• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 (71250000-5 – архітектурні, інженерні та геодезичні послуги) Послуги з експлуатаційного утримання – оформлення права постійного користування земельними ділянками для експлуатації та обслуговування існуючої автомобільної дороги загального користування державного значення Н-20 Слов’янськ – Донецьк - Маріуполь, км 5+050 – км 8+410

ДК 021:2015 (71250000-5 – архітектурні, інженерні та геодезичні послуги) Послуги з експлуатаційного утримання – оформлення права постійного користування земельними ділянками для експлуатації та обслуговування існуючої автомобільної дороги загального користування державного значення Н-20 Слов’янськ – Донецьк - Маріуполь, км 5+050 – км 8+410

Завершена

179 218.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 900.00 UAH
Період оскарження: 02.03.2020 13:41 - 14.03.2020 00:00
Скарга
Розгляд припинено

про видалення дискримінаційних вимог

Номер: 7f1ba81fbe1341de9dedb8f02d119d2a
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-02-002192-a.c1
Назва: про видалення дискримінаційних вимог
Скарга:
Відповідно до Додатку 4 тендерної документації Учасник повинен надати довідку про виконання аналогічного договору за 2016-2019рр за встановленою формою та для документального підтвердження надати скан-копії наступних документів: - виконаного аналогічного договору з оформлення прав власності (постійного користування) під лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури з усіма додатками, які є невід'ємною частиною договору; - листа – відгуку від замовника до нього, датований не раніше дати оголошення закупівлі; - акт(и) здачі - приймання наданих послуг на суму виконаного договору. Тобто, Замовником встановлено, що аналогічним договором вважається договір з оформлення прав власності (постійного користування) під лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури. Вважаємо, що така вимога Замовника є дискримінаційною та такою, що не відповідає чинному законодавству про землеустрій. Відповідно до ст. 1 Закону України «Про землеустрій» види робіт із землеустрою - обстежувальні, вишукувальні, топографо-геодезичні, картографічні, проектні та проектно-вишукувальні роботи, що виконуються з метою складання документації із землеустрою. Відповідно ст. 26 цього ж закону, розробниками документації із землеустрою є фізичні особи – підприємці, які володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та є сертифікованими інженерами-землевпорядниками, відповідальними за якість робіт із землеустрою. Розробники землевпорядної документації не наділені повноваженнями із реєстрації прав на нерухоме майно. Таким чином вважаємо, що належним аналогічним договором буде саме розроблення землевпорядної документації під лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури. При цьому, оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки відбувається на підставі розробленої землевпорядної документації. Тобто, будь-які договори на виконання (розробку) документацій із землеустрою, які перелічені в статті 25 Закону України «Про землеустрій», за результатами яких виконавцем таких договорів було оформлено/переоформлено право на земельні ділянки, можуть вважатися такими, в предмет яких входить оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки. Крім того, вважаємо дискримінаційною вимогу про надання листа – відгуку від замовника до нього, датований не раніше дати оголошення закупівлі, т.я. надання листа –відгука більш ранньою датою ні в якому разі не свідчить про неякісне або не своєчасне надання послуг, проте значно звужує коло учасників. Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», недискримінація учасників є одним з принципів здійснення закупівель. Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник, не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Відповідно до п. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи вищезазначене, ваші дії, як Замовника (в частині встановлення зазначених вище вимог) порушують вимоги ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та один з основних принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 «Про публічні закупівлі», а саме – недискримінація учасників. Зважаючи на вищевикладене, просимо: 1. видалити із тендерної документації вимогу до Учасника щодо наявності досвіду виконаного аналогічного договору саме з оформлення прав власності (постійного користування) під лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури. 2. видалити із тендерної документації вимогу про те, що лист – відгук від замовника повинен бути датований не раніше дати оголошення закупівлі.
Пов'язані документи: Орган оскарження
Вирішення: Шановний Учаснику! Тендерним комітетом Служби автомобільних доріг у Донецькій області розглянута Ваша вимога та встановлено наступне. Закупівлею ДК 021:2015 (71250000-5-архітектурні, інженерні та геодезичні послуги) Послуги з експлуатаційного утримання – оформлення права постійного користування земельними ділянками для експлуатації та обслуговування існуючої автомобільної дороги загального користування державного значення Н-20 Слов’янськ – Донецьк - Маріуполь, км 5+050 – км 8+410, передбачено надання комплексу послуг згідно з відомістю їх обсягів. Розробка документації із землеустрою є частиною вказаного обсягу послуг, що не суперечить Закону України «Про землеустрій». Реєстрація прав на нерухоме майно здійснюється Виконавцем на підставі довіреності на здійснення таких дій, яка буде надана Службою автомобільних доріг у Донецькій області. Також згідно п. 7.4 проекту договору Виконавець зобов’язаний передати Замовнику у порядку, передбаченому законодавством та умовами договору проект землеустрою щодо відведення земельних ділянок (3 (три) примирника) та витяг з Державного реєстру речових прав про проведену державну реєстрацію права постійного користування у паперовій формі. Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, у тому числі наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Законом надано право саме Замовнику визначити яким має бути спосіб документального підтвердження кваліфікаційних критеріїв. Тому Замовник скористався своїм правом та в якості способу документального підтвердження виконання аналогічного договору позначив необхідність надання листа – відгуку про його виконання. При цьому лист – відгук повинен бути датований не раніше дати оголошення закупівлі. Необхідність надання відгуку аргументована тим, що саме з відгуку можна дізнатися об’єктивну оцінку виробничої дисципліни, якості наданих послуг, розуміти спроможність організації виконувати завдання ідентичні тим, що розігруються у тендері. З урахуванням положень ст.10 Закону, у потенційного учасника по цій закупівлі є час для того, щоб знайти можливість отримання відгуку від замовника, якщо він дійсно має намір приймати участь у закупівлі. Зважаючи на вищевикладене, вимоги тендерної документації не є дискримінаційними та не обмежують конкуренцію учасників, не порушують вимог Законів України «Про землеустрій» та «Про публічні закупівлі», тому вимога щодо усунення порушень не підлягає задоволенню. Відповідь затверджено протоколом засідання Служби автомобільних доріг у Донецькій області №102 від 05.03.2020р.
Статус вимоги: Відхилено
Опис причини скасування: скарга подана випадково
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 06.03.2020 10:16
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 06.03.2020 19:08
Задовільнена: Ні
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЮРО ОЦІНКИ", Лілія +380676914788 byuroocenki@gmail.com