження рішення про визначення переможця.pdf 24.03.2020 12:57
- Протокол розгляду вимоги 27.03.2020 13:06
Дата подачі:
24.03.2020 12:57
Вирішення:
1.Пунктом 1 Додатку № 1 тендерної документації передбачено вимогу щодо надання учасником: «1. Оригінал або нотаріально завірену копію договору на поставку матеріалів Static Control Components, (тм. SCC) (або еквівалент), з офіційним представником цієї компанії.»
Наданий учасником ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТРИНЯК КАТЕРИНА ВАЛЕРІЇВНА Договір поставки товару № 30 від 02.01.2020 не мітить окремих пунктів щодо додатків до Договору, а отже зазначений Договір надано в повному обсязі.
2. Пунктом 6 розділу 3 тендерної документації передбачено наступну вимогу до учасника: «Учасник у складі пропозиції повинен гарантувати, що послуги будуть виконані у відповідності з вимогами про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі про які, наведені в Додатку 1 та Додатку 2 тендерної документації.».
Учасником ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТРИНЯК КАТЕРИНА ВАЛЕРІЇВНА надано Довідку № 9/2020 від 17.03.2020 якою Учасник гарантує, що послуги будуть надаватись у відповідності з вимогами про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі так як і вимагалось Замовником, що саме Учасник повинен гарантувати виконання послуг.
3. Пунктом 1 Додатку № 1 тендерної документації передбачено вимогу щодо надання учасником: «3. Лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора в Україні компанії Static Control Components, (тм. SCC), про використання даної продукції Static Control Components, (тм. SCC) (або еквівалент).».
Учасником ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТРИНЯК КАТЕРИНА ВАЛЕРІЇВНА надано Лист-підтвердження ТОВ «Маккон» (офіційний дистриб’ютор в Україні компанії Static Control Components, (тм. SCC)) № 5/01-20 від 15.01.2020, яким підтверджується використання учасником витратних матеріалів Static Control Components, в тому числі тонеру, під час надання послуг. Крім того Замовником не вимагалось надання даного документа відносно до конкретної закупівлі.
Залишити без задоволення вимогу (скаргу) ID: UA-2020-03-02-002382-a.b3, у зв’язку з тим, що зазначені факти невідповідності, на думку ФОП "Довгаль Олексій Юрійович", тендерної пропозиції учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТРИНЯК КАТЕРИНА ВАЛЕРІЇВНА умовам тендерної документації не знайшли свого підтвердження.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Оскарження рішення про дискваліфікацію
Номер:
f618703d494f43ea972121a702b19f7c
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-02-002382-a.b2
Назва:
Оскарження рішення про дискваліфікацію
Вимога:
Згідно Протоколу № 01 68/78-20 засідання тендерного комітету територіального управління Державної судової адміністрації України у Харківській області, учасником - ФО-П Довгаль О.Ю. , не надано інформації про наявність рахунків в банківських установах та відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами виданих не більш ніж 10 денної давнини по відношенню до дати розкриття тендерних пропозицій. Учасником не надано інформації про наявність рахунків в банківських установах та відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами в банку «Хрещатик».
ФО-П Довгаль О.Ю. повідомляє:
- 05.04.2016 р. НБУ визнав банк ПАТ «КБ «ХРЕЩАТИК» - неплатоспроможним;
- з 05.04.2016 - 05.06.2016 в банк ПАТ «КБ «ХРЕЩАТИК введена тимчасова адміністрація;
- з 20.06.2019 банк ПАТ «КБ «ХРЕЩАТИК знаходиться в стадії ліквідації.
У довідці з Державної податкової служби України, надана інформація, що основний рахунок 26007001151201 закрит 21.10.2016 р., На теперішній час будь який зв'язок з банком ПАТ «КБ «ХРЕЩАТИК» - відсутній.
Також, повідомляємо що з 5.08.2020 р. по 12.01.2020 р. Національній Банк України впровадив систему IBAN (International Bank Account Number)- міжнародний номер банківського рахунку. IBAN є обов’язковим в Україні з 13 січня 2020 року.
У довідці про наявність банківських рахунків наданій ФО-П Довгаль О.Ю. Державною податковою службою України - є інформація (крайня права колонка) - дата зміни рахунку за стандартом IBAN. Навпроти всіх діючих банків, а саме КБ "ПРИВАТБАНК", М.ХАРКІВ, та АТ "РАЙФАЙЗЕН БАНК АВАЛЬ" навпроти кожного рахунку є дата зміни рахунку за стандартом IBAN. , навпроти ПАТ «КБ «ХРЕЩАТИК» - не має дати, тобто інформація відсутня, а саме і рахунок відсутній.
24.03.2020 р.
Фізична особа-підприємець
Довгаль Олексій Юрійович ________________
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження рішення про дискваліфікацію.pdf 24.03.2020 12:55
- Протокол розгляду вимоги 26.03.2020 15:23
Дата подачі:
24.03.2020 12:55
Вирішення:
Пунктом 1 розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» передбачено вимогу щодо надання учасником:
«7) Оригінали довідок з усіх обслуговуючих банків про наявність рахунків в банківських установах та відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами виданих не більш ніж 10 денної давнини по відношенню до дати розкриття тендерних пропозицій;
8) Довідка (або інший документ) з податкової інспекції про наявність зареєстрованих рахунків в банківських установах, не більш ніж 10 денної давнини по відношенню до дати розкриття тендерних пропозицій;».
Надана учасником Довідка з податкової інспекції про наявність зареєстрованих рахунків в банківських установах від 11.03.2020 містить інформацію про наявність в учасника банківського рахунку в ПАТ «КБ «ХРЕЩАТИК», відкритого 30.09.2014, який не закрито, що підтверджується відсутністю відомостей у графі «Дата закриття».
Підпунктом 10 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» передбачено вимогу: «Учасник, який не надає документи, перелічені у даному пункті цієї тендерної документації, у зв’язку з тим, що вони не передбачені в документообігу для здійснення підприємницької діяльності згідно з чинним законодавством, надає довідку в довільній формі щодо їх відсутності.».
Учасником не надано довідку в довільній формі щодо відсутності оригіналу довідки про наявність рахунків в банківських установах та відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами в ПАТ «КБ «ХРЕЩАТИК», що є порушенням вимог тендерної документації.
Залишити без задоволення вимогу (скаргу) ID: UA-2020-03-02-002382-a.b2, у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції учасника умовам тендерної документації в частині ненадання оригіналу довідки про наявність рахунків в банківських установах та відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами в ПАТ «КБ «ХРЕЩАТИК», або довідки в довільній формі щодо відсутності оригіналу довідки з ПАТ «КБ «ХРЕЩАТИК»
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога до змін умов закупівлі.
Номер:
7269beaa073749fa9b9ff85f7b987220
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-02-002382-a.a1
Назва:
Вимога до змін умов закупівлі.
Вимога:
Шановний тендерний комітет, відповідно до частини першої статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) звертаємо Вашу увагу про внесення змін та усунення дискримінаційних умов, які містяться у тендерній документації. Тендерна документація замовника містить вимогу, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, що суперечить частині четвертій статті 22 Закону.
Звертаємо вашу увагу, що. сертифікату з професійної підготовки спеціалістів обслуговування лазерної техніки початкового рівня жоден офіційний виробник не видає. Вимагаємо змінити вимоги до тендерної документації.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол розгляду вимоги 06.03.2020 13:52
Дата подачі:
06.03.2020 10:50
Вирішення:
Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі", тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. Замовник самостійно та на власний розсуд визначає технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі. Замовник встановив вимогу про надання копії сертифікатів, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання, досвід та проходять навчання. Звертаємо вашу увагу, що у тендерній документації не вказано, що сертифікат повинен бути виданий офіційним виробником. Тому для впевненості в належному надані послуг за предметом закупівлі, Замовник встановив умову щодо мінімально-необхідної кількості працівників. В тому числі сертифікованих не менше двох осіб, яких планується залучити для надання послуг.
Технічні характеристики, вказані замовником у тендерній документації ніяким чином не порушують принципів закупівель, передбачених ст. 3 Закону, у тому числі таких як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Всі ці принципи в повній мірі дотримуються при проведенні процедури відкритих торгів. Всі критерії документації відповідають Закону України «Про публічні закупівлі»
Дякуємо за увагу до закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
18.03.2020 14:14