• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

Запчастини до транспортних засобів

Відсутні

Торги не відбулися

564 960.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 824.00 UAH
Період оскарження: 02.03.2020 13:31 - 13.03.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Не відповідність учасника тендерним вимогам документації

Номер: cbbb2da7446b481f8d2ff7ba6a98eca1
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-02-002135-a.a2
Назва: Не відповідність учасника тендерним вимогам документації
Вимога:
Шановний замовник! Товариство з обмеженою відповідальністю "Східбудпостач" в особі директора Оробінського Олександра Сергійовича, приймав участь у закупівлі №UA-2020-03-02-002135-a 18.03.2020 р. на приладдя до тракторів. За результатом аукціону учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРОФЕРРУМ" дав нижчу ціну. Проаналізувавши пропозицію учасника нами було виявлено не відповідність учасника тендерним вимогам, а саме: 1. В додаток 1 до Тендерної документації в п.2 ліцензія або довідка про неліцензування, учасником даної довідки надано не було. 2. в додаток 2 до Тендерної документації вимагалося надання ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ТА ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ ЗАПРОПОНОВАНОГО ТОВАРУ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА, учасником даної довідки надано не було. 3. Також в додаток 2 до Тендерної документації вимагалося надання сертифікату якості, а відповідно до розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції потрібно було надати довідку з поясненням чому не потрібно було надавати данну довідку, учасник не надав сертифікат якості та не надав довідку про несертифікацію 4. Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції було встановлена вимога щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі (виписка, або наказ про призначення директора), учасник не надав дану довідку. Враховуючи зауваження, зазначені вище, просимо дискваліфікувати учасника, який не відповідає вимогам, які зазначені в тендерній документації. Та направити наступного учасника на кваліфікацію.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 1. Надання копії ліцензії є обов’язковою вимогою, якщо діяльність учасника в цілому або будь-яка її частка підлягає обов’язковому ліцензуванню, а відповідно до ст. 7 ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності» такий вид господарської діяльності, як постачання запчастин до транспортних засобів, ліцензуванню не підлягає. 2. В складі своєї пропозиції учасником надана довідка з переліком найменувань та кількістю запчастин до транспортних засобів, що відповідає примірній формі довідки додатку №2 до тендерної документації. 3. Тендерна документація не містить вимоги щодо надання учасником копій сертифікатів або експлуатаційних документів на товар в складі пропозиції. Надання вказаних документів є обов’язковим під час постачання товару, про що зазначено в додатку №2 до тендерної документації та в проекті договору, а відповідно до п. 3 розділу 6 тендерної документації учасник, подаючи тендерну пропозицію погоджується з умовами проекту договору, що містяться в Додатку №3. 4. Учасник в складі своєї пропозиції надав копію наказу про прийняття на роботу директора, окрім того, його повноваження підтверджуються інформацією з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, доступ до якого є вільним (https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch). Відповідно до п. 1 розділу 3 тендерної документації у разі виявлення у поданій тендерній пропозиції формальних (несуттєвих) помилок пропозиція не відхиляється. До формальних (несуттєвих) помилок належать, зокрема, зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї документації; зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду

Зміни в ТД

Номер: 1492f4886b5742468a65af64ff5fb742
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-02-002135-a.b1
Назва: Зміни в ТД
Вимога:
Доброго дня, Шановний тендерний комітет! Наша компанія планує взяти участь у закупівлі яку проводить Ваше підприємство. Детально ознайомившись із Тендерною документацією Запчастини до транспортних засобів ДК 021:2015 - 34390000-7: Приладдя до тракторів, було помічено деякі вимоги, що призводять до дискримінації потенційних учасників закупівлі. Відповідно до ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ, СТРОК ТА ПОРЯДОК ПОСТАВКИ 5. Поставка Товару здійснюється Постачальником окремими партіями протягом одного робочого дня згідно заявок Покупця на умовах DDP Інкотермс 2010 р. – склад Покупця (Полтавська обл. , м. Горішні Плавні, вул. Соборна, буд. 1) в робочі дні з 8 год. 00 хв. До 17 год. 00 хв. Граничний строк поставки товару 31.12.2020 р. Оскільки заявки Ви будете робити також в робочий час, Навіть при наявності товару на складі , якщо учасник не знаходиться в Полтавській області або у м. Горішні Плавні, зробити своєчасну поставку неможливо. Оскільки після заявки зробленої у робочий час потрібно підготовити товар до відправки та встигнути доставити товар до 17 год. 00 хв. Цього ж дня. Якщо учасник має запасні частини в наявності, але знаходиться в іншій області, виконати умови договору в цьому пункті просто неможливо. Виходячи з вищеописаного зробити поставку може лише учасник який знаходиться на дуже невеликій відстані від Замовника та зможе в будь який час робочого дня відразу доставити запасні частини. Вимагаємо викласти цей пункт у наступній редакції: 5. Поставка Товару здійснюється Постачальником окремими партіями протягом трьох робочих днів згідно заявок Покупця на умовах DDP Інкотермс 2010 р. – склад Покупця (Полтавська обл. , м. Горішні Плавні, вул. Соборна, буд. 1) в робочі дні з 8 год. 00 хв. До 17 год. 00 хв. Граничний строк поставки товару 31.12.2020 р. Також дайте уточнення по каталожним номерам, для того, щоб надати Вам коректну пропозиції та у подальшому під час постачання продукції не виникало непорозумінь.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Оперативне постачання запчастин обумовлено виробничою необхідністю замовника, зокрема, як виконавця комунальних послуг. Порядок подачі заявок на постачання товару та відповідальність за несвоєчасне постачання товару не є істотною умовою договору та може бути узгоджено сторонами додатково. З технікою замовника Ви маєте можливість ознайомитись в робочі дні з 08-00 до 17-00 за адресою Полтавська обл., м. Горішні Плавні, вул.. Соборна, буд. 1.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 17.03.2020 16:04